Toto Wolff viert vandaag zijn 46ste verjaardag

Gepubliceerd op 12 jan 2018 10:41
image

Emanuele Pirro is niet de enige jarige uit de wereld van de Formule 1 vandaag, ook Toto Wolff is jarig. De Oostenrijker mag 46 kaarsjes op zijn verjaardagstaart uitblazen. Wolff is geen coureur, maar als motorsportbaas heeft hij een flinke vinger in de pap bij het team van Mercedes. Hij is getrouwd met oud-coureur Susie Wolff en samen kregen ze in 2017 een zoontje genaamd Jack. De felicitaties gaan uit naar de jarige Toto Wolff.

 



BE Jean Alesi 12 jan 2018 11:170
Avatar
Posts: 17671
Pirro jarig, Hartley in het huwelijksbootje gestapt, Wolff jarig, wat een feestelijkheden toch allemaal!!!
 
Avatar
Posts: 133
Mooie leeftijd om met pensioen te gaan Herr Toto ! ;-)
 
Avatar
Posts: 2001
46 pas en al zoveel bereikt als teambaas. Knap..!
 
NL Larry Perkins 12 jan 2018 13:240
Avatar
Posts: 16125
Da’s verplicht opkomen draven voor Lewis en valtteri als enige en betaalde vrienden van der Schleicher. Maar verder dan de keukentafel komen ze niet.

Lewis en Toto hebben meteen hun jaarlijkse verhelderende gesprek en de bolle Fin zit schuift in zijn eentje een mega verjaardagstaart in zijn mik.

Niki is er niet want eer iest es allemahl sjeiss ekaal...

Hieperdepiep hoeraaaaa!
BE Jean Alesi 12 jan 2018 13:350
Avatar
Posts: 17671
altijd lachen met Vallteri op een verjaardagsfeestje, snijd eerst een klein beschaafd puntje van de taart af en geeft deze netjes aan Toto, en propt vervolgens de rest van de taart in z'n geheel in z'n eigen mik terwijl Niki en Lewis toekijken..
"oof wiffen fuffie ook een sftukjef?" vraagt hij terwijl de brokjes taart uit z'n mond vliegen..
aardige jongen maar totaal geen manieren
NL Larry Perkins 12 jan 2018 13:410
Avatar
Posts: 16125
Valtteri doet me altijd denken aan Obelix maar dan met taart in plaats van everzwijn.

Misschien dat ze die dikke Fin ook in een ketel met toverdrank moeten dumpen, dat ie daar dan een stukje rapper van wordt.
NL Opdeplank 12 jan 2018 17:470
Avatar
Posts: 931
Die dikke Fin zit strakker in zijn vel dan onze Larry.
NL Larry Perkins 12 jan 2018 22:520
Avatar
Posts: 16125
Grappig dat er iemand bij jou thuis ook Larry heet.
Die naam hoor je niet vaak in Nederland.
Doe hem de groeten van zijn Australische naamgenoot! ;)
 
NL schwantz34 12 jan 2018 21:210
Avatar
Posts: 11353
Herzlichen glückwunsch herr schleicher
 

US
        Grand Prix van de VS
Lokale tijd
Zondag Weather image
Race
20:10 - 22:10
 
 
Snelste ronde
20:10 - 22:10
 
 
Zaterdag Weather image
Vrije training 3
20:00 - 21:00
 
 
Kwalificatie
23:00 - 00:00
 
 
Vrijdag Weather image
Vrije training 1
17:00 - 18:30
 
 
Vrije training 2
21:00 - 22:30
 
 
 
Geef je mening
Pierre Gasly gaat het Max Verstappen moeilijk maken in 2019






Circuit Circuit of the Americas
 
Circuit Circuit of the Americas
Plaats US Austin, Verenigde Staten van Amerika
Website Website
 
Team profiel
Naam DE Mercedes
Oprichtingsdatum 1 jan 1930