Max Verstappen: "Ik zit hier meer mee dan mijn fans"

Gepubliceerd op 19 apr 2018 08:23
image

Red Bull Racing-coureur Max Verstappen zou het liefst niet meer achteruit kijken naar de Grand Prix van China van afgelopen weekend, maar ook tijdens de perspresentatie voor de Jumbo Racedagen 2018 ontkwam hij er niet aan. De Nederlander gooide in Sjanghai met een onbezonnen inhaalactie op Sebastian Vettel zijn eigen glazen in en verspeelde daarmee de kans op een podiumplek.

Na afloop ontstond een stortvloed aan kritiek, die hij zoveel mogelijk probeert te negeren. De NOS citeert Verstappen: "Dat doe ik altijd. Ik weet dat de hele wereld commentaar heeft, maar probeer er zo weinig mogelijk naar te luisteren. Dat geldt zowel voor positieve als negatieve opmerkingen. Ik moet vooral kritisch naar mezelf zijn. En neem van mij aan: ik zit hier meer mee dan mijn fans."

"China was niet mijn beste wedstrijd. En dat is een understatement. Het was een race die misging. Dat kan gebeuren, dat maakt iedereen weleens mee. Maar met wijsheid achteraf kun je de hele wereld veranderen. Daar schiet ik niks mee op. Op een gegeven moment moet je vooruitkijken en leren van je fouten."

"Ik ben weer een ervaring rijker. Daar word ik beter van. En dan doel ik niet op pure snelheid. Daar valt weinig te winnen. Door ervaring een betere coureur worden, daar draait het om. Iedere coureur leert van z'n fouten. Dat geldt ook voor mij. Ik wil en kan verbeteren."

Verstappen bood gelijk na de race in Sjanghai al zijn excuses aan bij Vettel, die de excuses aanvaardde. "Ik heb sorry gezegd. We hebben goed gepraat. Ook hij heeft dit soort dingen ooit meegemaakt en sorry gezegd. Dat hoort erbij."

Bakoe

Op naar de volgende race, de Grand Prix van Azerbeidzjan in Bakoe. Verstappen wil zich revancheren. "Ik ben nu helemaal niet bezig met de wereldtitel. Ik moet zorgen dat ik er weer sta in de volgende grand prix. Op naar Bakoe. Het is een stratencircuit en dat ligt ons wel. De auto is goed, alleen dat lange rechte stuk is vervelend."



Reacties (102)
Avatar
Posts: 409
Goede reactie van Max, was tijdens de race nog bang dat hij niet in zou willen zien dat hij fout zat, maar hij lijkt het goed te verwerken allemaal. Nu hopen dat hij wat meer geluk heeft en de komende races flink wat punten binnen kan halen
NL Sambalbei 19 apr 2018 08:31+5
Posts: 347
Dat hij fout zat gaf hij direct na de race al aan en dat siert hem
NL M.Schumi 19 apr 2018 08:34+26
Avatar
Posts: 1891
Ik vond ook de reactie van Vettel erg netjes!
Avatar
Posts: 409
Inderdaad gaf hij dat na de Race meteen aan, en dat had ik nog niet verwacht. Ook van Vettel viel de reactie me inderdaad heel erg mee, iedereen wordt met het jaar volwassener zo lijkt het.
NL Fred Schuit 19 apr 2018 08:52+2
Avatar
Posts: 396
@ m.schumi,..... Vettel is een linkmiegel. zo van wat zijn we toch begaan met Verstappen!
NL Samsonait 19 apr 2018 08:57+10
Avatar
Posts: 282
Wat een onzin fred, heeft bij hetzelfde team gereden en er mankeert niet zoveel aan vettel. Coureur met passie die rijd met zijn hart.
Avatar
Posts: 1082
heel goed van hem...was ook niet bepaald te ontkennen, niet?
NL Tieske73 19 apr 2018 10:05+3
Avatar
Posts: 1659
Als ie aangeeft dat hij er meer mee zit dan zijn fans rekent ie wel buiten RaketBeest. Beetje lullig. Verder prima verhaal, moving on
Avatar
Posts: 5298
@Schumi
Die milde reactie van Vettel had overigens wel een reden:
www.youtube.com/watch?v=vVqyxgXxlmc
Avatar
Posts: 5298
Die coureurs van tegenwoordig zijn toch wel erg blasé. Persoonlijk had ik toch liever dit soort reacties gezien. youtu.be/EFky8hpVolg?t=16s
BE Stoffelman 19 apr 2018 13:150
Avatar
Posts: 1715
@M.SCHUMI

Niet vergeten dat wat Vettel doet simpelweg onderdeel vormt van de opgelegde straf van Baku 2017.
Indien Vettel uit zijn dak was gegaan in China zou hij er wel aan herinnerd worden.

