Max Verstappen: "Hopelijk kunnen we veel inhalen"

Gepubliceerd op 08 apr 2018 16:50
image

Na een mislukte kwalificatie gisterenavond in Sakhir, heeft Max Verstappen een zware race voor de boeg. De Nederlander moet vanaf plek 15 zo snel mogelijk vooraan aansluiten om nog kans te maken op een goed resultaat de Nederlander maakte voor de start van de race in ieder geval een ontspannen indruk: "Of ik de frustratie kwijt ben. Nou, je moet verder. Het is natuurlijk niet ideaal, maar dit maakt het wel wat spannender."

"Snel bij de top vijf aansluiten"

"De crash van gisteren kwam omdat ik in die bocht ineens 150 pk extra kreeg en toen brak de auto uit," vervolgde Max. "Natuurlijk wil ik zo snel mogelijk bij de top vijf aansluiten en hopelijk hebben we een goede start, dan gaat het vanzelf. Normaal zou het met deze snelheid makkelijker zijn om door het veld te komen dan vorig jaar. Hopelijk kunnen we veel inhalen."



Reacties (75)
Avatar
Posts: 740
Hopelijk komt hij de start zonder kleerscheuren door...
Avatar
Posts: 489
Helaas niet gelukt
Posts: 196
Net niet helemaal ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ wat een drama joh.... Bizar wat een troep
Avatar
Posts: 2164
Een echte anticlimax. Nu weer weekje wachten. Max nam wel veel risico.
Posts: 196
Veel risico? Hij was Hamilton voorbij hoor keurig.... Die knalt achterop... Of mag je niet inhalen in deze sport ???
Avatar
Posts: 5432
Was duidelijk een race incident. Maar wel een race incident waar nog Lewis, noch Max voor verantwoordelijk is, maar die verschrikkelijke immer falende FIA. Het is echt belachelijk dat vlijmscherpe opstaande wing endplates worden toegestaan. Maak ze 1 cm dik met ronde vormen en dit soort problemen is opgelost. (En dat bedenk ik echt niet ter plekke, maar roep ik al vijf jaar of zo).
NL hennie013 08 apr 2018 17:55+3
Avatar
Posts: 321
Ik ben het niet eens met de conclusie dat het een race incident was, Max was duidelijk al voorbij Ham en die reed tegen het achterwiel van Max waardoor de band en uiteindelijk ook het diff kapot ging, zoals ik het zag ( ong 10 x ) deelde Ham gewoon een beuk uit. En ik heb geen roze / oranje bril op !
Avatar
Posts: 974
Vond Hamilton ook erg agressief verdedigen tegen Max en de touche was niet nodig van Hamilton. Idd geen race incident.
 
Avatar
Posts: 740
Ach, in ieder geval Hamilton ingehaald voor 50 meter.
Avatar
Posts: 489
Pffff wat ontzettend jammer weer.....
 
Posts: 196
Ja dat hebben we gezien.... Inhalen inpakken bedoelen ze bij RBR zeker.... Wat een baggerzooi is die auto..... 2de hands troep
 
Posts: 483
Hij is verder gekomen dan Ricciardo...
Posts: 196
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ 3km
Avatar
Posts: 265
Altijd positief blijven!
 
Posts: 597
Niet dus ....
 
NL F1Fan1993 08 apr 2018 17:280
Posts: 3112
Nu weet Max dat je bij Hamilton geen agressieve inhaalactie moet ondernemen. Die laat hem fijn staan.
Avatar
Posts: 228
Ja, zo doen ze dat. Vorig jaar was hij ook al agressief bij Vettel, in Canada? Of Mexico? Toen was het geweldig volgens de fans, ben benieuwd wat ze er nu van vinden als Hamilton hem laat staan.
NL Verzinermaareendienietbiasedis 08 apr 2018 17:310
Avatar
Posts: 275
Ja. Je kan ook normaal de eerste paar rondes aanpakken.
Avatar
Posts: 1842
Niet alleen bij Hamilton. Ook bij Vettel. In het begin boezemde Max nog de jongens vooraan nog angst in. Nu ze gewend geraakt zijn aan zijn manier van rijden, gaan ze niet meer voor hem aan de kant. Tja, dan is het niet zo raar dat hij of degene die hij aan het inhalen is uitvalt.
 
