Bottas beantwoordt plaagstootje vader Hamilton

Gepubliceerd op 10 feb 2017 12:14
image

Mercedes-coureur Valtteri Bottas heeft gereageerd op het speldenprikje dat Anthony Hamilton deze week uitdeelde. De vader van Lewis Hamilton, de nieuwe teamgenoot van Bottas, waarschuwde de Fin dat zijn zoon het in zich heeft om andermans carrière te slopen.

Anthony Hamilton zei: "Een ieder die het tegen Lewis opneemt moet zijn carrière goed uitgestippeld hebben, want het kan zomaar het einde van je loopbaan betekenen. Persoonlijk denk ik dat naarmate Lewis ouder en volwassener wordt, hij ook steeds beter wordt. Hij heeft zijn plafond nog niet bereikt. Lewis is iemand om komend jaar serieus rekening mee te houden."

Bottas haalt zijn schouders op. MTV confronteerde de Fin met de uitspraken van de vader van Hamilton. "Tja, ik zou ook niet graag in de schoenen van mijn teamgenoot willen staan. Laten we even afwachten hoe het zich ontvouwt. Het seizoen begint bijna, dan zien we het vanzelf."



Reacties (37)
NL NOTHINGBUTTHETRUTH 10 feb 2017 12:150
Posts: 13929
Zou papa Hamilton er ook op doelen dat Rosberg er maar gauw mee gestopt is, zodra hij dan eindelijk de titel binnen had?
Posts: 1496
Ben je daar de papa van Hamilton voor nodig dan? Rosberg is gewoon een angsthaas en hoewel ik hoopte dat Rosberg zou winnen, denk ik daar nu heel anders over.
Avatar
Posts: 208
Jij denkt er net zoals ik over ZOMER! Rosberg heeft echt geen ballen aan z'n lijf!
Avatar
Posts: 3421
Ik reageer niet vaak op fout Nederlands...maar: Ben je daar de papa van Hamilton voor nodig dan? Het is Heb en niet Ben.
NL brabham-bt50 10 feb 2017 12:57+8
Avatar
Posts: 7772
Waarschijnlijk meer ballen en een mooiere vrouw dan jullie twee bij elkaar :)
ES Verstoppen 10 feb 2017 13:02+1
Avatar
Posts: 1214
@PIPO En het is pappa, niet papa.
NL Brummbär 10 feb 2017 13:12+8
Avatar
Posts: 486
Ik ben blij dat we een hoop verschillende coureurs hebben met verschillende persoonlijkheden. Van party-animal zoals Kimi vroeger en Hamilton nu tot familyman zoals Vettel/Rosberg e.d. Rosberg vond het gevaar niet opwegen tegen de kans dat hij nog een keer kampioen zou worden en heeft besloten om er gelijk (niet na een slecht jaar) mee te stoppen. Ik vind dat mooi. Iemand een angsthaas noemen die al ca. 10 jaar met 350+ over het circuit scheurt vind ik nogal triest. Overigens denk ik dat hij weinig plezier beleefde aan het racen in de formule 1, als je keek hoe hij uit zijn ogen keek de laatste 3 jaar had dat meer weg van een puppy dat op het punt stond om geëxecuteerd te worden. Dus waarom zou hij zijn leven op het spel moeten zetten volgend jaar? Voor ons? nou nee. Rosberg, veel plezier met je pensioen, dat je maar gezond, en gelukkig oud mag worden. :P
NL NOTHINGBUTTHETRUTH 10 feb 2017 13:15+1
Posts: 13929
Nee hoor, VERSTOPPEN. Het is allebei goed. Kijk maar: www.vandale.nl/opz(...)n=pappa&lang=nn
BE Jean Alesi 10 feb 2017 13:15+2
Avatar
Posts: 17420
@BT50,
volgens mij heeft Nico er gewoon 2 net als een ander ;)
NL Billgates307 10 feb 2017 13:320
Avatar
Posts: 5456
Dat is ook maar een aanname van jou Jean.
BE Jean Alesi 10 feb 2017 14:050
Avatar
Posts: 17420
da's waar Vivian zal er ongetwijfeld meer van weten....
NL brabham-bt50 10 feb 2017 14:340
Avatar
Posts: 7772
Nico is familie van Adrianus Bakvis, en die hebben 4 ballen, van de duivel
NL brabham-bt50 10 feb 2017 14:380
Avatar
Posts: 7772
Trouwens al heeft ie er 2, das altijd meer dan geen ;)
NL Larry Perkins 10 feb 2017 14:50+1
Avatar
Posts: 16125
Snap er de ballen van waar deze discussie naartoe moet leiden.
NL Goggomobil 10 feb 2017 15:270
Avatar
Posts: 467
@VERSTOPPEN: Het mag allebei. Pappa en papa zijn beide goed. Net zoals Mamma en mama.
NL Snelrondje 10 feb 2017 16:100
Posts: 2777
Waarschijnlijk is Hampapa gewoon gefrustreerd dat Hamzoonlief verleden jaar naast het potje pieste.
En rosberg was een degelijke en bovengemiddelde rijder, maar niet van het kaliber superchamp. Dus wat Rosberg deed, kunnen meerderen. Hampapa is in zijn hart dus onzeker. En dan kraamt een mens dergelijke kreten uit.
NL brabham-bt50 10 feb 2017 16:390
Avatar
Posts: 7772
Leiden in last Larry
NL Larry Perkins 11 feb 2017 02:130
Avatar
Posts: 16125
@Gggmbl. Schoonmoeder en schoonloeder mag ook allebei.
 
