Van Amersfoort: "Schumacher niet zo gek als Verstappen"

Gepubliceerd op 06 nov 2018 08:25
image

Mick Schumacher heeft een meer nauwkeurige benadering in de autosport dan Max Verstappen. Dat claimt Frits van Amersfoort, die met allebei de rijders samenwerkte in de juniorenklassen. De zoon van zevenvoudig wereldkampioen Formule 1 Michael Schumacher klopt op de deur van de Formule 1, aangezien hij dit jaar het Europees Formule 3-kampioenschap won. Van Amersfoort denkt dat hij heeft wat nodig is.

"Er zijn veel rijders waarbij het alleen maar op hun manier moet, maar Mick heeft altijd getoond dat hij wil leren", zegt Van Amersfoort tegenover Sport1. "Hij is een coureur die er veel voor werkt en hij is niet zo gek als Max Verstappen. Hij gebruikt zijn hoofd meer. Dat is zijn kracht, hij wint races met zijn hoofd en dat is ook de manier waarop hij het wil."

"Dat heeft hij waarschijnlijk van zijn vader geleerd. Je moet niet alleen goed rijden, maar ook je hoofd gebruiken. Dat is de reden dat hij nu op de plek is waar hij wil zijn." Verwacht wordt dat Mick Schumacher aankomend seizoen Formule 2 gaat rijden. 



Reacties (90)
NL FastRickey 06 nov 2018 08:33+1
Avatar
Posts: 1485
Laat die jongen gewoon zijn weg gaan en als het F1-materiaal is komt die daar vanzelf.
Als hij er alleen komt vanwege zijn naam en niet voldoet, is die ook zo weer weg. Geen enkel team wilt het imago krijgen dat die 'een Schumacher' alleen gebruikt om zich te profileren.
NL MacGyver 06 nov 2018 08:47+5
Posts: 2263
Teams zijn oppurtunisten en willen niets liever dan geassocieerd worden met de naam Schumacher en de aandacht van sponsoren die dat oplevert.
Ze zien wat de naam Verstappen als zoon van oplevert en het menneke presteert en levert ook nog.

In alle eerlijkheid, zonder Jos en Vermeulen (en ook Huub) kun je als rijder nog bakken met talent hebben, maar 1 onhandige actie door de media en je staat aan de kant, zie Robin Frijns.
Het de merknaam verstappen en de goede begeleiding die Max daar hebben gekregen waar hij nu zit.
En kan erg genieten van de rebel.
NL V10lover 06 nov 2018 09:07+1
Avatar
Posts: 1353
Over 2 jaar zal de samenstelling van de teams in de F1 een bak talenten bevatten en oudere rijders zullen stoppen. Dan zal Max moeten zorgen dat hij een topwagen + motor heeft om mee te kunnen doen om de titel. Ben wel benieuwd hoe die andere talenten er dan zullen voor staan en of Hamilton dan nog rijdt.
Avatar
Posts: 166
Ik twijfel er aan of hij echt F1 materiaal is, maar dat hij een straatlengte voorsprong door zijn naam heeft is een feit dat zeker is. Betere coureurs met een onbekende naam haalde het niet.
ES Darlos Cainz 06 nov 2018 09:28+1
Avatar
Posts: 5665
@G-SPEED niet alleen zijn naam heeft Mick mee. Zijn familie is ook nog eens rijk genoeg om een F1 team op te kopen.
Posts: 1665
FASTRICKEY, tuurlijk willen ze dat wel. De geschiedenis van de sport is gevuld met dat soort gevallen.
BE Stoffelman 06 nov 2018 10:18+1
Avatar
Posts: 2951
Toch wel interessant dat Van Amersfoort, net die twee jongens tegen mekaar afweegt.
NL Elektropunkz 06 nov 2018 11:200
Avatar
Posts: 257
Dat is niet zo gek @stoffelmans, zeker niet na de ‘recente’ uitspraken van Ralf Schumacher over Mick & Max
Posts: 1381
@G-SPEED: Ik weet niet of zijn familie rijk genoeg is om een F1-team op te kopen. In het geruchtencircuit circuleerde op enig moment het verhaal dat de familie bezittingen moest verkopen om de verzorging van Michael te kunnen bekostigen. Of het waar is, geen idee.
NL Martinus63 06 nov 2018 12:17+1
Posts: 82
@elektropunz. Waar refereer je aan? Heb je een link?
Posts: 884
En hoe snel ze Max er weer bij halen, ja hoor, daar gaan we weer. Max Max altijd maar Max, ooh wacht.
NL SCHOUTEN RACING FAN 06 nov 2018 19:020
Avatar
Posts: 3486
Hmm ik twijfel of ik het eerlijk of oneerlijk moet vinden van van amersfoort. Max werd eerst de hemel ingeprezen. Maar goed wellicht gewoon een eerlijk oordeel. Maar dat mick dat van zijn oa zou hebben haha die was toch behoorlijk knetahh hoor.
Posts: 8881
Frits van Amersfoort zegt toch niets negatiefs over Max noch over Mick?

