Verstappen wacht af: "Geweldig wanneer Vettel me een belletje geeft"

Gepubliceerd op 11 okt 2018 13:27
image

Tijdens de Grand Prix van Japan kwamen Max Verstappen en Sebastian Vettel met elkaar in aanraking en de twee kemphanen legden de schuld bij elkaar neer. Daarnaast vertelde Vettel dat hij het zeer nodig vond dat de twee eens met elkaar zouden praten, maar de Nederlander lijkt daar weinig behoefte aan te hebben.

"Vettel heeft me nog niet gebeld, maar ik heb hem eigenlijk ook niet zoveel te zeggen. Het is geweldig dat hij me wil bellen, maar ik kan daar niet zoveel mee. Hij kan praten wat hij wil, maar of ik er wat mee doe, is een ander verhaal", aldus Verstappen.

Na het incident tussen de twee reed de Nederlander nog naar het podium en dat was alweer zijn derde podium in vijf races en zijn zevende van het seizoen. In de strijd om het wereldkampioenschap staat Verstappen vijfde, maar zijn achterstand op Kimi Raikkonen en Valtteri Bottas is met nog vier races te gaan niet onoverkomelijk. 

 



Reacties (89)
Avatar
Posts: 4797
Zeg maar dat het een knoeier is!!!
Avatar
Posts: 2400
Ik snap ook niet zo goed waarom Vettel zou moeten bellen, Denk je dat Prost vroeger Senna ook ging bellen. Wat een knetterpiet is vettel toch. Hij zou een wat beter moeten gaan rijden zich daarom druk maken in plaats van een telefoontje plegen.
Posts: 1272
Vettel MOET niet bellen, hij WIL bellen. Als we niet oppassen gaat Vettel aan het einde van het seizoen dat gedoe aanhalen als de reden waarom hij geen WC is geworden. Vettel wordt een vervelend zeikerdje...
NL Freek-Willem 11 okt 2018 16:32+5
Avatar
Posts: 1184
Als Vettel gaat bellen is er dus niks aan de hand.

Bellende hunden beissen nicht.
Avatar
Posts: 117
Masf1, 4x WK F1 .En jij ? Wat heb jij bereikt?
NL Benno329 11 okt 2018 17:00+1
Avatar
Posts: 2411
@Vidici, ik ben er van overtuigd dat MasF1 dingen heeft bereikt waar Vettel jaloers op is. Daarbij heeft de prestatie van iemand niet zoveel te maken met zijn reacties lijkt mij.
Wel vind ik de reactie van MasF1 nogal respectloos naar Vettel toe en een degradatie voor het forum hier.
NL BenettonB194 11 okt 2018 17:03+1
Avatar
Posts: 619
@VINDICI net als dat ik de reactie van MasF1 niets vind toevoegen vind ik eveneens dat gezeur over 'wat heb jij bereikt' 'makkelijk praten vanaf je toetsenbord' etc. niets toevoegt. Nee, niemand hier is ooit ook maar in de buurt van een WC F1 geweest, dat neemt niet weg dat men een mening mag vormen op een forum nota bene.

Inhoudelijk, vind ik dat men hier niet zoveel Seb moet bashen met inderdaad van die simpele qoutes als hierboven. Die man is gewoon een geweldig coureur die dit seizoen echt veel steken heeft laten vallen en zeker na de zomerstop niet in vorm was. Neemt niet weg dat het een topper is. Lewis is zeker dit seizoen simpelweg beter.
NL Freek-Willem 11 okt 2018 17:11+4
Avatar
Posts: 1184
@B194.

Ik ben wel eens in de buurt van een F1 WC geweest in een F1 hotel. Een ding kan ik je verzekeren, dat wil je niet 4 keer. Zelf niet als je aan de race bent ;-)
NL BenettonB194 11 okt 2018 17:210
Avatar
Posts: 619
Haha Freek-Willem:) Als onervarene hoor je ook niet te racen :) Meestal eindigt dat als een shit-bende.
Avatar
Posts: 1487
Vettel nicht gerade aus, lenken bitte nachtes mal.
Posts: 1271
Respect moet je verdienen en dat heeft Vettel lang bij rbr verdiend, echter hij verliest zo langzamerhand zijn respect door actie als op baku en dit soort reacties naar Max.
Hij mag wel 4 x wk zijn , waarvoor respect maar hij moet zich ook als een wk blijven gedragen.
 
