VT2: Verstappen zet de toon op eerste dag in Canada

Gepubliceerd op 08 jun 2018 20:29
image

Max Verstappen heeft ook de tweede training voor de Grand Prix van Canada als snelste afgesloten. De Nederlander bleef Kimi Raikkonen een dikke tiende voor, Daniel Ricciardo eindigde als derde. De gehele top drie reed op het hyperzachte rubber.

Grand Prix van Canada, alle tips, odds en bonussen!

Carlos Sainz kende een mindere tweede sessie. De Spanjaard, die in de eerste vrije training als achtste eindigde, spinde en beschadigde zo de achterkant van zijn auto. De Renault van Sainz was dusdanig beschadigd dat verder rijden er niet meer inzat. 

Problemen waren er ook voor Verstappen's teamgenoot Daniel Ricciardo. De Australiër stond lang in de pits met een probleem aan zijn motor, maar vooralsnog komt Ricciardo er vanaf zonder straf. In de slotfase van de sessie kon de Australiër alsnog het asfalt op, waarna hij de derde tijd wist te noteren. 

Stoffel Vandoorne had minder geluk. De Belg raakte bij het uitkomen van de tiende bocht de muur en moest zijn McLaren in het gras parkeren. Vooralsnog geen gelukkig weekend voor Vandoorne, die daar zichtbaar van baalde. 

Toen de vlag viel prijkte de naam van Verstappen, net als na de eerste training, bovenaan de tijdenlijst. De Red Bull's lijken goed te gaan op het Circuit Gilles Villeneuve, met ook Ricciardo in de top drie.

Opvallend is dat Mercedes vooralsnog het hyperzachte rubber vermijdt. Waarschijnlijk vrezen ze toch de problemen die ze ook in Monaco ondervonden. Lewis Hamilton en Valtteri Bottas reden enkel rond met de ultrazachte- en superzachte banden, terwijl bijvoorbeeld Verstappen erg sterk was op de hypersofts. 

Vooralsnog lijken de topteams aan elkaar gewaagd in de lange runs. Zowel Verstappen, Hamilton, Raikkonen en Bottas reden vergelijkbare tijden en waarschijnlijk kunnen ook Ricciardo en Vettel dit tempo morgen volgen. Alle ingrediënten voor een interessante Canadese Grand Prix lijken aanwezig. 

De derde vrije training begint morgen om 17.00 uur Nederlandse tijd. 


08 juni 2018 - Grand Prix van Canada - Vrije training 2
  Coureur Team Tijd Verschil #
1. NL Max Verstappen Red Bull Racing 1:12.198 39
2. FI Kimi Räikkönen Ferrari 1:12.328 +0.130 42
3. AU Daniel Ricciardo Red Bull Racing 1:12.603 +0.405 17
4. GB Lewis Hamilton Mercedes 1:12.777 +0.579 39
5. DE Sebastian Vettel Ferrari 1:12.985 +0.787 24
6. FI Valtteri Bottas Mercedes 1:13.061 +0.863 40
7. FR Romain Grosjean Haas F1 1:13.620 +1.422 34
8. FR Esteban Ocon Force India 1:13.747 +1.549 40
9. MX Sergio Perez Force India 1:13.754 +1.556 40
10. ES Fernando Alonso McLaren 1:13.866 +1.668 30
11. MC Charles Leclerc Sauber 1:13.884 +1.686 39
12. NZ Brendon Hartley Toro Rosso 1:13.889 +1.691 42
13. DK Kevin Magnussen Haas F1 1:13.956 +1.758 39
14. DE Nico Hülkenberg Renault 1:13.967 +1.769 37
15. SE Marcus Ericsson Sauber 1:14.108 +1.910 41
16. BE Stoffel Vandoorne McLaren 1:14.167 +1.969 14
17. ES Carlos Sainz jr Renault 1:14.433 +2.235 9
18. FR Pierre Gasly Toro Rosso 1:14.486 +2.288 39
19. CA Lance Stroll Williams 1:14.703 +2.505 40
20. RU Sergey Sirotkin Williams 1:14.782 +2.584 35
 