NL Frysk famke 08 apr 2018 17:300
Avatar
Posts: 300
Wat ontzettend jammer zeg en Max had zo'n goede start. Nou ja, op naar volgende week dan maar.
 
Avatar
Posts: 2164
Jammer. Had mooie race voor Max kunnen worden. Kan nog steeds mooie race worden.
 
NL petertje 08 apr 2018 17:30+4
Avatar
Posts: 992
max is te gretig, jammer voor zijn uitvalbeurt maar hij heeft nog steeds niks geleerd van zijn fouten.
Posts: 196
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ wat een onzin Petertje...
NL BenettonB194 08 apr 2018 17:34+2
Avatar
Posts: 350
Zelden zoveel onzin en open deuren zien intrappen in 1 zin. Wat een ongefundeerde reactie.

Overigens de F1 race is op Ziggo zou je hem willen bekijken... Kan ook op SKY en RTL Duitsland. Wellicht dat je dan je reacties wat beter fundeert.
NL petertje 08 apr 2018 17:48+3
Avatar
Posts: 992
kijk zelf terug naar de beelden zou ik zeggen, bij het uitremmen van hamilton raakte max met de achterkant van zijn auto die van hamilton daardoor veroorzaakte hijzelf die lekke band. die aktie was gewoon veel te agressief. waarom? het is pas de 2de ronde van de wedstrijd. het is nergens voor nodig.hij moet met meer tact rijden. wat hij nu laat zien is gewoon roekeloze agressie.
Posts: 196
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ kansloos
NL Esdamion 08 apr 2018 18:08+2
Avatar
Posts: 740
Probeer jij anders eens met de achterkant van je auto, terwijl je 250 vooruit rijdt, iemand te raken. Man man man. Hamilton tikt hem toch duidelijk aan.
Posts: 196
Ja natuurlijk... Maar petertje ziet het niet zo goed allemaal... Heeft 2 luie ogen...
NL Duckface 08 apr 2018 18:26+1
Avatar
Posts: 1397
Petertje ๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ
NL petertje 08 apr 2018 18:32+2
Avatar
Posts: 992
als je wielbangend door de bocht gaat dan kan dit gebeuren, dat is dan het levensgrote risico die max neemt en dat weet hij. hij had ook slimmer kunnen doen. maar die geduld had die niet. helaas. je kan moeilijk aan hamilton vragen dat die opzei gaat.
NL Duckface 08 apr 2018 18:32+1
Avatar
Posts: 1397
Nogmaals ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ
NL BenettonB194 08 apr 2018 18:54+1
Avatar
Posts: 350
Petertje: 'maar DIE geduld had DIE niet' Legendarisch... weet je wel zeker dat je geen Poolse trol bent ? Of is het echt zo slecht met je gesteld?
Avatar
Posts: 1062
@Beneton en wat dacht je dan van opzei.
Het is vast een klein kind, anders noem je jezelf natuurlijk ook geen peterTJE
 
Posts: 140
dom van max weer
Posts: 196
Wat was dom ? De inhaalactie ? Of kan hij er beter achter blijven rijden voor 1,5 uur. Maar inderdaad jammer.... Op naar volgende week.
NL De Zeswieler 08 apr 2018 17:37+2
Avatar
Posts: 4886
‘Dom’ is ook weer zo’n stellige uitspraak. Maar Max neemt risico. En het heet niet voor niets ‘risico.’ Het overkomt m te vaak. Je zou je dan kunnen afvragen of iets minder risico nemen een overbodige luxe is.
Posts: 140
kijk hoe hamilton de rust heeft bewaard en nu rustig kan gaan racen. max wil altijd te snel.
NL BenettonB194 08 apr 2018 17:39+2
Avatar
Posts: 350
Gewoon een prima inhaal actie. Niemand had er maar 1 woord over gerept als Lewis niet z'n voorvleugel in Max z'n achterband had gezet.
NL SCHOUTEN RACING FAN 08 apr 2018 17:53+1
Avatar
Posts: 3066
Ja zien ze t liefste achter elkaar aan tuffen is verstandig
NL wilmkoemans 08 apr 2018 17:58+1
Posts: 49
Idd BennettonB194 dan was het een wereld actie geweest. Volgende week hopelijk een beter weekend voor hem.
NL Duckface 08 apr 2018 18:27+4
Avatar
Posts: 1397
Hamilton was juist dom, had zichzelf uit de race kunnen rijden doordat hij heen ruimte liet. Hij had puur geluk en had beter moeten weten met al zijn ervaring.
 
