Exclusief: Max Verstappen vervangt Kvyat vanaf Spanje bij Red Bull Racing!

Gepubliceerd op 04 mei 2016 21:54
image

Max Verstappen rijdt vanaf volgende week voor het topteam van Red Bull Racing! Meerdere bronnen melden aan F1Today.net dat de 18-jarige Limburger Daniil Kvyat zal vervangen, die de afgelopen dagen onder vuur lag vanwege zijn crashes tijdens de Grand Prix van Rusland afgelopen weekend.

De geruchten dat Verstappen volgend jaar bij Red Bull Racing zou instappen waren er al langer, maar dit is vervroegd omdat Helmut Marko het niet meer ziet zitten in de Rus Kvyat.

De Nederlander zal nog deze week in Engeland zijn stoeltje passen en zijn nieuwe teamleden zoals monteurs, engineers maar ook de teambaas leren kennen. Kvyat neemt op zijn beurt het stoeltje van Verstappen over bij Toro Rosso.



Reacties (213)
NL ralph2102 04 mei 2016 21:59+2
Avatar
Posts: 636
Zou super zijn!
NL El Salvador 04 mei 2016 22:09+8
Avatar
Posts: 1694
100% in the pocket. Ik wist het vanmiddag al....Maar mocht niets zeggen....grtx El Salvador......YEEHAAA
NL Wouter666 04 mei 2016 22:12+2
Avatar
Posts: 1902
Wow, wat goed is komt ultrasnel! Go Max! Ga gelijk kijken of ik erbij kan zijn, net als vorig jaar bij zijn eerste race in Melbourne!
NL NOTHINGBUTTHETRUTH 04 mei 2016 22:150
Posts: 13929
Hoe wist jij het dan EL SALVADOR?
NL El Salvador 04 mei 2016 22:16+1
Avatar
Posts: 1694
Of even genuanceerder.....Ik kreeg vanmiddag iets te horen van iemand dichter op het vuur dan ons...Dat er deze week erg GROOT nieuws zou komen omtrent Max ;)
NL TradeMark 04 mei 2016 22:160
Avatar
Posts: 3234
Haha, dat zal je veel moeite gekost hebben, El Salvador :D

Prachtig nieuws dit! :)
Avatar
Posts: 1597
@El Salvador, heb zelden zo snel iemand zien omdraaien, of je speelde vorige week op het forum een spelletje? Maar YES wat een super nieuws. Max dit jaar 1e podium en zelfs winst wordt haalbaar. SUPER!!!
NL El Salvador 04 mei 2016 22:170
Avatar
Posts: 1694
Maar voor vandaag wist ik het niet ;) ik dacht donderdag of vrijdag
NL El Salvador 04 mei 2016 22:180
Avatar
Posts: 1694
Maxioos...klopt als een bus wat je zegt. Maar vandaag wist ik het zeker ;) en kan ik er niet omheen ;)

Trademark....Jij slaat de spijker op zn dikke kop.....Heel veel moeite ;) hahaha
Avatar
Posts: 114
Hoop dat de bevestiging vlug komt kan anders niet gaan slapen :)
NL hondamp4/4 04 mei 2016 23:50+2
Avatar
Posts: 1030
Ik wist dit al toen Kvyat Vettel ramde. De week ervoor Helmut op verjaardag gesproken en die gaf al aan hij eigenlijk wel van Kvyat af wilde. Jammer dat ik het niet eerder met jullie kon delen!
Avatar
Posts: 1035
Silly season v16.4.2+ Er zijn nog geen officiële berichten van RBR, STR en/of verstappen.nl. Misschien maandag in de laatste uitzending van Servus.tv.
Posts: 1
He, El Salvador.
Weet je nog?

"...als ik eerlijk ben, weet ik het niet meer ;)

Gisteren moest ik direct aan het je verhaal denken...en toen dacht ik...puur toeval ;)
Er zijn gewoonweg teveel negatieven m.b.t. een overstap in het midden van het eizoen.
ALS Kvyat nu geen slechte race had gereden, had dit verhaal nooit en te nimmer de digitale snelweg gevonden, waarop iedereen nu reageert.
Natuurlijk geloof ik dat RBR Max nu erg graag zou willen hebben..maar toch geloof ik het nog niet ;)
Mocht het zo zijn dat jij je gelijk krijgt..krijg je van mij je excuses..een diepe buiging...en daarbij een high five ;) afgesproken?"

En zoals eerder gezegd, excuses niet nodig. Maar mijn roodborstje van vorige week vrijdag, nog voor de GP van Rusland, sprak over vanaf Spa. De capriolen van Kvyat hebben het proces kennelijk verder versneld.
Moet ik dit jaar minimaal 2 modelletjes van de wagen van F1 seizoen 2016 van Max kopen.
NL F1over4ever 05 mei 2016 01:37+1
Posts: 342
Geruchten zijn geruchten, zo begon mijn bericht op 2 mei 2016; Kvyat moet op het matje komen bij Red Bull.
Als de reactie van Kvyat niet zo was als Marko wenste, kon het wel eens het einde kunnen zijn van Kvyat zijn F1 droom. Lijkt me sterk dat hij dan naar STR gaat. Dit zal liggen aan het feit of RB Gasly mag laten doorstromen. Er verscheen wel een bericht dat hij(Gasly) naar RB ging, maar dit werd ook weer verwijderd. Maar na de aangescherpte regels omtrent jonge talenten is dat dan weer onwaarschijnlijk. Trouwens Gasly naar STR zou al meer logisch klinken.
Maar Marko meldde voor het GP weekend in Rusland, dat in Spa(dus thuisrace Max) de rijdersbezetting voor 2017 bekend word gemaakt. Vervolgens zitten Marko, Vermeulen, Jos en Max voor aanvang van de kwalificatie in Rusland te babbelen(WAAROVER???). Dan volgt zondag de race, waarin Kvyat alles fout doet wat hij maar fout kan doen. Ik kan jullie verzekeren, die hebben na een afkoelperiode een pittig gesprek gevoerd.
Terugkomend op de mogelijkheid om Max te laten testen voor RB in Spanje na de GP, dat mag niet. Maar als Max in Spanje de GP rijd mag hij wel testen. Dit kan dus best wel eens een versnellend traject zijn geworden. Je kan je natuurlijk ook afvragen waarom maakt Kvyat zo'n domme actie, wist hij al dat het einde verhaal was? Of was het de druk waardoor hij te ijverig werd.
Geruchten zijn geruchten en waar rook is, is vuur.
NL Larry Perkins 06 jan 2018 19:510
Avatar
Posts: 16125
Ik wist het als eerste!
 