Ik deel zijn mening zelfs en valt ook moeilijk te ontkennen!

Kosten verzorging Schumacher geschat op € 125.000 per week
Dat is 6.500.000 per jaar!!!

Geschat vermogen Schumacher 780.000.000

Ze kunnen hem dus 100 jaar verzorgen en dan nog houden ze een slordige 130.000.000 over!!!

Ik denk dat er voldoende vermogen aanwezig is...

Wel zal dit niet allemaal in contanten op de bank staan, ze zouden wel gek zijn als dat zo was. Dat er dus vermogensbestanddelen liquide gemaakt dienen te worden (aandelen, obligaties, vastgoed, roerende zaken, kunst etc etc etc) dat lijkt mij een logisch gevolg. Maar dat feit op zich betekend dus niet dat ze als straatratten dienen te leven...

Laat de gehele verzorging van Schumacher dus 200.000.000 kosten tot het einde van zijn leven. Dan hebben ze nog 580.000.000 over. Daar koop je toch best een leuk F1 team voor!
Dus wanneer Schumacher Toro Rosso over zou nemen van RedBull (kosten ca. € 150.000 denk ik maar laten we er 180.000.000 van maken) om zoonlief te stallen in de F1 hebben ze nog steeds een slordige 400.000.000 over!
Avatar
Posts: 1035
In elk geval is het genoeg om de touwtjes in eigen hand te houden en de opleiding die hij voor ogen heeft te doen. Mocht ie zo ver zijn dat ie F1 waardig is dan zijn er teams die hem graag willen hebben en ook voor zijn diensten willen betalen.
NL Elektropunkz 08 nov 2018 21:290
Avatar
Posts: 257
Sorry kerel, kan de link niet vinden, maar hij heeft gezegd dat wanneer mick tegen max raced dat er weer, net als vroeger, een schumacher een verstappen zoek gaat rijden.
 
NL MacGyver 06 nov 2018 08:39+3
Posts: 2263
Ik hoop dat Frits goed geciteerd is.
Dhr van Amersfoort heeft er een betere kijk op dan de meeste hier en roept zelden iets onnozels
NL RJHvandaag 06 nov 2018 10:58+2
Avatar
Posts: 2288
Als dit hetgeen is wat hij zei, dan kan hij niet vager zijn.... Hoofd gebruiken? Niet zo gek als? Daar kun je alle kanten mee op.
Overduidelijk dat hij niet wil zeggen wie hij de beste vindt.
Avatar
Posts: 1258
über Parallelen zwischen Verstappen und Schumacher:

"Alle drei - Max, Mick und auch Charles Leclerc - sind sehr unterschiedlich. Ich habe noch nie jemanden gesehen, der so ein Draufgänger ist wie der Max. Aber das kann natürlich auch mal nach hinten losgehen, wie man bei ihm auch schon häufiger gesehen hat. Leclerc ist eher ein nachdenklicher Typ, hat aber auch eine Top-Geschwindigkeit. Ich glaube auch, dass Ferrari da die richtige Wahl getroffen hat. Mick ist ein Rennfahrertyp, der viel arbeitet. Er ist nicht so verrückt wie Max. Mick benutzt seinen Kopf. Seine Stärke ist, dass er auch mit dem Kopf Rennen gewinnen will und wird."