NL MrStef85 11 okt 2018 13:29+1
Avatar
Posts: 1713
Die neemt op met: "Wat een mongool."
NL DutchF1 11 okt 2018 14:39+26
Avatar
Posts: 10389
Met Max....uuuhhhh Hallo Max, met Seb....Max: wat mot je? Seb: je kent mij toch wel? Max: vertel nou maar wat je wilt......Seb: nou uuhh dat kampioenschap uuhh waar ik nog 2e in sta.....Max: wees eens wat sneller....Het lijkt wel of je in die Ferrari zit....Seb: wanneer ik de volgende keer achter je rijd wil je mij dan laten passeren....dat is uuhh goed voor de titelstrijd...uuhh. Max: welke titelstrijd? tuut tuut tuut tuut. Max: zo tijd voor Fifa....
NL weeterniksvan 11 okt 2018 17:030
Avatar
Posts: 1151
DUTCHF1: zo af en toe ben je echt grappig, vooral met deze post. Hahahaha. dikke PLUS.
NL Maxiaans 11 okt 2018 17:08+1
Avatar
Posts: 6539
Niet té grappig gaan worden @DutchF1....;)
NL Tuurlijk! 11 okt 2018 19:330
Posts: 842
Hij kan het wel, maar doet het gewoon (bijna) nooit ;)
NL M@ximumOverdrive 12 okt 2018 04:320
Avatar
Posts: 1452
 
NL Wouter666 11 okt 2018 13:31+4
Avatar
Posts: 1870
Incoming call: "Sebbie"

Do you want to answer this call?

NO!
 
NL Tifoso-01 11 okt 2018 13:38+1
Avatar
Posts: 1605
Beetje OT: In Austin komt Ferrari trouwens met de laatste aero update van het seizoen dus dan zal het daar moeten gebeuren in ieder geval.
NL Tieske73 11 okt 2018 14:02+2
Avatar
Posts: 1885
'Het' zal daar moeten gebeuren. Wat precies?
Posts: 531
Bellen, dan hebben ze namelijk een snellere telefoon.
NL TylaHunter 11 okt 2018 14:54+2
Avatar
Posts: 1848
Het enige wat er gebeurd is een kroning voor Hamilton. Een 1-2 Mercedes en Raikkonen eens op P3 door die geweldige update... Na Hockenheim is Vettel er zelf gewoon niet meer bij. Ferrari heeft dit jaar alles goed gedaan op een paar tactische missers in Singapore en Suzuka na... maar die risico's waren niet nodig geweest als Vettel scherp was gebleven.
NL Billgates307 11 okt 2018 15:18+2
Avatar
Posts: 5749
Ff normaal heren.
Tifoso houd ons op de hoogte. Ik vind dat altijd wel fijn dat iemand ff een offtopic nieuwtje plaatst. Niet al het nieuws is hier te lezen. Toch?
NL Tifoso-01 11 okt 2018 15:180
Avatar
Posts: 1605
@Tieske: Ik bedoelde met die upgrade dat het daar zal moeten gebeuren voor Vettel maar misschien zou je het ook op kunnen vatten dat er een gesprekje tussen Seb en Max komt.
 
