F1-uitzendingen Ziggo binnen mum van tijd volgeboekt

Gepubliceerd op 13 maa 2018 13:21
image

Ziggo Sport heeft over belangstelling voor de Formule 1 niets te klagen. De sportzender opende gisteren de inschrijving voor publiek bij de eerste drie Grands Prix en de eerste vijf afleveringen van het Formule 1-Café, maar die plaatsen gingen als zoete broodjes over de toonbank.

Binnen mum van tijd was de studio volgeboekt voor de races in Australië, Bahrein en China en voor de eerste vijf uitzendingen van het Formule 1-Café, dat vrijdag voor het eerst dit jaar de deuren opent, is ook al geen plekje meer verkrijgbaar. Het is nog niet duidelijk wanneer de inschrijving voor de volgende serie Grands Prix en afleveringen van het Formule 1-Café begint.



Reacties (90)
Avatar
Posts: 225
Je zou mij er nog niet heen kunnen slepen maar toch mooi voor hun dat er zoveel belangstelling voor is. Ik hoop dat ze komend seizoen bij de races vaker huidige coureurs uitnodigen in plaats van bn'ers, Van der Garde, Frijns en Ho Pin Tung zijn altijd een genot om naar te luisteren met hun inzicht
NL Samsonait 13 maa 2018 13:53+3
Avatar
Posts: 266
Precies dit, en Doornbos als co comentator van Olav tijdens de races.
Avatar
Posts: 8283
Het is jammer dat we iedereen die hier iets negatiefs roept over Ziggo, Olaf, Rob en consorten niet thuis kunnen betrappen op waar zij nou daadwerkelijk naar kijken....ik denk de meesten (90%) gewoon alle races op Ziggo kijken. Met zoveel negatieve posts omtrent Ziggo moet dat haast wel.
NL F1Marshmallow 13 maa 2018 16:050
Avatar
Posts: 170
Dat denk ik ook DUTCHF1 flink natrappen maar toch naar Ziggo Sport kijken.
NL Tieske73 13 maa 2018 16:10+1
Avatar
Posts: 1608
Eens DUTCHF1.
Terwijl we er met z'n allen enorm op vooruit gegaan zijn t.o.v. hoe het was. Super veel aandacht voor Formule 1 en voor iedereen binnen handbereik.
Als je dan vraagt waar ze wel naar kijken hoor je niets of zeggen ze 'ja er is helaas geen beter alternatief'. Als dat zo is, is Ziggo dus nog steeds het allerbeste wat we hebben. Als je zelfs dat nog negatief uitlegt, dan ben je gewoon een negatief persoon.
Gisteren zei een succesvol ondernemer bij Dream School dat het erg belangrijk is om die mensen zo ver mogelijk bij je vandaan te houden.
NL Distortion 13 maa 2018 22:42+2
Avatar
Posts: 1404
Ik snap het gezeur ook niet zo, het is natuurlijk qua show niet te vergelijken met Sky Sports. Maargoed Sky heeft natuurlijk een enorm veel groter budget en een veel grotere crew op locatie (3 voor Ziggo vs 35 voor sky) .

Ik vind dat Ziggo het gewoon erg goed doet.

2 jaar terug ben ik bij de GP van China in de studio geweest, en dat was best leuk om eens te zien. Deze keer was ik helaas te laat.
 
