Red Bull Racing presenteert nieuwe RB14 op 19 februari

Gepubliceerd op 12 feb 2018 14:08
image

Het team van Red Bull Racing onthult volgende week de auto voor het Formule 1-seizoen 2018. De Oostenrijkse renstal presenteert de nieuwe RB14 op 19 februari. Daarmee is Red Bull Racing er vroeg bij. Alleen de presentatie van de nieuwe Williams vindt eerder plaats.

Red Bull Racing ligt dus keurig op schema op weg naar de eerste wintertest op het Circuit de Catalunya nabij Barcelona. De werkgever van Max Verstappen en Daniel Ricciardo heeft meermaals verkondigd dit keer de auto eerder in gereedheid te willen brengen, zodat de coureurs vanaf de eerste testdag veel kilometers kunnen maken.

Team Datum Auto Locatie
Williams 15 februari FW41 Londen
Red Bull Racing 19 februari RB14 Online
Sauber 20 februari C37 Online
Renault 20 februari RS18 Online
Mercedes 22 februari W09 Silverstone
Ferrari 22 februari ? Online
McLaren 23 februari MCL33 Online
Force India 25 februari VJM11 Barcelona
Toro Rosso 26 februari STR13 Barcelona


Reacties (37)
NL schwantz34 12 feb 2018 14:11+2
Avatar
Posts: 7247
Mooi op tiet!
Posts: 1463
Gelukkig. Dan zullen ze inderdaad bij de tests wat voortvarender kunnen beginnen dan de afgelopen jaren.
NL schwantz34 12 feb 2018 14:29+4
Avatar
Posts: 7247
Ze hebben dit jaar ook eerst nog een filmdag voordat de teststweek begint, dan hebben ze er al 100km opzitten als het goed is ;)
Avatar
Posts: 283
Ik ben niet bijgelovig hoor qua naamgeving van de RB, maar wat is 14+14+5?

Max gaat kampioen worden! ;-)
Avatar
Posts: 22
@SCHWANTZ34 , waar lees jij dat van die testdag?
NL hupholland 12 feb 2018 15:560
Posts: 422
@mick34: zou mooi zijn, al hoop is zelf nog net iets meer op 14-14+5 ;) en Carlos Sainz kon met 14x5-14 ook nog wel een heel dicht in de buurt komen.
Avatar
Posts: 143
14-1=13 dus Max gaat teleurstellen dit jaar
Avatar
Posts: 542
En dat op mijn verjaardag! Wat een kado! En mijn leeftijd 14+14+5 hoe weten ze dat bij RBR
Avatar
Posts: 939
@AP de maat van mijn penis ook..........oh nee
NL Larry Perkins 12 feb 2018 19:330
Avatar
Posts: 16123
Van de teams met volwaardige F1-line-ups is Red Bull de eerste. ;)
 
US World Traveller 12 feb 2018 14:12+1
Avatar
Posts: 129
Met of zonder grid girls?
Avatar
Posts: 283
Als ik Red Bull Racing was zou ik een blik gridgirls opentrekken voor de presentatie waar de gemiddelde man 3x huilend van klaarkomt. Om de FIA een lesje te leren! :-)
Avatar
Posts: 533
Als jij daar 3x huilend van klaarkomt vind ik je maar zielig eerlijk gezegd. Dan ben je wel erg snel tevreden xD
NL Larry Perkins 12 feb 2018 19:250
Avatar
Posts: 16123
@Mick. Echt..., huilend?
Nahja, laat maar. Wil het niet eens weten...
 
Avatar
Posts: 4001
Mooie retro look, hoop ook dat de race overalls met een streep of wat wit zijn.
De auto ook btw.:)
Avatar
Posts: 368
Zou leuk zijn, ik ben heel benieuwd naar de livery naar al het gespeculeer van de fans afgelopen maanden.