NL De Zeswieler 11 okt 2018 13:43+4
Avatar
Posts: 5068
Zucht, wat een uitmelkerij. Het was niets meer dan 'het moment.' Helemaal niet geïnteresseerd in die schuldvraag want de straffen zijn reeds uitgedeeld dus het doet er niet toe.
Waarom moet het hier toch over doorgaan zou je zeggen he, maar mss hoort het inmiddels wel bij deze tijd waarbij iedereen er altijd meerdere plasjes over wil doen, net als ik nu eigenlijk. :-)
 
Avatar
Posts: 3647
Zou Vettel Brugman kennen?
Avatar
Posts: 1992
Het gezegde!
Avatar
Posts: 2663
Lullen als...?
NL neppatsrev 11 okt 2018 14:360
Avatar
Posts: 3531
Pater Brugman
Avatar
Posts: 3647
Pater Brugman inderdaad.

Maar wellicht verkocht die beste man ook wel keukens. Verkopers zijn doorgaans aardige praters.
Avatar
Posts: 627
Een brug te VER man?
 
NL inflatable 11 okt 2018 14:110
Posts: 476
Uitnodigen om samen potje FIFA te spelen.. 😎👍
NL schwantz34 11 okt 2018 15:02+2
Avatar
Posts: 11917
Vettel kennende zal hij wel met Neymar in zijn team spelen om Max alsnog een rode kaart aan te naaien ;)
Avatar
Posts: 1487
Probeer de Konami code Max. Elke knop is een swalbe. 100-0 met penalties.
 
Posts: 531
Neem gewoon op en bespreek het gewoon, een goede relatie is nooit verkeerd.
 
Avatar
Posts: 403
Vettel maakte de fout.

Wat wil hij nou gaan bespreken dan ?

Zijn excuses aanbieden of Max beschuldigen van zijn eigen fout ?

Die gast met die wagen had dik kampioen moeten worden.

Maar ja...dan zal je toch wel je best moeten doen en niet van die rare fratsen uithalen elk jaar.
Posts: 531
Dik kampioen, ik geloof er niks van.
Avatar
Posts: 2663
Je kan het ook andere bekijken. Vettel lost dit graag buiten de media op, gewoon in een gesprek. Is veel voor te zeggen. Ongeacht wie er gelijk heeft. Kunnen andere coureurs voorbeeld aan nemen.
Avatar
Posts: 458
@Snork mot ie wel bellen.
 
NL ScuderiaVettel#5 11 okt 2018 14:28+1
Avatar
Posts: 2184
WoW wat een coole jongen die Max...
Posts: 531
Verstappen is 21, dan doe je vaak nog een beetje stoer (athans ik herken het). Jou held doet natuulijk nooit stoer? www.gemistvoornmt.(...)ijdt-in-op-hamilton
Posts: 531
Was jij dat niet toen je 21 was?
Avatar
Posts: 119
Wat had je dan verwacht? Dat Verstappen geïmponeerd zou zijn door het (nog niet uitgevoerde) initiatief van Vettel? Dat Max nou zou sidderen van angst? Oh jee, hij gaat bellen!!!
Ik vind het een logische reactie die hoort bij Max. Niks mis mee.
BE Jean Alesi 11 okt 2018 18:090
Avatar
Posts: 17675
Stoer hé @RED 5?
Kijk je wel uit op de brommer als je naar huis rijdt? En op tijd on je Max dekbed, mag je morgen weer F1 today-en, kijken we wat voor cools Max morgen weer te zeggen heeft.
Avatar
Posts: 119
Wat vind je zo stoer JA?
Avatar
Posts: 358
Stoer hé @Jean Alesi?
Iemand die on-topic reageert op een provocerende post een beetje op de man aan gaan vallen met suggesties, denegerende en kleinerende opmerkingen...
Wie gedraagt zich dan hier onvolwassen?!
BE Jean Alesi 12 okt 2018 08:060
Avatar
Posts: 17675
Montfort,
JIJ beschouwt de post bovenaan als provocerend omdat er een puntje van kritiek richting jouw idool in zit, dat zegt meer over jou. Mensen moeten Max zijn reactie blijkbaar maar blindelings cool vinden, sorry dat ik je teleur moet stellen, ik vind het kinderachtig, zo ook Red 5 met zijn post.
Avatar
Posts: 119
Max is mijn idool niet. Dus daar sla je de plank al mis. Ik heb wel een mening en die wijkt af van de jouwe. Respect zou dan op zijn plaats zijn.
Mij wegzetten als een puberende fanboy zegt meer over jou dan over mij.
Avatar
Posts: 119
Overigens heeft mijn mening geen betrekking op de schuldvraag van de aanrijding. Het gaat mij er om hoe Vettel in de openbaarheid brengt dat hij het gesprek uit de openbaarheid wil houden.
NL Montfort 12 okt 2018 17:22+1
Avatar
Posts: 358
WoW wat een coole jongen die Jean Alesi...🙄
Avatar
Posts: 119
Jean Alesi heeft meerder accounts om zijn mening te laten blijken. Hij is o.a. ook Pastor Maldonado. Ik denk dat hij ook SCUDERIAVETTEL#5 is. Als dat werkelijk waar is dan blijkt het een zielig geval te zijn....
 
