Mercedes test nieuwe W04 in Jerez

Gepubliceerd op 04 Feb 2013 11:57
image
Mercedes heeft vanochtend al enkele ronden gereden met de nieuwe W04. De Duitsers hebben het circuit vandaag afgehuurd voor een filmdag, terwijl de officiƫle presentatie pas om 13.00 uur is.

Ons team is ter plaatse aanwezig en zal jullie vanaf locatie op de hoogte houden!

Sale opruiming! Bestel hier je merchandise met fikse kortingen!





Reacties (13)
TJ. 04 Feb 2013 12:02
Het is me ineens duidelijk waarom de online presentatie van de F1 W04 zo moeilijk verliep: nieuwe sponsor is Blackberry..
 
TearItUp 04 Feb 2013 12:04
Filmpje met Lewis even gepauseerd, de neus ziet er uit als de concorde neus, achterkant lijkt op mclaren zo even snel gezien.
TearItUp 04 Feb 2013 12:07
Enige echte auto met veel veranderingen tot nu toe als het plaatje zo bekijk. Sidepods ook totaal anders.
laagvliegerT 04 Feb 2013 12:15
LOL @ "HD" filmpje met die megapixelsblurs.
Ik stel voor dat die teampresentaties gewoon overgeslagen worden.
Gaat nergens meer over.
Remedy81 04 Feb 2013 13:01
@LAAGVLIEGERT: je hoeft niet te kijken!, laat de mensen die het wel interessant vinden gewoon kijken.
laagvliegerT 04 Feb 2013 13:22
Prima.
Het was maar een voorstel ....
 
TearItUp 04 Feb 2013 12:09
http://cdn.images.autosport.com/editorial/1359974569.jpg
 
Sparrow 04 Feb 2013 12:18
Te zien op autosport punt com
TearItUp 04 Feb 2013 12:28
Overal te zien :)
Sparrow 04 Feb 2013 12:50
Haha, ja, zag het ook, maar dat is de site die ik elke dag als eerste check... ;)
 
Godius 04 Feb 2013 12:38
Vreemde neusconstructie.
 
Pietje2013 04 Feb 2013 12:52
Ferrari heeft nieuwe pit crew


Ferrari heeft de hele pit-crew vervangen door werkloze Noord-Afrikanen omdat ze in Rotterdam binnen 4 seconden de wielen van een auto konden halen zonder het juiste gereedschap.
Ferrari dacht dat dit tactisch een goede zet was, dat viel vies tegen: ze verwisselden niet alleen de wielen in 4 seconden, maar in 15 seconden was de auto gespoten,opnieuw genummerd, en doorverkocht aan McLaren.

Misschien weet Mr Monza hier wat vanaf? :-)
ives 04 Feb 2013 13:47
Denk dat die "grap" al langer rondgaat dan dat Alonso Formule 1 rijdt...
 




          Grand Prix van Rusland
Lokale tijd 11:58
Zondag
13:00 - 15:00
13:00 - 15:00
Zaterdag
Vrijdag
 
Kampioenschap 2014
Stand coureurskampioenschap
1.Lewis HamiltonMercedes GP291
2.Nico RosbergMercedes GP274
3.Daniel RicciardoRed Bull Racing199
4.Valtteri BottasWilliams145
5.Sebastian VettelRed Bull Racing143
Stand constructeurskampioenschap
1.Mercedes GP565
2.Red Bull Racing342
3.Williams216
4.Ferrari188
5.McLaren143





Grand Prix Kalender
Volgende Grand Prix: 02 november 2014
Amerika Circuit of the Americas
 
Geef je mening
Zien we Formula Acceleration 1 volgend jaar nog terug?