Ziggo zendt 25 januari interview met Verstappen uit

Gepubliceerd op 11 jan 2018 10:36
image

Red Bull Racing-coureur Max Verstappen gaf eerder deze week via social media al een klein voorproefje van wat we later deze maand kunnen verwachten. De Nederlander plaatste een foto met de mededeling dat hij die dag een uitgebreid interview met Wilfried de Jong had.

Het gesprek dat De Jong met Verstappen voerde zal op donderdag 25 januari vanaf 20.30 uur op Ziggo Sport te zien zijn, zo laat Rob van Gameren weten. Ruim een maand later krijgt de voorbereiding op het nieuwe seizoen pas een echt serieus karakter met het begin van de eerste wintertest.

 



Reacties (35)
NL Demachiel 11 jan 2018 10:42+1
Avatar
Posts: 144
Eindelijk een interviewer die normale vragen kan stellen. Hier kijk ik echt naar uit!
Dat wordt een verademing tegenover die andere pipo's die normaal de vragen aan Max stellen op ziggo...
Avatar
Posts: 2289
en het is niet de 1e keer dat hij Max interviewt

www.youtube.com/watch?v=4lj_u9BOBWY
Avatar
Posts: 5318
De geweldige Wilfried de Jong. Pffffffff Zoveelste incestueuze grachtengordel wonder...
Avatar
Posts: 2289
Grachtengordel?

die hebben we niet in Rotterdam!
NL Jan Almere 11 jan 2018 11:490
Avatar
Posts: 2223
@StevenQ bedankt voor de link had ik nog niet gezien hartstikke leuk om te zien.
 
Avatar
Posts: 400
Ik wilde al iets sarcastisch posten, maar Wilfried de Jong maakt het interessant. Misschien wel de beste sportjournalist in ons land.
Avatar
Posts: 3967
De Jong is alles behalve sportjournalist:)
Hij is vooral een man met humor, zie Waardenberg en De Jong.
Hij is ook een goed schrijver van boeken en maakt tv programma's.
Bovendien vind ik hem een goede interviewer, met goede en doordachte vragen.
Avatar
Posts: 400
De Jong is inderdaad meerdere dingen. Dat kan namelijk ook. Hij is wel degelijk een sportjournalist, dat hoedje heeft hij ook gewoon.
NL Billgates307 11 jan 2018 10:550
Avatar
Posts: 3887
Wilfried is wel een verademing idd tov "de Jacks". ik kan me alleen niet voorstellen dat er 25 jan al wat te melden valt. Altans, voor de echte racefans.
Avatar
Posts: 3967
Werk
Beroep theatermaker, programmamaker, presentator, acteur en schrijver.

Is prima hoor, dan moet alleen Wikipedia sportjournalist toevoegen aan het lijstje @Alll, ;)
Avatar
Posts: 400
Volgens mij snap je niet helemaal hoe Wikipedia werkt ;)
Avatar
Posts: 3967
Lol, @Alll..
NL Larry Perkins 11 jan 2018 11:360
Avatar
Posts: 15992
We kennen Wilfried toch ook nog wel van Holland Sport toch...?
Maakte hij lang samen met Matthijs van Nieuwsneus.

Daarin hebben ze destijds Jos ook op de masage- of interviewtafel gehad.
Avatar
Posts: 3967
Jazeker @Larry, ze zijn allebei goede sportjournalisten....;);)
Avatar
Posts: 400
Omdat je erover door blijft gaan, zelfs op andere plekken. Soit.

Ten eerste. Onder de term journalisme valt van alles, presentatoren zijn bijvoorbeeld ook journalisten als ze actualiteit of diepgaande interviews afnemen. Het vergt immers research, begrip van het thema en werk, zeker bij de interviews die hij doet. Dat is geen niveau "Koffietijd" om het maar eens cru te stellen. Daarnaast vallen bijvoorbeeld ook columnisten onder het journaille. Wist je dat Wilfried de Jong een wekelijkse sportcolumn heeft in het NRC? Vast wel. Dus ja, ik voel me volledig gerechtvaardigd om Wilfried de Jong te zien als sportjournalist met zijn historie van sportprogramma's (de retrospectives van Wilfried alleen al in Holland Sport zijn bewijs genoeg), sportboeken, sportcolumns, etc.

Daarnaast, over je Wikipedia verhaal. Wikipedia voegt niks toe aan artikelen. Dat doet Jan met de pet. Sterker nog, ik zou nu naar Wikipedia kunnen gaan, op edit kunnen drukken en Sportjournalist kunnen toevoegen aan dat lijstje, als ik daar zin in had. Wikipedia is dan ook geen bron, maar een samenstelling van informatie die -hopelijk- door daadwerkelijke bronnen ondersteund worden. Kijk voor de grap naar de bronvermelding onder deze Wikipedia-pagina. Waarop wordt het lijstje "rollen" gebaseerd en waarom moet ik dat zien als de autoriteit op het gebied Wilfried de Jong?
Avatar
Posts: 3967
OK, Sorry @Alll.. Vat 't aub niet te serieus op, was ook niet zo bedoeld...
NL Larry Perkins 11 jan 2018 15:09+1
Avatar
Posts: 15992
@Maxiaans. Om het goed te maken verwachten we van jou vandaag wel en recept van een top-top hoofdgerecht voor op een winterse dag met een slap zonnetje.
Restrictie: ook Belgische forumvrinden moet het smaken dus je kunt geen satésaus gebruiken.
 
