Slippermerk als sponsor op de 'halo' van McLaren

Gepubliceerd op 16 maa 2018 13:39
image

Slippermerk Gandys is handig ingesprongen op de gelijkenissen tussen teenslippers en Formule 1-auto's na de komst van de 'halo'. Het Britse bedrijf heeft zich voor de Australische Grand Prix verbonden aan het team van McLaren.

De naam van Gandys komt pontificaal op de halo te staan. Het systeem om de hoofden van de rijders beter te beschermen heeft al de nodige kritiek geïncasseerd en de wagens zijn door de beugel boven de cockpit, met één centrale pijler voorop, al veelvuldig vergeleken met teenslippers.

Gandys en McLaren zullen samen een speciale halo-editie slipper ontwerpen, waarvan de volledige opbrengsten naar een stichting voor weeskinderen gaan.

 



Reacties (44)
Avatar
Posts: 122
Goede marketing truck. Mclaren is daar nog steeds een van de betere
Avatar
Posts: 2047
Een Daf? Een Peterbilt? Of een Scania misschien?
Avatar
Posts: 4789
Nu nog een serieuze sponsor vinden die het aandurft veel centen te betalen om de rest van de wagen te beplakken.
Avatar
Posts: 1469
Maar blijven die slippers ook heel als er een bus op valt?
Avatar
Posts: 272
Nee een Renault @Beri
NL TylaHunter 16 maa 2018 15:15+5
Avatar
Posts: 1849
Wordt die Halo nu ook blauw gespoten om de slipper wat meer in het daglicht te gooien?
Ik vroeg me al af welk team er als eerste zo'n sneer wou geven aan de FIA. Mclaren! Hulde door deze halo-tijdperk voor eens en altijd de slippertijdperk te maken!
Avatar
Posts: 1469
Worden er ook tenen en een voet op de auto geschilderd?

Een sponsor naam staat er toch niet op, dus daar hoeven ze geen rekening mee te houden.
 
Avatar
Posts: 268
GEWELDIG gevonden !!
NL lenc1313 16 maa 2018 13:49+4
Posts: 498
Yup echt kapot goed. en gewoon een dikke knipoog naar de FIA ivm dat belachelijke ding op de auto. 1e prijs van het seizoen voor mclaren voor de humor!!!
ES Darlos Cainz 16 maa 2018 14:330
Avatar
Posts: 5665
ik moet toegeven..zelfs ik weet dit wel te waarderen :)
BE Zambiorix 16 maa 2018 14:38+1
Avatar
Posts: 1072
Zeker omdat het voor een goed doel is :-)
ES Verstoppen 16 maa 2018 17:560
Avatar
Posts: 1289
Was even aan het checken of het geen 1 april was. Bijna!
NL TradeMark 17 maa 2018 09:250
Avatar
Posts: 3213
@Jean: ouwe ballen die!
BE Jean Alesi 17 maa 2018 11:260
Avatar
Posts: 17675
whaha, nikste ouwe ballen, zal ze is in oe nek leggen, dan hedde gelijk platvoeten :')
 
Avatar
Posts: 313
Hm.. Ken ik niet. Ik zweer zelf bij Reef! Goed slippertje 🙄😉
Avatar
Posts: 5416
Reef kan mij ook wel bekoren. Vooral de opener onder de zool is een hebbeding :)
NL Freek-Willem 16 maa 2018 19:160
Avatar
Posts: 1184
Slippers draag je niet. Die maak je ;-)
 
Avatar
Posts: 671
zo geweldig gevonden vind ik het niet, wordt al vanaf bekendmaking geroepen dat er een slippermerk op in moet springen.
Posts: 498
echt? door wie droopz door ons hier bedoel je???
Avatar
Posts: 671
overal ter wereld
NL JDinkelman 16 maa 2018 14:20+1
Posts: 1461
Het ook nog daadwerkelijk doen, oogst toch wel respect.
Posts: 498
oh oké wist ik serieus niet.
 
Posts: 277
En nu sponsoring voor lingerie strings! Waar is Christine le Duc???
Avatar
Posts: 243
Daar kijk ik inderdaad liever naar dan naar teenslippers....
NL Maximiliaan 16 maa 2018 14:220
Avatar
Posts: 2969
Nee dan liever victorias secret, wat meer style ;)
Avatar
Posts: 557
Kijk, maximiliaan snapt t
 
Avatar
Posts: 1695
Hahaha, uit niet verwachtte hoek :-D
 
NL Sergeant Gneisbaard 16 maa 2018 13:590
Avatar
Posts: 2767
Ha, gelukkig nog iemand die er de lol van in ziet
 
NL Need5Speed 16 maa 2018 14:010
Avatar
Posts: 1590
Ik kijk met spanning uit naar Australië.
Wat dragen Fernando en Stoffel daar aan hun voeten?
Avatar
Posts: 5416
Waarschijnlijk ook slippers aangezien ze toch in hun klapstoeltje langs de baan zitten ;)
NL TylaHunter 16 maa 2018 15:17+1
Avatar
Posts: 1849
Het zou wel mooi zijn als hun schoentjes gekleurd worden als blote voeten in deze slippers.
 
NL Fibonacci 16 maa 2018 14:01+1
Avatar
Posts: 442
Eén jaartje Ecclestone weg en F1 wordt vergeleken met teenslippers.
 
Avatar
Posts: 8025
Ha ha ha ha, leuk.... Ook al is het een opendeurtje...
 
BE Jean Alesi 16 maa 2018 14:26+1
Avatar
Posts: 17675
Goed gevonden!

Helaas is het allemaal erg pijnlijk, gek circus geworden op deze manier
NL brabham-bt50 16 maa 2018 15:120
Avatar
Posts: 8141
Had ik een paar weken terug al ge-opperd maar dan havainas
 
NL jaapdeaap 16 maa 2018 14:28+1
Posts: 750
Hahaha goed gevonden die vergelijking met een teen slipper, geniale vondst van dat merk.
 
NL _Firebeats_ 16 maa 2018 14:540
Avatar
Posts: 1054
Kon je ook wel verwachten ... het is leuk gevonden maar baal nog steeds van die wasrekken
 
NL brabham-bt50 16 maa 2018 15:110
Avatar
Posts: 8141
Ze hebben Mn advies opgevolgd. Had dan wel ff havainas genomen maar ach, details
 
Avatar
Posts: 526
In de paddock zie je straks het hele team op slippers lopen incl de coureurs. Die rijden ook met de slippers aan
 
Avatar
Posts: 364
Ik weet niet of Frits van Eerd hier ook mee leest ?
Misschien een idee om “Jumbo” op het midden van de Red Bull halo te zetten ?

“Halo Jumbo”
Avatar
Posts: 1747
Haha plusje voor jouw!
 
NL schwantz34 17 maa 2018 00:03+1
Avatar
Posts: 11929
Good old Britsish humor.
 
NL MaxDanLew 17 maa 2018 09:280
Posts: 10
Zal mij niet verbazen als het een 1 april grap is ...maar anders brill int gevonden...
 
 

BR
        Grand Prix van Brazilië
Lokale tijd
Geef je mening
Max Verstappen wordt in 2019 wereldkampioen






Circuit Interlagos
 
Circuit Interlagos
Plaats BR São Paulo, Brazilië
Website Website
 
Team profiel
Naam GB McLaren
Oprichtingsdatum 1 jan 1963