Force India strikt TW Steel als nieuwe partner

Gepubliceerd op 01 Feb 2013 12:17
image
Het team van Force India is in zee gegaan met TW Steel. Het Hollandse horlogemerk vertolkt de rol van timing partner en het logo zal op de nieuwe VJM06 prijken. TW Steel was eerder verbonden aan Lotus F1 Team.

Jordy Cobelens, directeur van TW Steel: "We zijn natuurlijk opgewonden over de samenwerking met Force India. We zijn bekend met de voordelen en de naamsbekendheid die een band met een Formule 1-team opleveren. Dit partnerschap vertegenwoordigt een relatie waarin beide partijen elkaar succes proberen te brengen."

"Force India heeft veel volgers over de hele wereld, maar vooral in India natuurlijk en dat is een groeimarkt waar TW Steel haar naam wil vestigen. Het doet me deugd om met sterke ondernemers als Vijay Mallya en Subrata Roy Sahara in zee te gaan. Net als TW Steel durven zij de lat hoog te leggen en schuwen gedurfde uitspraken niet."

Bestel hier Force India merchandise!





masf1 01 Feb 2013 12:27
Giedo misschien dan toch??
Jean Alesi 01 Feb 2013 12:30
Giedo gaat naar Caterham, voor TW Steel is Force India veel interessanter vanwege die Indiase markt waar hun oversized watches het vast goed zullen doen, Mallya zal er zelf ook al wel eentje hebben (met veel bling bling uiteraard :)
bengelke 01 Feb 2013 13:07
denkelijk gaat gvd volge
masf1 01 Feb 2013 13:33
zowaar positief bengeleke??doet je goed als je weet dat het bijna weekend is
Jean Alesi 01 Feb 2013 13:46
Ik denk dat Bengelke diep van binnen een die-hard van der Garde fan is, en strak staat van de spanningen voor die persconferentie straks :-)
masf1 01 Feb 2013 13:52
Wat heet!!misschien is bengelke wel uitgenodig door giedo voor de persconferentie,lijkt me wel op ze plaats als je zo grote fan ben
 
jive1975 01 Feb 2013 12:51
Tom Coronel 3e rijder :)
jive1975 01 Feb 2013 12:55
Grapje natuurlijk, voordat ik de volle laag krijg !
Arrows F1 01 Feb 2013 13:41
Haha, daarvoor is de smiley toch:-)

Maar in de WTCC vind ik hem echt geweldig om te zien, zeker zijn verslagen van 5 min! Hopelijk kan hij daarmee ook nog verder gaan, gun het hem wel.
 




          Grand Prix van Rusland
Lokale tijd 12:27
Zondag
13:00 - 15:00
13:00 - 15:00
Zaterdag
Vrijdag
 
Kampioenschap 2014
Stand coureurskampioenschap
1.Lewis HamiltonMercedes GP291
2.Nico RosbergMercedes GP274
3.Daniel RicciardoRed Bull Racing199
4.Valtteri BottasWilliams145
5.Sebastian VettelRed Bull Racing143
Stand constructeurskampioenschap
1.Mercedes GP565
2.Red Bull Racing342
3.Williams216
4.Ferrari188
5.McLaren143





Grand Prix Kalender
Volgende Grand Prix: 02 november 2014
Amerika Circuit of the Americas
 
Geef je mening
Zien we Formula Acceleration 1 volgend jaar nog terug?