Ziggo start morgen inschrijving voor komende F1-uitzendingen

Gepubliceerd op 16 apr 2018 14:08
image

De eerste drie Grands Prix van het seizoen 2018 zijn achter de rug en dat is voor Ziggo Sport het moment om de inschrijving voor de komende Formule 1-uitzendingen te openen. Vanaf morgen kan een ieder die de race in Azerbeidzjan, Spanje, Monaco of Canada in de studio bij wil wonen zich op deze site inschrijven.

Ziggo Sport adviseert geïnteresseerde Formule 1-fans om zich op tijd aan te melden, want de beschikbare plekken voor de eerste drie races van dit jaar waren binnen mum van tijd vergeven. Dinsdag 17 april om 12.00 start de inschrijving voor de komende vier Grands Prix.

"Wij willen iedereen een kans geven om aanwezig te zijn bij een uitzending. Het is daarom voor de rest van het seizoen nog maar mogelijk je voor één Formule 1 Café en voor één Grand Prix-uitzending in te schrijven. Ook als iemand anders je meeneemt, telt dit als één keer. Kijk dus goed naar welke uitzending je graag wilt gaan, de eerste inschrijving waar jouw naam in voorkomt geldt", meldt Ziggo Sport.



Reacties (25)
NL F1Fan1993 16 apr 2018 14:13+6
Posts: 2598
Tip: schrijf je in voor een weekend dat Tom Coronel zelf moet racen.
Avatar
Posts: 408
is er al een petitie die ik kan tekenen zodat ze hem niet meer uitnodigen?
NL pacoramon 16 apr 2018 14:22+1
Avatar
Posts: 293
vind hem altijd wel tof eigenlijk als die er is
Avatar
Posts: 371
Pas maar op, nodigen ze in dat weekend z'n broer Tim uit...
NL walter33 16 apr 2018 16:01+1
Posts: 209
Die reactie van Tom over Max zijn inhaalactie met Vettel is lariekoek dat hij zegt dat ie een gat zag,en het zit in Max Dna,steeds maar weer die oranjebril,wees eens negatief tegen Max want hij heeft wat krediet verloren,volgens mij moet Jos weer een paar races erbij zijn weer ff de teugels aantrekken bij Max,want anders kan deze actie met Vettel zijn carriere kosten en dit willen wij allemaal niet.
NL zoirritantisda 16 apr 2018 16:32+1
Posts: 86
Nou idd, die man lult maar wat in de ruimte. Wat dat betreft kan je beter Tim Coronel hebben. Die is wat rustiger.
NL Sambalbei 16 apr 2018 17:190
Posts: 322
@Walter33: hoe krijg je het toch voor elkaar, het topic gaat over de F1 uitzendingen bijwonen en jij bent weer liters azijn aan het zeiken over het DNA van Max.... beetje incontinent ouzo.
Avatar
Posts: 1064
Ik was laatst op wintersport en kwam in dezelde tent Tom tegen.
Dronken als een tor, dansend en lallend op de tafels. Alle aandacht trok ie naar zich toe.
Apart mannetje, maar dat wisten we al...
 
Avatar
Posts: 613
Dan ga ik nog liever bij opa in de kroeg kijken!
NL Blackbriar 16 apr 2018 14:46+4
Avatar
Posts: 151
Opa Verstappen? Die beukt je zo neer
 
NL schwantz34 16 apr 2018 14:48+2
Avatar
Posts: 8686
Ik sta graag mijn stoeltje af aan iemand anders ;)
 
NL SirClarkson 16 apr 2018 15:23+2
Avatar
Posts: 51
In één ruimte met vriend Kamphues, Max gekkie Tom Coronel en Heineken bier? Neuuh ik sla even over :)
 
NL Tifoso-01 16 apr 2018 15:36+2
Posts: 588
Wat wel opviel dit weekend dat Doornbos en zelfs Mol en Plooy eindelijk eens objectief waren in hun commentaren op de race van Max (behalve Coronel dan)
Avatar
Posts: 225
Inderdaad, ik was positief verrast
Avatar
Posts: 14
Nouja, Mol had het anders wel direct over een beuk van Hamilton.
Mol begint sowieso irritant te worden. Hoe groot z'n verdienste voor de F1 in Nederland overigens ook is.
Avatar
Posts: 225
Klopt Duke dat zag hij inderdaad wel fout, maar over de torpedo van Max zag hij het wel goed
NL F1Fan1993 16 apr 2018 17:580
Posts: 2598
Toch neem ik Mol dat niet kwalijk. De onboard gaf een vertekend beeld. Daardoor was het moeilijk te beoordelen of het een beuk van Hamilton, of een foutje van Max was.
Avatar
Posts: 142
Ik zeg t niet graag maar je hebt gelijk, ineens lijkt Mol wat meer op een verstandige man. Hij heeft misschien toch wat gedaan met t commentaar. Nu nog foutloos, hij was wat laat met sommige dingen.
 
NL zoirritantisda 16 apr 2018 16:350
Posts: 86
@ Walter33, ik ben het in zo verre met je eens dat dat over die carriere een beetje ver gaat, maar voor de rest geen speld tussen te krijgen.
 
BE Ernie5335 16 apr 2018 17:450
Avatar
Posts: 989
Nee, laat maar...
 
NL Max Verslappen 16 apr 2018 17:560
Posts: 4
Tom is de man die alles weet en er als er iemant zegt dat het niet klopt is de wereld te klein
 
NL F1Fan1993 16 apr 2018 18:000
Posts: 2598
Tim Coronel is inderdaad wat rustiger en denk na voordat hij wat zegt. Komt waarschijnlijk omdat hij alle tentamens van zijn broer Tom moest maken, toen ze nog in de schoolbanken zaten. ;)
 
Avatar
Posts: 6039
Gut klapvee? Leent iemand zich voor die onzin? Ongelofelijk....
 
Avatar
Posts: 1792
Ziggo, is dat het Max Verstappen fanclubje?
 
NL Mudslick64 16 apr 2018 20:18+1
Posts: 16
Ziggo start morgen inschrijving voor komende F1-uitzendingen

Neehoor,

Ziggo start morgen inschrijving voor komende Tom Coronelshow-uitzendingen
 

ES
        Grand Prix van Spanje
Lokale tijd
Geef je mening
Wie was schuldig aan de aanrijding tussen beide Red Bull-coureurs in Bakoe?





Circuit Circuit de Catalunya
 
Circuit Circuit de Catalunya
Plaats ES Barcelona, Spanje
Website Website
 
Formule 1 kalender
Vorige Grand Prix: 13 mei 2018
ES Grand Prix van Spanje Grand Prix van Spanje
Volgende Grand Prix: 27 mei 2018
MC Grand Prix van Monaco Grand Prix van Monaco