Toro Rosso en Randstad Italia gaan een meerjarige verbintenis aan

Gepubliceerd op 10 jan 2019 13:06
image

Scuderia Toro Rosso heeft een meerjarige overeenkomst ondertekend met Randstad Italia, onderdeel van de wereldleider in de levering van diensten op het gebied van menselijke hulpbronnen. Het project maakt deel uit van het huidige plan van het bedrijf om mensen en organisaties te helpen om hun potentieel op het hoogste niveau te benutten.

"De resultaten in de Formule 1 zijn afhankelijk van het vermogen van een team om te allen tijde op een zeer hoog niveau te opereren. Men moet de hoogste normen handhaven in elk aspect van het bedrijf", is teambaas Franz Tost van mening.

"Dat betekent niet alleen dat je op ieder moment de juiste mensen op de juiste plek moet hebben, maar het heeft er ook betrekking op dat je moet garanderen dat iedereen in de juiste richting werkt terwijl je zorgt voor jong talent, zodat het bedrijf kan blijven groeien. Dit vereist motivatie en vastberadenheid, kwaliteiten die we delen met Randstad en ik ben er heilig van overtuigd dat we met hun expertise onze werkmethodes kunnen verscherpen en dat ze ons kunnen helpen om vooruit te gaan."

Marco Ceresa, algemeen directeur van Randstad Italia, is trots op de samenwerking. "Ik ben erg trots op deze samenwerking. Randstad zal gaan samenwerken met één van de meest ambitieuze teams in de Formule 1, die zich altijd richt op technische innovaties en op het trainen van jonge talenten."



Reacties (13)
NL Starscreamer 10 jan 2019 13:070
Avatar
Posts: 487
Zou mij benieuwen hoe ze Randstad uitspreken in Italie :P
NL Need5Speed 10 jan 2019 13:210
Avatar
Posts: 1669
Ze zijn wel wat gewend, zeker in Noord-Italië waar veel Duitstalige plaatsen zijn. Het bedrijf heet er gewoon Randstad, maar anders zou 'periferia' het woord zijn.
NL P. Clemenza 10 jan 2019 14:00+4
Avatar
Posts: 402
in China is het Landstad, in de rest van de wereld gewoon Randstad
Avatar
Posts: 1731
sobborgo :P
Avatar
Posts: 8500
Phonetische , randestadte...
 
NL dumdumdum 10 jan 2019 13:300
Posts: 1904
Is dit de manier waarop ze hun coureur tekort op gaan lossen?
NL Pietje Bell 10 jan 2019 13:58+2
Posts: 4474
Is dit de manier waarop jij op dit goede nieuws reageert?
Avatar
Posts: 1109
tja Pietje, dumdumdum had jij iets anders verwacht? :)
NL Pietje Bell 10 jan 2019 16:480
Posts: 4474
Eh, neuh, niet echt ;-)
Avatar
Posts: 8500
Tsja, misschien staan er wel een paar werkzoekende F1 coureurs in de databank van Randstad, je weet maar nooit... ;)
 
NL straatfeest 10 jan 2019 16:280
Avatar
Posts: 170
Gaan ze er dan bij Williams eraf? Of is dit echt alleen "Randstad Italia"?
NL Pietje Bell 10 jan 2019 16:490
Posts: 4474
Zijn al sinds eind 2017 weg bij Williams volgens mij.
 
Posts: 6
Wat een vertaling..... human resources omzetten naar menselijke hulpbronnen.. Welke debiel heeft dit artikel geplaatst zonder na te denken?
 

AE
        Grand Prix van Abu Dhabi
Lokale tijd
Geef je mening
Welk team wordt in 2019 'best of the rest'?










Circuit Yas Marina Circuit
 
Circuit Yas Marina Circuit
Plaats AE Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten
Website Website
 
Formule 1 kalender
Vorige Grand Prix: 25 november 2018
AE Grand Prix van Abu Dhabi Grand Prix van Abu Dhabi