Verder voor mij vrij simpel, nog steeds de grootste vijand van Max is Max zelf.
 
NL Maxiaans 19 apr 2018 08:33+2
Avatar
Posts: 5225
Goed opgepakt jochie, veel plezier op je Jumbo racedagen.. leef je uit!
DE max33181920 19 apr 2018 11:240
Posts: 138
Zo is dat lekker ontspannen. En met een heldere blik naar de volgende wedstrijd. Wordt tijd dat de pers en fans dat ook doen. Het is genoeg zo dat navelstaren.
 
Avatar
Posts: 731
Op pure snelheid is niks meer te winnen, als dit waar is dan is Max dus in potentie beter dan Ricciardo
Avatar
Posts: 918
Dat betwist niemand.
Hij is het beste wat rondloopt, hij kan knokken ook met een mindere auto.
Alleen soms onder de gordel, dat moet nog beter.
NL RJHvandaag 19 apr 2018 09:42+1
Avatar
Posts: 1181
Max ziet ook wel dat ondanks zijn eigen talent, Ricciardo na 2017 opnieuw aan de haal dreigt te gaan met het seizoen bij RBR.
En wat voor Ricciardo geldt, dat geldt voor Max ook: als 'ie ooit in de picture wil komen bij Ferrari of Mercedes, dan moet 'ie punten binnenhalen.
Sensationeel zijn daar kopen ze aan het eind van de dag niks voor.
 
Avatar
Posts: 811
Het is nu klaar jongens... Max heeft z'n excuses aangeboden, dus op naar baku
BE Jean Alesi 19 apr 2018 08:46+18
Avatar
Posts: 16808
Nee. Zo makkelijk komt hij er niet vanaf. Dat zou wat zijn als alles met een simpel "sorry" weer pais en vree is. Nee, er moet helaas nog heel wat over gesproken worden
NL Beemerdude 19 apr 2018 08:48+1
Avatar
Posts: 3171
@JeanA; tsja, ik ben er ook bang voor...:-)
Avatar
Posts: 2853
Nou Jean... brand maar los met wat je op je hart hebt!
NL maximist 19 apr 2018 09:00+1
Avatar
Posts: 483
Alleen de personen die geen fan zijn van Max hebben hun azijn nog niet op.
Avatar
Posts: 5225
Lekker man, hele pot zure bommen erbij.. harinkje uit t zuur, pot Amsterdammertjes ernaast
NL Sambalbei 19 apr 2018 09:12+1
Posts: 347
@ Jean Alesi, dan ga je er maar lekker tegen je barbiepop over doorjanken tot die fles azijn leeg is....
NL Maxiaans 19 apr 2018 09:14+2
Avatar
Posts: 5225
Uitmelken totdat de melk zuur is @Jean!
Typisch Nederland!! Neersabelen die Rukzooi! Op de brandstapel op het kerkplein, komt allen!!
Avatar
Posts: 5225
Ooh, vergeten... ;) ;)
NL Frysk famke 19 apr 2018 09:17+1
Avatar
Posts: 291
Jean een beetje kennende, maakt hij natuurlijk een grapje. Rustaagh mannen! ;)
NL Jan Almere 19 apr 2018 09:190
Avatar
Posts: 2384
Leer is lezen en de laatste zin zegt alles: Nee, er moet helaas nog heel wat over gesproken worden.
BE Jean Alesi 19 apr 2018 09:21+3
Avatar
Posts: 16808
Zo is het Maxiaans, ik blijf die melk aanzuren totdat het gvd kwark is. Als die fanboys denken dat de kous hiermee af is dan zullen ze van de koude kermis thuiskomen!!!
NL Maxiaans 19 apr 2018 09:26+1
Avatar
Posts: 5225
Niks rustaagh @ FryskFamke!
Zolang @JeanAlesi er geen ;) achter zet is het een welgemeende Troll reactie, om plusjes te scoren en de boel op te jutten met als gevolg dat dit forum zo zuur wordt dat het gaat schiften en de anti- Max fans tegenover de pro- Max fans zet...