NL Fireblade 10 feb 2017 12:220
Avatar
Posts: 782
Stoere kerels aan het woord.....pfff.
 
NL Towel986 10 feb 2017 12:44+1
Avatar
Posts: 257
"Bottas haalt zijn schouders op."

Tja het is en blijft een Fins ijskonijn haha
 
NL CannonDale 10 feb 2017 13:030
Avatar
Posts: 87
Ik las dit bericht van vader Hamilton met grote verbazing. Lewis schuwt een uitdaging niet, maar zou dit nooit zelf op deze manier gezegd hebben. Ik snap de trots van vader Hamilton, maar dit komt iets te arrogant over. Als Bottas dit jaar goed met Hamilton mee kan, of hem zelfs partij kan bieden, dan zal de media vader Hamilton met zijn eigen woorden confronteren. Benieuwd wat hij dan te zeggen heeft. Geen van ons heeft een glazen bol.

Ben zelf een fan van Lewis, maar hoop toch echt wel dat Bottas hem partij kan bieden. Dit zal de sport en de spektakel ten goede komen. Go Bottassss :D :D
NL Brummbär 10 feb 2017 13:150
Avatar
Posts: 486
Na Mexico vorig jaar (wraak op Kimi) en Baku dit jaar (blokken tijdens qualificatie max) houd ik mijn hart vast.
Avatar
Posts: 2058
Ach, kijk naar die ene fin die ooit teamgenoot was van Hamilton. Oh ja Kovalainen was de naam. Ik weet niet waarom pa Hamilton dit gezegd heeft maar hij heeft een punt.
NL Sergeant Gneisbaard 10 feb 2017 15:580
Avatar
Posts: 2660
@warlord, een beetje psychologische oorlogsvoering, maar dat kun je beter niet met Finnen proberen. Die geven geen reactie naast de baan, maar op de baan!
NL Tinus Tussengas 10 feb 2017 21:120
Avatar
Posts: 494
@BRUMMBÄR Inderdaad! Dat geniepige blokkeren op Baku lijkt iedereen al weer te zijn vergeten.