NL ROYALERE 11 okt 2018 14:34+3
Avatar
Posts: 5732
Zelden een rijder gezien die zo keihard zegt wat hij denkt als Verstappen. Dit moet hij ook niet veranderen. Gewoon het beestje bij de naam blijven noemen.
Posts: 1271
Eens, maar let maar op over een paar jaar na de nodige media training zal hij ook meestal de ene na de andere cliche produceren.
Ik hoop het niet
 
Posts: 673
Vettel zal inmiddels wel door hebben dat er niks te halen valt uit een "gesprek". Max heeft gelijk, Vettel kan lullen wat hij wil maar hij zat gewoon fout. Hij heeft zelf zijn kansen verknalt en wederom een jaar weg gepist. Gaat hem niet meer worden met Vettel bij Ferrari. Er zijn inmiddels petities gestart door Ferrari fans om hem te lozen en Alonso aan te nemen. Een grotere hint kan je niet krijgen
NL ScuderiaSjonno 11 okt 2018 18:01+1
Avatar
Posts: 1366
Waarom zouden ze bij Ferrari weer in zee gaan met Alonso? Die tijd is toch geweest en er is toch een reden voor dat hij niet meer in die auto zit? Of zou Fernando wél kampioen worden met deze wagen gevoed door een onderbuikgevoel denk je? We zullen het nooit weten dus is het niet echt relevant in mijn ogen. Ook Vettel lijkt zich stuk te bijten op die éne heilige missie, kampioen worden met Ferrari. Wat hem net als Alonso dreigt te mislukken...
Posts: 673
@scuderiasjonno.. dat is niet iets wat ik verzin. Die petitie is door italiaanse fans online gezet. Ik ben het met je eens dat Alonso het ook niet gaat worden. Mooie coureur, maar oud en zijn beste tijd gehad, net als Vettel trouwens denk ik. Die ouwetjes kunnen echt nog wel een stukkie sturen maar hebben het gewoon niet meer. Daarbij... die twee hoeven zich werkelijk nergens voor te schamen. Beide waren op hun top bijna onwerkelijk goed. Nu is het tijd voor de jonkies. Ik denk en hoop dat Leclerc het wel eens zou kunnen. Die jonkies zijn kolere snel en nog lekker arogant genoeg om die druk die iedereen ze maar wil opleggen gelijk van zich af laten glijden. Natuurlijk hoop ik op Max. Maar leclerc in een rode rakker als kampioen ook helemaal niet erg vinden.
Posts: 1271
Niks oudjes. Schumi heeft nog op veel oudere leeftijd bij fer wks binnen gesleept.
Volgens mij is ham ouder dan vet en ham is in vorm als nooit te voren en zal nog wel een paar jaartjes mee.
 