Ohja...;)
NL Frysk famke 19 apr 2018 09:310
Avatar
Posts: 291
@ Jean en Maxiaans Okidoki ;)
NL Billgates307 19 apr 2018 09:440
Avatar
Posts: 4810
Jean heeft gelijk. Bij deze trap ik m af.

Wat een pannenkoek die Verstappen. Met z'n pruillip. Met z'n vingertjes in z'n gezicht.
Terug naar TR met z'n torpedo moves.
ES Darlos Cainz 19 apr 2018 09:450
Avatar
Posts: 4608
NL SCHOUTEN RACING FAN 19 apr 2018 10:410
Avatar
Posts: 2820
Schumacher vs senna 1992. All over hiihaa
BE f1 benelux 19 apr 2018 17:20+1
Avatar
Posts: 1404
@Jan Almere : "Leer is lezen..." -> IS? Leer EENS schrijven Jan!
Avatar
Posts: 1634
LMAO @JA en @Maxiaans

En die ;) ;) hoeven echt niet. Jammer dan voor mensen die dat niet begrijpen.
 
Avatar
Posts: 330
China snel vergeten en op naar mooie races en overwinningen. Dit seizoen 3 of 4 races als winnaar afsluiten en volgend seizoen misschien al meedoen om de titel
Avatar
Posts: 2853
China vergeten is makkelijker gezegd dan gedaan.

Steeds als je bij de afhaal Chinees op je babi pangang staat te wachten zal deze wond weer opengereten worden als die spleetoogjes achter de counter je doordringend aankijken en vragen..... kloepoek bij?
Avatar
Posts: 918
Eerst een paar solide races laten zien want één zwaluw maakt nog geen zomer.
Pas dan kunnen wij die andere races vergeten, kunnen wij er misschien nog over lachen ook na een paar wins.
NL Sambalbei 19 apr 2018 09:19+2
Posts: 347
@meister, een paar solide races laten zien heeft hij allang gedaan in zn carriere, maarja dat zien mensen niet die rondzwemmen in al het azijn wat ze uitgepist hebben....
Avatar
Posts: 5225
Je ben lekker bezig @Mojito... ligt aan het weer of heb je je lolbroek aan?..:)
BE Jean Alesi 19 apr 2018 09:38+4
Avatar
Posts: 16808
Mojito heeft een punt, China vergeten is onmogelijk, babi pangang was altijd mijn favoriete eten maar na afgelopen race smaakt het me voor geen meter meer....
En dan denkt Max dat alles weer oké is na zijn laffe "sorry"
Ik dacht het dus niet!!
NL brabham-bt50 19 apr 2018 09:590
Avatar
Posts: 7456
Een culinaire ramp is het! #nooitmeernaardechinees
Avatar
Posts: 2853
@maxiaans

Absoluut het weer! Door dit onverwacht snelle zomerse weer heb ik een vroegtijdige zonnesteek opgelopen of zo denk ik.

Ben in ieder geval helemaal mezelf niet meer sinds het weekend.
Avatar
Posts: 3185
Hopen dat hij in Japan wel een super race neerzet. Ik ben namelijk dol op Sushi, anders moet ik dat ook al laten staan.
Avatar
Posts: 2853
@pipo

Te veel sushi eten is ook niet gezond. Schijn je mega lintwormen aan over te kunnen houden.
NL Maxiaans 19 apr 2018 10:54+1
Avatar
Posts: 5225
Wahaa, Sushi kan bijna lopen van de bacteriën... heb je geen vergrootglas voor nodig om dat waar te nemen.. 🤢🤮🤤
Avatar
Posts: 604
@Jean Alesi!

wat zou jij dan willen wat Max zou doen, openbaar zoals jappanners berouw tonen? roepen ik ben een slechte man, ik heb het voor jullie verknalt? en wellicht een Tanto mes pakken en zijn vinger eraf snijden en aan zijn Oyabuni geven?? schei toch uit over dit voorval, alle groten hebben enorme fouten gemaakt zo mogelijk groter als Max gedaan heeft!

men rakelt dit verhaal op tot een hoogte die met een raket nog niet te bereiken is! ja hij was wild en ging voor een gat wat er niet was, so f*cking what! het is racen niks meer en minder je wilt winnen en de adreline stijgt tot een spiegel die in een cafe gevecht niet zou misstaan!

ik heb het een beetje gehad met al die kritiek! en als hij nu braaf zn roondjes gaat rijden dan roeptoeterd iedereen weer dat hij te tam is en meer risico moet nemen!!

