Lotus komt nieuw akkoord tot eind 2016 overeen met Microsoft

Gepubliceerd op 04 Feb 2013 16:17
image
Het team van Lotus is nog in elk geval de komende vier jaar verzekerd van een relatie met en de steun van Microsoft. Beide partijen waren zo tevreden over de samenwerking dat de resterende duur van twee jaar in het contract is verdubbeld. Microsoft Dynamics prijkt ook in 2013 op de auto en de overalls van Lotus.

Lotus-directeur Patrick Louis: "Het is fantastisch dat we de band met Microsoft hebben versterkt. Een dergelijke pro-actieve handeling illustreert hoe hoog zij ons inschatten. Met behulp van Microsoft Dynamics evalueren we elk aspect van onze manier van werken in Enston en de verbeteringen in efficientie hebben ons geholpen om meer competitief te zijn op de baan. In 2012 hebben we de vruchten geplukt van de eerste fase van dit project, het is nu tijd voor fase twee. Deze contractverlenging geeft helemaal gezien de moeilijke economische omstandigheden veel voldoening."

Bestel hier Lotus merchandise!





Reacties (10)
JasVerstoppen 04 Feb 2013 16:41
gratis softwarepakket in ruil voor een logo op de auto, bedoelt ie?
 
Godius 04 Feb 2013 16:46
Chrash-grappen onder deze lijn

________________________
 
Snelle Eddy 04 Feb 2013 16:49
Weet u zeker dat u wilt starten?

Weet u zeker dat u naar de derde versnelling wilt schakelen?

Ik neem aan dat het stuurwiel ook een blauw scherm kan weergeven?

Als Grosjean weer eens een startchrash veroorzaakt, moet hij gewoon op Ctrl+Alt+Delete drukken.

:''')

Zo, genoeg gelachen..
Gompie 04 Feb 2013 17:05
U moet de auto herstarten om de updates te laten werken......
 
masf1 04 Feb 2013 16:53
weet iemand al wat over de 2de rijder voor marrusia???morgen gaan ze testen maar er is nog niks bekend wie gaat rijden
ConkersF1 04 Feb 2013 17:01
Naar alle waarschijnlijkheid Luiz Razia. Hij had het zelf vorige week al op zijn website staan, Marussia wil het zelf echter nog niet bevestigen. Waarschijnlijk zal tijdens de launch van hun auto (morgen) Razia bekend worden gemaakt als 2e coureur.
masf1 04 Feb 2013 17:08
is toch niet de manier,om jezelf te gaan bevestigen,zie petrov opeens nog ff instappen
ConkersF1 04 Feb 2013 17:23
het is ook niet zo dat hij dat zomaar ergens uit de lucht heeft gevist. Ik durf het wel aan dat Razia morgen naast Chilton staat.
 
Gompie 04 Feb 2013 17:06
Format C:
 
Runningupthathill 05 Feb 2013 01:15
Zouden ze nu via het stuur kunnen Skypen? Dan kan Raikkonen dit jaar gewoon zijn middelvinger opsteken in plaats van over de boardradio te roepen dat ze hem met rust moeten laten.
 




Testsessies
Circuito de Jerez
01.02.2015
02.02.2015
03.02.2015
04.02.2015
 
Circuit de Catalunya
19.02.2015
20.02.2015
21.02.2015
22.02.2015
 
Circuit de Catalunya
26.02.2015
27.02.2015
28.02.2015
01.03.2015
 
Kampioenschap 2014
Stand coureurskampioenschap
1.Lewis HamiltonMercedes GP384
2.Nico RosbergMercedes GP317
3.Daniel RicciardoRed Bull Racing238
4.Valtteri BottasWilliams186
5.Sebastian VettelRed Bull Racing167
Stand constructeurskampioenschap
1.Mercedes GP701
2.Red Bull Racing405
3.Williams320
4.Ferrari216
5.McLaren181





Grand Prix Kalender
Geef je mening
Ik verheug me nu al op 2015 met Max Verstappen