US Mex Versteppen 11 okt 2018 14:39+1
Avatar
Posts: 54
Max: Hello... this is Max speaking.
Seb : Hi Max, hier met Seb.
Max : Yes, wat mot je?
Seb : Zou je me in Austin gewoon voorbij willen laten, ivm het kampioenschap?
Max : NO!! Doei.
tuut, tuut, tuut, tuut, tuut, tuut...
Seb : Hello ... Max?... Hello... Damn.
Avatar
Posts: 10389
Hij is leuk....Heb net een beetje hetzelfde gepost. Had die van jou nog niet gelezen
US Mex Versteppen 11 okt 2018 14:510
Avatar
Posts: 54
@DutchF1
Oeps... helemaal overheen gelezen. Wilde je het tras niet voor de voeten wegmaaien. Was uiteraard niet de bedoeling, maar wel leuk dat we in ieder geval op dezelfde golflengte zitten. Misschien kunnen we samen een theatervoorstelling organiseren. 😉
 
Avatar
Posts: 96
Hey Seb, Max hier. Ik heb er nog eens over nagedacht. Misschien had ik je afgelopen zondag wat meer ruimte kunnen geven. Als ik de beelden zo bekijk dan heb je daar echt wel een goed punt. Ik bedoel, de baan was breed genoeg en ja, je was veel sneller dan ik.
Maar aan de andere kant, Seb...mijn vader schopt me voor m'n ballen als ik jullie er langs laat dus ik moet wel aan mezelf denken. Dus sorry maar hé, probeer het volgende week anders nog een keer..houdoe!
Avatar
Posts: 6539
Je hebt de smileys gevonden ofnie? 😉
Avatar
Posts: 358
🙈🙉🙊
 
NL King-Creole 11 okt 2018 14:470
Posts: 91
 
NL Wingleader 11 okt 2018 14:49+1
Avatar
Posts: 1642
Dat had ik al voorspeld in een eerder topic, dat gesprek gaat niets brengen.

Max kan Vettel verder informeren over het feit dat Ferrari fans een petitie hebben opgezet om Vettel te vervangen door Alonso. Wat mij betreft gebeurt dat per direct.
Posts: 531
Dat zou ik jammer vinden, en die Ferrari fans steunen een rijder goed zeg, chapau👍.
NL brabham-bt50 11 okt 2018 15:340
Avatar
Posts: 8129
Duidelijk fans van het merk en niet van de huidige rijder. Ken er nog wel een paar :)
 
NL FastRickey 11 okt 2018 15:240
Avatar
Posts: 1446
Max neemt op: "Hoi Sebastian, heb je niet het verkeerde nummer gebeld? Nummer van Maurizio Arrivabene heb ik ook wel voor je hoor ;-)"
 
BE Cavallino 11 okt 2018 15:29+4
Avatar
Posts: 2039
All jokes aside, en beseffend dat Vettel heel domme fouten maakten: Persoonlijk vindt ik dat Vettel wel enorm wordt aangevallen. Enerzijds snap ik de kritiek, meer nog, ik kijk ook kritisch naar zijn middelmatig jaar. Maar sommigen bestempelen hem als één of andere kneus die net boven de middelmaat scoort.

Ja, Seb verknoeide in zekere mate zijn eigen seizoen. En hij moet leren uit deze fouten.
Maar het blijft een topper die best toonde dat hij een potje kan sturen.

Zijn mindset is ergens zeer "romantisch" te noemen: voor elk gaatje gaan (klinkt plots wel heel raar deze zin) - en steeds voluit de aanvalstour op. Alleen heeft hem dit meer gekost dan opgebracht.

Zoals ik al zei: zet een motivator en mentor naast hem (en dus aan de pitwall) die hem kan challengen maar ook rust brengt tussen de oren en hij zal gestaag terug groeien naar zijn beste vorm.

