De eerste echte foto van Max Verstappen in de RB12

Gepubliceerd op 12 mei 2016 12:51

Max Verstappen zit op dit moment in zijn RB12, in zijn nieuwe stoeltje en stelt alles af op zijn wensen, zo is te zien op enkele foto's op Twitter.

Vanmiddag zal hij plaatsnemen in de persconferentie van de FIA en later die middag de Nederlandse pers te woord staan.

 



Reacties (57)
Avatar
Posts: 105
Staat hem goed!
 
NL Patrick2289 12 mei 2016 12:59+11
Avatar
Posts: 888
Een week heeft nog nooit zo lang geduurd, allemachtig! Is het al vrijdag, 10 uur ? Pffff :)
NL WillemF1 12 mei 2016 13:11+1
Avatar
Posts: 18
schiet niet op he ;)
Avatar
Posts: 215
Wij lijken wel kleine kinderen die naar hun verjaardag uitkijken...
Maar ik doe voor de volle honderd procent mee :-)
NL BlauweVlag 12 mei 2016 13:350
Avatar
Posts: 85
Same here, ik ben opgelucht als dit weekend voorbij is.
NL Speedpuppet 12 mei 2016 13:350
Avatar
Posts: 7690
Ik moet zeggen dat ik me sinds jaren niet meer zo heb verheugd op een GP weekend.
Avatar
Posts: 1463
En ik kan dan nog niet eens kijken morgen naar VT1...
Heeft iem trouwens een goede site waar je de VT's kunt bekijken? Vt2 zou ik wel graag zien.
Posts: 1
Oh man ik HOU HET NIET MEER!!
BE Jean Alesi 12 mei 2016 13:430
Avatar
Posts: 17420
@Nilson70, gewoon lekker laten lopen, je kunt daarna toch een nieuwe broek aantrekken
Avatar
Posts: 1205
Ook ik doe mee...heerlijk om soms gewoon weer even kind te kunnen zijn xD
Avatar
Posts: 156
Lekker vrij genomen speciaal voor de training in de RB12. Mensen noemen mij gestoord en te enthousiast. Ik noem mezelf gepassioneerd :-D.
NL Higgins28 12 mei 2016 13:470
Posts: 77
En hebben jullie al kinderen? Zo niet wacht dan maar hoe lang een 5 minuten kan duren. deze week is voorbij gevlogen ;-P
BE Jean Alesi 12 mei 2016 13:50+1
Avatar
Posts: 17420
@IRBoNZi,

hmm ik zou toch wat meer naar andere mensen gaan luisteren...
;-)
NL Higgins28 12 mei 2016 13:510
Posts: 77
@Cool Cat

probeer via streamhunter
Avatar
Posts: 156
@Jean Alesi:
Haha, ze hebben me gechecked. Alleen hadden de dokters allemaal clownspakken aan en geen rode maar gele neus. Maar ze zeiden dat alles in orde was, ik kan nog steeds vliegen.
 
NL imola imola 12 mei 2016 13:00+1
Posts: 45
Eerste foto van verstappen in redbull kleding was photoshop van kvyat. :-)
 
NL Pietje Bell 12 mei 2016 13:000
Posts: 3608
Leuke foto voor later, Max de eerste keer in de RB12.
Zie dat zijn nieuwe race engineer er ook op staat. Wel even wennen.
Geen Xevi meer, het is allemaal zo onwerkelijk snel gegaan!
 
NL Prometheus 12 mei 2016 13:01+1
Avatar
Posts: 1412
Zie ik hem nou het spiegeltje recht zetten.....;)
NL Jan Almere 12 mei 2016 13:020
Avatar
Posts: 2667
Echt wel goed gezien.
ES Verstoppen 12 mei 2016 13:03+1
Avatar
Posts: 1214
Stond nog krom van dat dubbele Vettel-kusje in Rusland.
BE Jean Alesi 12 mei 2016 13:06+1
Avatar
Posts: 17420
hij moet trouwens wel zn RB een naam geven, dat brengt geluk liet Vettel zien in het verleden,
ik zou zeggen Slutty Sarah
NL ralph2102 12 mei 2016 13:19+1
Avatar
Posts: 633
Of de Happy Hooker, iedereen heeft in dat ding gezeten.
Avatar
Posts: 1552
Dacht aan "Arend" De natuurlijke bedreiging voor stokstaartjes (meerkat).
Posts: 1521
@jean of Geile Greet :P
Avatar
Posts: 1205
Lol @Ralph xD

Mikageila...leuk eerbetoon aan zn vriendin :D
NL JDinkelman 12 mei 2016 14:240
Posts: 1419
Anal Anouchka, als knipoog naar Kvyat.
NL Uitlaat Klepje! 12 mei 2016 19:240
Avatar
Posts: 46
Daar kan ie straks 19 man in zien in dat spiegeltje:)
 
BE Jean Alesi 12 mei 2016 13:010
Avatar
Posts: 17420
die RB12 zit hem als gegoten dat zie ik zo al wel, alsof het een maatpak is :-)
Avatar
Posts: 1463
Ik vermoed dat Max in elke F1 auto als gegoten zit ;-)
 
ES Verstoppen 12 mei 2016 13:02+1
Avatar
Posts: 1214
Staat hem goed, die matgrijze Red Bull Racing!
 