NL Aquarius_1972 04 mei 2016 21:59+4
Avatar
Posts: 295
Dat is dan ook meteen de meest sensationele overstap van jaar!!!

.........Als het ook officieel bevestigd wordt........
NL schwantz34 04 mei 2016 23:21+2
Avatar
Posts: 12229
Max is aan het "Overstappen"
Kvyat is aan het "Terugstappen"
NL the old cheyenne 05 mei 2016 08:490
Avatar
Posts: 97
als het waar is krijgt sainz ook weer wat lucht, maar rijdt de rus hem ook op een hoop is het ook exit voor sainz ben ik bang...........
NL Aquarius_1972 06 mei 2016 03:270
Avatar
Posts: 295
@Schwantz34:
Max is met grote stappen naar Red Bull toe.
Danil verstapte zich en is terug bij af.

@The Old Cheyenne: dat kan zeker nog leuk worden bij STR. Beiden zullen nu er alles aan doen om te laten zien dat de een beter is dan de ander om behoudt van hun plek. Dus ik zie nog een heleboel bandjes die in rook zullen opgaan :D

En wat zal die Sainz gevloekt hebben bij het horen van dit alles. Hij is zo overtuigd van zijn eigen superioriteit, dat hij hier behoorlijk ziek van zal zijn.
 
NL Kaboutermans 04 mei 2016 22:01+1
Posts: 146
Als het klopt is dit echt fantastisch nieuws!
 
NL Senzei De Haas 04 mei 2016 22:01+3
Avatar
Posts: 77
Dat is echt bizar snel, die Max verstoord alle geregeldheden in de F1. WOW!
NL Senzei De Haas 04 mei 2016 22:210
Avatar
Posts: 77
Ik heb nu meerdere sites hetzelfde zien opperen. Het lijkt toch echt te gaan gebeuren. Veel mensen reageren met ongeloof, maar ik snap het wel. RBR heeft alle data van beide coureurs van afgelopen jaar en afgelopen paar races kunnen vergelijken en daardoor is dit waarschijnlijk een heel goed afgewogen beslissing!
Posts: 8881
allemaal speculatie op basis van een artikel van John Noble
 
NL lucasdegen 04 mei 2016 22:03+5
Avatar
Posts: 5
Eerst zien dan geloven.
 
Posts: 168
Deze jongen gaat echt als een komeet, al hoop ik niet dat het te snel met hem gaat....
NL MadMax2.0 04 mei 2016 22:320
Avatar
Posts: 581
Denk dat voor Max niks te snel gaat iedere race ben ik weer bang.....maar verbaasd hij mij altijd weer door nog beter te rijden dan verwacht
Posts: 168
Dat is zeker waar, in rusland ook weer man man man, maarja heb er ook vertrouwen in maar je weet maar nooit
Posts: 3984
Madmax, mooie nickname
 
Avatar
Posts: 175
Dat is wel erg snel. Niet te snel?
Al vind ik het persoonlijk natuurlijk fantastisch!
 
Avatar
Posts: 3137
Ben benieuwd of dit waar is. Het gaat wel erg snel met Max. Hoop dat het op dit moment de juiste stap is.
Er zijn al zoveel topsport carrières als een nachtkaars uitgegaan, omdat de stap naar een topteam te vroeg of op het verkeerde moment genomen is. Daarbij komt ook nog de vraag, is RB nog wel een topteam?
NL TradeMark 04 mei 2016 22:18+3
Avatar
Posts: 3234
Niet zoveel zorgen maken man, vergeet niet te genieten hiervan ;) We hebben eindelijk een Nederlandse topper, dit gaat echt geen nachtkaars-verhaal worden.

Ja, de kans is groot dat hij even moet wennen, maar dat weten ze bij RBR ook, en Max is dit soort stappen gewend. Hij zal het rustig en gefocust benaderen en zich op zichzelf focussen en niet op Ricciardo. Daarnaast is na Spanje nog een test waar ze gegarandeerd Max inzetten.
Posts: 861
Ricciardo 4de, Kvyat 8ste algemeen, RBR 3de bij de contructuers
Verstappen 10de, Sainz 14de algemeen, TR 6de bij de constructeurs
Avatar
Posts: 3137
Ik maak me niet echt zorgen, ik bekijk het realistisch. Het moment is niet gunstig en hoe moet hij zich voorbereiden? Tijdens VT 3 keer een uur? En als het even tegen zit, dan net als Kvyat bedankt voor bewezen diensten en ajuu? Ik vind deze actie van RB ook niet echt heel chique naar Kvyat. Hoop dat het goed komt. Natuurlijk hoop ik dat, uiteindelijk kunnen we als Nederlanders wel trots zijn op Max.
 
Posts: 8881
tja even afwachten, maar zou wat zijn zeg!

Ik geef hem tot na de zomerstop om op vergelijkbaar niveau te komen met Ricciardo indien dit zo is. Maar eigenlijk moet Sainz die plek krijgen! Wanneer hij niet zo veel pech zou hebben gehad dan was hij hier genoemd in plaats van Verstappen.
NL Frontwinger 04 mei 2016 22:13+4
Avatar
Posts: 196
*Proest*... +1 Lars ;-)
NL Billgates307 04 mei 2016 22:20+2
Avatar
Posts: 5854
Lars, paar wijntjes naar binnen?
NL NOTHINGBUTTHETRUTH 04 mei 2016 22:220
Posts: 13929
NL Maximus-alfa 04 mei 2016 22:300
Avatar
Posts: 288
Lars heeft de beker
Avatar
Posts: 705
Ik wist het. Lars is gewoon Johnny Herbert. Sloeber !
NL MadMax2.0 04 mei 2016 22:33+2
Avatar
Posts: 581
Wat jij rookt durf ik niet te roken!!!
NL JDinkelman 04 mei 2016 22:540
Posts: 1489
Sainz was ook de eerste keus maar Marko wilde niet weer een overijverige gladiator in een thuisrace

Ok, volgens deze logica rijdt Sainz op Spa.
 
Avatar
Posts: 204
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!!!! :D
NL NOTHINGBUTTHETRUTH 04 mei 2016 22:160
Posts: 13929
NL schwantz34 04 mei 2016 23:01+1
Avatar
Posts: 12229
BE Jean Alesi 04 mei 2016 23:070
Avatar
Posts: 17675
Avatar
Posts: 178
Je naam... In mijn hele leven heb ik maar 1 persoon gekend die zo heet (als het je echte naam is)
Je werkgever doet 'iets' met Verstappen? En afgelopen jaar toevallig naar Spa geweest met een groepje uit de regio Zoetermeer?
Avatar
Posts: 204
@AWESOME: Yep! ;)
Avatar
Posts: 4951
....vingerhoedje stijfsel weer gelukt?
 
