Video: Max niet toegelaten tot de Vettel-fanclub

Gepubliceerd op 21 maa 2017 11:27
image

Red Bull Racing heeft coureurs Daniel Ricciardo en Max Verstappen in de aanloop naar de start van het nieuwe Formule 1-seizoen bij elkaar gezet. De twee hadden allebei een tas met cadeautjes voor de ander bij, zodat ze goed voorbereid aan de nieuwe jaargang kunnen beginnen.

Ricciardo ontving onder meer een foto van de Australische zangeres Kylie Mynogue, een Australisch hoedje en TimTams, een soort koekjes. Verstappen kreeg onder andere een boek met de veelzeggende titel Why are the Dutch different. Hoogtepunt was echter een brief van de Sebastian Vettel-fanclub, waarin staat dat de Nederlander niet is toegelaten als lid.



Reacties (27)
NL Snellius 21 maa 2017 11:34+1
Avatar
Posts: 155
Wat is dat toch een machtig duo! Leuk filmpje :)
 
NL Helmop marco 21 maa 2017 11:350
Avatar
Posts: 205
Hahaha Daniel heeft wel humor!
NL Ben Dover 21 maa 2017 12:300
Avatar
Posts: 2105
Jason Donovan broke a lot of hearts haha. Daar heeft 'ie gelijk in. Die gast hing destijds boven elk meisjesbed en toen vertelde hij dat 'ie op mannen valt. Prima verder, maar het brak heel wat hartjes :)
Avatar
Posts: 2450
Weer iets heel anders dan gisteren Ben, maar Jason heeft gewoon 3 kinderen hoor :D
NL xaMVerstappen 21 maa 2017 13:560
Avatar
Posts: 924
@kennie, dat zegt toch ook niets, zo zijn er zoveel.
NL schwantz34 21 maa 2017 15:530
Avatar
Posts: 10978
Jason geeft de term "sandbaggen" wel een heel bijzondere betekenis, wat ik hier zo lees.
NL Ben Dover 21 maa 2017 16:430
Avatar
Posts: 2105
@Kennie

Haha echt? Ik weet echt zeker dat mijn overbuurmeisje destijds in tranen was. Echt! En ik lag helemaal dubbel, maar dat terzijde.

@Schwantz34 Misschien is sandbaggen wel een nieuwe naam voor tea bagging
NL Ben Dover 21 maa 2017 16:460
Avatar
Posts: 2105
Hij is inderdaad getrouwd en heeft kinderen... Hmmm... Dan verdient hij wel alle credits voor het verborgen houden van zijn heteroseksualiteit :)
 
NL Hika Makkinen 21 maa 2017 11:37+3
Posts: 300
Hilarisch. Ik begreep dat Vettel wel is toegelaten tot de Max fanclub.
 
Avatar
Posts: 593
En waarom heeft Max zich aangemeld bij de fan-club van Vettel? Daar zijn toch alleen maar jankerds lid? Mag toch hopen dat hij geen Vettel petje heeft besteld bij die club.
NL Helmop marco 21 maa 2017 11:44+12
Avatar
Posts: 205
@veldhuis nou jij bent anders ook lekker zuur.....
Avatar
Posts: 116
Sjonge... Hoe verpest men een leuke grap Veldhuis..
Avatar
Posts: 114
@alexvb Kemper langs laten komen :P
Avatar
Posts: 1369
Als humor connaisseur moet ik bevestigen dat dit stukje hoog scoort. Dus Veldhuis... hahaha juich.. das ist ein befehl!
Posts: 13
ik denk niet dat Veldhuis het filmpje heeft gekeken! Dan had hij geweten dat Daniel Mix had opgegeven voor de fanclub!
 
NL De Zeswieler 21 maa 2017 11:450
Avatar
Posts: 4965
Dat doen ze goed bij RedBull.
 
NL Larry Perkins 21 maa 2017 11:53+1
Avatar
Posts: 16125
Heel leuk gedaan!
En Max mazzel, geen foto van Patty Brard.
Posts: 5
of Patricia Paay.....
Avatar
Posts: 1382
niet nodig hij kent de film al
 
Avatar
Posts: 313
Ik vind het stiekum wel super grappig om Max aan te melden voor de Vettel fanclub. Daniel wint steeds meer punten.
 
NL Commando 21 maa 2017 12:59+1
Avatar
Posts: 1369
Niet in de video: Max geeft Kvyat zijn cd terug.. "kijk vond ik nog in de auto".
Avatar
Posts: 202
Uh was het niet een dvd. Game of thrones!
NL Larry Perkins 21 maa 2017 13:09+2
Avatar
Posts: 16125
Kvyat: “Fijn, bedankt. Vond trouwens nog wiet van jou in de Toro Rosso. Was prima spul.”
NL brabham-bt50 21 maa 2017 14:320
Avatar
Posts: 7772
Uh dat waren Italiaanse tuinkruiden Daniil.. Je hebt 't toch niet gerookt? Neejoh gek, ik rook niet. M'n mams heeft er spacecake van gemaakt, vond 'm al zo naar pizza smaken
Avatar
Posts: 1382
dan heeft Carlos wat uit te leggen Larry Perkins want Carlos wist niet hoe snel hij van chassis moest wisselen toen Max weg was (waarschijnlijk overtuigd dat dat een beter chassis was).

Kvyat rijdt dus in het oude chassis van Carlos
 
NL Zwartevlam 21 maa 2017 22:480
Avatar
Posts: 105
Vond dit wel een geniaal filmpje!, RedBull heeft altijd wel de juiste humor weer
 

SG
        Grand Prix van Singapore
Lokale tijd
Geef je mening
Pierre Gasly gaat het Max Verstappen moeilijk maken in 2019






Coureursprofiel
Naam NL Max Verstappen
Actief Als Red Bull Racing Coureur in Formule 1
Geboortedatum 30 sep 1997 (20)
Gewicht 70 kg
Lengte 1,80m
Woonplaats Monaco