NL yblokdijk 13 maa 2018 13:37+10
Posts: 181
Als ik die Rob Kamphues op tv zie ga ik al bijna over m'n nek. Laat staan in die studio.
NL walter33 13 maa 2018 13:41+5
Posts: 186
Kampkneus zum KOTSEN
NL maximist 13 maa 2018 13:41+8
Avatar
Posts: 473
Bedankt voor deze waardevolle bijdrage.
Posts: 125
Ach zo ziet zijn dochter hem tenminste nog eens.
Posts: 186
Geen dank Rob @Maximist
NL Tieske73 13 maa 2018 13:48+4
Avatar
Posts: 1608
Goed om te weten joh. Hoop niet dat ze er al te lang van wakker liggen bij Ziggo.
NL yblokdijk 13 maa 2018 13:49+2
Posts: 181
Ik hoop jij ook niet Tieske
Avatar
Posts: 493
ik snap je reactie, echter als mens is Rob een heel aardig en fijn persoon! erg betrokken en heel amicaal ieder zijn ding, ik ga er niet heen hoor maar goed er zijn er zat die het wel leuk vinden.
NL yblokdijk 13 maa 2018 13:58+1
Posts: 181
Beerkuh ze hebben hem van tv weleens opgezocht,meneer ging helemaal over z'n stekker hoe ze aan durfden te bellen bij hem. Terwijl hij zelf zo'n vergelijkbaar programma had gemaakt. Wees dan zo sportief en reageer normaal. Die man is zo door de mand gevallen.
NL racer013 13 maa 2018 14:11+10
Avatar
Posts: 221
Waarom moet er toch zo op de man gespeeld worden? Als Kamphues je smaak niet is, prima. Stop nou eens met dat anonieme kinderachtige gescheld op iemand die zich niet kan verdedigen. Dat is echt niet stoer ofzo. Reageer gewoon normaal, is dat nou zo moelijk?
NL Getuige X 13 maa 2018 14:23+1
Posts: 1718
@Racer013 ja idd
NL Tieske73 13 maa 2018 14:42+1
Avatar
Posts: 1608
Amen RACER013
NL Tieske73 13 maa 2018 14:44+3
Avatar
Posts: 1608
''Verschillende oorzaken liggen aan de bron van dit gedrag. Deze mensen zijn diep van binnen onzeker over zichzelf. Deze onzekerheid is echter vaak onbewust. Vaak gaat dit gedrag trouwens samen met een onevenredige behoefte zichzelf op te hemelen, bevestiging te zoeken etc.
Mensen met dergelijk gedrag vind je in alle soorten en gewichten. Er is niet één soort stoornis die dit gedrag teweeg brengt.''
Het heeft niet echt een naam...
Avatar
Posts: 225
Tieske praat je nu over jezelf?
Avatar
Posts: 1608
Nee bij mij is het pure verveling ;)

Vind het over het algemeen niet gepast om slecht over mensen te praten die niet aan de discussie deelnemen. Maar als ik de hand even in eigen boezem mag steken ben ik de laatste tijd wel te veel bezig met het commentaar geven op anderen dan op de inhoud.
Ik ga hier iets mee doen Arkady!
Avatar
Posts: 6317
@Tieske,
Valt wel mee hoor. Het is voornamelijk stoer om zo hard mogelijk tegen Ziggo, of alles wat pro Verstappen is, aan te schoppen. Dat levert punten op.;)
Sommige kunnen het maar moeilijk verkroppen dat Verstappen zoveel aandacht krijgt.
Iets met maaiveld geloof ik....;)
NL F1Marshmallow 13 maa 2018 15:03+1
Avatar
Posts: 170
Waarom schieten er een hoop in de rode vlekken bij artikels over over Ziggo sport.Dan laat ik de artikels van Max Verstappen er even buiten.
NL Getuige X 13 maa 2018 15:030
Posts: 1718
Ja het is een beetje hetzelfde als Oranje goed voetbalt en je dan opeens voor Duitsland bent als Nederlander.
Bij voetbal klaagt men alleen als ze verliezen.
Bij Formule 1 juist als men begint te winnen.
Avatar
Posts: 225
Dat is natuurlijk compleet anders Getuige X, dan heb je het over een heel team (wat ook ons land vertegenwoordigd) in plaats van een enkele speler of coureur (die niet ons land vertegenwoordigd). En als een Nederlander voor Duitsland wil zijn (ik niet) is dat prima toch?
NL F1Fan1993 13 maa 2018 17:07+1
Posts: 2355
@NICOS

Dat ligt wel wat genuanceerder. Een hoop personen op dit forum zijn al jaren lang fan van de formule 1. Voordat Max een zitje in de formule een had bemachtigd, waren de commentaren op ziggo een stuk objectiever en was er voldoende aandacht voor alle coureurs.

Sinds de komst van Max is het niveau tot een dieptepunt gedaald. Voetbal internation lijkt het nieuwe voorbeeld voor de ziggo formule 1 presentatoren.
Alles dat niet in het beeld “Max is de niveau Senna” past wordt compleet afgebrand.
Ruimte voor een objectieve mening is er niet meer, dan springt Kamphuis of Coronel er meteen tussenin met een “kansloze” opmerking.

