Mercedes onthult vanmiddag om 17:00 uur W04

Gepubliceerd op 02 feb 2013 14:37
image
Vandaag om 17:00 wordt de Mercedes W04 getoond tijdens een online interactieve presentatie. Dat maakte Mercedes zojuist bekend via een persbericht.

Het wordt een unieke presentatie, waar de fans kunnen aan meehelpen. Door een tweet te sturen met hashtag #F1W04Reveal gaat de poort van de garage telkens iets meer open. Hoe meer tweets de fans sturen, hoe sneller het nieuwe wapen van Lewis Hamilton en Nico Rosberg zichtbaar zal worden.

Om deel te nemen aan de onthulling, bezoek je de site www.mercedes-amg-f1.com vanaf 17:00 en tweet je met bovengenoemde hashtag. De auto zal volgende week zijn debuut maken op het circuit van Jerez de la Frontera. De officiële presentatie staat echter gepland voor maandag op het Circuito de Jerez.

Sale opruiming! Bestel hier je merchandise met fikse kortingen!


Reacties (58)
NL L.Hamilton 02 feb 2013 14:390
Avatar
Posts: 7207
wow supervet!! Ik had verwacht hem maandag pas te zien :D
Posts: 2368
Op deze manier wordt het vanzelf maandag voordat je \'m ziet....
 
Avatar
Posts: 2035
Nou, voor het eerst Hamilton in een Mercedes outfit, zal wel even wennen zijn :)
Avatar
Posts: 2035
Of is het het alléén de auto ?
Posts: 2060
Het is geen officiële presentatie hé! Hamilton komt hier dus niet in voor...
NL L.Hamilton 02 feb 2013 14:440
Avatar
Posts: 7207
Ik heb hem al in een Mercedes outfit gezien. Bij dat filmpje eerste werkdag in Stuttgart. En ik heb hier een foto van zijn helmdesign 2013. sphotos-g.ak.fbcdn(...)60_1114322191_n.jpg
Avatar
Posts: 2035
thanks ! ziet er goed uit !
 
NL L.Hamilton 02 feb 2013 14:470
Avatar
Posts: 7207
Benieuwd naar het helmdesign van Lewis? i47.tinypic.com/315lxex.jpg
NL plukjee92 02 feb 2013 15:020
Posts: 2277
vette helm! vindt hem mooier dan zijn oude design.
Avatar
Posts: 2338
Zijn helm is erg mooi, ik vind het alleen jammer dat het \"Monster Energy\"-logo al die helmen verpest. Bij de helm van Schumacher vond ik dat ook al niks.
Avatar
Posts: 2796
Geweldig dat ze hem vandaag al gaan presenteren ! Ben echt benieuwd naar hun nieuwe wapen. Had idd ook Maandag pas verwacht.

Ik vond zijn eerste helmdesign mooier maar die hoorde ook echt alleen in een McLaren, beetje meer Ayrton style. Nieuwe heeft ook iets, maar spreekt me alleen minder aan. (mede door Monster energy)

Hamilton karte toch al met zijn eerdere design of zit ik er naast ?
NL plukjee92 02 feb 2013 15:410
Posts: 2277
dat Monster Energy deel ziet er juist wel gaaf uit, zo springt de kleurencombi er wat meer uit, stel je hem eens voor als dat weg was, en gewoon geel was.
Avatar
Posts: 3678
Ik ben het met Arie eens. Zijn eerste helmdesign vond ik idd ook mooier. Dat monster energy ziet er niet uit.
 
NL plukjee92 02 feb 2013 15:300
Posts: 2277
leuke actie! jammer genoeg heb ik geen twitter xD
 
Avatar
Posts: 2796
Waarschijnlijk zal het wel weer meevallen.

Een paar lampen achter die wagen en je ziet alleen maar een schim van de vorm van de wagen. Als je geluk hebt net de voorvleugel in kleur.

Het zal wel lekker binnen lopen zijn voor Mercedes. Goed bedacht !
 
NL plukjee92 02 feb 2013 17:110
Posts: 2277
De site van Mercedes ligt eruit? Grapje of gewoon teveel bezoekers?
Avatar
Posts: 4335
Nope, Dennis\' revenge !
 
NL Bsafranky 02 feb 2013 17:130
Posts: 616
Was te verwachten, snap niet dat ze daar niet op hebben gerekend...
 
Posts: 1523
Het seizoen begint al goed voor Mercedes!
 