Bekijk alle resultaten van dit evenement

Reacties (125)
NL schwantz34 08 jun 2018 21:33+5
Avatar
Posts: 12204
Max lekker bezig!
NL Tuurlijk! 08 jun 2018 21:330
Posts: 881
Longruns zien er ook goed uit!
NL TylaHunter 08 jun 2018 21:38+1
Avatar
Posts: 1935
T zit er minder goed uit dan het lijkt... Mercedes is overduidelijk 3 tienden sneller in race-pace dan Ferrari. Red Bull bleef veel proberen met andere banden wanneer hun pace iets minder zegt. Het is wel overduidelijk dat ieder de Hypersoft wil gaan vermijden... Die banden verliezen erg snel pace.
Avatar
Posts: 2400
Volgens mij heeft MB een groter probleem dan RBR, waar haal jij die grote problemen vandaan? . Longruns zien er namelijk prima uit.
NL TylaHunter 08 jun 2018 21:510
Avatar
Posts: 1935
Ray1975 Ik zeg niks over problemen voor iemand. Ik zeg alleen: Red Bull probeert veel & ik zeg dat de Hypersoft gewoon slecht is op deze baan. Bij elk team was er na 8 ronden een groot verval.
Avatar
Posts: 2852
RBR komt dichterbij maar Mercedes is nog steeds nr1. Topsnelheid van de Mercedes is ook nog een stuk beter. En nu de Hyper niet de band is , is dat een voordeel voor Mercedes. Maar inderdaad het was een goeie dag voor Max, had ie ook ff nodig.
Avatar
Posts: 1507
Na een drukke werkdag schakel ik net in. Heeft iemand wellicht ook een lijstje bij de hand met rondetijden qua longruns?
NL Caramba 08 jun 2018 22:52+11
Avatar
Posts: 5786
Blijft toch een gave gozer, niet?
Ik hoop dat ie deze dominantie t/m zondagavond vasthoudt. Intussen zitten al die zielige commentatoren en "journalisten" te emmeren of die kopstoot-opmerking van Max wel of niet slim was, als een stel vlooien die discussiëren wie de hond berijdt.
NL DutchTreath 09 jun 2018 12:55+1
Avatar
Posts: 5058
Dat maakt Max een toekomstig wereldkampioen. Zijn ijzersterke mentaliteit en het geloof in zijn eigen aanpak.
 
NL Wouter666 08 jun 2018 21:34+2
Avatar
Posts: 1901
NL ChrisFerrari15 08 jun 2018 21:47+5
Posts: 179
Pff, hij is alleen snelste in VT
ES ray1975 08 jun 2018 21:49+16
Avatar
Posts: 2400
Zo Chris.... Lekkere azijnpisser... Vettel top dag gehad zeker 😂
BE Man Man Man,Ach Ach Ach!!! 08 jun 2018 21:490
Posts: 127
NL SCHOUTEN RACING FAN 08 jun 2018 21:520
Avatar
Posts: 3483
Haha en wat als ric op p1 had gestaan . Maar ja joh.middenveld ook.lekker dicht bij elkaar zeg
NL Orange lion gives you wings 08 jun 2018 21:52+1
Avatar
Posts: 416
Bedoel je Leclerc ???? Jezus wat een baas is dat zeg met zijn 11e tijd !!!! Daar gaan we ook nog een hoop mooie races van zien ! Duidelijk een ongekend talent wat in staat is met een mindere auto toch bijzondere dingen te doen !!
NL MArnoldi 08 jun 2018 21:58+2
Avatar
Posts: 1924
Ericsson maar 3de tienden langzamer. Sauber is absoluut geen lelijk eendje meer...
NL Sambalbei 08 jun 2018 22:24+6
Posts: 559
@Chrisferrari15.... Azijnfles weer bijgevuld jongen? Vandaag was hij inderdaad alleen in de VT snel.... omdat de andere sessies nog niet geweest zijn ;-)
NL ChrisFerrari15 08 jun 2018 22:260
Posts: 179
NL ChrisFerrari15 08 jun 2018 22:270
Posts: 179
Tja jongens moet mijn azijnfles toch ergens legen he
Avatar
Posts: 2400
En zo is het... Geeft niks voor een keertje 😁
 