Veel van deze formule 1 fans zijn ook Verstappen fans. Het is alleen jammer dat objectieve meningen hier gelijk de grond in worden gestampt.
NL Getuige X 13 maa 2018 17:490
Posts: 1718
Waarom mag je alleen objectief reageren?
Het is voor velen ook emotie.
Is niet alleen Max maar ook voor andere coureurs.
Of Ferrari of mensen die voor de underdog zijn.
NL F1Fan1993 13 maa 2018 17:510
Posts: 2355
@Getuigex

Er is een verschil tussen een objectieve mening ongefundeerd de grond in boren, en emotioneel reageren.
Ik leg dit verband niet. Vandaar dat ik je opmerking niet begrijp.
Avatar
Posts: 6317
@F1fan,
Ik denk dat je nu wel erg negatief belicht. Dat Max veel aan bod komt is ook wel logisch, het is een Nederlandse zender, met Nederlandse kijkers, en Nederlandse commentatoren/gasten.
Ziggo geeft ook aan dat Max extra aandacht krijgt, ik zou dat heel vreemd vinden als dat niet zo was.
Dat er onvoldoende aandacht aan andere coureur wordt gegeven ben ik niet met jou eens, ook andere coureurs komen regelmatig ter sprake. Na de race komen ook andere coureurs aan het woord, en de race wordt nabeschouwd waarbij alle gebeurtenissen worden besproken.
In Duitsland zullen ze meer aandacht geven aan Vettel, in Engeland aan Hamilton, en Spanje zal meer oog hebben voor Alonso.
Chauvinisme is er nou eenmaal, dat is niet iets Nederlands, sterker dat is in andere landen vaak meer aanwezig dan hier bij die nuchtere Hollanders.
Posts: 155
@F1Fan1993,

Dat ben ik toch niet helemaal met je eens.
In veel landen is het helemaal niet zo gek om de nationale held (of team) voor te trekken of daar enthousiast over te zijn.
Dat is voornamelijk iets heel Nederlands om dat vervelend te vinden.
Daarnaast hebben heel wat landen al heel lang nationale coureurs en/of teams in de F1 en is het nieuwe wel van af.

Ik kan me er niet aan storen dat Ziggo Sport erg pro Verstappen is en dat dat veel op de voorgrond treedt.
Niet alles hoeft maar objectief te zijn toch?
NL Getuige X 13 maa 2018 21:200
Posts: 1718
F1fan1993 jouw account is in 2014 geactiveerd...ben jij wel een echte liefhebber ;-)))
Overigens wil ik je wel zeggen dat ik al heel lang lid ben hier en ook voor dat Max ging rijden had je mensen die ongefundeerd dingen riepen dus is niks nieuws.
NL F1Fan1993 13 maa 2018 21:310
Posts: 2355
@getuigex ik volg dit forum vanaf 2010. Heb echter pas in 2014 mijn account aangesmeerd.
FR Cyril Ratatouille 13 maa 2018 21:420
Avatar
Posts: 359
Echt tenenkrommende reacties van YBLOKDIJK en Walter33. Verder kan ik mijn mening beter niet teveel motiveren.
 
NL walter33 13 maa 2018 13:40+1
Posts: 186
Huur de Jaarbeurs Utrecht af,grote schermen net zoals dartfestijn.
 
ES Darlos Cainz 13 maa 2018 13:42+6
Avatar
Posts: 4285
had er nog stiekem aan gedacht om er een keer naar toe te gaan maar steeds kom ik toch weer tot de conclusie dat im mij niet thuisvoel bij programma's met een hoog peppie/kokkie/tokkie gehalte.
NL Blackbriar 13 maa 2018 13:45+4
Avatar
Posts: 139
Ik snap dat het niveau voor jou nog wat te hoog is
NL flipjef1team 13 maa 2018 14:090
Posts: 815
Darlos
Jij als groot Halo-fan, Rob Kamphues zegt altijd " Halo allemaal".
ES Darlos Cainz 13 maa 2018 16:540
Avatar
Posts: 4285
HAAALOOOoooooooo ;)
 
NL Marcooooo 13 maa 2018 13:510
Avatar
Posts: 333
Ben er nog nooit geweest en zal er ook nooit heen gaan, maar ik vind het altijd apart dat als de daadwerkelijke race begint, de studiogasten in een kamertje apart gaan zitten. Dit moeten ze van Ziggo veel grootser aanpakken. Flinke hal huren, groot scherm en een paar euro entree. Krijg je een veel gezelliger 'legioen' gehalte en is het nog winstgevend ook.
Avatar
Posts: 1608
Dit kan jij zelf ook Marcooo! Wat let je..

