Hamilton parkeert nieuwe Mercedes op circuit van Jerez

Gepubliceerd op 04 Feb 2013 17:00
image
De eerste middag van Lewis Hamilton met de nieuwe Mercedes W04 is niet veelbelovend verlopen. De eerste runs gingen nog naar behoren, maar zojuist kwam een stint voortijdig tot een einde. De monteurs van Mercedes konden de gestrande W04 in bocht 1 ophalen.

Hamilton had de wagen daar op een vreemde manier neer gezet. De Brit parkeerde de auto overdwars over de pitsuitgang, bijna tegen de rijrichting in wijzend. Het is nog niet duidelijk wat er mankeerde, maar het is voor Mercedes te hopen dat het geen voorbode voor een slechte eerste testweek met de W04 is.



Reacties (16)
ConkersF1 04 Feb 2013 17:01
Daar begint het gelazer al.
 
Gompie 04 Feb 2013 17:03
Vastgeslagen bak?
 
AtteH 04 Feb 2013 17:07
Hij moest alleen maar even Tweeten op zijn Blackberry... Vandaar dat hij hem daar neer zette!
 
Mika1 04 Feb 2013 17:14
Zo jullie zijn er weer allemaal ingetrapt:

ESPN F1 ?@ESPNF1
Hamilton says the reason he stopped was because Mercedes ran the car out of fuel on purpose as part of procedure.
Snelle Eddy 04 Feb 2013 17:16
Zou ik ook zeggen, op een filmdag...
Pietje2013 04 Feb 2013 17:49
Tja, stil vallen op een filmdag..
Remedy81 04 Feb 2013 18:52
wat een panisch gevoel altijd als tijdens test een auto stilvalt. Zou mij idd niets verbazen dat ze gewoon hem leeg hebben laten rijden om te kijken of de pickup van de brandstof goed gaat....
 
mr.Monza 04 Feb 2013 17:19
Off topic,

Geruchten zijn dat Jules Bianchi de vrijdag rijdt in Jerez, mocht het waar zijn, is dat geen slecht teken voor zijn kansen op het zitje.
redbull1 04 Feb 2013 17:26
het is officieel
Senna forever 04 Feb 2013 17:28
Is inmiddels officiƫel ! Bianchi zal komende vrijdag testen in Jerez.
James Rossiter rijdt op woensdag- en donderdagmiddag.
 
redbull1 04 Feb 2013 17:44
nieuw toro rosso onthult!
 
fdees 04 Feb 2013 17:50
De twee rijders uit elkaar houden door middel van de helm wordt echt een ramp, allebei even geel. Nog erger dan bij Schumacher zijn goude Helm op spa
Arie_f1 04 Feb 2013 18:45
Tip:
Kijk naar het gele of rode 'dakje' op de auto> Lewis is geel, Rosberg is rood..
fdees 04 Feb 2013 18:49
Dat weet ik wel, maar je ziet dat zeker in de regen veel slechter dan het verschil in een helm
 
GPGERT3 04 Feb 2013 18:45
Zo? Is Hamilton het nu al zat? ;-)
 
aruba24 04 Feb 2013 23:28
De Mercedes W04 word in 2 verschillende fabrieken gebouwd , dat verklaart het aantal ingenieurs in dienst van Mercedes , de achterkant achter wiel ophanging word in Brixworth gebouwd naar de hand dit jaar Aldo Costa , de voorkant en de assemblage word in Brackley gebouwd met de rest van aerodynamica onderdelen.
 
Coureursprofiel
Naam Lewis Hamilton
Geboortedatum 1985-01-07 (29)
Gewicht 68 kg
Lengte 1.74m
Website http://www.lewishamilton.com/
Woonplaats