NL Billgates307 04 mei 2016 22:13+1
Avatar
Posts: 5854
Waanzinnig!!!! In tweede instantie hou ik mn hart vast. Maar wat snel komt.....
Hulde voor VES en volledig verdient na de prestaties van afgelopen anderhalf jaar F1.
 
Posts: 636
Hopelijk is het waar!!

En te snel hoe vaak hebben we die vraag al niet gehad? Zowel F3 als F1 zou te snel zijn maar hij heeft beide gewoon meer dan prima gedaan dus als het waar is heb ik alle vertrouwen er in dat dit goed komt. En topteam nee dat is het niet (dat zijn imo Mercedes en eind daarachter Ferrari) maar wel auto met goede podiumkansen, sowieso beter dan TR.
 
Avatar
Posts: 199
Monaco 1e overwinning.
NL TradeMark 04 mei 2016 22:190
Avatar
Posts: 3234
Haha, dat ging stiekem ook al door mijn hoofd.. :)
NL NOTHINGBUTTHETRUTH 04 mei 2016 22:20+1
Posts: 13929
Wilhelmus van Nassouwe!
NL Billgates307 04 mei 2016 22:26+1
Avatar
Posts: 5854
Zou Max al gerepeteerd hebben? Hij moet wel meezingen hoor tijdens het volkslied. Denk niet dat ik het droog hou dan trouwens....
Avatar
Posts: 1597
Max zal Spanje podium al niet uitsluiten volgens mij. Die wil winnen, zo snel mogelijk. Records breken.
Posts: 8881
Zag hem met de STR in Monaco al voor een podium gaan!
Avatar
Posts: 4951
Dan kom ik niet meer bij! Maar serieus, Monaco vind ik met afstand de meest saaie race van het seizoen. En als het geen mooi weer is hebben de cameramannen ook geen reden om eens af te dwalen....
 
Avatar
Posts: 411
Whaaaat!! Zou extreem gaaf zijn. Maar even met beide benen op de grond: er is nog niets officieel. Hoewel ik een gat in de lucht ga springen als het ECHT waar is, wacht ik nog graag even een officiele bevestiging af.

Ik lees net op andere websites dat het alleen voor komende race kan gelden, om Kvyat even een flinke reprimande te geven. Andere bronnen zeggen dat het voor de komende 2016 races ook geld, zodat Kviat bij TorroRosso aan carrière-herstel kan gaan werken. Een stap terug om er uiteindelijk 2 vooruit te maken, met minder druk voor de rijder.

Maar nu eerst even een officieel statement van RedBull afwachten...
NL El Salvador 04 mei 2016 22:32+4
Avatar
Posts: 1694
Geloof me...Voor 1 race zou heeeeeeele slecht zijn voor iedere partij
NL NOTHINGBUTTHETRUTH 04 mei 2016 22:450
Posts: 13929
Uiteraard is het niet voor maar één race. Het is voorgoed.
Posts: 8881
Hoe ga je Kvyat zijn vertrouwen teruggeven door hem voor één race terug te zetten in een STR?
NL NOTHINGBUTTHETRUTH 04 mei 2016 23:110
Posts: 13929
Geen idee. Maar Kvyat zijn vertrouwen teruggeven is waarschijnlijk de bedoeling niet. Kvyat is nu aangeschoten wild en zou daarmee een makkelijke prooi voor Sainz moeten zijn.
Zo niet: dan vliegt Sainz er waarschijnlijk uit aan het einde van het seizoen.
NL Jochen Rindt 04 mei 2016 23:510
Avatar
Posts: 261
Ik ben ook eigenlijk benieuwd naar kvyat VS Sainz ... Maar wat een nieuws. Lees het pas net. 23:50. Pffffffff
Avatar
Posts: 166
Dat 1 race verhaal heb ik elders ook gelezen. Onwaarschijnlijke variant lijkt me. Want wat moet Red Bull dan doen als Max dan (opnieuw) iedereen verbaast en de sterren van de hemel rijdt in die ene race? Stel nu dat intern al bekend is dat Ricciardo na dit seizoen bv naar Ferrari gaat en Verstappen heeft ook inderdaad die vermeende clausule in z'n contract staan ('17 garantie RB, anders exit-optie) dan is een directe Sainz v. Kvyat confrontatie wel direct ook de beste manier om er achter te komen wie er volgend jaar naast Verstappen mag rijden. En kunnen ze bij TR dus opnieuw twee rookies neerzetten in 2017!
 
NL NOTHINGBUTTHETRUTH 04 mei 2016 22:14+2
Posts: 13929
BINGO! Ik zei steeds al dat het vanuit het oogpunt van Red Bull een logische beslissing zou zijn.

En nu graag onder deze lijn reacties van degenen die beweerden dat het godsonmogelijk was:
__________________________________________________________________________
BE Jean Alesi 04 mei 2016 23:05+2
Avatar
Posts: 17675
oké okééjj

:)
NL NOTHINGBUTTHETRUTH 04 mei 2016 23:11+1
Posts: 13929
Avatar
Posts: 1924
Sorry. Zal me Sainz cap en Kyvat pet weer terugbrengen. Bonnetje is nog geldig. ;)
 
SE scheffers 04 mei 2016 22:150
Avatar
Posts: 160
NL TradeMark 04 mei 2016 22:36+1
Avatar
Posts: 3234
Deze website ;) Als je deze website al langer volgt, weet je dat je ze wel mag geloven betreft Verstappen ;)
NL NOTHINGBUTTHETRUTH 04 mei 2016 22:46+3
Posts: 13929
Spa, Chaudfontaine, zeg maar wat je wilt. ;-)
NL Nachtwaker12 04 mei 2016 23:02+1
Avatar
Posts: 62
@NOTHINGBUTTHETRUTH Haha scherp!
 
Avatar
Posts: 1170
Zolang het niet op www.verstappen.nl staat neem ik het met een korrel zout.
Posts: 8881
Nou er zijn ook genoeg andere bronnen die je mag volgen, maar tot nu toe nog niets betrouwbaars
 
Avatar
Posts: 23
Bizar dit zeg, mooi nieuws!
 