Tip van Thijs: om daar een winstgevend verhaal van te maken moet je wel heel goed je best doen. Ik denk niet dat het mogelijk is.
NL flipjef1team 13 maa 2018 14:09+1
Posts: 815
Marcooo: nou, lekker "legioen"gehalte.
Daar zit je op te wachten.
Avatar
Posts: 225
Wat zijn we weer heerlijk sarcastisch Tieske...
 
NL RJHvandaag 13 maa 2018 14:070
Posts: 896
Hoop haantjesgedrag en elkaar vliegen afvangen. Je kon het alweer zien in peptalk gisteren.
 
Avatar
Posts: 117
Als je Ziggo kun je gewoon op tv kijken :)
 
NL Fireblade 13 maa 2018 14:26+5
Avatar
Posts: 658
Jaaa kom op, allemaal weer zeiken dat Ziggo en Co niet deugt. Gezellig!
Avatar
Posts: 225
Jaaa kom op, allemaal weer met een oranje bril Max en Red Bull de hemel in prijzen. Gezellig!
Avatar
Posts: 6317
@Arkady,
Dat jij een hekel hebt aan Verstappen, wil niet zeggen dat iedereen dat heeft.;)
NL Fireblade 13 maa 2018 14:50+6
Avatar
Posts: 658
Arkady, jij begint over Max en Oranje bril, ik niet. Je reactie raakt werkelijk kant noch wal. Ik snap gewoon niet dat er mensen (en veelal dezelfde) zich geroepen voelen om bij het woord Ziggo/Doornbos/Mol/Coronel/of iets wat hier op lijkt, keer op keer weer lopen te zeiken. Lees het dan gewoon niet (en reageer al helemaal niet) en gun een ander ook zijn ding. Dit is gewoon zeiken om te zeiken, lekkere negatieve sfeer maken hier. typisch Nederlanders wdb.
Avatar
Posts: 225
Nicos ik heb absoluut geen hekel aan Verstappen, het is een fenomenale coureur maar inderdaad niet mijn favoriet. Waar ik wel een hekel aan heb is hoe 90% van Nederland nu helaas niet meer objectief naar F1 kan kijken en alles en iedereen met betrekking tot Verstappen opgehemeld wordt en alles en iedereen die niet positief is over Max, rivalen etc nu constant afgezaagd worden zoals de hetze tegen Ferrari en Sebastian 'crybaby' Vettel
Avatar
Posts: 6317
@Fireblade,
Ja maar dat is toch juist de bedoeling...hoe negatiever hoe beter, dat werkt echt heel goed hier.;)
Avatar
Posts: 6317
@Arkady,
Daar ga je helaas niets aan doen, zolang Max F1 rijd zal dat zo blijven.
Advies: reageer er gewoon niet op, is beter voor je hart, en dan blijft het hier gezellig.
Hoe harder je hier loopt te roepen, hoe heftiger de reacties.
Ik ben ook geen fan van Kamphues, maar we moeten het er mee doen, daar veranderen we niets aan.
NL F1Marshmallow 13 maa 2018 15:090
Avatar
Posts: 170
@Arkady Je maakt je gewoon druk om niets gaat wel weer over als Max er over 15 jaar mee gaat stoppen.
Avatar
Posts: 225
Daar heb je wel helemaal gelijk in Nicos, ik denk dat we er helaas niets aan kunnen veranderen zolang Max in de F1 rijdt. Triest, maar het zij zo
 
NL flyingfokker 13 maa 2018 14:30+2
Avatar
Posts: 1315
Hoeveel is die mensen betaald? Iemand enig idee? ;-)
Avatar
Posts: 5817
Krijgen vast en zeker allemaal een gratis petje... Daarmee lok je de gemiddelde Nederlander nog wel. :)
NL schwantz34 13 maa 2018 19:15+1
Avatar
Posts: 8277
Elke bezoeker krijgt een persoonlijk gesigneerde Mclaren onderbroek, inclusief remsporen van Rob Kamphues ;)
 
Avatar
Posts: 5817
Tja, de meubelboulevards zijn ook altijd druk....
 