Los daar van is Bottas echt geen slechte coureur. Maar partij voor Lewis? Nah
 
BE Kort door de Bocht 10 feb 2017 13:330
Avatar
Posts: 181
Heegt Hamilton Rosberg soms laten winnen opdat die zelf een einde aan diens carrière maakte ? Denk in elk geval niet dat Bottas het na één kampioemschap voor gezien zal houden.
Avatar
Posts: 479
Ik ben bang dat Bottas het zonder kampioenschap voor gezien gaat houden, misschien niet na dit seizoen maar ik verwacht niet dat hij dit seizoen gaat winnen van Hamilton. Dus tenzij Hamilton na dit jaar stopt en er een mindere coureur voor terug komt zie ik Bottas geen kampioenschap behalen.

Ik had het van Rosberg echter ook niet verwacht, en die is het ook gelukt dus niks is zeker.
 
Avatar
Posts: 599
Go Bottas! Ik hoop zó dat ie die arrogantie van de Hamilton's genadeloos gaat afstraffen!
NL Flying Dutchman 10 feb 2017 16:270
Avatar
Posts: 585
Tja, als F1-fans hopen we dat met zn allen maar als Hamilton-fans niet.
Tot op heden heb ik (en doe dat nog steeds) Bottas op het lijstje (qua total package) naast andere rijders zoals bijv. Hulkenberg toegevoegd en daarom zou het wel een mooie prestatie vinden als Bottas bewijst dat hij qua niveau nog stapje beter kan(mits hij Hamilton verslaat).
Posts: 2
 
NL Larry Perkins 10 feb 2017 15:01+1
Avatar
Posts: 16125
Je zou maar zo’n idioot als vader hebben. Kan me niet voorstellen dat Lewis blij is met de uitspraak van zijn ouwe heer, heeft hem een tijdje terug alweer niet voor niets manager-af gemaakt.
Spraakmakende reactie van Bottas..., niet! Is dat typisch Fins?
NL Larry Perkins 10 feb 2017 15:040
Avatar
Posts: 16125
Misschien was Mika Häkkinen een uitzondering.
NL Sergeant Gneisbaard 10 feb 2017 16:010
Avatar
Posts: 2660
Is wel een hele mooie vergelijking zo: Emotie versus Kille Efficiency.
 
Avatar
Posts: 116
Ik lig straks helemaal dubbel als blijkt dat BOT, HAM goed weerstand kan bieden en HAM moet vechten voor zijn positie....
 
NL F1Fan1993 10 feb 2017 16:370
Posts: 3327
Ik denk dat Bottas de zelfde handicap als Rosberg heeft. Kwa racepace kan hij Hamilton denk ik wel bijhouden alleen zijn Wheel to Wheel racen is echt dramatisch.

Ik herriner me nog dat hij na 2014 zij dat hij agressiever ging rijden, daarna heeft bijgedrage in heel wat crashes die totaal onnodig waren zoals 2x met Kimi en hij had zelf Hamilton vol van de baan gerost in Bahrein.
NL Larry Perkins 10 feb 2017 17:100
Avatar
Posts: 16125
Dat laatste biedt goede hoop. Willen best vaak zien in 2017.
 
Posts: 1
De grote vraag is waar papa Hamilton zich mee bemoeid... psychologische oorlogsvoering?? Dat doe je toch alleen als je denkt dat je zoon hulp nodig heeft?
Degene met echte ballen is inderdaad Rosberg... die heeft zijn centjes geteld, en zijn plannen gemaakt, en heeft gedacht.... ALLES IS BETER ALS NOG EEN JAAR NAAST DEZE OMHOOGGEVALLEN EIKEL TE MOETEN RACEN... Hulde aan Nico, dan heb je ballen....
 

SG
        Grand Prix van Singapore
Lokale tijd
Geef je mening
Pierre Gasly gaat het Max Verstappen moeilijk maken in 2019






Coureursprofiel
Naam FI Valtteri Bottas
Actief Als Mercedes Coureur in Formule 1
Geboortedatum 28 aug 1989 (29)
Gewicht 70 kg
Lengte 1,73m
Woonplaats Monaco