NL De Zeswieler 08 apr 2018 17:34+2
Avatar
Posts: 4886
Ja, Max zijn stijl is -net als bij Gilles- een genot om naar kijken. Maar dat ‘wild boy’ image kan -als dit chronisch gebeurt- tegen m gaan werken. Hoe goed je ook bent. Wederom agressief met al zn skills en prachtige stijl...zero points. Het is mooi en t heeft zn charme, maar een sterrenstatus erodeert makkelijk hoor.
Avatar
Posts: 740
Precies. Ik zie hem liever 57 rondjes zo rijden en dan misschien niet winnen dan dit.
 
NL KiekisNL 08 apr 2018 17:34+1
Avatar
Posts: 892
In dit geval had hij zijn geduld moeten pakken en de strategie naar zich toe moeten laten komen.
Niet slim naar mijn mening.

En ik blijf erbij dat zijn moeder thuis moet blijve, elke keer als die mee gaat dan maakt hij dit soort foutjes (of zou dat toe al zijn?)
 
NL HoekieWoutstra 08 apr 2018 17:36+4
Avatar
Posts: 1075
Max uit de wedstrijd gebeukt door Hamilton. Mag ook wel eens gezegd worden.
NL Polleken 08 apr 2018 17:39+1
Posts: 597
Wat een gezeur als er niet ingehaald word is het niet goed en nu probeert Max wat en is het nog niet goed ! Ik zeg no guts no glory
Avatar
Posts: 781
Helemaal waar Hoekie. Gewoon een clean move, VER is al voorbij en HAM snijdt even zijn achterband aan gort
Posts: 2142
Komaan, Hoekiewoutstra, dat is een reactie met een enorme oranje bril geschreven. Ik heb net op YouTube het incident herbekeken.

Hamilton zat helemaal aan de buitenkant en er was ontzettend veel ruimte voor Verstappen. Verstappen ging naar de buitenkant en reed tegen Hamilton aan. Gewoon te overmoedig van hem. Hamilton deed helemaal niets verkeerd hier.
NL ROYALERE 08 apr 2018 17:48+2
Avatar
Posts: 4213
straf die gozer dan ook een keer. Ver was gewoon sneller en wordt eraf gereden.
NL HoekieWoutstra 08 apr 2018 17:550
Avatar
Posts: 1075
Kenney, jouw reactie is lekker objectief met dat vlaggetje bij jouw naam.
Avatar
Posts: 1776
Link van youtube?
Posts: 2142
@Marnoldi:
/watch?v=2ZgboYYz2aU
NL MArnoldi 08 apr 2018 18:26+1
Avatar
Posts: 1776
Max zit er gewoon duidelijk naast.
NL Duckface 08 apr 2018 18:30+2
Avatar
Posts: 1397
Hamilton rijdt idd Max eraf en heeft alle geluk dat hij zelf niet lek rijdt. Met al zijn ervaring was dit een zeer domme actie van Ham. Je ziet ook dat Mercedes en Hamilton gewoon niet dominant zijn en daardoor ook fouten maken... Wat niet erg is, maar mag wel benoemd worden.
NL Cherokee 08 apr 2018 20:20+3
Avatar
Posts: 1155
Hamilton rijdt aan de buitenkant, helemaal aan de buitenkant zelfs. Dat Max dan toch nog verder die kant op komt en tegen Hamilton's voorvleugel aanrijdt is niet echt handig te noemen van Max. Hamilton kan niet in lucht oplossen. Zelfs Doornbos is duidelijk hierin.
 