Avatar
Posts: 2258
Blijkbaar is het erg in trek en doet Ziggo het dus goed.
Kan iedereen er wel op lopen afgeven, maar ja jullie kijken toch niet naar Ziggo?
Of houden jullie van SM en kijken jullie stiekem toch terwijl je het niet leuk vind?
BE Jean Alesi 13 maa 2018 14:46+2
Avatar
Posts: 16398
ik hou persoonlijk niet zo van die hele harde SM, toch kijk ik het altijd gedurende de Ziggo voorbeschouwing.
Avatar
Posts: 225
Heb jij een goed alternatief dan? De bbc zendt F1 helaas niet meer uit, en de streaming dienst komt voorlopig nog niet in NL
Avatar
Posts: 2258
Er zijn mogelijkheden zat.
Ga niet niet doen alsof Ziggo de enige mogelijkheid is.
Maar ja als er betaald moet worden voor een dienst is het in 1 keer weer niets.
Avatar
Posts: 6317
RTL Duitsland?
Avatar
Posts: 225
Er zijn geen goede alternatieven helaas. RTL is natuurlijk geen optie vanwege de reclame en het Duitse commentaar.
Avatar
Posts: 1852
Ik kijk straks via IPTV gewoon naar Sky...
Ziggo kijk ik (ondanks dat het wel in m'n IPTV pakket zit) gewoon niet
NL flyingfokker 13 maa 2018 19:27+1
Avatar
Posts: 1315
@ctra, Ziggo is soms vermakelijk, maar niet een heel serieus breed georiënteerd Formule 1 programma. Het is amusement, maar voor serieuze voor- en nabeschouwingen zijn er betere kanalen te vinden. Jammergenoeg kunnen wij alleen Ziggo krijgen, dus dan zit er niet veel anders op.
Daarbij dien ik eerlijkheidshalve toe te voegen dat ik de nabeschouwing en aanverwante programma’s er omheen niet bekijk.
Avatar
Posts: 2258
Met een beetje handigheid is er wel wat meer te krijgen FLYINGFOKKER.
Persoonlijk heb ik daar de moeite niet voor genomen en gewoon een sport totaal abonnementje genomen, aangezien Ziggo een heel wijd autosport aanbod heeft.
Waarbij mijn favorieten F1, WRX en Nascar.

Het voorprogramma van de F1 kijk ik ook niet op Ziggo en de nabeschouwing ook niet.
Er is inderdaad beter te krijgen naar mijn smaak, maar ik snap het gezeik er niet over.
Alles aan interviews en nabeschouwingen (bijvoorbeeld van SKY) is op het net te vinden, daar is niemand Ziggo afhankelijk voor.
Het verslag tijdens de wedstrijd interesseert me niet, want ik zie zelf ook wel wat er gebeurt op de baan, daar heb ik geen verslaggever voor nodig.
Beelden en geluid is gewoon prima van Ziggo.

Zo gauw het woordje Ziggo hier verschijnt dan moet iedereen zijn plasje erover doen, terwijl er niemand naar eigen zeggen naar kijkt. Waarom de moeite nemen om over Ziggo te gaan zeuren dan?
NL flyingfokker 13 maa 2018 22:570
Avatar
Posts: 1315
@ctra, ik wil graag internet + tv, minimaal 200 mb/s. Ik wil wel graag Formule 1 blijven kijken. Weet jij nog een goede provider, buiten Ziggo om? ;-) Alvast bedankt. 👍👍
NL flyingfokker 13 maa 2018 22:570
Avatar
Posts: 1315
Wat een bikkel ben je toch ook Jean. ;-)
Avatar
Posts: 2258
Ik zei al FLYINGFOKKER, ik heb daar de moeite niet voor genomen, dus hoe het precies in elkaar zit weet ik niet.
Wat ik wel weet is dat het met een beetje moeite wel mogelijk is (al verschillende voorbeelden voorbij zien komen op dit forum).
KOBUS hierboven kijkt bijvoorbeeld via IPTV naar SKY.
Vraag het hem hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen.
Ik heb al in verschillende topics gezien dat er meerdere mogelijkheden zijn.
Een beetje internet speuren en wat geld er aan besteden zal er ongetwijfeld bij horen.
Wie betaald bepaalt.
NL flyingfokker 14 maa 2018 15:380
Avatar
Posts: 1315
@ctra, zoals gezegd, zijn er samen met mij vele andere, die geen andere keus hebben en het met Ziggo moeten doen.
 