Dit is het originele stukje
Avatar
Posts: 1258
Het is een interview met de duitse sport1
NL RJHvandaag 06 nov 2018 11:460
Avatar
Posts: 2288
@JV thx hiervoor.
Lijkt er dus toch wel op dat hij Verstappen, ofschoon een beetje gek en wild, toch degene met het meeste ruwe talent vindt.
Wil natuurlijk niet zeggen dat Mick niet kan uitgroeien tot een hele grote.
NL Tifoso-01 06 nov 2018 12:180
Avatar
Posts: 1658
@JV: Klopt, heb ik gisteravond ook gemeld in het topic over "Ocon en Arrivabene" en ik wist ook niet wat ik las (als Frits dit zo gezegd heeft)
Avatar
Posts: 1592
Als dit waar is dan:

Is Schumacher Jr zoals Damon Hill
En Verstappen Jr zoals Schumacher Sr

Hmmm...
Avatar
Posts: 2831
Draufgänger is niet synoniem aan gek. Het staat voor iemand die er vol voor gaat, er vol opduikt. En ja, dat is Max. Hij heeft daarbij zichzelf leren te beheersen na Monaco. Nog steeds een Draufgänger, maar meer beheersd al het moet.
CA James Raven 06 nov 2018 15:250
Posts: 1336
Later noemt hij Max "verrückt". En dan kom je wel in de buurt van gek. Maar volgens mij is dat niet het waanzinnige gek, meer ook het fanatieke... Maar zo goed ben ik nu ook niet meer in Duits.
Posts: 8881
denk eerder "verrückt" in de strekking van "dwaas" en daar heeft hij zeker een punt!

probleem is dat de Duitse taal zeer tweeledig opgevat kan worden, ook zoals het woord "irre"
 
Avatar
Posts: 584
Raar charmeoffensief van Frits.
NL Miskend talent 07 nov 2018 09:290
Avatar
Posts: 53
Van Frits mag wel verwacht worden dat ie er kijk op heeft.
Hij heeft veel coureurs in dienst gehad die de formule 1 hebben gehaald.

Verder maakt iedereen een andere leercurve mee, zo jong debuteren als Verstappen (en Stroll) is niet de standaard. Er is niets mis met de weg van de geleidelijkheid.

Zijn achternaam gaat echt wel meewerken, zijn vader en oom hebben het beiden niet verkeerd gedaan in het verleden dus genetisch zou hij de kwaliteiten moeten bezitten.
 
Avatar
Posts: 416
daar gaan de records zomaar aan max zn neus voorbij, hier is mr schumacher
Posts: 803
Ja zoals jongste in de f1, jongste wereld kampioen ook niet meer mogelijk, jongste gp winnaar. Die schumacher gaat alles winnen, ongekend talent.
NL Snelrondje 06 nov 2018 10:250
Posts: 3274
Eh, hij is er nog niet, hoor.
NL Ferrari412T1 06 nov 2018 11:52+3
Avatar
Posts: 112
Laat hem eerst eens presteren in de F2. In het begin van dit seizoen reed hij ook geen deuk in een pakje boter, maar waar die snelheid zo plotseling vandaan komt is voor mij ook nog een raadsel.
Avatar
Posts: 3549
@mistert

Mick is al 19
Posts: 803
Was sarcastisch bedoeld.
Avatar
Posts: 2831
Hangt dan nog steeds af bij welk team hij binnenkomt.
 
NL Pietje Bell 06 nov 2018 08:54+6
Posts: 4213
Geloof niets van de citaten van Van Amersfoort. Vast door een Duitse journalist geschreven die pro Mick is en anti Max. Frits zou nooit zeggen dat Max gek is en niet met zijn hoofd rijdt.

" Er ist nicht so verrückt wie Max", sagte van Amersfoort:
"Mick benutzt seinen Kopf."
NL hennie013 06 nov 2018 10:52+12
Avatar
Posts: 787
100% mee eens !!!
Ik begin al een beetje genoeg te krijgen van al die artikelen dat die Mick zo goed is en de toekomstige topper is en nog meer van die BULL.
Wat heeft hij nou gedaan ? Hij heeft 2 jaar Europees Formule 3 gereden waarvan de eerste 1 1/2 jaar ver beneden peil waren met een incidenteel podium, ineens na de zomerstop is zijn team met de wagens een grote stap vooruit gegaan en zijn alle Prema Team rijders sneller geworden dan de rest van het veld, als het niet Schumacher was die vooraan reed was het zijn team maat Zwartsman. Ik bedoel dat de auto sneller geworden is en dat de rijders daarvan goed geprofiteerd hebben.
Mick is kampioen geworden vanwege de auto en niet alleen op zijn kwaliteiten.
Er word nu ineens zo hyper over gedaan omdat hij 5 races gewonnen heeft in 2 jaar, en de enige reden dat dit zo "bijzonder" zou zijn is omdat hij de zoon van is en niet anders.