NL Damon Hill 04 mei 2016 22:16+1
Posts: 11231
Ik vind Verstappen een mega talent en gun hem al het succes maar dit zou ik serieus niet zien zitten omdat:

1. Je stapt halverwege zonder voorbereiding een nieuw team + auto in. Dat is gewoon lastig en daardoor is het lastiger indruk te maken. Ik gun Verstappen een perfecte voorbereiding en dat heeft hij op deze manier niet.

2: O, dus 1 slechte race en je mag het team verlaten? Lekker professioneel. Kvyat is pas 22 man en versloeg op punten Ricciardo gewoon vorig jaar. 1 race en de Rus wordt tot op het bot afgebrand. Zo ga je niet met coureurs om.

3: Stel, om wat voor reden dan ook dat het Verstappen even niet meteen lukt te preseren of hij maakt een fout, hoe gaan ze dan met hem om?

Verstappen is een mega talent en verdient een top voorbereiding. Dit is GEEN top voorbereiding
NL TradeMark 04 mei 2016 22:39+3
Avatar
Posts: 3234
1: Eens, maar het is wel meteen een goede test. Net zoals ze Max bewust op Suzuka lieten debuteren omdat dat zo lastig was. Ze zullen beseffen dat het niet makkelijk zal zijn voor Max in het begin. Max lijkt vrij immuun voor druk te zijn, dus ik denk dat hij het gewoon rustig opbouwt. Barcelona is wel een baan die hij natuurlijk goed kent al, en voor de eerste races zal hij ook afstellingshulp van de auto van Ricciardo krijgen lijkt me.

2: Daar ben ik het niet mee eens. Dit is geen emotionele beslissing maar een rationele. Het verschil tussen Ricciardo en Kvyat is al lang erg groot en komt pas dit jaar tot uiting. Maar de gaten in de kwalificaties zijn enorm, Ricciardo is elke race sneller, en Kvyat heeft wel meer fouten gemaakt dan alleen Rusland hoor.

3: Dat is afwachten, maar mijn vermoeden is dat de deal voor 2017 dus al rond is, en dat geen gevaar voor volgend seizoen oplevert.
Avatar
Posts: 411
Tja, Mijn overstap van een Daihatsu Cuore naar een Volvo V40 was ook snel verwerkt. De overstap van een TorroRosso b-versie van een RBR auto (beiden door ene a. Newey ontworpen) is minder groot.

Het zijn beide competatieve F1-wagens en inmiddels is Max wel aan de snelgeden, remkrachten ed gewent. Om verschillen in de balans van de auto en een andere motor te overwinnen zijn voor F1-coureurs kleine details. Daarnaast kan Max de auto naar zijn wens laten aanpassen. Ik hoop alleen dat ook z'n RaceEngineer (Xevi Pujolar) ook de overstap kan/mag meemaken, dat gun ik deze man ook van harte!
NL NOTHINGBUTTHETRUTH 04 mei 2016 22:47+1
Posts: 13929
Mmm, DAMON, ergens ben je toch wel erg conservatief...
Destijds wilde je ook maar niet geloven dat Alonso naar McLaren zou gaan.
NL TradeMark 04 mei 2016 22:48+1
Avatar
Posts: 3234
@ Cloffie: De Toro Rosso is niet door Newey ontworpen, dus het zijn wel 2 hele andere auto's.
NL skicrack 04 mei 2016 22:50+2
Posts: 267
Cloffie, hoe kom je erbij dat de Toro Rosso door Newey ontworpen zou zijn?? Dan zouden ze James Key volgens jou dus in dienst hebben om de afvalbakken leeg te maken?
Posts: 8881
Max heeft geen voorbereiding nodig, dat heeft het verleden wel aangetoond en met enkele races zit hij op het niveau van Ricciardo of er voorbij.
NL MArnoldi 04 mei 2016 23:13+1
Avatar
Posts: 1924
Als Stoffel moeiteloos kan instappen met 0% f1-ervaring...
Avatar
Posts: 411
@Trademark en@SkiCrack. Klopt, helemaal mijn fout!James Key voor STR en Newey voor RBR. Weet ff niet waar ik zat. lol #Excuses
Avatar
Posts: 1155
Als reactie op punt 2; het botert al erg lang niet tussen Kvyat en Marko. De laatste GP lijkt me eerder de laatste druppel. Helmut Marko heeft destijds gevochten voor Kvyat, maar Daniil heeft zich vanaf dag 1 eigenwijs en egoïstisch gedragen tegenover het team en STR. Dat steekt Marko al langer en Kvyat lijkt keer op keer niet geluisterd te hebben.

Natuurlijk is de druk veel groter bij Red Bull, maar je wordt er daar echt niet zomaar uitgeknikkerd bij de eerste confrontatie. Dan hadden Webber en Vettel er echt niet al die seizoenen vol gemaakt.
Posts: 5842
Helemaal mee eens Damon. Jij blijft tenminste realisties!
 
Avatar
Posts: 1943
Beetje vreemd dat kvyat door 1 fout gelijk opzij gezet wordt..

Maar goed nieuws voor Max!
NL TradeMark 04 mei 2016 22:20+3
Avatar
Posts: 3234
Ik heb helemaal niks tegen Kvyat, maar het is niet één fout (zie de mislukte kwali's, zie USA 2015, Japan 2015 om maar iets te noemen) en hij komt echt constant snelheid tekort op Ricciardo, ook in China.
Posts: 636
Kan net het zetje geweest ze he :)
Avatar
Posts: 411
Idd. Men had al twijfels om Kvyat na 1 seizoen van TR naar RBR racing te laten gaan, maar toen zaten ze (qua rijders) niet in zo'n luxe-positie als nu. Nu na 1,5 jaar de balans opmakend voor Kvyat, blijkt dat alles voor de rus ietwat te snel is gegaan en heeft RedBull het geluk om een ander talent bij STR door te schuiven.
Ik hoop het van harte, maar laten we maar eens eerst afwachten of de geruchten wel echt waar zijn. Ik krijg het idee dat ergens een sport-journalist zijn hand weer heeft overspeeld.
Posts: 8881
En men heeft data die wij niet hebben
 
Posts: 3
pffff niet normaal dit! Wat een top top top seizoen gaat dit worden!!!
 