NL Fireblade 11 jan 2018 10:52+3
Avatar
Posts: 590
Kijk, Wilfred is voor zover ik weet niet echt thuis in de Formule1, maar krijgt nu de 1e credits al dus dat lijkt positief.

Als Mol, Plooij, Kamphuijs, Doornbos of een andere "insider" het interview zou gaan afnemen, was diegene nu al zo'n beetje gevierendeeld hier op het forum.
Posts: 1334
omdat de Jong een veel betere interviewer is, die anderen zijn er alleen maar uit om een goede band te houden met Max, en alleen maar "ja te knikken" tijdens interviews... nooit echt een kritische vraag...
NL Larry Perkins 11 jan 2018 11:40+1
Avatar
Posts: 15992
Dat gezegd hebbende @JVfan, de boodschap van Ziggo aan Mol en Plooij lijkt me helder...
Avatar
Posts: 1711
Het klopt inderdaad dat jouw rijtje ook zeker niet goed zijn naar mijn idee, slecht niveau.
Gelukkig zijn er zeer goede alternatieven.
NL Fireblade 11 jan 2018 12:150
Avatar
Posts: 590
Wat was die boodschap Larry?
 
NL Larry Perkins 11 jan 2018 10:56+1
Avatar
Posts: 15992
Wilfried de Jong zoekt het steeds hogerop, eerst ‘King Willy’, nou Max Verstappen...

Interview om inderdaad naar uit te kijken.
 
NL neppatsrev 11 jan 2018 11:290
Avatar
Posts: 1082
wel lullig dat het op Ziggo wordt uitgezonden, maar het zal de volgende dag wel op Youtube staan.
NL schwantz34 11 jan 2018 12:510
Avatar
Posts: 7211
Er staat Ziggo sport, dat is het open kanaal (14). Moet je die wel hebben natuurlijk ;)
NL neppatsrev 11 jan 2018 13:110
Avatar
Posts: 1082
Telfort ;) zet ziggo plus uit in de winter. toch weer €45,- Rest v/d maanden betaal ik nog steeds minder dan Ziggo standaard en heb ik ook pluspakket. . Is mij dat interviewtje wel waard.
Avatar
Posts: 1604
Neppatsrev
Vodafone tel nemen en ziggo samen.
Gratis dubbele data.
5 euro korting per maand
En een zender pakket naar keuze gratis
Dus of ziggo sport
Of kids
Of films.
Ik maak er gretig gebruik van!
Het scheelt mij dus al 20 euro in de maand en nog eens dubbele data!
Suc6
 
NL flyingfokker 11 jan 2018 12:37+1
Avatar
Posts: 931
Leuke interviewer, nu nog een leuke coureur...
 
Avatar
Posts: 240
Wow, met z'n allen lekker voor de buis. Was het maar vast zover. ;)
BE Jean Alesi 11 jan 2018 16:080
Avatar
Posts: 15650
ik kan niet wachten!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar
Posts: 940
jaa lekker met de broek los
NL Larry Perkins 11 jan 2018 17:110
Avatar
Posts: 15992
Nog natte haartjes van het douchen, bakje chippies erbij met een bekertje cola. Helemaal top!
 
Avatar
Posts: 1100
Wilfried kan onverwachte dingen vragen zonder dat het ander heel erg irriteert. Dat maakt het vaak ook inhoudelijker dan het peppi kokki niveau. Net of die eerst een band opbouwt met zijn gast en daardoor meer kan bereiken. Matthijs kon dit bij Holland Sport ook goed. Ik ben meer van type Genee of Sven Knockelman. ;)
 
Avatar
Posts: 1702
''en die ricciardo, Die ga jij toch gewoon helemaal verpulveren dit jaar? Jij bent toch gewoon beter en ze motte die wagen op jou afstelle''

Kan niet wachten.
NL Spielberg 11 jan 2018 19:520
Avatar
Posts: 2139
Wat maakt jou zo hongerig naar die wereldtitel? Is dat alleen om in de boeken te staan als beste , ....of wil jij gewoon alles winnen ?
 

Testsessies
AU
        Grand Prix van Australië
Lokale tijd
Zondag Weather image
Race
07:10 - 09:10
 
 
Snelste ronde
07:10 - 09:10
 
 
Zaterdag Weather image
Vrije training 3
04:00 - 05:00
 
 
Kwalificatie
07:00 - 08:00
 
 
Vrijdag Weather image
Vrije training 1
02:00 - 03:30
 
 
Vrije training 2
06:00 - 07:30
 
 
 
Geef je mening
Het is belachelijk dat het WEC de kalender aan heeft gepast voor Fernando Alonso





Coureursprofiel
Naam NL Max Verstappen
Actief Als Red Bull Racing Coureur in Formule 1
Geboortedatum 30 sep 1997 (20)
Gewicht 70 kg
Lengte 1,80m
Woonplaats Monaco