Eerst maar eens zien of hij mee kan doen in de F2 voordat de verhalen weer los gaan.

Er zullen wel veel commentaren op komen maar zo denk ik erover, is alleen mijn mening en niet een "troll" reactie.
Posts: 803
Hier het eerste commentaar, ik ben het 100% met jou eens.
Avatar
Posts: 1258
@Pietje.
Ik denk ook dat jij gelijk hebt.
NL neppatsrev 06 nov 2018 15:340
Avatar
Posts: 3623
Dan onderschat jij veel mede forumleden @Hennie, ik ben het ook 100% met je eens. Waar Max onder een vergrootglas ligt als er iets fout gaat, is het bij Mick precies andersom.
Posts: 4879
Ik ben het er ook mee eens eerst nog even presteren in de Formule 2 dan ben ik pas overtuigt
 
Posts: 182
@Redactie: goed opgepikt uit de comments :-)
NL TylaHunter 06 nov 2018 13:090
Avatar
Posts: 1944
Hebben ze nou een reactie gekopieerd en daar dit verhaal omheen gebouwd??
NL M@ximumOverdrive 06 nov 2018 16:180
Avatar
Posts: 1562
T stond gisteren al in een ander topic in de comments met een link erbij.

Maakt ook verder niet zoveel uit
 
Avatar
Posts: 3729
Der Michael gebruikte anders ook niet altijd zijn hoofd als het erop aankwam.
NL Speedpuppet 06 nov 2018 10:32+1
Avatar
Posts: 8022
euh, juist wel...Daar stond de ouwe om bekend.
Posts: 1290
Niet altijd (kan niemand) maar wel meestal en anders wordt je niet 7 x wk
NL Freek-Willem 06 nov 2018 16:39+1
Avatar
Posts: 1236
Le proffeseur reed met zijn hoofd. Schumacher sr soms wel maar soms ook niet. Schumacher sr wist wel alle regeltjes en probeerde daar extra voordeel uit te halen. Bij je heb ik meer het idee dat hij als Prost zou rijden om punten te pakken en om problemen te voorkomen.

Zelf zie ik dan meer sr of Max. Beide gebruiken hunnhoofd om tijdens een race extra racecraft te genereren om extra punten te kunnen pakken in plaats van je punten te koesteren
Posts: 11241
@Freek-Willem, Nee, Brawn wist alle regeltjes en Briatore wist hoe ze de regeltjes konden overtreden.
NL Speedpuppet 07 nov 2018 07:320
Avatar
Posts: 8022
En zo is het Freek-Willem. Hij stond ook altijd bekend om zijn race craft. Tijdens de race had hij altijd nog tijd om na te denken over de strategie en mee te denken met de muur.
NL Miskend talent 07 nov 2018 09:330
Avatar
Posts: 53
Michael reed ook andere lijnen dan de rest van het veld, ik kan me nog herinneren dat er een stuk in het blad Formule1 stond: waarom is Schumacher zo snel.

Ik kan het altijd wel waarderen als coureurs dingen anders doen (helemaal als het werkt).
 
NL Ponniebuik 06 nov 2018 09:070
Posts: 107
Lijkt mij een open deur, want zo gek als Max V. zijn er niet veel. Dat hij ( Max dus) daar vooral zelf last van heeft is iets waar hij nog iets mee moet doen. Daarvoor is het niet te laat, maar wel tijd want er zijn er meer die gezegend zijn met talent en op een gegeven moment is het gedaan met de hype. Ook voor iemand als Dr Marko.
Posts: 803
Hij rijdt nu beter dan ooit, maarja mensen moeten altijd iets te zeiken hebben.
Posts: 803
Ik denk eerder dat andere coureurs er last van hebben, die durven niet zomaar een aanval in te zetten.
NL inflatable 06 nov 2018 13:460
Posts: 518
Volgens mij heeft Max daar al iets meegegaan sinds de GP van Monaco dit jaar.. Hij heeft zelf ook toegegeven in een recent interview dat hij sindsdien iets behoudender rijdt op bepaalde momenten.. En dat zie je aan de resultaten die sindsdien gewoon erg goed zijn..
 