NL Sjaak Nieuwendorp 04 mei 2016 22:170
Avatar
Posts: 200
Ook Taki Inoue ziet het zitten:
Tweet

;-)
Avatar
Posts: 411
NL TradeMark 04 mei 2016 22:56+2
Avatar
Posts: 3234
Taki Inoue, een legende!
Posts: 8881
The man that was wanking like a monkey at the age of 17!!!
Avatar
Posts: 411
Lol
Takachicho "Taki" Inoue is een voormalig Japans autocoureur. Hij maakte zijn Formule 1-debuut in 1994 bij Simtek en nam deel aan 18 Grands Prix. Hij scoorde geen punten. (Wikipedia)
Avatar
Posts: 411
Ok, ff opgezocht:
Takachicho "Taki" Inoue is een voormalig Japans autocoureur. Hij maakte zijn Formule 1-debuut in 1994 bij Simtek en nam deel aan 18 Grands Prix. Hij scoorde geen punten. (Wikipedia)
 
NL TradeMark 04 mei 2016 22:21+1
Avatar
Posts: 3234
Nee, dit artikel is gewoon een flauw grapje.. ;)
 
NL Maximus-alfa 04 mei 2016 22:190
Avatar
Posts: 288
We hoopten hier al op in huize Maximus en zijn zeer blij met dit bericht, wat super dit...super!!
Hij kan nu mooi dit seizoen wennen aan de Red Bull en misschien nog wel eens verrassen met een podium!!!!!!
We zullen echter wel een paar races geduld moeten hebben, maar hij zal alles super snel oppakken, let maar op.
Dit jaar zien we hem nog op het podium!
Kan niet wachten tot Barca...... kan niet wachten tot Monaco..... kan niet wachten tot SPA, kan niet wachten tot Budapest.
Die 100 punten gaan er wel komen voor Max dit seizoen.
Posts: 636
Die 100 punten doelstelling wordt dan 150 he :)
 
NL NOTHINGBUTTHETRUTH 04 mei 2016 22:19+2
Posts: 13929
Nou, dat mogen hier een aantal leden die riepen dat het echt niet zo gaan gebeuren heel diep door het stof! Ik zei toch al dat het bedrijfskundig gezien voor Red Bull gewoon de meest logische beslissing zou zijn?

En dan wordt het dus ook een shootout tussen Sainz en Kvyat voor een plekje voor 2017. Heb ik ook al voorspeld.

Nu ik dan toch bezig ben met voorspellingen: Max wordt werelkampioen in 2018.
NL NOTHINGBUTTHETRUTH 04 mei 2016 22:210
Posts: 13929
NL alonso fan 04 mei 2016 22:450
Avatar
Posts: 10412
Nee 2017 en 2018 is het Alonso.:p
NL hondamp4/4 04 mei 2016 23:590
Avatar
Posts: 1030
Als het officieel bevestigd wordt neem ik een diepe hap stof.
NL Billgates307 05 mei 2016 00:41+2
Avatar
Posts: 5854
Nbtt, waarom moeten er nou weet leden door het stof? Jij en nog een aantal goeroes op dit forum hebben juist de taak om alles in banen te leiden, waardoor het steeds prettiger wordt om op dit forum te bivakkeren. Samen gaan we nog meer plezier beleven aan dit forum. Discussies, meningen, suggesties, het is allemaal vrij in deze digitale wereld. Voorspellingen kunnen uitkomen, maar soms ook niet. Jij bezit niet alleen de waarheid.
Gr Ed ;-)
 
Avatar
Posts: 1597
Ik heb wel vertrouwen er in dat als F1today dit op deze manier beweerd het waar is. 16 gp's te gaan. 100 punten en podium als doelstelling kan omhoog bijgesteld gaan worden!! Daar gaan weer wat records sneuvelen!
 
Avatar
Posts: 487
Had hij niet vorig jaar ook al een stoeltje geschuimd bij RBR?

Maar aan de andere kant is Kvyat altijd een 'placeholder' geweest omdat Vettel ineens wegging en hij de meest ervaren (lees: minst onervaren) rookie was. nu is die beoogde opvolger er ineens wel.
 
NL Damon Hill 04 mei 2016 22:200
Posts: 11231
Als aanvulling op mijn post voordat ik een sloot minnetjes krijg.

Als RBR hem echt de tijd en ruimte geeft voor t maken van fouten is t WEL oke.
NL TradeMark 04 mei 2016 22:250
Avatar
Posts: 3234
Je vorige post hangt in de filter geloof ik. Maar ik geloof dat ik de strekking ervan wel zie: ik ben het eens dat we niet meoten verwachten dat Max meteen Ricciardo verslaat en dat het te hopen valt dat RBR dat ook zo ziet, en hem die tijd gunt.

Maar ik ben zelf zoals eerder aangegeven vrij zeker dat Max al een contract voor RBR heeft voor volgend jaar (en dan heb ik het dus niet over de zoveel genoemde 2+1 deal)
NL NOTHINGBUTTHETRUTH 04 mei 2016 22:26+6
Posts: 13929
Vanwege het feestelijke nieuws zijn de minnetjes definitief afgeschaft! :-)
NL schwantz34 04 mei 2016 23:170
Avatar
Posts: 12229
Tuurlijk mag hij foutjes maken, dat gebeurt misschien ook wel. Max moet het gevoel met de auto en het RBR team rustig opbouwen. Er worden echt geen wereldwonderen verwacht na zo'n plotselinge overstap;). Alhoewel je het bij Max nooit uit kan sluiten, want die blijft iedereen verbazen.
 
NL Vaxmerstappen 04 mei 2016 22:210
Avatar
Posts: 975
Alhoewel ik het prachtig zou vinden, hoop ik eigenlijk nog niet. Dit lijkt mij het beste, Na de Spaanse GP de gehele 2 dagen testen, gevoel voor de auto krijgen. Monaco gewoon bij TR rijden. Een foutje in Monaco is snel gemaakt met catastrofale gevolgen. En dan vanaf Canada instappen.
NL Higgins28 05 mei 2016 12:170
Posts: 77
Gezien de testdagen aan het begin van een jaar totaal 4 dagen, lijkt mij, Spanje voor gewenning nog 2 dagen testen en je hebt bijna net zoveel in de auto gezeten als tijdens de pre season tests.
 
Avatar
Posts: 1144
Nou jaaaah zeg!!!! Wat een move als dat waar is, go (to the) MAX!!!!
 
NL weskas0625 04 mei 2016 22:230
Posts: 35
Ik zeg over en uit voor kvyat, mag hij nog blij zijn dat hij een stap terug mag doen. Er zijn er die er beroerder vanaf zijn gekomen bij rb
 
Posts: 2
Wordt nog nergens anders
bevestigd.
NL NOTHINGBUTTHETRUTH 04 mei 2016 22:27+4
Posts: 13929
Dat is het idee van een primeur, dat je het als eerste meldt! ;-)
 
NL NOTHINGBUTTHETRUTH 04 mei 2016 22:24+1
Posts: 13929
Voor wie de tekst nog niet of niet meer kende:

Wilhelmus van Nassouwe
ben ik, van Duitsen bloed,
den vaderland getrouwe
blijf ik tot in den dood.
Een Prinse van Oranje
ben ik, vrij, onverveerd,
den Koning van Hispanje
heb ik altijd geëerd.