Avatar
Posts: 1671
Weer een teleurstelling voor bepaalde heren die zo graag een vilein stukje over Max hadden willen posten. Hoop dat het jullie nachtrust niet bederft. En Max, je bent een topper.
NL johan_sb2 08 jun 2018 21:35+1
Posts: 400
Mooi dat jij blij bent
NL alonso fan 08 jun 2018 21:36+7
Avatar
Posts: 10412
Kruip maar lekker onder je Max deken jongen. :)
NL schwantz34 08 jun 2018 21:37+28
Avatar
Posts: 12204
@AF en jij onder je Alonso dekbedje, in je houten Mclaren replicaatje ;)
Avatar
Posts: 1671
Ja, wie de schoen past trekt hem aan......
NL alonso fan 08 jun 2018 21:39+1
Avatar
Posts: 10412
Je geeft zelf de voorzet dan maak ik het wel af...
NL alonso fan 08 jun 2018 21:440
Avatar
Posts: 10412
Haha ga huilen sukkel...
NL BrRacing 08 jun 2018 21:45+14
Avatar
Posts: 8183
Lijkt wel een flipperkast hier. Is Max een dagje foutloos moeten degenen die kritisch waren op zijn foutenfestival hun mondje houden en zodra Max weer in de fout gaat, dan moeten de fanboys zich inhouden.

Kortom, een evenwichtige neutrale visie blijkt lastig en vooral het sentiment regeert.
NL alonso fan 08 jun 2018 21:490
Avatar
Posts: 10412
Dat dus... deze post is actie reactie... :)
NL Speedpuppet 08 jun 2018 21:53+2
Avatar
Posts: 8013
Nu is Max de topper, helaas is het maar een vrije training...
NL SCHOUTEN RACING FAN 08 jun 2018 21:540
Avatar
Posts: 3483
Het is in ieder geval zeer welkom na de kritiek die max iver zich afriep. Hopelijk houd die zijn koppie erbij. Ik duim ervoor goed nieuws betreft max hebben we hard nodig als max fans. Middenveld ook.lekker dicht op elkaar.
ES Darlos Cainz 08 jun 2018 21:57+14
Avatar
Posts: 5665
Gewoon zielig dat veel forumleden hier geen succes gunnen aan Max maar er klaarblijkelijk wel als de kippen bij zijn als er iets negatiefs gebeurd. Misschien ook wel iets typisch Nederlands, veel zure augurken.
ES ray1975 08 jun 2018 22:10+16
Avatar
Posts: 2400
AF... En jij noemt een ander sukkel 😂
Avatar
Posts: 1924
Ze gunnen Max succes, maar ergeren zich kapot aan het klapvee die dom meelullen dankzij Ziggo Max. Over de rug van Max zijn ze anti om die fanboys kopstootjes uit te delen. Het is hier meer F1Max. Op andere artikelen reageren weinig mensen.
NL alonso fan 08 jun 2018 22:520
Avatar
Posts: 10412
@RAY1975 er stond een reactie boven maar denk dat diegene geblokt is? reactie is weg...
NL alonso fan 08 jun 2018 23:040
Avatar
Posts: 10412
@LENC1313 is volgens mij weg?
NL Maximiliaan 09 jun 2018 08:130
Avatar
Posts: 2969
Alonso#I'mthebestdriveroftheworld gaat ook lekker.
Posts: 3592
Jammer dat hier zoveel op de man gespeeld wordt. En dat begint eigenlijk al met de eerste post die alleen maar gezeik oproept. Kom op zeg, als Max het verkloot mag je dat gewoon zeggen en ook als ie het goed doet. Ik snap werkelijk niet dat hier zoveel op elkaar wordt gezeken. Jammer hoor.
 
