Video: Een dag uit het leven van Valtteri Bottas

Gepubliceerd op 13 feb 2018 11:49
image

Mercedes-coureur Valtteri Bottas bracht vorige week een bezoek aan de fabriek van de Duitse renstal. De afdeling persvoorlichting mocht een dagje met de Fin meelopen om een filmpje te maken van wat de drievoudig Grand Prix-winnaar allemaal uitspookt op een dag. Geen dag is hetzelfde in het leven van een Formule 1-rijder, blijkt uit deze video over Bottas.

 



NL Erwinnaar 13 feb 2018 13:150
Avatar
Posts: 3838
Ik vind het filmpje net zo saai als de kleur van het team.
BE Jean Alesi 13 feb 2018 14:20+1
Avatar
Posts: 15689
ben halverwege afgehaakt...
NL Larry Perkins 13 feb 2018 23:54+1
Avatar
Posts: 16123
Maar goed dat geen dag hetzelfde is in het leven van een Formule 1-rijder...
 
AU Mag Verslappen 13 feb 2018 14:300
Avatar
Posts: 2007
Ze hebben het stukje dat hij weer een Bottas-burger elimineert eruit geknipt zeker.
BE Jean Alesi 13 feb 2018 14:35+1
Avatar
Posts: 15689
Die McBottas is niks voor mij, keertje geprobeerd maar zodra je je tanden erin zet spuit het vet er langs alle kanten uit, heb nadien ook een week lang last van brandend maagzuur gehad, beter leveren ze bij die zooi gelijk een pallet Rennies...
Maar ik heb ook niet zo'n getrainde maag als Vallteri natuurlijk...
 
NL schwantz34 13 feb 2018 18:100
Avatar
Posts: 7259
Vanavond voor het slapen gaan, ga ik deze nog een keertje kijken zzzzzzzzzzzzz
 
Avatar
Posts: 1756
Meest saaie rijder allertijden. geef me een meer saaiere rijder van de afgelopen 450 jaar. Succes.

Zelfs als hij wint denk je: Het komt puur door die Mercedes en dat denkt die saaie fin dan ook gewoon.

''Yeah the car was good so i was also good, If i can hold this i can be very good''
NL Erwinnaar 14 feb 2018 07:420
Avatar
Posts: 3838
In mijn rijtje hoort hij zeker thuis naast saaie mannen als Villeneuve, Irvine, Ricciardo, Senna en Berger.

Nee doe mij maar blije figuren als Ericsson, Rosberg, Wurz, Firman en Baumgartner. Dat waren nog eens tijden met hen.
 

Testsessies
AU
        Grand Prix van Australië
Lokale tijd
Zondag Weather image
Race
07:10 - 09:10
 
 
Snelste ronde
07:10 - 09:10
 
 
Zaterdag Weather image
Vrije training 3
04:00 - 05:00
 
 
Kwalificatie
07:00 - 08:00
 
 
Vrijdag Weather image
Vrije training 1
02:00 - 03:30
 
 
Vrije training 2
06:00 - 07:30
 
 
 
Geef je mening
Wat vinden jullie van de Red Bull Racing RB14?







Coureursprofiel
Naam FI Valtteri Bottas
Actief Als Mercedes Coureur in Formule 1
Geboortedatum 28 aug 1989 (28)
Gewicht 70 kg
Lengte 1,73m
Woonplaats Monaco