Ik ben ook benieuwd naar de andere liverys overigens.
Avatar
Posts: 1739
Kleuren van RB zullen we hetzelfde blijven(mat donkerblauw met rood). Misschien een iets andere kleur rood, Deden ze verleden jaar ook.
Avatar
Posts: 4001
Het verleden biedt geen garanties voor de toekomst @Royalere..
Avatar
Posts: 1739
Soms wel. Ach volgende week gaan we het zien. Aub geen wit.
BE f1 benelux 12 feb 2018 19:120
Posts: 939
Neen Royalere, ... Nooit!! Het verleden biedt in geen enkel geval een garantie voor de toekomst. Maar hopen mag altijd! ;)
NL Larry Perkins 12 feb 2018 19:390
Avatar
Posts: 16123
@Maxiaans. Wit is wel mooi maar je krijgt het weer zo moeiljk schoon hè.
NL SnelleJongen 13 feb 2018 08:170
Posts: 110
Fout f1 benelux. Wie in het verleden geboren is heeft de garantie om in de toekomst te sterven.
 
Avatar
Posts: 347
Er zal meer wit op de bolide zitten. Met name de achterkant :)
Posts: 1463
Zou jammer zijn. Vorig jaar het erg mooi.
BE Jean Alesi 12 feb 2018 14:290
Avatar
Posts: 15678
Wit lijkt me niet super mooi icm de RB livery zoals deze was...
Posts: 51
lijkt me vreselijk die vermeende witte achterkant. de RB 13 was super mooi.
NL Larry Perkins 12 feb 2018 19:480
Avatar
Posts: 16123
Heb een livery voorbij zien komen die m.i. wel heel chique was.

Was de livery van 2017 maar dan op de sidepots heel subtiel donkergroen toegevoegd dat overvloeide in he bestaande donkerblauw.
Zeer stjlvol gedaan, dus als ze iets willen veranderen mogen ze dat doorzetten naar de echte RB14.
 
Posts: 133
Lekker op tijd,kijk er naar uit.
 
NL Billgates307 12 feb 2018 15:110
Avatar
Posts: 3899
Mooi volgens planning.
Volgens Max (Peptalk vorig jaar) doen ze nog voor de test in Barca een filmdag waarbij alles gechecked kan worden en ze niet voor verassingen komen te staan. Daarnaast kunnen ze dan al wat updates invoeren tijdens Barca.
NL Billgates307 12 feb 2018 15:120
Avatar
Posts: 3899
Shit.
Zie nu net dat SCHWANTZ34 dit ook al poste.....
NL Breakaway 12 feb 2018 15:28+5
Posts: 130
Ik ben iemand die alles 2 keer moet lezen voordat ik het onthoud. Bedankt Bill
NL beamer e46 12 feb 2018 16:53+2
Avatar
Posts: 85
dan zit je zeker goed op deze site,er word veel herhaalt hier.
NL Larry Perkins 12 feb 2018 19:49+1
Avatar
Posts: 16123
dan zit je zeker goed op deze site,er word veel herhaalt hier.
 
NL Larry Perkins 12 feb 2018 19:53+1
Avatar
Posts: 16123
Zou Red Bull dit seizoen ook eerst nog een filmdag hebben voordat de teststweek begint? Daar lees je niks meer over hè?

Zou wel mooi zijn want dan hebben ze er al 100 km opzitten als het goed is.
NL Billgates307 12 feb 2018 20:090
Avatar
Posts: 3899
Dat vroeg ik me ook af Larry
NL Larry Perkins 13 feb 2018 03:060
Avatar
Posts: 16123
Dat @Schwantz zich dat niet afvraagt hè? ;)
NL Breakaway 13 feb 2018 13:330
Posts: 130
Hahaha. We vervelen ons echt! Word tijd dat ze weer gaan rijden.. lange winterstops elke keer..
 

Testsessies
AU
        Grand Prix van Australië
Lokale tijd
Zondag Weather image
Race
07:10 - 09:10
 
 
Snelste ronde
07:10 - 09:10
 
 
Zaterdag Weather image
Vrije training 3
04:00 - 05:00
 
 
Kwalificatie
07:00 - 08:00
 
 
Vrijdag Weather image
Vrije training 1
02:00 - 03:30
 
 
Vrije training 2
06:00 - 07:30
 
 
 
Geef je mening
Wat vinden jullie van de Red Bull Racing RB14?







Coureursprofiel
Naam NL Max Verstappen
Actief Als Red Bull Racing Coureur in Formule 1
Geboortedatum 30 sep 1997 (20)
Gewicht 70 kg
Lengte 1,80m
Woonplaats Monaco