IK zeg MAX ga zo door !! goed bezig
NL brabham-bt50 19 apr 2018 11:22+1
Avatar
Posts: 7456
@beerkuh: door het stof moet ie! En idd, seppuku ofzoiets is wel voldoende. Goed idee!
Avatar
Posts: 3185
Mensen die te steriel eten en leven zijn ongezonder, hebben veel meer last van allerlei allergieën. Niks mis met wat bacteriën naar binnen werken.
NL OrangeMan 19 apr 2018 12:39+2
Avatar
Posts: 52
Die onvoorstelbare stupiditeit die hier overal maar over de rand lekt, is daar nou echt niks aan te doen jongens?
Avatar
Posts: 5225
Wat had je voor gesteld om wat aan wat jij stupiditeit noemt, te doen dan @Orangeman??
Avatar
Posts: 2853
@pipo

Inderdaad niks mis met wat bacterien naar binnen werken, zoals die in de yakult bijvoorbeeld.

Maar of je nou de salmonella of poepbacterie naar binnen moet willen werken weet ik ook niet.

Maar goed: vingers gekruist dat die sushi chef van je zijn handjes altijd netjes wast en je sushi hapjes tot jij ze naar binnen schuift ook niet door al te veel andere tengeltjes gegaan zijn.

Geniet ervan! ;)
Avatar
Posts: 3185
I will enjoy them. :)
NL Pastor Maldonado 19 apr 2018 14:100
Avatar
Posts: 231
@Mojito, de sushi chefs staan erom bekend dat ze altijd netjes hun handen wassen alvorens ze naar de toilet gaan, en direct na het toiletbezoek uiteraard weer keihard verder met het bereiden van overheerlijke sushi's
Avatar
Posts: 2853
@pastor

Heerlijk toch, die Aziatische eetcultuur?
 
NL Duckface 19 apr 2018 08:48+3
Avatar
Posts: 1397
Wie nu nog durft te zeggen dat Max geen zelfreflectie heeft, het nooit zal leren etc. etc. heeft echt een plank voor zijn kop en is oprecht een Max hater...
NL Black Book 19 apr 2018 08:57+2
Avatar
Posts: 1394
Ik ben blij dat hij ermee zit, en ik denk dat dit ook wel gemeend is. Zijn gezicht in parc ferme sprak ook boekdelen.
Avatar
Posts: 918
Ja het zijn mooie woorden daar niet van.
Nu nog daad bij het woord.
In elk gat duiken wat niet bestaat maakt je geen racingdriver.
NL Nino Farina 19 apr 2018 09:12+2
Avatar
Posts: 569
Max is een absolute winnaar. Reken maar dat bij baalt en dus leert. Niet alleen van China, ook daarvoor. Hij heeft in de F1 maar een paar fouten achter zijn naam staan. Er was al heel veel daad bij het woord om zo te zeggen. Maar dat 'vergeten' mensen nogal gauw. Het opportunisme viert hoog tij.

Max doet er verstandig aan om zo min mogelijk kennis te nemen van de media. Het meeste is (net als op een forum als deze) kwatsch!
NL Billgates307 19 apr 2018 10:23+1
Avatar
Posts: 4810
Max heeft geen zelfreflectie.
Heeft al een paar keer aangegeven zijn rijstijl niet te willen veranderen.
Avatar
Posts: 3185
Zoals Jos ook al zei, hij moet zijn rijstijl niet aanpassen, alleen meer nadenken. Dus niet in elk gaatje duiken.
Avatar
Posts: 5225
Inderdaad @Pipo.. voor je het weet heb je een soa...:)
Avatar
Posts: 2853
Je bent zelf anders ook niet slecht bezig @maxiaans.

Ook een soa.... euh vroegtijdige zonnesteek opgelopen?
Avatar
Posts: 5225
Tis best warm buiten ja.. pffff
NL Nino Farina 19 apr 2018 12:35+2
Avatar
Posts: 569
@Bill Max heeft geconcludeerd dat zijn rijstijl hem juist zo goed maakt. Hij analyseert zijn fouten, zoals hij zelf ook aangaf. Daar leert hij van. Kort bochtje maak je. Te kort.
Posts: 1946
Een echte vent duikt in elk gaatje, zeker als je nog jong bent, gast ontploft van de testosteron op die leeftijd.

