Gasly krabbelt terug: "Mijn woorden zijn verdraaid"

Gepubliceerd op 12 sep 2017 07:09
image

Pierre Gasly ontkent dat hij heeft gezegd dat hij hoopt om in Maleisië voor Scuderia Toro Rosso te racen. De 21-jarige Fransman geldt als belangrijkste gegadigde om Carlos Sainz te vervangen, in het geval dat de Spanjaard voor het weekend op Sepang al naar Renault verhuist.

F1 Sokuho tekende uit zijn mond op dat hij de komende dagen beweging en nieuws verwacht. Maar hij heeft nooit iets gezegd over de Maleisische Grand Prix, beweert Gasly. "Ik heb alleen maar aangegeven dat ik hoop spoedig voor Toro Rosso te racen, meer niet. Mijn woorden zijn verdraaid."



Reacties (36)
NL Tonrossi 12 sep 2017 07:21+1
Avatar
Posts: 844
Saintz 2.0 ;-)
Posts: 10
Of gewoon verkeerd begrepen ;)
ES Verstoppen 12 sep 2017 08:000
Avatar
Posts: 931
Zo zie je maar. Wat dit soort zaken aangaat, kun je het beste steevast "geen commentaar" op elke vraag antwoorden.
ES Darlos Cainz 12 sep 2017 08:12+10
Avatar
Posts: 3082
Al die mensen die Sainz 'Saintz' noemen...zucht
NL Starscreamer 12 sep 2017 08:140
Avatar
Posts: 317
Ach ja de meeste zeggen ook Guido of Torro Rosso :P
NL SennaDaSilva 12 sep 2017 08:43+7
Avatar
Posts: 3146
@ Darlos Cainz : Al die mensen die Carlos Sainz "Darlos Cainz" noemen... zucht ;-)
NL RSV MILLE 12 sep 2017 10:270
Avatar
Posts: 596
@darlos,

Die T staat er omdat hij de ALHEILIGE himself is.

Hij is de beste en heeft altijd gelijk vandaar SainT(z)
NL Tonrossi 12 sep 2017 10:51+1
Avatar
Posts: 844
RSV mille heeft het door 😊
Avatar
Posts: 832
@darlos cainz, al die mensen die zichzelf CR7 noemen... rare jongens die spanjolen. zucht
Avatar
Posts: 519
Al is CR7 een Portugees.
NL Larry Perkins 12 sep 2017 22:090
Avatar
Posts: 8758
Daarom kunnen die Spanjolen nog wel rare jongens zijn.
 
Avatar
Posts: 1286
Ach, het wordt overal verdraaid.

Kijk maar eens als er een bericht over Sainz. Lees hem maar eens op een spaanse website, of een nederlandse site.
Posts: 10
Gaat net als de reactie van Max over dat hij liever heeft dat de motor ploft dan dat ie op zo'n manier eruit valt. Dat werd ook neergezet als dat hij liever de motor opblaast.
NL Tonrossi 12 sep 2017 07:47+5
Avatar
Posts: 844
Ah! Eindelijk, Max doet wéér mee!

Miste hem gisteren al! 😄
Avatar
Posts: 475
Nog nieuws omtrent onze Max of is het stilte voor de storm :-)
NL Spielberg 12 sep 2017 09:160
Avatar
Posts: 1769
@VIDRES , ik hoorde net dat onze koning diep geraakt is op Sint-Maarten , wat moet ik me daar eigenlijk bij voorstellen ?