Vanaf Monaco gaan we die vaak nodig hebben. ;-)
Avatar
Posts: 487
De eerste keer moeten ze natuurlijk wel het Zweedse volkslied doen, zodat het wat dat betreft 1-1 staat :)
Posts: 1617
Gaat Daniël de jong er eindelijk z,n eerste gp2 scoren ? :P
 
Avatar
Posts: 477
Toen ik de foto van de Red Bull met halo scherm zag tijdens VT1 wist ik het al.
Volgend jaar staat daar op de boverand "Halo JUMBO" ;-)
 
Avatar
Posts: 264
Met alle respect, maar mag aannemen dat dit dan ook op verstappen.nl zou staan. Ik zie nog nergens een keiharde bevestiging.
 
NL ThePaintedMan 04 mei 2016 22:300
Posts: 6
Exclusief gerucht: Verstappen vervangt Kvyat vanaf Spanje bij Red Bull Racing!

Eerst officieel bericht, daarna geloven, en daarna trekken we een biertje er op los. Heel gaaf!
 
Posts: 636
En wat zal Sainz ook blij zijn met dit nieuws :P
NL Sjoemelsoftware 04 mei 2016 23:070
Avatar
Posts: 593
@pcbeem
Ja Carlos heeft meteen Johnny Herbert gemaild :" Dit is weer pech"
 
NL maverikster 04 mei 2016 22:320
Avatar
Posts: 172
Zooo.... Benieuwd hoe snel hij aan de wagen zal wennen ????
 
Avatar
Posts: 477
Jullie hebben wel lef F1TODAY ;-) Always bet on RED
 
Avatar
Posts: 902
Jaaaaaaaa!!!!! Super super vet
 
NL Harold1966 04 mei 2016 22:35+1
Posts: 14
Zou super zijn we worden nu al door dat knaapje verwent.
Eerst zien bevesteging enzo dan geloven Sint en kerst komen dan bijzonder vroeg dit jaar.
Op de verstappen site is nog totaal geen ene vermelding hiervan
 
Avatar
Posts: 416
Nogmaals... told you so
 
Avatar
Posts: 416
Overigens lees ik op meerdere site's "COULD"
Avatar
Posts: 269
Wat??? David Couldhard??
Posts: 2016
Klopt.
Could Red Bull swap Kvyat/Verstappen as early as Spain? Sources claim it is being considered
 
Avatar
Posts: 132
Ik ga er vooralsnog vanuit dat volgende week geen veranderingen zijn. Zou het zeker toejuichen, dus hopelijk zit ik fout. De info is me iets te summier.
 
NL J. Villeneuve 04 mei 2016 22:46+1
Avatar
Posts: 1389
Potver! Nou moeten ze bij jumbo breda die torro rosso weer gaan vervangen voor een redbull racing :-p

Super nieuws!!!!!
Nog ff wachten op het officiële bericht maar ik trek alvast een biertje open!!!

PROOST!!!
Posts: 47
Cheers mate ;-)
 
NL BlauweVlag 04 mei 2016 22:480
Avatar
Posts: 85
Hoppa, lekkerrrr!
 
NL NOTHINGBUTTHETRUTH 04 mei 2016 22:50+3
Posts: 13929
Zou Rosberg nu zenuwachtig worden? Die dacht dat de wereldtitel al in de pocket was. ;-)
BE Cavallino 04 mei 2016 23:14+2
Avatar
Posts: 2049
Rosberg heeft nog maar 1 tegenstander dit seizoen en dat is zichzelf...
 
NL Woofer328ic 04 mei 2016 22:530
Posts: 23
Als het al waar is dan zouden ze misschien het beste kunnen wachten tot na de GP, dan kan max als het moet 4 dagen testen.
NL Woofer328ic 04 mei 2016 23:20+1
Posts: 23
Moet 2 dagen zijn
 
Posts: 3984
Hoppa, gun het dat joggie wel.

Anderzijds hoop ik toch echt niet dat hij zoek wordt gereden doo ric, dat zou erg jammer zijn omdat max nog in zijn ontwikkel jaren zit. We zulle het zien
 
Posts: 47
potdomme, dacht dat ik mijn laatste baco naar binnen had gegoten, dat worden er nu nog een paar!!!!!!!! heulemael top als dit waar is. GO MAXXXXXX!!!!!!!
 
Posts: 1617
Welke bronnen zijn dat, ik lees het verder nergens
NL NOTHINGBUTTHETRUTH 04 mei 2016 23:030
Posts: 13929
Beter rondkijken op internet. Het staat echt op meerdere plaatsen.
BE Cavallino 04 mei 2016 23:54+1
Avatar
Posts: 2049
Klopt NBTT, alleen vaak vertrekkende vanuit F1Today's berichtgeving.
 
NL NOTHINGBUTTHETRUTH 04 mei 2016 23:160
Posts: 13929
Gasly heeft nog geen superlicentie. Heeft hij eenvoudigweg nog niet genoeg punten voor. Dus kan hij nog niet de F1 in.
 
Posts: 267
dit artikel is al verwijderd...
 
Avatar
Posts: 675
Hmm veel vage berichten, lees net dat het Gasly is die Kvyat gaat vervangen in Spanje...
Posts: 267
NL Cebiidae90 04 mei 2016 23:450
Avatar
Posts: 39
Waarom zouden ze dat doen? Gasly is volgens mij ook wel goed - zo goed ken ik hem niet - maar hij heeft toch nog geen één meter in F1 gemaakt toch.. lijkt me sterk eerlijk gezegd. Kan je beter Max doorschuiven zou ik zeggen.
Heb je een bron?
NL Cebiidae90 04 mei 2016 23:480
Avatar
Posts: 39
Edit: sorry Reutel, niet goed gelezen. Had de verwijderde tweet van RBR niet gezien. Logisch dus dat je het noemt. Maar óók nog niet zeker dus dat Gasly het wordt.... vaag
 
BE Cavallino 04 mei 2016 23:010
Avatar
Posts: 2049
Moedig van RB om dit te doen. Niet dat er te twijfelen valt aan Max's kwaliteiten, maar dit is geen evidente zet. Hoedje af...