Avatar
Posts: 3534
Tja, Max is eigenlijk een Belg. Die zijn niet zo gewend hun hoofd te gebruiken:))
Posts: 1665
Gek is niet hetzelfde als dom.
Avatar
Posts: 3534
Belgen zijn ook eigenlijk niet dom maar zijn niet gewend hun hoofd te gebruiken. Althans, dat zegt mijn vrouw (Brits) regelmatig tegen mij.😀
Posts: 1290
Tenzij je te dom bent om gek te doen ;-)
Posts: 884
Mathieu van der Poel is eigenlijk ook een halve Belg, behalve als hij verliest, dan is het weer een hele Nederlander begreep ik van het weekend.
Posts: 2016
Tjonge, het gezeur over het Belgisch- of Nederlands zijn.
Een van de grootste Nederlandse schilders Frans Hals is Antwerpen geboren. Of Ludwig van Beethoven: zijn grootvader kwam uit Mechelen. Ga je daar ook over zeuren?
Posts: 2016
Wat betreft Mathieu van der Poel is het wat complexer. Nederlandse vader + Franse moeder.
Maar geboren in België.
BE Stoffelman 06 nov 2018 16:090
Avatar
Posts: 2951
@AXEL

En kleinzoon van een oud wielrenner.
Pou-pou
oftewel
Raymond Poulidor
NL Freek-Willem 06 nov 2018 16:40+1
Avatar
Posts: 1236
Gelukkig zijn de Britten altijd verstandig ;-)
Avatar
Posts: 3534
Ik ben Mechelaar en wij zijn erg trots op zijn Mechelse afkomst. De melodie van de 5e is trouwens enkele jaren geleden gevonden in het orgel van de kathedraal tijdens de restoratie waaruit blijkt dat zijn grootvader de melodie heeft geschreven en Ludwig het georkestreerd heeft
Posts: 11241
@Axel, Antwerpen lag in die tijd in Nederland toch?
 
NL SpeeDirk 06 nov 2018 09:30+8
Avatar
Posts: 173
Max wordt overal bijgesleept zowel in positieve als negatieve zin. Max is de graadmeter.
 
Posts: 321
Non informatie van Frits.
 
Avatar
Posts: 8270
Seizoen is nog bezig maar het, 'je mot toch ergens over lulluh' , is al begonnen...
 
NL ROYALERE 06 nov 2018 09:59+1
Avatar
Posts: 6063
Ach gek en geniaal liggen dicht bij elkaar. Je moet op dat randje zitten.
 
Avatar
Posts: 3295
Dus als ik het goed begrijp is hij dan beter als Verstappen....??
BE Stoffelman 06 nov 2018 11:180
Avatar
Posts: 2951
Niet noodzakelijk.
Max doet eerst en gaat daarna nadenken.
Mick denkt eerst na en gaat daarna aan de slag.

Het doet het mij denken aan een uitspraak van Lauda eerder dit seizoen.
"Verstappen is niet intelligent genoeg om wereldkampioen te worden".
Avatar
Posts: 8270
LOL... Verstappen is intelligent genoeg om multimiljonair te zijn op zn 21ste.... Niet slecht voor een domme Hollander/Belg...
Avatar
Posts: 30
nee niet beter of slechter...ze zijn erg verschillend en daardoor moeilijk te vergelijken. Ver rijdt op intuïtie...blijft een "ruwe" diamant met heel veel potentie en een vergelijkbare zul je de eerste 10 jaar niet tegenkomen. De meer bedachtzame coureurs, maar goed voor de top daar zullen we er meer van zien in de komende tijd.
Avatar
Posts: 6063
´Het doet het mij denken aan een uitspraak van Lauda eerder dit seizoen.
"Verstappen is niet intelligent genoeg om wereldkampioen te worden".

