Wil jij het spel F1 Race Stars winnen?

Gepubliceerd op 02 Feb 2013 13:31
image
Wil jij een exemplaar van het spel F1 Race Stars van Codemasters winnen? Ga dan naar onze Facebook-pagina en klik op 'vind ik leuk'!



Deel het bericht met je vrienden om kans te maken op het spel F1 Race Stars. F1Today.net geeft voor haar bezoekers vijf exemplaren weg. Laat ons tevens op de Facebook-pagina weten welke versie je graag zou willen; PS3, Xbox of de PC-versie.

Over enkele dagen zullen we de winnaars bekend maken!

Klik hier om naar onze Facebook-pagina te gaan.
Klik hier voor andere leuke gadgets.





Reacties (11)
Gompie 02 Feb 2013 14:01
Nee
Runningupthathill 04 Feb 2013 00:08
Zou je je naam niet veranderen in Grompie? Reageer dan gewoon niet..
Runningupthathill 04 Feb 2013 00:08
Zou je je naam niet veranderen in Grompie? Reageer dan gewoon niet..
 
plukjee92 02 Feb 2013 14:12
f1 mario kart
 
Luchen02 02 Feb 2013 14:30
Zou hem heel graag in ontvangst nemen! Duimen en hopen maar!
 
Littleremco01 02 Feb 2013 14:32
Deze promotie tactieken ken ik wel hoor. Gewoon zoveel mogelijk likes op faceboek krijgen en nooit het spel weggeven. Well played, F1Today, Well played.
F1Today.nl 02 Feb 2013 14:35
Waarop is je mening gebaseerd? De prijswinnaars van de vorige acties zijn bekend gemaakt en de spellen zijn opgestuurd door CodeMasters. Als je niet mee wilt doen hoeft dat niet, je bent niet verplicht. Maar enige nuance in je bericht is wel op zijn plaats dacht ik zo.
Littleremco01 02 Feb 2013 16:05
Okee, zou kunnen. Maar waarom zou je een spel willen dat de 2012 line up heeft terwijl het nieuwe seizoen in maart 2013 begint? Het zal wel aan mij liggen.
Calvinh 02 Feb 2013 20:52
@Little Remco ,
Deze acties zijn echt, ik heb het F1 2012 spel gewonnen, leuk contact gehad met iemand van F1today over de levering enzovoorts. Ik zal het laten weten als hij binnen is, kan wel even duren aangezien hij bij Codemasters weg zal komen :-)
 
Drake Ziggo 02 Feb 2013 15:36
Zou leuk zijn de actie ook eens op Twitter uit te voeren; Ik (en vele anderen) Hebben geen Facebook.
Gompie 02 Feb 2013 15:51
Tja, en velen zoals ik, hebben en geen Twitter en geen Facebook dus....?
 




          Grand Prix van Rusland
Lokale tijd 04:33
Zondag
13:00 - 15:00
13:00 - 15:00
Zaterdag
Vrijdag
 
Kampioenschap 2014
Stand coureurskampioenschap
1.Lewis HamiltonMercedes GP291
2.Nico RosbergMercedes GP274
3.Daniel RicciardoRed Bull Racing199
4.Valtteri BottasWilliams145
5.Sebastian VettelRed Bull Racing143
Stand constructeurskampioenschap
1.Mercedes GP565
2.Red Bull Racing342
3.Williams216
4.Ferrari188
5.McLaren143





Grand Prix Kalender
Volgende Grand Prix: 02 november 2014
Amerika Circuit of the Americas
 
Geef je mening
Zien we Formula Acceleration 1 volgend jaar nog terug?