NL kingcreole 13 maa 2018 14:42+1
Avatar
Posts: 358
Ruud ter Weijden weer terug op de tv met de F1.
Olav heeft echt iemand nodig die het goed ziet..want Olav ziet al jaren belangrijke dingen niet meer.
Die camping tandarts weg en iemand neer zetten die inhoudelijke vragen kan stellen.
Avatar
Posts: 6317
Ruud ter Weijden? Zit die niet al eens in een bejaardentehuis?
Die heb ik al jaren niet meer op TV gezien, zal al wel een tijdje met pensioen zijn schat ik.
Avatar
Posts: 6317
Heb even gekeken, die is inmiddels 78.;)
BE Jean Alesi 13 maa 2018 15:580
Avatar
Posts: 16398
wel ja, waarom Fred Oster niet laten presenteren....
De presentatie hoeft helemaal niet in handen te zijn van iemand met enige f1 kennis, doe dus gewoon Froukje terug! Ziet er nog altijd super leuk uit
NL kingcreole 13 maa 2018 16:550
Avatar
Posts: 358
Froukje terug ..wat een grap is dat zeg.
Dan maar helemaal geen studio geneuzel maar 5 minuten voor de start de uitzending starten
NL JeroenF1 13 maa 2018 18:01+1
Posts: 155
Maar als je zelf door hebt dat Olav iets mist,is het toch helemaal geen probleem dat hij het mist?
Jij mist er niets door.
 
NL F1Marshmallow 13 maa 2018 14:59+2
Avatar
Posts: 170
Was er gelukkig op tijd bij altijd gezellig met Kamphues en Doornbos.
 
NL F1Marshmallow 13 maa 2018 15:26+4
Avatar
Posts: 170
Ik snap niet waarom er zo veel ophef wordt gemaakt om de uitzendingen van Ziggo sport.Je bent niet verplicht om te kijken of wel soms.
Maar ach Nederland is altijd al het land geweest van zeiken en zeuren daar staan we dan wel weer mee op P1.
Avatar
Posts: 8283
Je hebt gelijk....zie mijn post bovenaan.
NL F1Marshmallow 13 maa 2018 15:560
Avatar
Posts: 170
Die had ik net gelezen DUTCHF1 je hebt volkomen gelijk.
BE Jean Alesi 13 maa 2018 16:12+5
Avatar
Posts: 16398
Nee, je bent niet verplicht om er naar te kijken, maar het kan toch gewoon naar een hoger niveau getild worden, mag dat soms ook niet meer gezegd worden?
Je betaald ervoor dus waarom zou je geen aanmerkingen mogen hebben.
Doornbos is bij vlagen nog wel okay, maar Coronel voegt geen bal toe, gooi Kamphues aan de kant en zet er een representatieve dame weg, en skip die bullshit met die BN-ers die te gast zijn en vaak 0,0 affiniteit met autosport hebben, wat boeit mij het wat een of ander soapy van f1 vind. Het is heel simpel om te zien hoe het beter kan, check de voorbeschouwingen van 10/15 jaar terug
Posts: 155
@jean alesi,het vaste panel bestaat uit mensen uit de autosport en met enige kennis daaromtrent.
Uiteraard zijn daar mogelijk ook andere voor te vinden maar voelen die niets voor een tv rol als presentator. Ik denk niet dat je de presentatie moet overlaten aan mensen die te ver van de sport zelf af staan
Avatar
Posts: 132
@JEAN ALESI
En zo is het! Nu lijkt het of de F1 vooral voor Tokkie volk gemaakt is, heel jammer dat het niet een paar niveau's hoger getild wordt.