Oja , het is toch niet de elfde van de elfde ?
NL Freek-Willem 12 sep 2017 09:440
Avatar
Posts: 345
Had hij maar niet moeten bukken @Spielberg ;-)
NL Larry Perkins 12 sep 2017 10:02+1
Avatar
Posts: 8758
Dan heb je gisteren iets gemist @Ton want ik heb Max toen wel een paar keer genoemd bij een bericht terwijl het (voor sommigen) ongepast was. ;)
Posts: 10
@Spielberg, ik kon niet zo 1,2,3 een ander voorbeeld naar voren halen. Doelde er eigenlijk op dat iemand A zegt en dat de media er B van maakt. Max zei bij Peptalk dat hij liever uitvalt omdat de motor ploft dan dat hij uitvalt voor een storing in de ecu, bij Abiteboul werd dat overgebracht als "ik blaas nog liever de motor op"... Ik denk dat zoiets ook bij Gasly is gebeurd. Hij geeft aan dat hij hoopt snel voor STR te rijden of op zijn minst nieuws erover hoopt te horen, en de media maakt ervan dat hij hoopt voor Maleisie in te mogen stappen.
 
Avatar
Posts: 475
Verdraaid! Dat zal toch niet waar zijn!
Avatar
Posts: 270
Vandaag staat er hij heeft al 65wk punten bijelkaar gereden dit jaar! :-)
 
NL Wouter666 12 sep 2017 08:400
Avatar
Posts: 1205
Oops he did it again!
NL Larry Perkins 12 sep 2017 09:57+1
Avatar
Posts: 8758
@Wouter. Je bedoelt dat vorig seizoen toen Gasly mogelijk voorbarig was over het tussentijds overnemen van het stoeltje van Kvyat?

Pierre is toen een beetje over de scheef is gegaan en dat vond Marko en Red Bull toen niet leuk.
Met dat in z’n achterhoofd was het niet handig van Gasly om nu de uitspraak te doen die hij zou hebben toegegeven wél te hebben gemaakt (zie laatste alinea artikel).
Onschuldig bedoeld waarschijnlijk maar na de les van 2016 had hij kunnen of moeten weten dat de media ermee aan de haal zou gaan.

Zeker Gasly – als nog niet gearriveerd F1-coureur – is wat dat betreft kwetsbaar en het is voor de Fransman te hopen dat zijn kansen op een Toro Rosso-stoeltje daardoor niet slinken.
 
Avatar
Posts: 145
Deze jong gaat ons verassen!
Avatar
Posts: 924
Deze jongen of dit jong
NL misstappen 12 sep 2017 09:050
Avatar
Posts: 911
verassen of verrassen? is best een verschilletje...:-)
NL Freek-Willem 12 sep 2017 09:460
Avatar
Posts: 345
Net een appel op. Met een versschilletje. Das was pas een verrassing of was het nou toch een verassing? Hmm.
 
Avatar
Posts: 4266
Ha ha, i told you so....
 
Avatar
Posts: 330
Je kunt niet terugkrabbelen van iets wat je nooit gezegd hebt.
 
NL Stingray1971 12 sep 2017 09:49+1
Avatar
Posts: 106
De pers blaast meer op dan Al qaida en IS bij elkaar.
Posts: 1528
Media: verbaal terrorisme, speculeer en blaas iets op
 
Avatar
Posts: 3727
Dus het woord spoedig is vervangen door de naam van een GP in de toekomst.
Het is me wat.
 
Posts: 204
Google Translate zoveelste misser LOL
 
Posts: 56
Motorsport heeft er een handje van om feiten te verdraaien, dus het zou me niet verbazen als hier ook het geval is.
 
Avatar
Posts: 1002
Zo irritant om te moeten reageren op een hype die is ontstaan op basis van iets dat je niet hebt gezegd.

En dan klagen dat sommige coureurs zo spaarzaam en zuinig communiceren. Diverse media creëren zo de omgeving die ze juist niet willen hebben.
 
Avatar
Posts: 264
Iemand heeft vast een belletje van Helmut Marko gehad..
 

SG
        Grand Prix van Singapore
Lokale tijd
Geef je mening
Wie was schuldig aan de startcrash in Singapore?






Coureursprofiel
Naam FR Pierre Gasly
Actief Als Prema Racing Coureur in GP2
Geboortedatum 7 feb 1996 (21)
Gewicht 68 kg
Lengte 1,77m
Woonplaats Milton Keynes