Ben benieuwd...
BE Jean Alesi 04 mei 2016 23:170
Avatar
Posts: 17675
ook moedig van Max, instappen naast ricci zonder perfecte voorbereiding

maar ik denk dat ricci meer te verliezen heeft,

kan toch nog een mooi jaar worden zo
BE Cavallino 04 mei 2016 23:190
Avatar
Posts: 2049
Lees meer en meer dat het een optie is, een soort van last call tov Daniil.
Er is dus nog niets bevestigd...althans volgens vele bronnen.
BE Jean Alesi 04 mei 2016 23:23+1
Avatar
Posts: 17675
ik ben ook al flink aan het rond zoeken, maar nergens behalve hier wordt het als een zekerheid gebracht,

iemand een andere bron?
Avatar
Posts: 705
Noble en Benson hebben het over geruchten, maar tot nu toe geen enkele andere valabele bron gevonden. Afwachten dus ...
NL Speedpuppet 05 mei 2016 00:16+1
Avatar
Posts: 8022
Waarschijnlijk zijn er geen andere bronnen. Zeker teveel bier geschonken op de teambarbecue van F1Today :)
 
NL SuperSpecial 04 mei 2016 23:020
Avatar
Posts: 1625
 
Avatar
Posts: 452
Kom je thuis, lees je dit! Heerlijk
 
BE Jean Alesi 04 mei 2016 23:07+1
Avatar
Posts: 17675
als dit waar is dan zat ik er ff dik vet naast

echt niet verwacht een overstap gedurende het seizoen,

wel benieuwd zeg, wordt het seizoen toch net even een stukje spannender :-)
Avatar
Posts: 675
Moet het allemaal nog zien, vooralsnog kopiëren alle nieuwssites F1today die geen duidelijke bronvermelding doet.
 
Avatar
Posts: 675
Via de NOS site kan je een reactie van Louis Dekker horen die reageert op de geruchten. De moeite van het luisteren waard ;-)
 
 
NL Alexander75 04 mei 2016 23:260
Posts: 2
Als het waar is, want er is nog geen bevestiging, snap ik de move vanaf Spanje wel. De wintertests waren daar ook. Dus de baan is goed bekend bij Max en kan hij tijdens de VT's al de auto beter leren kennen. Daarna na de race ook de testdagen voor Max om verder te werken aan het leren kennen van de auto. Dan heeft Max voor de race in Monaco toch al aardig wat km's in de RBR gereden.
 
Posts: 62
Misschien een gekke vraag:
Zou het niet zo kunnen zijn dat het enkel voor die testdagen in Spanje is dan?
BE Cavallino 04 mei 2016 23:33+1
Avatar
Posts: 2049
Stel je voor... Eigenlijk geen gekke opmerking.
Avatar
Posts: 1035
Test dagen zijn na de GP van Spanje.
 
NL Cheesehead 04 mei 2016 23:38+1
Avatar
Posts: 460
Ik geloof er geen zak van!
NL NOTHINGBUTTHETRUTH 04 mei 2016 23:400
Posts: 13929
Heb jij even geluk dat juist vandaag de minnetjes zijn afgeschaft!
NL Trappenmetdathok 04 mei 2016 23:43+1
Avatar
Posts: 238
@ NBTT, verrek , zie het nu pas de Minnetjes zijn weg !
NL Speedpuppet 05 mei 2016 00:170
Avatar
Posts: 8022
En gelijk heb je cheesehead, ik helaas ook niet
Avatar
Posts: 447
Inmiddels wel?
 
NL Cebiidae90 04 mei 2016 23:390
Avatar
Posts: 39
 
Avatar
Posts: 422
scott speed --> vettel, Verstappen -> kvyat, alles is mogelijk bij RB
NL TradeMark 05 mei 2016 00:410
Avatar
Posts: 3234
Mooi detail: Ook Speed werd na zijn thuisrace vervangen...
 
NL Jochen Rindt 04 mei 2016 23:470
Avatar
Posts: 261
Wtf.. Moet ff een avondje werken en kom thuis met dit nieuws. For real!!
 
Avatar
Posts: 1222
jongens 1 april is allang geweest hoor! maar dromen mag altijd natuurlijk.
 
Avatar
Posts: 1035
Mag Max nu ook 5 motoren gebruiken en op 1 beginnen, of telt de plof van vorige week mee?
NL TradeMark 04 mei 2016 23:590
Avatar
Posts: 3234
Motoren gaat niet per coureur maar per auto. Kvyat zit nog op de 1e motor en die neemt Max dan over.
 
Avatar
Posts: 160
1 april grap??? Zeg dat dit echt waar is????
 
NL erikworld 05 mei 2016 00:110
Avatar
Posts: 785
 
Posts: 426
Het zijn de overstapweken, o verstappen, haha ik snap hem.
 
NL erikworld 05 mei 2016 00:240
Avatar
Posts: 785
Zit ik mooi eerste rang in Spanje bij zijn eerste Red Bull race had ik niet vooraf kunnen bedenken.
 
Posts: 2016
Seeing is believing.
Het is maar een gerucht. Afwachten of het waarheid berust.
 
NL MAXimumpower 05 mei 2016 00:380
Avatar
Posts: 28
 
NL snelle jelle 05 mei 2016 00:550
Avatar
Posts: 193
Shit. M'n hele teammanager naar de klote! Maar goed, wat is dit toch een schitterend nieuwsbericht. Ik zie 2016 al als het naar waarin we voor het eerst het nederlands volkslied mogen horen, hopelijk!
NL ScuderiaSjonno 05 mei 2016 01:150
Avatar
Posts: 1380
Welk managerspel speel je dan? Volgens mij is het zo als je een STR Max Verstappen hebt opgesteld en hij naar RBR gaat je dan zo maar inens een RBR Max Verstappen hebt,
 
Avatar
Posts: 8270
Waar zijn de mensen die me maandag nog voor gek verklaarde?
 
Avatar
Posts: 5786
Ik sta met mijn oren te klapperen. F1 Today brengt het ook als eerste. althans het eerste site bij mijn weten zonder enig voorbehoud. Gefeliciteerd! (Beiden dus.)
NL fietspompF1 05 mei 2016 02:430
Posts: 135
als het waar is ,dan ga ik aan het bier.dit moet ik ff fiere hoor.wat gaaf zeg.en max ff tip ga niet achter vettel rijden ,blijf er voor.
 
