Wie test wanneer deze week op Yas Marina Circuit?

Gepubliceerd op 27 nov 2017 17:45
image

Het Yas Marina Circuit te Abu Dhabi vormt deze week twee dagen lang het decor voor het toetje van het Formule 1-jaar. Voor morgen en overmorgen staat een test met de Pirelli-banden voor 2018 op het programma. McLaren heeft toestemming gekregen om als enige team twee auto's in te zetten, na de geannuleerde bandentest na de Braziliaanse Grand Prix. Hier een overzicht van de line-up voor de test op Yas Marina Circuit:

  Dinsdag Woensdag
Mercedes Hamilton Bottas
Red Bull Racing Ricciardo Verstappen
Ferrari Raikkonen Vettel
Force India Mazepin Perez/Ocon
Williams Kubica/Stroll Sirotkin/Kubica
Renault Hülkenberg Sainz
Toro Rosso nnb* nnb*
Haas F1 Team Grosjean Magnussen
McLaren Alonso & Turvey Norris & Vandoorne
Sauber Ericsson Leclerc

*) nnb: nog niet bekend



Reacties (23)
NL Tinus Tussengas 27 nov 2017 18:07+1
Avatar
Posts: 555
Zijn er tijdens de 2 testen ook een live blog?
NL Desperados2005 27 nov 2017 18:15+1
Posts: 20
altijd wel ergens te vinden op het net maar kerel, wat moet je ermee?
Avatar
Posts: 8827
Het is een banden test, meestal worden daar geen tijden vrijgegeven.
En wat @Desperados zegt, wat moet je ermee.
NL dutchiceman 27 nov 2017 18:39+3
Avatar
Posts: 1921
Inlijsten en boven je bed hangen?
Posts: 1009
Best leuk om te zien hoe Kubica het doet tov Stroll. Norris is leuk om te volgen en tuurlijk het zegt allemaal niks maar toch een hoop.
Posts: 912
Volgen. Wat moet je er niet mee. Hele normale vraag met best belerend antwoord.
NL Tinus Tussengas 27 nov 2017 20:14+11
Avatar
Posts: 555
Ja, ik vind het gewoon interessant om te zien hoe ze het doen, ook al is het "maar" een banden test voor jullie.

@DESPERADOS2005 Wat een aparte vraag, wat ik er mee moet? Omdat ik fan ben misschien?? Waarom kijk jij F1?? wat moet je er mee man?? rijden alleen maar rondjes toch?

;)
NL dutchiceman 27 nov 2017 21:01+2
Avatar
Posts: 1921
Ik vind het ook interesant hoor. Ik maakte een grapje, was de ;) vergeten. Sorry!
 
NL TradeMark 27 nov 2017 18:140
Avatar
Posts: 3240
Bij McLaren Turvey én Norris.. Dan hadden e toch De Vries wel een halve dag mogen geven ipv Turvey..
NL Mr Marly 27 nov 2017 18:58+1
Avatar
Posts: 5139
Waarom? De Vries is geeneens testrijder. Vind het wel slim om Turvey te laten rijden voor een goede correlatie van de simulatie, waar hij al jaren testwerk voor verricht.
 
NL schwantz34 27 nov 2017 18:20+1
Avatar
Posts: 12517
Zal Ericsson dan toch mogen blijven?
NL dutchiceman 27 nov 2017 18:390
Avatar
Posts: 1921
Late we hopen van niet
NL TradeMark 27 nov 2017 18:540
Avatar
Posts: 3240
Giovinazzi is ook niet echt bijzonder
Posts: 1613
Zolang Ferrari zijn sponsoren niet uitkoopt wel.
Posts: 912
Tsja, ik schat Wehrlein echt zo veel hoger in. Wat een pechvogel, of zit hij straks ineens in de Williams? Ik denk dat hij ijzersterk zou zijn.
NL Larry Perkins 27 nov 2017 23:10+1
Avatar
Posts: 16125
Als het tussen Ericsson en Giovinazzi gaat mag het van mij wel de Zweed worden. Dan hebben we een betere graadmeter van hoe LeClerc het doet.

Bovendien mag Giovinazzi eerst nog wel een tijdje in de VT1’s laten zien dat hij snel én schadevrij kan rijden.
NL F1over4ever 28 nov 2017 02:100
Posts: 344
Het is en blijft Sauber, dus tot maart mag hij zowiezo blijven, heeft hij een contract? Maakt toch ook niks uit. Bij Sauber hebben ze altijd een grote toverhoed voor coureurs gehad, met name 1 a 2 weken voor aanvang van het seizoen.
 
Avatar
Posts: 1276
Als er nu Renault motoren ploffen is het dan gelijk einde oefening?
NL Larry Perkins 27 nov 2017 23:130
Avatar
Posts: 16125
Nee, ze mogen er gewoon een nieuwe of oude motor inzetten en verder gaan, afhankelijk van wat ze nog hebben uiteraard...
Avatar
Posts: 821
@Larry bij renault hebben ze niets meer! Dus ik denk dat ze snel klaar zijn! Hoop het niet want kunnen ze nog mooi wat proberen voor volgend jaar!
 
NL alonso fan 27 nov 2017 22:500
Avatar
Posts: 10412
Waarom dan een apart bericht over wanneer Max test maken?
 
DK BENNY DONKER 27 nov 2017 22:540
Posts: 1976
Dat nnb bij Toro Rosso komt zeker omdat ze geen coureurs kunnen vinden die bereid zijn die auto's te duwen? ;-)
NL Spielberg 28 nov 2017 01:56+1
Avatar
Posts: 2861
nog niet betaald ?
 

AE
        Grand Prix van Abu Dhabi
Lokale tijd
Geef je mening
Welk team wordt in 2019 'best of the rest'?










Coureursprofiel
Naam NL Max Verstappen
Actief Als Red Bull Racing Coureur in Formule 1
Geboortedatum 30 sep 1997 (21)
Gewicht 70 kg
Lengte 1,80m
Woonplaats Monaco