Mercedes onthult vanmiddag om 17:00 uur W04

Gepubliceerd op 02 Feb 2013 14:37
image
Vandaag om 17:00 wordt de Mercedes W04 getoond tijdens een online interactieve presentatie. Dat maakte Mercedes zojuist bekend via een persbericht.

Het wordt een unieke presentatie, waar de fans kunnen aan meehelpen. Door een tweet te sturen met hashtag #F1W04Reveal gaat de poort van de garage telkens iets meer open. Hoe meer tweets de fans sturen, hoe sneller het nieuwe wapen van Lewis Hamilton en Nico Rosberg zichtbaar zal worden.

Om deel te nemen aan de onthulling, bezoek je de site www.mercedes-amg-f1.com vanaf 17:00 en tweet je met bovengenoemde hashtag. De auto zal volgende week zijn debuut maken op het circuit van Jerez de la Frontera. De officiële presentatie staat echter gepland voor maandag op het Circuito de Jerez.

Sale opruiming! Bestel hier je merchandise met fikse kortingen!





Reacties (58)
L.Hamilton 02 Feb 2013 14:39
wow supervet!! Ik had verwacht hem maandag pas te zien :D
GPGERT3 02 Feb 2013 20:51
Op deze manier wordt het vanzelf maandag voordat je 'm ziet....
 
Kennie 02 Feb 2013 14:40
Nou, voor het eerst Hamilton in een Mercedes outfit, zal wel even wennen zijn :)
Kennie 02 Feb 2013 14:41
Of is het het alléén de auto ?
Kenney 02 Feb 2013 14:41
Het is geen officiële presentatie hé! Hamilton komt hier dus niet in voor...
L.Hamilton 02 Feb 2013 14:44
Ik heb hem al in een Mercedes outfit gezien. Bij dat filmpje eerste werkdag in Stuttgart. En ik heb hier een foto van zijn helmdesign 2013. http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/407572_10151209252696360_1114322191_n.jpg
Kennie 02 Feb 2013 16:36
thanks ! ziet er goed uit !
 
L.Hamilton 02 Feb 2013 14:47
Benieuwd naar het helmdesign van Lewis? http://i47.tinypic.com/315lxex.jpg
plukjee92 02 Feb 2013 15:02
vette helm! vindt hem mooier dan zijn oude design.
Rodawa 02 Feb 2013 15:05
Zijn helm is erg mooi, ik vind het alleen jammer dat het "Monster Energy"-logo al die helmen verpest. Bij de helm van Schumacher vond ik dat ook al niks.
Arie_f1 02 Feb 2013 15:35
Geweldig dat ze hem vandaag al gaan presenteren ! Ben echt benieuwd naar hun nieuwe wapen. Had idd ook Maandag pas verwacht.

Ik vond zijn eerste helmdesign mooier maar die hoorde ook echt alleen in een McLaren, beetje meer Ayrton style. Nieuwe heeft ook iets, maar spreekt me alleen minder aan. (mede door Monster energy)

Hamilton karte toch al met zijn eerdere design of zit ik er naast ?
plukjee92 02 Feb 2013 15:41
dat Monster Energy deel ziet er juist wel gaaf uit, zo springt de kleurencombi er wat meer uit, stel je hem eens voor als dat weg was, en gewoon geel was.
Kevin 02 Feb 2013 15:53
Ik ben het met Arie eens. Zijn eerste helmdesign vond ik idd ook mooier. Dat monster energy ziet er niet uit.
 
plukjee92 02 Feb 2013 15:30
leuke actie! jammer genoeg heb ik geen twitter xD
 
Arie_f1 02 Feb 2013 15:40
Waarschijnlijk zal het wel weer meevallen.

Een paar lampen achter die wagen en je ziet alleen maar een schim van de vorm van de wagen. Als je geluk hebt net de voorvleugel in kleur.

Het zal wel lekker binnen lopen zijn voor Mercedes. Goed bedacht !
 
plukjee92 02 Feb 2013 17:11
De site van Mercedes ligt eruit? Grapje of gewoon teveel bezoekers?
mr.Monza 02 Feb 2013 17:59
Nope, Dennis' revenge !
plukjee92 02 Feb 2013 18:06
Probleem:

https://mobile.twitter.com/MercedesAMGF1/status/297746778122502144
 
Bsafranky 02 Feb 2013 17:13
Was te verwachten, snap niet dat ze daar niet op hebben gerekend...
 
TearItUp 02 Feb 2013 17:47
Het seizoen begint al goed voor Mercedes!
 
Frijns 02 Feb 2013 18:01
Mercedes is niet geslaagd voor de crashtest:-)
plukjee92 02 Feb 2013 18:06
+1
Sparrow 02 Feb 2013 18:22
LOL!!
 
Niiek 02 Feb 2013 18:05
Ik hoop dat die W04 sneller is dan de site.
 
GPGERT3 02 Feb 2013 18:09
Wat een blamage zeg, die website! Volgens mij ligt ene meneer Schumacher nu helemaal in een deuk. Die heeft het zinkend schip op tijd verlaten. Die wordt het einde van de carrière van Rosberg en Lewis moet maar vast gaan kijken naar een reddingsboei voor 2014.
plukjee92 02 Feb 2013 18:12
Ik zit in het filter, maar blijkbaar zijn de servers afgebrand.

Staat op de Twitter van mercedes!
L.Hamilton 02 Feb 2013 18:14
haha nee joh plukje. Dat hebben ze volgens mij geplaatst voor de grap. Dit is gewoon een crash ten gevolge van overbalasting op de site.
plukjee92 02 Feb 2013 18:15
Oeps ;-)
 
GPGERT3 02 Feb 2013 18:19
Je zal toch een Mercedes als personenauto voor de deur hebben staan...
Dan ben je nu echt het lachertje van de straat! Wat een enorme miskleun dit.
Ze kunnen in Stuttgart nu maar beter meteen de stekker eruit trekken, want dit wordt niks meer.