Alleen nu kieskeuriger worden, het hoofd betrekken bij sommige keuzes.

Dat zouden meer mensen moeten doen (als je hoort hoe ze praten over met wie ze het bed delen....)
Avatar
Posts: 1397
Onzin wat je zegt Bill...Zoals Nino zegt ga je hier veel te kort door de bocht...
 
Avatar
Posts: 918
Maar zegt hij nou dat zij die kritiek hebben en ermee zitten geen fans zijn?
Mijn inziens moet je als fan juist kritisch zijn en soms even goed de waarheid vertellen.
Fans die zich als fanboy gedragen leuk maar wordt dan maar fan van een Bieber of YouTuber ofzo.
NL Duckface 19 apr 2018 09:01+4
Avatar
Posts: 1397
Jij moet echt leren lezen...
Avatar
Posts: 185
Waar haal jij uit dat hij zegt dat zij die kritiek hebben en ermee zitten geen fans zijn? Ik zie het namelijk niet...
Avatar
Posts: 2853
@meister

Jij hebt vast geen goede goede rapportcijfers voor begrijpend lezen gehaald in je leven.
NL Jan Almere 19 apr 2018 09:08+1
Avatar
Posts: 2384
Dat zegt hij niet, hij probeert zo weinig mogelijk te luisteren naar zowel positief al negatief
commentaar en hij zegt ook dat hij er zelf meer mee zit als de fans.
 
NL Frysk famke 19 apr 2018 08:56+3
Avatar
Posts: 291
Goed van Max zeg! Leren gaat met vallen en opstaan. Hij mag dan misschien in z'n 4e seizoen zitten, maar het blijft nog maar een jochie van 20. Je wordt volwassen door ervaring op de baan, maar ook door simpelweg ouder te worden. Nu kop ervoor en flink wat punten scoren in de komende wedstrijden!
NL SirClarkson 19 apr 2018 09:06+1
Avatar
Posts: 52
Sa ist mar krekt en net oars!
NL Frysk famke 19 apr 2018 09:100
Avatar
Posts: 291
@ Sirclarkson No sa! ;)
Avatar
Posts: 837
En it giet oan, in Baku.
Posts: 1946
Hij heeft ongeveer evenveel autosport ervaring als de gemiddelde gp2 coureur in jaren dat ie formule auto’s rijdt.
Daarmee vergeleken zijn de acties van Max nogsteeds niet ok, maar van hoger niveau als wat een canamasis laat zien bijvoorbeeld, maar die loopt dan ook niet het risico gescout te worden door RedBull
 
NL neppatsrev 19 apr 2018 09:03+4
Avatar
Posts: 1794
Alsof hij iemand vermoord heeft? Hoe zouden de Fan's van Vettel zijn omgegaan met hem toen hij bewust instuurde op Hamilton tijdens de SC? En daarmee de race van Hamilton verknalde en die van hemzelf? Dat hij nog leeft joh?
NL Maxiaans 19 apr 2018 09:21+1
Avatar
Posts: 5225
Heel Heppenheim zocht hem op met hooivorken in de aanslag, pek en veren dat snertjongk.
Avatar
Posts: 2853
Zijn kapper heeft al wraak genomen met zijn laatste creatie.
NL neppatsrev 19 apr 2018 10:070
Avatar
Posts: 1794
En wat voor straf kreeg Vettel Toen?
NL Maxiaans 19 apr 2018 10:59+1
Avatar
Posts: 5225
De brandstapel ? @Neppats
NL neppatsrev 19 apr 2018 16:320
Avatar
Posts: 1794
Goeie @Maxiaans, 12 strafpunten en dan ga je op de brandstapel..
 
Posts: 277
Max is wat hij is, daar moet iedereen het mee doen, fan en hater. Het zal blijken of hij zijn talent om kan zetten in een wk titel. Ook als dat hem niet lukt, blijft hij de best presterende coureur die Nederland ooit heeft gehad, ook als hij vandaag stopt. Als je fan bent blijf je fan in voor en tegenspoed. Als fan hoop ik dat Max “het” tussen de oren voor elkaar krijgt om wk te worden en anders blijf ik genieten van de vele mooie momenten die we nog met hem kunnen beleven.
Avatar
Posts: 5225
Goedzo, zo sta ik er ook in! En ja, ik vind het een geweldig jong!
 