NL Snelrondje 08 jun 2018 21:350
Posts: 3270
So far soo good, voor Max. De eerste niet Red Bull door Renault aangedreven rijder op 1,6 seconde. Das fors
 
Avatar
Posts: 25
 
NL alonso fan 08 jun 2018 21:370
Avatar
Posts: 10412
Wat zouden er hier een paar genieten van een Toro Rosso voor McLaren...
NL Getuige X 08 jun 2018 21:38+1
Posts: 2044
Eerlijk zou ik McLaren gewoon graag eens op dat podium zien.
Avatar
Posts: 1671
Sterker Hartley voor een McLaren.....
NL alonso fan 08 jun 2018 21:450
Avatar
Posts: 10412
Zolang jij zo reageert ga ik mooi door...
Avatar
Posts: 1924
Neuh. Nu niet meer. Ik ben vooral benieuwd naar kracht Honda.
Avatar
Posts: 1924
Lenc reageer inhoudelijk. Heb AF niks negatiefs horen zeggen over Max. :)
NL barbarella 08 jun 2018 22:02+1
Avatar
Posts: 230
Nee, wel van ene Leclerc die in een Sauber bijna net zo snel is als Alonso ;-)
NL alonso fan 08 jun 2018 23:180
Avatar
Posts: 10412
Hier het zelfde er is een reactie weg waar ik op reageerde.
NL Maximiliaan 09 jun 2018 09:580
Avatar
Posts: 2969
"Wat zouden er hier een paar genieten van een Toro Rosso voor McLaren..."

Alonso#I'mthebestdriveroftheworld gaat winnen, ik voel het.
 
NL SpaceTime 08 jun 2018 21:37+1
Posts: 128
Max is getergd. Toch erg knap hoor, om ondanks al die aanhoudende negatieve aandacht zulke resultaten neer te zetten. Dit is wel de meest effectieve manier om critici de mond te snoeren.
 
Posts: 549
Max heel goed, maar of de hypersoft de beste band is... Ik ben bang dat Benz het racetechnisch het beste voor elkaar heeft. Omdat het gat met het middelveld zo groot is is ultrasoft genoeg voor q2...
 
Avatar
Posts: 2838
Netjes gedaan Max. Hopelijk blijft dit tempo de rest van het weekend.
NL alonso fan 08 jun 2018 21:420
Avatar
Posts: 10412
Mag toch hopen dat het tempo nog omhoog gaat. :)
NL Snelrondje 08 jun 2018 21:430
Posts: 3270
het zal nog een stukje sneller moeten, @Arie, pole zal wel in de 1.10 of zelfs nog lager worden.
Avatar
Posts: 2838
Haha bedoelde natuurlijk dat de kwali modus Max niet de das om gaan doen. Want dit is gewoon weer ijzersterk wat hij laat zien.
NL alonso fan 08 jun 2018 22:580
Avatar
Posts: 10412
Ja Max is goed bezig..
Avatar
Posts: 1216
Ja Max is goed bezig..

en niemand die jou nu aanpakt AF met deze opmerking..
BE Jean Alesi 09 jun 2018 08:54+1
Avatar
Posts: 17675
Alonso Fan = een Maxfanboy
 
Posts: 194
Nee Max focused niet, is niet relaxed etc..
Boos was ie, maar knap wat ie hier laat zien!
Laat hem nou maar gewoon zijn ding dien. Komt wel goed.
 
Avatar
Posts: 22
Dit is het begin van een zege reeks.
NL SCHOUTEN RACING FAN 08 jun 2018 21:560
Avatar
Posts: 3483
Ik hoop het met je mee. Max kan het dat is zeker.
Avatar
Posts: 375
Hoop het ook mee!
Maar de race pace van FER en MER zag er net wat beter uit vandaag.
Gewoon weer vertrekken vanaf positie 5 (RIC pakt die dan hopelijk wel...) en hopen dat er rare dingen met de rijders ervoor gebeuren.
Puur op eigen RBR kracht zie ik het niet gebeuren in Canada.
Avatar
Posts: 809
Als hij er nu 10 wint kan hij ook kampioen worden, maar dat is ijdele hoop.
Van mij mag hij winnen.
 
Avatar
Posts: 39
Max.. Zorg je er ook voor dat je er tijdens de kwali en de race er ook bij zit?!
Avatar
Posts: 6571
Tuurlijk! Amazone is sneller als UPS!
Avatar
Posts: 6571
Leuke zeepkist, van jou?
Avatar
Posts: 39
Nee ooit een plaatje opgeduikeld.. vond het wel leuk..
 