NL ROYALERE 08 apr 2018 17:44+2
Avatar
Posts: 4213
fucking hamilton beukt hem eruit, Hij was gewoon sneller. dat ´Mercedes is het beste´'Kan keihard de koelkast in. Kutzooi.
 
NL ROYALERE 08 apr 2018 17:47+2
Avatar
Posts: 4213
Ham had hier zijn verlies moeten nemen. Kutzooi. RB was hier het snelst. Ham was nergens hij was er al voorbij.
 
Posts: 140
och max geeft hamilton de schuld. klein kind is het toch!
NL ROYALERE 08 apr 2018 17:50+2
Avatar
Posts: 4213
fucking Max hater. ga de race kijken ipv hier je af te trekken omdat Max uitviel.
Posts: 196
Zoek je aandacht ?
NL schwantz34 08 apr 2018 18:07+1
Avatar
Posts: 10352
Wat een gezelligheid hiero ;)
 
NL yblokdijk 08 apr 2018 17:48+1
Posts: 212
Nou zoveelste race op rij waar ik ben en hij eruit vliegt. Snel naar de luchthaven en naar huis. Heb nog kaarten voor Barcelona en Oostenrijk in de aanbieding voor de liefhebber
Avatar
Posts: 228
Ga ik daar niet naar toe! Bedankt
Posts: 196
Ben je er bij gvd helemaal kut zeg.... Sorry man, ik was er in Barcelona bij op 15 mei ๐Ÿ˜ƒ toen ben ik 3 dagen langer gebleven ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜
Avatar
Posts: 1776
Zoveelste race? Welke allemaal door rijdersgedrag?
NL Supersoft 08 apr 2018 17:580
Avatar
Posts: 520
Woow, das echt balen! Wel race uitkijken toch?

Wat voor kaarten heb je voor Oostenrijk?
NL yblokdijk 08 apr 2018 18:040
Posts: 212
Marnoldi, vorig jaar was ik ook naar Barcelona en Oostenrijk en beide keren de eerste bocht eruit door een aanrijding. Nu kon ik wel 3 ronden Verstappen zien , dus er zit vooruitgang in haha
Avatar
Posts: 740
Echt klote man. Maar het is verder best een aardige race.
 
Posts: 70
Om te janken gewoon weer dit..
 
Posts: 196
Zonde man.... Ik zou keihard gaan zuipen ๐Ÿ˜ maar dat valt ook niet mee in moslimland.
NL yblokdijk 08 apr 2018 17:550
Posts: 212
Op het circuit niks te krijgen. Maar in de club van het hotel hebben ze alles. Van bier tot vrouwen haha
Posts: 196
Kijk dat is beter ๐Ÿ˜ maak er een feest van man super gaaf....
 
NL MArnoldi 08 apr 2018 17:54+1
Avatar
Posts: 1776
Wat een frustratie hier...
Max in Mexico een held en Hamilton de pechvogel. Nu andersom. Who cares. Max vs Ham is toch vet? Beiden gaven niet toe. Dit is racen. En je kan niet zomaar twee rondjes wachten en achter iemand tuffen die in basis betere auto heeft.
Avatar
Posts: 228
Klopt, alleen mag dat niet gezegd worden
 
Avatar
Posts: 740
Wat een race wordt dit nog. Wat een fout bij Kimi zeg. De Hulk dicht bij het podium, Alonso top 5, Gasly op 6. Wow. Magnussen en Ericsson in de punten.
 

BE
        Grand Prix van Belgiรซ
Lokale tijd
Zondag Weather image
Race
15:10 - 17:10
 
 
Snelste ronde
15:10 - 17:10
 
 
Zaterdag Weather image
Vrije training 3
13:10 - 14:10
 
 
Kwalificatie
16:10 - 17:10
 
 
Vrijdag Weather image
Vrije training 1
11:40 - 13:10
 
 
Vrije training 2
15:40 - 17:10
 
 
 
Geef je mening
De Grand Prix van Nederland komt naar Assen





Coureursprofiel
Naam NL Max Verstappen
Actief Als Red Bull Racing Coureur in Formule 1
Geboortedatum 30 sep 1997 (20)
Gewicht 70 kg
Lengte 1,80m
Woonplaats Monaco