Posts: 462
Toch is het niet waar, raketbeest was helemaal depressief, dus hoezo zit max er meer mee dan zn fans?
Avatar
Posts: 6662
Wat dacht je van Schouten? Die zag het ook niet meer zitten...;-)
Max kan makkelijk lullen, maar ik denk dat hij hierin zijn fans toch schromelijk onderschat....
NL Wouter666 19 apr 2018 10:12+2
Avatar
Posts: 1531
Misschien is Raket Beest Max wel. :)
 
Avatar
Posts: 604
Goede reactie en genoeg zelfreflectie! vooral dat hij na de race direct naar Vettel ging is in mijn ogen meer waard als elke straf of verwijzing van diverse oud coureurs of criticaster!
hij laat met zijn excuus richting Vettel zien dat hij geen verwijzing nodig heeft van wie dan ook om te beseffen dat ie een fout gemaakt heeft en zoals hij zelf zegt van elke fout leer je , je moet alleen de fout -zoals Max doet- onderkennen.

wat mij wel aanstaat is dat de RB heel goed aansloot bij mercedes en Ferrari dat het gat in china nagenoeg gedicht was, en ja ik weet dat de Safety Car een grote rol speelde maar laten we wel wezen dat geluk had Vettel ook in Bahrein!
 
NL josdaboss 19 apr 2018 11:080
Avatar
Posts: 108
Netjes dat hij sorry zegt maar toch wordt er met 2 maten gemeten. In Baku vorig jaar rijd Vettel expres tegen Hamilton aan, wat is zijn straf???
 
NL alonso fan 19 apr 2018 11:11+1
Avatar
Posts: 8774
Nu weten we het wel...
Avatar
Posts: 2853
Wat weten we wel?
Avatar
Posts: 519
het.

jeweetwel.
 
Avatar
Posts: 6299
Kan ik me voorstellen, hij is elke keer “de sjaak” met die vreselijke “fans”,, wat je allemaal leest,zeker deze week na het Vettel incident, is echt schandalig... En zo mogelijk nog ergere schreeuwende blatende media die graag dit soort zaken uitmelkt tegenwoordig... bah.....
NL Opdeplank 19 apr 2018 16:480
Avatar
Posts: 810
Bleek zelfs dat de Vroege Vogels van de leg waren.
 
NL schwantz34 19 apr 2018 11:400
Avatar
Posts: 9201
Als er iemand is die zwaar vertieft kan zijn is het Max wel, wanneer is het wk vertieft zijn eigenlijk?
Avatar
Posts: 519
geloof Begin Juni ergens.
Exacte datum weet ik niet precies
Kan ook eind mei zijn ergens rond de 33ste mei.
 
Avatar
Posts: 2866
" ik zit hier meer mee dan mijn fans."..... ik weet het niet of dat waar is. Er zijn van die fans die een beetje koekoek kunnen zijn ;).
Avatar
Posts: 2853
Oh... de koekoek fans van die vroege vogels club?
 
Avatar
Posts: 114
Pfff Gaat maar door dit. Het is wel klaar nu he, fout gemaakt sorry gezegd en basta.
 
NL Cherokee 19 apr 2018 21:03+1
Avatar
Posts: 955
Er wordt wat afgeluld hierover , terwijl het eigenlijk zo simpel is: Max heeft het talent, maar nog niet de leeftijd om dat volledig te benutten. Hij leert nog, elke dag, en zo hoort het ook voor een jongen van 20. Hij komt er wel, maar geef hem gewoon wat tijd. Laat die jongen rijpen en als hij eenmaal weet wat hij echt kan en hoe dat talent helemaal te gebruiken dan kan hij een hele grote worden.
 

FR
        Grand Prix van Frankrijk
Lokale tijd
Zondag Weather image
Race
16:10 - 18:10
 
 
Snelste ronde
16:10 - 18:10
 
 
Zaterdag Weather image
Vrije training 3
13:00 - 14:00
 
 
Kwalificatie
16:00 - 17:00
 
 
Vrijdag Weather image
Vrije training 1
12:00 - 13:30
 
 
Vrije training 2
16:00 - 17:30
 
 
 
Geef je mening
Was het sterke weekend van Max Verstappen het keerpunt van zijn seizoen?




Coureursprofiel
Naam NL Max Verstappen
Actief Als Red Bull Racing Coureur in Formule 1
Geboortedatum 30 sep 1997 (20)
Gewicht 70 kg
Lengte 1,80m
Woonplaats Monaco