Verstappen en Vandoorne voetballen voor goed doel

Gepubliceerd op 20 apr 2018 13:39
image

Red Bull Racing-coureur Max Verstappen en McLaren-rijder Stoffel Vandoorne behoren tot de selectie van de Nazionale Piloti voor de jaarlijkse liefdadigheidswedstrijd op de dinsdag voor de Grand Prix van Monaco. Coureurs nemen het dan altijd in het stadion van AS Monaco op tegen een sterrenteam om geld in te zamelen voor het goede doel.

Verstappen en Vandoorne verkeren in goed gezelschap, want de selectie van de Nazionale Piloti bestaat verder uit Fernando Alonso, Sebastian Vettel, Esteban Ocon, Daniel Ricciardo, Sergio Perez, Carlos Sainz, Nico Hülkenberg, Valtteri Bottas, Charles Leclerc, Marcus Ericsson, Daniil Kvyat en Robert Kubica. Ook oud Formule 1-coureurs Mika Hakkinen, Felipe Massa en Giancarlo Fisichella trappen een balletje mee.

Het sterrenteam bestaat onder andere uit motorcoureur Max Biaggi, negenvoudig Le Mans-winnaar Tom Kristensen, oud-wielrenner Claudio Chiappucci en Prins Albert van Monaco.

De wedstrijd voor het goede doel wordt gespeeld op 22 mei.



Reacties (16)
NL xaMVerstappen 20 apr 2018 13:55+1
Avatar
Posts: 935
Een beetje een misleidende tekst, aangezien bijna de gehele grid mee doet.
NL gurbedurk 20 apr 2018 14:040
Posts: 52
Het gaat om het idee
NL Hagueian 20 apr 2018 18:43+2
Avatar
Posts: 518
Wel goed dat Vettel en Verstappen in hetzelfde team zitten. Het blijft toch een contactsport natuurlijk.
 
NL Pietje Bell 20 apr 2018 14:130
Posts: 4213
@ Xamverstappen, je hebt gelijk. De titel zou moeten zijn:

Verstappen, Vandoorne, Fernando Alonso, Sebastian Vettel, Esteban Ocon, Daniel Ricciardo, Sergio Perez, Carlos Sainz, Nico Hülkenberg, Valtteri Bottas, Charles Leclerc, Marcus Ericsson, Daniil Kvyat en Robert Kubica voetballen voor goed doel.

Beetje lang vind je niet? 😂😂😂
NL Brummbär 20 apr 2018 14:14+3
Avatar
Posts: 494
Coureurs voetballen voor goed doel.

Zo moeilijk is het niet.
Avatar
Posts: 589
En dan nog even snel voor de wedstrijd,je knie verdraaien..;-P
NL xaMVerstappen 20 apr 2018 15:140
Avatar
Posts: 935
Dank je Brummbar.
Dat had inderdaad beter geweest.
Dit is een nietszeggende titel.
Avatar
Posts: 649
Dat kan korter! Voetballen
 
Avatar
Posts: 260
Hmmmm, ik weet al welk team gaat winnen.........
 
NL DJJeffHax 20 apr 2018 15:570
Avatar
Posts: 408
Valt mij toch wel op bij elk dingetje wat er naast het F1 programma ge-organiseerd wordt zoals dit potje voetbal, karten tegen Voetballers, etc. Dat onze grote vriend Hammie er nooit bij is.
Interreseert hem waarschijnlijk ook geen ene zak al die liefdadigheids dingetjes....
NL brabham-bt50 20 apr 2018 16:300
Avatar
Posts: 8330
Hij heeft zelf volgens mij een liefddigheidsfonds en doet van alles op dat gebied maar hangt dat niet echt aan de grote klok.
Avatar
Posts: 518
Hij gaat regelmatig op bezoek in ziekenhuizen bij zieke kinderen en doneert veel geld, maar het siert hem idd dat hij daar niet mee pronkt. Hou erg van voetbal persoonlijk, maar tegen een wielrenner en de prins van Monaco.. Nee dan zou ik ff een cheque opsturen.
NL schwantz34 20 apr 2018 19:51+1
Avatar
Posts: 12234
Lewis doneert flink wat doekoes aan goede doelen, en hij is ambassadeur van de tijger en dat vind ik als dierenvriend meer dan prima.
 
NL neppatsrev 21 apr 2018 00:090
Avatar
Posts: 3624
Ik denk dat Max een rode kaart krijgt.
NL neppatsrev 21 apr 2018 00:120
Avatar
Posts: 3624
Minstens geel.. :)
 
Avatar
Posts: 8274
Gut ,hij heeft het maar druk in Mei... zo van de 'Verstappendag' naar het voetbal..
 

AE
        Grand Prix van Abu Dhabi
Lokale tijd
Geef je mening
Robert Kubica gaat volgend jaar indruk maken in de Formule 1






Coureursprofiel
Naam NL Max Verstappen
Actief Als Red Bull Racing Coureur in Formule 1
Geboortedatum 30 sep 1997 (21)
Gewicht 70 kg
Lengte 1,80m
Woonplaats Monaco