Haha, Oke deze sla ik op. We praten over een jaartje of 10 wel.
BE Stoffelman 06 nov 2018 12:580
Avatar
Posts: 2951
@ROYALERE

Dan moet je het ook doen hé.
Blijkbaar ben je het destijds vergeten, anders wist je nog van die uitspraak. ;-)
NL de-electro-techneut 06 nov 2018 13:440
Avatar
Posts: 251
Max rijd op zijn gevoel en dan gaat het meestal wel goed want dan denk je het kan en dan lukt het ook meestal wel, rij je met je hoofd denk je dat lukt niet dus probeer je het ook niet, en dat maakt soms net het verschil
NL M@ximumOverdrive 06 nov 2018 16:220
Avatar
Posts: 1562
@Royalere

Toen was Lauda er nog goed zuur van dat Max nog niet bij Mercedes wou tekenen en bij had getekent bij Red Bull

Achteraf misschien maar goed ook , want de kans was erg aanwezig dat Hamilton zou worden voorgetrokken , Als je verkast naar een ander topteam met al een wereldtitel op zak zou de situatie veel anders zijn geweest dan vorig jaar . ik denk dat Max daar ook op wacht
 
Avatar
Posts: 66
De hele formule 1-2-3 wereld wil Schumacher junior in de Formule 1 hebben. Puur om zijn naam, de geschiedenis. Dus hij komt hoe dan ook in de F1. Zelfs als zijn resultaten in de F2 niet uitmuntend zijn denk ik dat ie gewoon doorstroomt naar de F1. Dat hoeft niet erg te zijn, maar ik hoop dat ie in de F1 komt vanwege zijn talent en niet zijn naam. Waardoor bijvoorbeeld een Ocon buiten de pot pist.
 
Posts: 616
Begin hier een beetje moe van te worden, al dat gehype ik kan me nog een ander interview met dhr. van Amersfoort herinneren in de tijd dat Mick bij hem reed toen melde hij hele andere dingen.
Dus of dhr. Van Amersfoort draait waar hij bijstaat of weer een gecreëerd stuk van een wanhopige verslaggever die niks zinnigs te melden heeft.
In ieder geval een onzin verhaal.
NL Speedpuppet 06 nov 2018 12:050
Avatar
Posts: 8022
Dat gehype van Max worden we al jaren moe van...
NL ROYALERE 06 nov 2018 12:44+3
Avatar
Posts: 6063
Gehype van Max? heb je er wel verstand van?
NL Nino Farina 06 nov 2018 18:27+1
Avatar
Posts: 1097
Ik kan er geen genoeg van krijgen. Ik heb maar twee keer eerder een talent gezien zo groot als dat van Max. En reken dat maar vanaf mijn naam hier op het forum.
 
Avatar
Posts: 584
Toch nog even wat nuance in het verhaal brengen t.a.v. Max. Klein interviewtje met Frits bij de NOS in 2015 over die gekke MAx (rechts staat de audiofile) nos.nl/artikel/203(...)rassingseffect.html
 
Avatar
Posts: 775
Er is besloten dat deze jongen in de F1 komt, en alles word er ook aan gedaan om deze jongen in de F1 te krijgen, en men is niet beroerd om hiervoor wat extra poen in te proppen om dat voor elkaar te krijgen.

Wellicht heeft Mick best wel talent om te racen, maar in zijn geval is talent bijzaak, het gaat hier gewoon om puur Schumacher adoratie helaas.
 
NL erikworld 06 nov 2018 14:350
Avatar
Posts: 785
Jammer dat Frits komende jaar niet in de formule 3 zit.
 
NL Gasoline alley 06 nov 2018 17:480
Posts: 137
@Darlos Cains, denk je dat er nog geld is in de familie Shumacher? wat denk je dat het verzorgen van zijn vader kost?
Posts: 8881
Als antwoord op jouw vraag:

Zie 1e draadje
Posts: 717
Schumacher`s vermogen in 2017 was 800 mln usd, dus geld is geen issue.
NL Speedpuppet 07 nov 2018 09:540
Avatar
Posts: 8022
Als water GA...
 
NL schwantz34 06 nov 2018 22:590
Avatar
Posts: 12229
Mick moet eerst maar eens op basis van prestaties de F1 zien te halen, kijken we dan wel weer verder wat hij ervan gaat bakken.
 

AE
        Grand Prix van Abu Dhabi
Lokale tijd
Geef je mening
Robert Kubica gaat volgend jaar indruk maken in de Formule 1






Coureursprofiel
Naam NL Max Verstappen
Actief Als Red Bull Racing Coureur in Formule 1
Geboortedatum 30 sep 1997 (21)
Gewicht 70 kg
Lengte 1,80m
Woonplaats Monaco