Over het artikel: het getuigt van volwassenheid dat Seb dingen persoonlijk wil uitspreken met Max ipv in het wildeweg via de Media kritiek te uiten. Ik ben van mening dat het een race -incident is omdat beide heren ergens een gelijk hebben. De fasewaarover het gaat krijgt enkel extra aandacht om dat het om een WK contender was die Max tegenkwam, gezien als een fenomenaal talent met de juiste mentaliteit (ik wijk niet!).
BE Jean Alesi 11 okt 2018 16:46+2
Avatar
Posts: 17675
Dat Vettel met Max het gesprek aan wil vertaald de Max aanhang gelijk op een manier dat Vettel Max de les wil lezen ofzo, terwijl wij niets van Vettels bedoelingen weten.
Ook vinden de fanboys de puber-achtige reactie van Max (want dat is het!) natuurlijk schitterend! Mooi man zo'n jongen die zegt waar het op staat! Geweldig.
Elke andere coureur met een gelijkwaardige reactie zou met de grond gelijk gemaakt worden want dan is het een arrogante fl*kker. Neen beste Cavallino, hypocrisie ten top!
NL Montfort 11 okt 2018 19:16+2
Avatar
Posts: 358
Beste Ferrari fans;
Lees nog eens het originele bericht hier over het gesprek dat VET aan wilt gaan met VER.
Dan snap je de reacties nu wellicht wat beter. Hij zit VER eerst te beschuldigen, en wilt het vervolgens zogenaamd niet via de media spelen....
Dat is m.i. verre van volwassen!

Dat VET meteen voor het gat ging vind ik lovenswaardig en prachtig, maar als het dan niet lukt moet je niet (weer...) gaan doen alsof de andere alles schuld is. Terecht dat je dan daarover kritiek krijgt hier, en dat kreeg VER hetzelfde hier aan het begin van het seizoen.
NL hennie013 11 okt 2018 19:26+4
Avatar
Posts: 741
Het gaat niet over dat Seb Max wil bellen, het gaat om de context waarin Seb dat gezegd heeft tegen de pers, hij zei dat het Max z'n schuld was dat die aanrijding gebeurde, hij stelde dat Max hem meer ruimte had moeten geven zodat hij er makkelijk langs kon schieten, toen zei Seb dat hij Max wel even persoonlijk zou bellen omdat ie dat soort dingen niet via de pers wou doen.
Ten eerste was Seb zelf fout en waarom zou hij Max dan willen bellen ? Vandaar de reacties van vele mensen, ook nog zeggen dat hij Max wel even zou bellen maar dat niet via de pers wil doen ; terwijl hij dat op hetzelfde moment wel tegen de pers staat te vertellen, hou dan ook je mond en bel Max gewoon, dan waren al deze discussies er ook niet geweest.
NL M@ximumOverdrive 12 okt 2018 04:41+1
Avatar
Posts: 1452
Ach Seb is een geweldige coureur , dat staat buiten kijf ik denk persoonlijk dat er bij Ferrari het een en ander meer speelt momenteel wat ook zijn weerslag heeft op Kimi en Vettel .

De reacties die dutchf1 en mex versteppen gaven zijn vol humor natuurlijk , maar denk dat dat ook met n knipoog gezien moet worden ..

Ik kan nu niet zeggen dat Vettel ongelooflijk veel geluk heeft gehad dit jaar ook .. Hamilton is weergaloos , maar ook die heeft kleine foutjes op bepaalde momentjes alleen staat hij er wel als t om de echte knikkers gaat , wat Vettel de afgelopen 2 jaar niet heeft gehad .

Ik weet ook niet wat ze bij Ferrari zullen doen als t volgend jaar weer misgaat .. dan zou de coureur molen zomaar weer kunnen gaan draaien , het blijft wel een viervoudig wereldkampioen
BE Jean Alesi 12 okt 2018 08:02+1
Avatar
Posts: 17675
Montfort,
Ik neem aan dat je Seb's woorden direct na de race bedoeld? Ik vond hem behoorlijk mild, wekte misschien de suggestie dat Max hem wat meer ruimte kon geven maar kan het nauwelijks een keiharde beschuldiging noemen, het is maar wat je d'r van maakt..
In China waren de rollen omgedraaid met Max zijn te gretige actie en bleef Vettel respectvol richting Max.
Zo bezien vind ik Max zijn reactie niet zo fraai.
Leuk dat rebelse als hij zijn helm op heeft, en waardeer dat het een harde racer is. Maar na een race waarin er iets gebeurt is wat Dhr verstappen niet zint reageert hij te vaak als een verongelijkt kind wat zijn zin niet krijgt, heeft op het persoonlijke vlak toch nog wat stappen te zetten naar mijn mening voordat hij een bepaalde klasse uitstraalt die andere toprijders hebben..
Alles mijn mening. Ik besef dat ik hiermee tegen de stroom in zwem, maar ik ben ook geen plusjesgeiler zoals jij en je kameraden in dit draadje, als een kip zonder kop alles wat Max doet en zegt de hemel in prijzen en goed het plusjes saldo in de gaten houden.
En dat is het verneukeratieve laatste tijd met de fanatieke Max fans, met geen van die personen kun je serieus zijn acties beoordelen omdat je van tevoren het antwoord al weet.
Alsof je met honderden Tom Coronel's op een forum zit.
Avatar
Posts: 358
Jean Alesi,