Avatar
Posts: 6571
Goed dat hij de media een kopstoot geeft... Revange voor Monaco en alle tijden op het bord jou maken!
Allereerst de pole morgen:)
NL SCHOUTEN RACING FAN 08 jun 2018 21:56+1
Avatar
Posts: 3483
Mmwa dat zou wel een hele verrasing / prestatie zijn.
 
NL alonso fan 08 jun 2018 21:42+1
Avatar
Posts: 10412
Wat een verschil nu met Sauber bij eerdere jaren..
NL schwantz34 08 jun 2018 21:45+1
Avatar
Posts: 12204
Leclerc ook lekker bezig, had hier nog nooit gereden
Avatar
Posts: 4813
In VT 1 toch,dus niet liegen.
NL alonso fan 08 jun 2018 21:50+1
Avatar
Posts: 10412
Ja ze gaan lekker op deze baan.
NL SCHOUTEN RACING FAN 08 jun 2018 21:57+2
Avatar
Posts: 3483
Jep middenveld lekker dicht bij elkaar. Mooi om sauber uit het diepe dal te zien kruipen.
NL Maxiaans 08 jun 2018 21:58+8
Avatar
Posts: 6571
Kubica heeft een Sauber aan de overwinning geholpen hier, maar dat wist je wel.. ook de enorme crash van het jaar daarvoor (voeten zichtbaar uit geknakte neus) staat bij jou op je netvlies ofnie?
Je bent de laatste tijd best bezig om de gemoederen hier op scherp te zetten @Alofan.
Waarom zit je op elk topic van Max te fucken man, terwijl ik je op geen van de Alo topics zie om hem af te fikken.. want Alo is echt geen lieverd!

Ik had me voorgenomen om dit niet te posten nadat je in de wintertests goed overkwam..
Maar ik had het mis denk..
Zeg nu eens eerlijk zonder dat je de ‘nieuwe’ Max roze brillen fans fanboys’ wat je dwars zit.
Je komt zo ongelofelijk gemaakt over.
Siert je niet.
NL Phantom01 08 jun 2018 21:590
Avatar
Posts: 319
Had meer verwacht van TR met nieuwe honda motor, maar sauber is lekker bezig.
NL Maxiaans 08 jun 2018 22:31+4
Avatar
Posts: 6571
En nu niet meer reageren siert je nog meer @Alonsofan.. ja, nadat je dit ziet ben je te laat;)
Avatar
Posts: 3883
Wel een beetje sneu voor Williams. Daar zit iets echt fundementeel fout aan die auto.
NL alonso fan 08 jun 2018 22:55+1
Avatar
Posts: 10412
@MAXIAANS volgens mij heb ik in dit topic nog geen scheef woord over Max gezegd? Die ging gewoon goed vandaag....
NL alonso fan 08 jun 2018 22:59+2
Avatar
Posts: 10412
Haha welkom terug dan maar?
NL alonso fan 09 jun 2018 00:06+4
Avatar
Posts: 10412
@LENC1313 Zal vast lang duren hier met je nieuwe naam.. :)
Avatar
Posts: 809
Leven en laten leven, de een is fan van een rijder de ander van een andere, ik vind het spelletje gewoon leuk, maakt mij niet uit wie er wint.
ik heb alleen door de jaren heen een antipathie ongebouwd tegen mclaren, ik kon die mika en David niet uitstaan, nog niet trouwens.
Laten we hier gewoon begrip opbrengen voor alle "fans" ook die nieuwe kijkers om max, maar als er weer van die onbenullige superlatieven op max losgelaten worden, die echt nergens op slaan, kan ik een sneer best toestaan, maar onbenullig elkaar afbreken,
 
NL FastRickey 08 jun 2018 21:470
Avatar
Posts: 1484
Leuk dat Max er gewoon bijzit
NL SCHOUTEN RACING FAN 08 jun 2018 21:580
Avatar
Posts: 3483
Mwaa erbij zit is voorzichtig
 
NL moustache 08 jun 2018 21:500
Posts: 61
@Af ik heb jou alleen maar de boel zien afkraken van verstappen.
Kijk eerst naar je eigen.
NL alonso fan 08 jun 2018 21:51+3
Avatar
Posts: 10412
Ga je snor knippen.:)
 