Voor de mensen die zeggen dat je niet hoeft te kijken, Ik wil wel formule 1 kijken, niet via een haperende stream of via de Duitse RTL. Mol en consorten hebben hun beste tijd gehad.... lang lang lang geleden!
NL F1Marshmallow 13 maa 2018 18:510
Avatar
Posts: 170
@JEAN ALESI Natuurlijk mag dat gezegd worden maar daar gaat het hier niet om het is alleen maar het afzeiken van Ziggo Sport.
@OME THEO Beetje onzin dat het vooral het tokkie volk gemaakt is.En daarbij schakel je toch een paar minuten voor de race in.
 
Avatar
Posts: 1012
Het zou fijn zijn als dit programma ook eens volwassen wordt. Minder egotripperij en meer objectief en deskundig commentaar. En wat live verslaggeving betreft, als er iets op de baan gebeurt, zou het fijn zijn als Olav dat nog in dezelfde ronde in de gaten heeft....
NL F1Marshmallow 13 maa 2018 16:300
Avatar
Posts: 170
Het nadeel is dat Olav het alleen moet doen en ze het bij andere zenders met minimaal 2 man doen.Vind het dan ook niet raar als je dan wat mist met zoveel schermpjes.
 
Avatar
Posts: 5817
Het is bijna jammer dat er een goede Nederlander meedoet. Het is dan ook dat hij een zeer attractieve/ spectaculaire coureur is , anders keek ik nog liever F1 zonder al dat populistische oranje gedoe... Kan Max niet gewoon Belg worden?
Avatar
Posts: 6317
@BSchuit,
Waarom wordt jij geen Belg?;)
 
NL MotorsportEncyclopedia 13 maa 2018 17:07+2
Avatar
Posts: 567
Laten we niet vergeten dat het aanbod van Ziggo op het gebied van autosport werkelijk fenomenaal is. Er is geen zender ter wereld die zo veel gevarieerde takken van autosport op een betaalzender kan laten zien. Ziggo Sport is zijn geld dubbel en dwars waard. Sterker nog, aangezien ik ook groot voetbal-fan en actief single handicap golfer ben, zijn alle extra zenders en opties die Ziggo heeft voor mij persoonlijk op het lijf geschreven. Dat Single-Handicap-Golfer zeg ik niet om te pochen, gewoon puur omdat Ziggo Sport Golf enorm veel inside informatie kan geven, de analyses en verslaggeving van John Woof, Inder van Weerelt, Daan Sloter en met name Robert-Jan Derksen zijn van een onwijs hoog niveau. Iets waar ook de recreant een geweldige bulk van informatie door zal krijgen.

Ja, ik ben geen actieve kijker naar de voorbeschouwingen, nabeschouwingen en F1 fans only of F1 cafe. Toch vind ik het leuk dat er mensen hun passie kwijt kunnen. De programma's zijn voor mij niet besteed omdat ik geen fan ben van de formats.

Qua commentaar kan ik me ergeren, maar daar ben ik Nederlander voor. Ik heb me regelmatig kritisch uitgelaten over Olav Mol en Jack Plooij, maar ik kan begrijpen dat mensen deze 2 mensen beide 2 warme persoonlijkheden vind omdat ze in Jip en Janneke taal hetgeen kunnen verwoorden. Niet mijn stijl of wens, maar ik neem het als een kerel, aangezien alle andere dingen aan Ziggo meer dan perfect zijn. Ziggo is voor mij als autosportliefhebber een kermis voor mijn race-hormonen. Ik ben in elk geval blij dat ik op een legale manier de autosport kan kijken. Kijk ik daarna wel integraal de races terug op SKY Calcio, SKY Deutschland en SKY UK.
 
Posts: 179
Ik kijk graag naar F1-café. Het niveau is niet altijd hoog maar het enthousiasme is veel groter dan bij de wat droogkloterige buitenlandse topzenders.. inhoud en hoogstaande analyses haal ik wel bij F1 today
 

CN
        Grand Prix van China
Lokale tijd
Geef je mening
Moet Daniel Ricciardo nu na 2018 bij Red Bull Racing blijven of niet?






Circuit Shanghai International Circuit
 
Circuit Shanghai International Circuit
Plaats CN Sjanghai, China
Website Website
 
Formule 1 kalender
Vorige Grand Prix: 15 april 2018
CN Grand Prix van China Grand Prix van China
Volgende Grand Prix: 29 april 2018
AZ Grand Prix van Azerbeidzjan Grand Prix van Azerbeidzjan