Als je niet eens een website kunt runnen die een livepresentatie aan kan.... Tjonge, jonge.... Lotus had dat eerder deze week tenminste wel goed voor mekaar!
L.Hamilton 02 Feb 2013 18:24
Houd eens op met je gezeur Gert ;)
GPGERT3 02 Feb 2013 18:55
Ha ha! Ik ben net begonnen... ;-)
Remedy81 04 Feb 2013 08:23
Wat een gezeik om niets..., net of de stabiliteit van een website iets zegt over een merk. Ik weet niet of je het weet maar de Force India site was tijdens de presentatie niet berijkbaar. Ferrari had een onacceptabele kwaliteit van een live stream voor de huidige tijd. Waar ze in Italië mee bezig zijn met de Fyra en die heli's bij de luchtmacht dat is pas hoe je je als land tot een lachertje maakt....
 
Frijns 02 Feb 2013 18:19
Woww, wat een vette bak die Mercedes! Mooiste tot nu toe..
 
TJ. 02 Feb 2013 18:28
Hamilton neemt zijn pech mee naar Duitsland..
 
Frijns 02 Feb 2013 18:32
Haha, resultaat van vandaag: 10.000 volgers minder binnen een halfuur:-)
 
De Zeswieler 02 Feb 2013 18:35
nou tis weer schitterend. issie nou te zien of niet?!
L.Hamilton 02 Feb 2013 18:37
Nee nog niet. Op de site staat The new F1 W04. Naar due garagedeur blijft laden waar de auto tevoorschijn moet gaan komen.
L.Hamilton 02 Feb 2013 18:47
*maar die*
plukjee92 02 Feb 2013 18:48
Ik kan er nogsteeds niet op.
Frijns 02 Feb 2013 18:54
Gaat ook niet meer gebeuren vanavond. Al een uur niets meer gehoord van Mercedes.
En als ze de server weer aan de praat krijgen zullen ze hetzelfde probleem houden. Hun serviceruimte is gewoon te beperkt voor dit.
plukjee92 02 Feb 2013 18:56
Hopelijk plaatsen ze wel even een foto van de nieuwe wagen.
De Zeswieler 02 Feb 2013 19:19
Hadden ze dit euvel vantevoren niet kunnen bedenken? Komt enigszins naief over.
Gompie 03 Feb 2013 09:31
Als dat indicatief is voor die taxi's in 2013.......
 
Frijns 02 Feb 2013 18:58
http://i229.photobucket.com/albums/ee40/MonaLi77/f1-2008-mon-xp-0865.jpg?t=1218286637

Haha, Kimi en Heikki liggen in ieder geval in een deuk bij het kijken naar de Mercedes presentatie:-)
 
Frijns 02 Feb 2013 19:06
It's official. Mercedes stopped developing its 2013 car F1 W04 and focued on next year."
 
GPGERT3 02 Feb 2013 19:22
O wat is ie mooi! Helemaal zwart, net als hun site...
 
L.Hamilton 02 Feb 2013 19:26
Geen getrapte neus!!
L.Hamilton 02 Feb 2013 19:28
Excuseer, een pipo op een forum dacht leuk te zijn met photoshop
 
Frijns 02 Feb 2013 19:33
Yes, eerste foto net gezien:-)

Strakke bak, hele scherpe neus zonder trap!
plukjee92 02 Feb 2013 19:54
https://mobile.twitter.com/MercedesAMGF1/media/grid?idx=0&tid=297771906134855680
 
L.Hamilton 02 Feb 2013 19:53
http://i.imgur.com/6dpHdFR.jpg
JV fan 02 Feb 2013 20:13
hebben we daar op zitten wachten ? op zo,n vage foto... wat een terleurstelling...
Frijns 02 Feb 2013 20:32
haha:-) wat had je dan verwacht?
 
Gompie 02 Feb 2013 21:16
"...Door een tweet te sturen met hashtag #F1W04Reveal gaat de poort van de garage telkens iets meer open... "

Waarschijnlijk zit die poort nog steeds potdicht.
 
GPGERT3 02 Feb 2013 22:27
Kennelijk hebben ze de boel provisorisch gerepareerd: er staat nu een mistige foto op de site. Maar dat is dan ook alles.... Wat een enorme miskleun zeg!

Arme Lewis, als dit maar geen voorbode is voor een rampenjaar! Voor je het weet krijgt hij heimwee naar McLaren. Zeker als Checo daar doodleuk wél gaat scoren.
TearItUp 03 Feb 2013 01:05
Want je verwacht niet dat Perez gaat meedoen om overwinningen? Lijkt mij een zekerheid, als de auto in orde is.
 
Arie_f1 03 Feb 2013 13:17
Laatste foto van de nieuwe Mercedes staat op facebook (garage),zoals de uiteindelijke onthulling had moeten zijn, alleen heb ik nog geen link gevonden.. Mss iemand ?
 
TJ. 03 Feb 2013 13:25
Over een half uur (dus om 14:00 uur) zal de RB9 van Infiniti Red Bull Racing worden gepresenteerd. Als het goed is met een filmpje op hun YouTube kanaal: http://www.youtube.com/redbullracing
 




Coureursprofiel
Naam Lewis Hamilton
Geboortedatum 1985-01-07 (29)
Gewicht 68 kg
Lengte 1.74m
Website http://www.lewishamilton.com/
Woonplaats