Avatar
Posts: 93
Vsc in een vt, dat begrijp ik niet. Kun je mijn inziens net zo goed rode vlag zwaaien. Ik stoor me trouwens toch aan dat overdreven veilig gedoe. Ik snap dat veiligheid belangrijk is maar overdrijven is ook vak.
NL Tinus Tussengas 09 jun 2018 10:250
Avatar
Posts: 555
Moet er dan weer een dooie vallen voordat je dat gaat inzien?
Avatar
Posts: 93
Volgens mij zeg ik dat veiligheid belangrijk is en of er eerste een “dooie” moet vallen is een uitspraak die nergens op slaat. Je kunt niet alle risico’s uitsluiten, dat moeten we gewoon accepteren. Er staat niet voor niets op een toegangsbewijs motorsport is dangerous.
 
Posts: 717
Het is weer een drama met die Williams, Massa had rond de 10e plaats gereden vandaag.
Ben voor vrouwen aan de leiding, maar die Claire moet zo snel mogelijk weg, ze moeten meer durf tonen en weer talenten aannemen. Anders gaan ze Caterham achterna.
Avatar
Posts: 6571
Te gevoelig om hier tegengas te geven @Chao... #vrouwenmannen...
 
NL Aapnootmies 08 jun 2018 22:110
Posts: 187
Goed gedaan maar vrees morgen weer drama
NL TheStijg 08 jun 2018 22:45+2
Avatar
Posts: 662
@aapnootmies: ik zeg doe de gordijnen dicht, schakel de elektriciteit uit, pak een veel te grote hoeveelheid alcohol en we vertellen je maandag wel hoe het afliep.
NL Aapnootmies 09 jun 2018 10:480
Posts: 187
Klinkt goed maar ik waag het er toch op :)
 
NL schwantz34 08 jun 2018 22:11+2
Avatar
Posts: 12204
“De wagen werkte goed maar we komen nog steeds wat snelheid tekort. Dat was voornamelijk te zien in de lange runs, waar Mercedes erg sterk lijkt. Maar we zitten er niet heel ver achter. De auto werkte direct heel goed waardoor we snel over konden naar het afvinken van alle programma's", meent de Nederlander tegenover de aanwezige pers.
 
Avatar
Posts: 8240
Mooiste zou zijn als Mercedes min of meer gedwongen toch op de HS moet gaan om bij te blijven tijdens Q2 ... Proberen dus de HS te mijden.... (als het geen goed toneelstukje is)
NL Nieuwe ronde nieuwe kansen 09 jun 2018 08:580
Posts: 689
Gezien de verschillen tussen top 6 en de rest is daar helaas weinig kans op.
 
Avatar
Posts: 640
was nou die groundhog aan het einde van vt 2 omgetoverd in een road kill?
Avatar
Posts: 2537
Op de neus van een Haas
NL Tifoso-01 08 jun 2018 23:57+2
Avatar
Posts: 1656
Ik vond dit zo verschrikkelijk als dierenliefhebber en je zag het gewoon aankomen maar ik weet niet of deze beesten gemakkelijk op te pakken zijn door Marshalls, zo zonde dit.
NL alonso fan 09 jun 2018 00:09+1
Avatar
Posts: 10412
Heb ik gemist maar beestje bleef mooi zitten.
DK BENNY DONKER 09 jun 2018 09:200
Posts: 1976
Staan er beelden van op JijBuis?
Avatar
Posts: 6571
Op foto’s is te zien dat dat beest ín de neus van de HAAS zit, Romain baalt want het betrof een nieuwe versie en deze is niet meer leverbaar..
Wel sneu voor het diertje.:(
 
Avatar
Posts: 2001
Mercedes bereidt zich voor om met een oude motor op een hardere compound q2 te rijden om vervolgen op hypers de pole te pakken. Zolang de motor het volhoudt en ze pakken de pole zijn ze niet te kloppen. Lewis reed een halve seconde langzamer op twee compounds harder met 6 races oude motor. Op een soortgelijke band en een gloedje nieuwe motor reed Max zes tiende langzamer. Maar met een beetje geluk gaan we in de quali naar een 1.10
 