NL Renzo4000 12 mei 2016 13:060
Posts: 50
Phieuuww hij past er gelukkig in ;)
NL bitflusher 12 mei 2016 13:13+4
Posts: 242
Omdat hij bij Humberto de bitterballen heeft laten staan.
 
NL DutchTreath 12 mei 2016 13:110
Avatar
Posts: 5024
Hier wordt ik toch zo blij van.
 
NL Opdeplank 12 mei 2016 13:17+2
Avatar
Posts: 900
Alleen z'n helmdesign moet nog worden aangepast vind ik.
NL AschRacing 12 mei 2016 13:240
Posts: 5
ff geduld tot volgend jaar....
NL ToyotaTS040 12 mei 2016 13:270
Posts: 98
Eens, de blauwe bovenkanten van Ricciardo en Max lijken van een afstand te veel op elkaar. Maar dankzij de FIA en hun geweldige regeltjes mag het helaas niet, het idee was om coureurs better herkenbaar te maken door ze te verplichten het hele seizoen met hetzelfde design te laten rijden maar dankzij hun eigen stomme reglementen hebben we nu 2 Red Bull coureurs met vrijwel dezelfde kleurstelling qua helmen..

Dan maar goed letten op de gele T-cam.
 
Avatar
Posts: 116
De Torro Rosso stond hem al goed. De RBR staat hem beter..

Alle gekhied op een stokje. is het al vrijdag?!?
NL Opdeplank 12 mei 2016 13:320
Avatar
Posts: 900
Ja, aan de andere kant van de wereld is het nu 00:32:12 Maar daar moeten ze nog net zolang wachten ;)
 
NL NOTHINGBUTTHETRUTH 12 mei 2016 13:250
Posts: 13929
Die meneer met dat steekwagentje heeft kennelijk jeuk aan zijn rug. :-)
Avatar
Posts: 8
hij haalt volgens mij zijn broek op :P
BE Jean Alesi 12 mei 2016 13:38+1
Avatar
Posts: 17420
even stringetje goed doen, niets aan de hand mensen....
 
Avatar
Posts: 80
Super mooi gezicht.
 
NL NOTHINGBUTTHETRUTH 12 mei 2016 13:250
Posts: 13929
By the way: is dat zijn oma, die mevrouw met die bloemetjesblouse en dat tasje?
 
NL Pietje Bell 12 mei 2016 13:350
Posts: 3608
De eerste echte foto van Max Verstappen in de RB12..........
gemaakt en gepubliceerd door een Spaanse F1 analist :-)
 
Avatar
Posts: 5582
Als ie maar geen Bergertje doet...
www.youtube.com/watch?v=KHYH664fIow
Avatar
Posts: 1205
Zijn reactie met een hoogstemmetje: ah! sshht.

Geniaal i.c.m. zijn gezichtsuitdrukking
Avatar
Posts: 1586
Hahaha, die had ik nog niet eerder gezien. Thanks!
 
Avatar
Posts: 4414
Mooi hem in die Red Bull te zien. Het is het begin van een tijdperk. Ik kan niet wachten tot zondag!
 
Avatar
Posts: 133
Nog een vraagje :

Jos zou zeker niet meer zo dringend aanwezig mogen zijn in de pit denk ik / neem ik aan !?
Avatar
Posts: 4414
Laten we het hopen.
Avatar
Posts: 133
Zeker, het word tijd dat Max zijn vleugels uit gaat slaan !
Avatar
Posts: 890
Ik denk dat ze Max erg graag willen. Dus betwijfel of Jos niet aanwezig mag zijn (of minder). Zoveel was hij al niet meer aanwezig.
Avatar
Posts: 1205
Wat maakt het uit. Als iedereen maar happy is met alles. Of hij er nu wel of niet is.
 
Avatar
Posts: 158
zo idd weekend!!! F1 weekend heerlijk en het weer zit ook nog eens mee wat willen we nog meer :)
 
NL Starscreamer 12 mei 2016 15:390
Avatar
Posts: 467
Ik hoop het wel maar is die RB echt veel beter dan de STR op dit moment?
 
NL F1fan-Keulen 13 mei 2016 08:230
Posts: 34
Ik zie nergens meer JUMBO staan?
 
Avatar
Posts: 1711
Het is ook wel leuk dat een Spanjaard deze tweet heef verstuurd.
Max is natuurlijk ook veel interessanter als Sainz!
 

SG
        Grand Prix van Singapore
Lokale tijd
Geef je mening
Pierre Gasly gaat het Max Verstappen moeilijk maken in 2019






Coureursprofiel
Naam NL Max Verstappen
Actief Als Red Bull Racing Coureur in Formule 1
Geboortedatum 30 sep 1997 (20)
Gewicht 70 kg
Lengte 1,80m
Woonplaats Monaco