NL F1fanZandvoort 05 mei 2016 03:000
Posts: 1
Wat we ook niet moeten vergeten is dat het na vorig seizoen en tijdens vorig seizoen ook al niet een goed huwelijk was tussen Red Bull en Kvyat. Men noemde t een wonder als hij dit jaar nog in een Red Bull zou rijden. Max bewijst daarbij afgelopen race (tot de motorpech) maar ook als je naar de kwali kijkt dat hij gewoon met minder materiaal (motor technisch) er vaak als beste Red Bull coureur uitkomt. Red Bull beschikt daarbij ook nog eens over de data van Max. Die data kunnen ze in een simulator stoppen, daar zien ze dan wellicht dat Max gewoon nog meer uit die auto kan halen.

Meer uit de auto halen betekend meer punten, dat betekend dan weer meer geld. Daarbij speelt ook nog is het Sainz Verstappen dingetje. Ik denk dat ze dat bij Red Bull ook niet willen laten escaleren. Max is daarbij ook denk ik niet helemaal tevreden met z'n team. Kijk bijvoorbeeld naar de tijd die hij verlies bij pitstops.

Mensen die daarbij zeggen dat dit niet kan door sponsorgeld en zo, kunnen dat argument ook laten varen. Alle vier de coureurs zijn 'contract drivers'. Een swap is dus op zich logisch. En nogmaals als er een moment zou zijn om dit tussendoor te doen, dat zal de geruchten ook wel verder voeren, is dat in aanloop naar Spanje. Dit door de tests en de updates die gepland staan. Dat zou Max voor een belangrijke GP die er opvolgt, waar de Red Bull zomaar zou willen genoeg tijd geven om aan de auto te wennen.

Ik zeg dus niet dat t waar hoef te zijn maar het zou wel een logisch stap kunnen zijn op dit moment, het verklaard denk ik zeker de geruchten.
 
NL josspanjer 05 mei 2016 07:230
Posts: 414
auw pijnlijk voor Ferrari en Mercedes
 
Avatar
Posts: 94
Toch knap dat jullie dit weten. Tweets van Alof Mol:

Olav Mol ‎@Olav_Mol
In alles wat ik lees over Max en Kvyat swap staan te veel 'buts and if's, ook veel 'could be'. Mensen die zeggen dat bronnen melden,.. 1/2
22:29 - 4 mei 2016
60 60 retweets 42 42 vind-ik-leuks

Olav Mol ‎@Olav_Mol
..lijken te gokken. RedBull zegt nog niks. Niemand heeft een echte bron. De bronnen die ik gevraagd heb zwijgen. het is afwachten dus
22:30 - 4 mei 2016
70 70 retweets 73 73 vind-ik-leuks
NL Higgins28 05 mei 2016 12:240
Posts: 77
Daarom kijk ik liever op Sky dan op Ziggo Olav je bronnen zeggen niets maar die van El Salvador weten meer. misschien meer aan je netwerk en presenteren werken.

Hulde aan El Salvador!
 
Posts: 4
Als Max (ik zeg 'ALS Max') in Spanje al in de RBR zit, voorzie ik geen problemen. Hij heeft (gebaseerd op zijn intrede en resultaten in de F3 en F1) laten zien over een superieur natuurlijk talent te beschikken. Ik hoop voor ons allemaal dat het gaat gebeuren, echter ben ik het toch met DH eens, want ik kan me niet voorstellen dat RBR op basis van 2 slechte races/acties ze een coureur eruit gooien. Die Rus is ook gewoon een (super) talent en nog jong.
 
Avatar
Posts: 2792
Wow dat is snel !
 
NL Silversurfer 05 mei 2016 08:420
Posts: 61
Hmm toch beetje gek dat ie vervangen wordt nadat ie een podiumplek had in de race hiervoor en de 2de botsing met Vettel niet zijn schuld was (band was lek)
 
NL Silversurfer 05 mei 2016 08:480
Posts: 61
Don't get me wrong hoor maar als Max 2 x crashed dat wordt ie weer terug geplaatst ben ik bang. Ik vind Red Bull de laatste tijd beetje een loose gun. Zie ook met Renault.
 
NL Silversurfer 05 mei 2016 08:550
Posts: 61
De druk wordt ook anders. Nu MOET ie goed presteren terwijl het bij TR een bonus was, een 'extra'. Maar het talent heeft ie.
 
Avatar
Posts: 3295
WTF!? Ik vraag mij af wat het waarheidsgehalte is van dit nieuws, het zou voor verstappen fantastisch nieuws zijn. Maar van de andere kant vind ik het ook weer sneu voor Kvyat dan. Hij maakt dat wel twee blunders in een race, maar dat is voor mij geen rede om hem dan terug te zetten naar het B-team. Als RB dit wel doet is het weer eens heel duidelijk hoe ze daar met hun coureurs omgaan, moet Verstappen dan wel zo blij zijn om daar bij RB te zitten? Ik heb niks met RBR vanwege hun gedrag, ze gooien goede coureurs eruit, ontnemen een coureur een overwinning omdat hij naar een team gaat, zeuren over vanalles enz enz.
 
Posts: 533
Het is mooi en vind het geweldig max naar rb gaat nu . Maar vind het toch een iets of wat zware straf voor Kvyat.... vorige race nog op het podium.... 1 slechte start nu en dan dit ?. Kvyat was niet zo slecht bezig.. Maar ben het zeker wel eens Max hoort gewoon in die Rb te zitten.. want die is zoooo ! goed bezig. Ze hadden dit in het begin van het seizoen al moeten doen..
 
NL Trappenmetdathok 05 mei 2016 09:290
Avatar
Posts: 238
Hmmm.....ook de meer neutrale en zelfs de pro Sainz sites beginnen het bericht te plaatsen....

Wordt nu wel erg nieuwsgierig hahaha.....
 
DE Der Schumi 05 mei 2016 09:590
Avatar
Posts: 425
Wil het graag geloven maar doe het pas echt als Red Bull het meldt
 
NL DragonEgg75 05 mei 2016 10:150
Avatar
Posts: 383
WHAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! ECHT? whoohoooooooooo!!!!!
 
Avatar
Posts: 131
nu al zin in Spa!
 
NL Larry Perkins 06 jan 2018 19:530
Avatar
Posts: 16125
Ik heb het als eerste gezegd!
 

AE
        Grand Prix van Abu Dhabi
Lokale tijd
Geef je mening
Robert Kubica gaat volgend jaar indruk maken in de Formule 1






Coureursprofiel
Naam NL Max Verstappen
Actief Als Red Bull Racing Coureur in Formule 1
Geboortedatum 30 sep 1997 (21)
Gewicht 70 kg
Lengte 1,80m
Woonplaats Monaco