Nu begin je toch een keer een inhoudelijke reactie te geven, ik was al bijna verrast, maar gaat het toch weer mis en moet je de persoonlijke aanval weer in gaan zetten door mij een "plusjesgeiler" te gaan noemen...😒

Je hebt op persoonlijk vlak toch nog wat stappen te zetten voordat je een bepaalde klasse uitstraalt, alles mijn mening. 😊
 
NL Nino Farina 11 okt 2018 15:31+1
Avatar
Posts: 1076
Seb 'But you left me room on the inside!'
Max 'No that's just the fastest way through turn 13'
Avatar
Posts: 1250
Max heeft zeker minimaal ruimte overgelaten, want normaal gesproken stuurt hij bij het begin van de bocht in tot op de witte lijn aan de binnenkant en nu bleef hij daar een wagenbreedte vandaan. Zie analyse van Sky waar 80% van de schuld bij Vettel wordt gelegd en dat Max de deur niet wagenwijd open zou zetten had hij kunnen verwachten. Intussen zal hij wel uitgehuild zijn en zijn de mannen klaar voor een verzoenend praatje pot, want het is goed om de relatie met Vettel buiten de grid goed te houden. Op de grid wordt er geraced en dat die andere wagens die voor de bocht al zijn ingehaald keurig voor Vettel aan de kant gaan wil niet zeggen dat iedereen dat moet doen. Het is en blijft een race en met die snellere bolide had hij tijd en ruimte genoeg gehad om er iets later clean voorbij te gaan, maar hij verprutst het weer eens.
 
NL senna the first 11 okt 2018 17:38+1
Avatar
Posts: 119
Als hij even goed kan bellen als racen kanhi dit beter achterwege laten.
 
NL senna the first 11 okt 2018 17:38+1
Avatar
Posts: 119
Als hij even goed kan bellen als racen kanhi dit beter achterwege laten.
 
NL wissewasse# 11 okt 2018 22:520
Posts: 304
Ringggggggg, ringggggggggg. Jah met max,
Hallo max.mit seb
Met wie?
Mit Sebastian, vettel
Ohhh de kamikaze coureur, wat mot je ?
Uuuuh, ich wil nur sagen........
Seb halt's maul
Max, bitte, rede mit.mir
NO!!!!!! Leck mich am....popo
Tuut tuut tuut tuut
NL Pastor Maldonado 12 okt 2018 16:330
Avatar
Posts: 387
wat ben jij een grapjas..................NOT
Avatar
Posts: 119
Pastor Maldonado = Jean Alesi? Hmmm... wat een grapjas....... NOT!!!!
 
NL flyingfokker 12 okt 2018 10:090
Avatar
Posts: 1608
In dit soort opmerkingen kun je opmaken dat het nog een kind is.
 

BR
        Grand Prix van Brazilië
Lokale tijd
Geef je mening
Max Verstappen wordt in 2019 wereldkampioen






Coureursprofiel
Naam NL Max Verstappen
Actief Als Red Bull Racing Coureur in Formule 1
Geboortedatum 30 sep 1997 (21)
Gewicht 70 kg
Lengte 1,80m
Woonplaats Monaco