DK BENNY DONKER 08 jun 2018 22:490
Posts: 1976
Wat een ongelooflijk trieste bedoening weer bij Williams!
BE Jean Alesi 09 jun 2018 08:450
Avatar
Posts: 17675
Williams heeft de plek van Sauber als hekkensluiters ingenomen, dieper zinker dan dit kunnen ze niet meer.....
Avatar
Posts: 809
Zeker wel, gewoon uitvallen elke wedstrijd en het gat wordt nog dieper.
ik vrees dat stroll de race niet uitrijden kan, mocht hij uitrijden dan op enkele ronden.
 
Posts: 683
Max staat zondag gewoon op het podium en hopelijk krijgt hij van het team dan de vrije hand om die pleepapier journalisten links te laten liggen.
 
Posts: 320
Max gaat iedereen mond snoeren!!! die vindt de fans hartstikke momgolen die niet accepteren als hij slecht tijd heeft.
DK BENNY DONKER 09 jun 2018 09:03+1
Posts: 1976
Ik ben ook heel benieuwd naar Max' mening over jou.
Avatar
Posts: 80
Vooral ook benieuwd naar je leraar Nederlands...
Posts: 320
BenB, is de taal zo belangrijk?
Je heeft GGZ kliniek nodig omdat je de probleem graag zoeken.. in persoonlijk zou ik je elke cm van je bot breken vanwege je reactie dat is erg discriminatie van je
 
Avatar
Posts: 57
heel opvallend dat niemand en dan ook echt niemand iets zegt over de schuiver van sainz, als een ene M dit was geweest , dan was de wereld weer te klein geweest
Avatar
Posts: 1771
Kan gebeuren. Waarom moet Sainz afgefikt worden dan?
 
NL Fernando-Alonso 09 jun 2018 09:450
Posts: 2993
Ach hij parkeert 'm in VT3 of kwali toch wel in de muur. 😉
Avatar
Posts: 6571
Heb ik wat gemist??
 
Avatar
Posts: 6571
Max geeft aan dat zijn kopstoot opmerking géén grapje was..Horner staat pal achter hem en zegt dat deze bloedzuiger van de daily mail er om vroeg.
Vandaag gaat Max met een andere achtervleugel rijden die meer downforce geeft.. Max voelt dat er meer vermogen is en gaan vandaag alles aanspreken.
Avatar
Posts: 1924
Dan had ik het mis. Maar zoals anderen terecht opmerkte was ie erg geïrriteerd.
Avatar
Posts: 6571
Zijn ogen spuwden vuur ja..
 
NL moustache 09 jun 2018 14:240
Posts: 61
@Af Kijk dat bedoel ik nauw er komt geen fatsoenlijk woord uit bij jouw.
Want er zijn er meer die een hekel aan je krijgen ga iets anders doen, dan hier de boel lopen te verzieken
NL Fernando-Alonso 09 jun 2018 15:06+1
Posts: 2993
Leer eerst even de Nederlandse taal. Nauw, jouw... serieus slecht.
 
NL Molkfabryk 09 jun 2018 15:560
Posts: 64
Ferrari gaat Kimi Raikkonen voor 2019 vastleggen 100%

Ik kan me niet voorstellen dat ze een andere coureur naast Vettel willen, er is harmonie in het team, en denk dat Kimi echt voor Vettel stappen maakt qua instelling van de auto kan bijna niet anders want ze zeggen dat Kimi extreem gevoelig is en veel feedback geeft ondanks zijn karakter.
 
NL moustache 09 jun 2018 22:240
Posts: 61
Nog zo'n eentje die alles beter weet.
 

AE
        Grand Prix van Abu Dhabi
Lokale tijd
Geef je mening
Robert Kubica gaat volgend jaar indruk maken in de Formule 1






Coureursprofiel
Naam NL Max Verstappen
Actief Als Red Bull Racing Coureur in Formule 1
Geboortedatum 30 sep 1997 (21)
Gewicht 70 kg
Lengte 1,80m
Woonplaats Monaco