Avatar
Posts: 2442
Mercedes is niet geslaagd voor de crashtest:-)
 
Avatar
Posts: 221
Ik hoop dat die W04 sneller is dan de site.
 
Posts: 2368
Wat een blamage zeg, die website! Volgens mij ligt ene meneer Schumacher nu helemaal in een deuk. Die heeft het zinkend schip op tijd verlaten. Die wordt het einde van de carrière van Rosberg en Lewis moet maar vast gaan kijken naar een reddingsboei voor 2014.
NL plukjee92 02 feb 2013 18:120
Posts: 2277
Ik zit in het filter, maar blijkbaar zijn de servers afgebrand.

Staat op de Twitter van mercedes!
NL L.Hamilton 02 feb 2013 18:140
Avatar
Posts: 7207
haha nee joh plukje. Dat hebben ze volgens mij geplaatst voor de grap. Dit is gewoon een crash ten gevolge van overbalasting op de site.
NL plukjee92 02 feb 2013 18:150
Posts: 2277
 
Posts: 2368
Je zal toch een Mercedes als personenauto voor de deur hebben staan...
Dan ben je nu echt het lachertje van de straat! Wat een enorme miskleun dit.
Ze kunnen in Stuttgart nu maar beter meteen de stekker eruit trekken, want dit wordt niks meer.

Als je niet eens een website kunt runnen die een livepresentatie aan kan.... Tjonge, jonge.... Lotus had dat eerder deze week tenminste wel goed voor mekaar!
NL L.Hamilton 02 feb 2013 18:240
Avatar
Posts: 7207
Houd eens op met je gezeur Gert ;)
Posts: 2368
Ha ha! Ik ben net begonnen... ;-)
Posts: 1739
Wat een gezeik om niets..., net of de stabiliteit van een website iets zegt over een merk. Ik weet niet of je het weet maar de Force India site was tijdens de presentatie niet berijkbaar. Ferrari had een onacceptabele kwaliteit van een live stream voor de huidige tijd. Waar ze in Italië mee bezig zijn met de Fyra en die heli\'s bij de luchtmacht dat is pas hoe je je als land tot een lachertje maakt....
 
Avatar
Posts: 2442
Woww, wat een vette bak die Mercedes! Mooiste tot nu toe..
 
Avatar
Posts: 683
Hamilton neemt zijn pech mee naar Duitsland..
 
Avatar
Posts: 2442
Haha, resultaat van vandaag: 10.000 volgers minder binnen een halfuur:-)
 
NL De Zeswieler 02 feb 2013 18:350
Avatar
Posts: 3704
nou tis weer schitterend. issie nou te zien of niet?!
NL L.Hamilton 02 feb 2013 18:370
Avatar
Posts: 7207
Nee nog niet. Op de site staat The new F1 W04. Naar due garagedeur blijft laden waar de auto tevoorschijn moet gaan komen.
NL L.Hamilton 02 feb 2013 18:470
Avatar
Posts: 7207
NL plukjee92 02 feb 2013 18:480
Posts: 2277
Ik kan er nogsteeds niet op.
Avatar
Posts: 2442
Gaat ook niet meer gebeuren vanavond. Al een uur niets meer gehoord van Mercedes.
En als ze de server weer aan de praat krijgen zullen ze hetzelfde probleem houden. Hun serviceruimte is gewoon te beperkt voor dit.
NL plukjee92 02 feb 2013 18:560
Posts: 2277
Hopelijk plaatsen ze wel even een foto van de nieuwe wagen.
NL De Zeswieler 02 feb 2013 19:190
Avatar
Posts: 3704
Hadden ze dit euvel vantevoren niet kunnen bedenken? Komt enigszins naief over.
Avatar
Posts: 4558
Als dat indicatief is voor die taxi\'s in 2013.......
 
Avatar
Posts: 2442
i229.photobucket.c(...)65.jpg?t=1218286637

Haha, Kimi en Heikki liggen in ieder geval in een deuk bij het kijken naar de Mercedes presentatie:-)
 
Avatar
Posts: 2442
It\'s official. Mercedes stopped developing its 2013 car F1 W04 and focued on next year.\"
 
Posts: 2368
O wat is ie mooi! Helemaal zwart, net als hun site...
 
NL L.Hamilton 02 feb 2013 19:260
Avatar
Posts: 7207
Geen getrapte neus!!
NL L.Hamilton 02 feb 2013 19:280
Avatar
Posts: 7207
Excuseer, een pipo op een forum dacht leuk te zijn met photoshop
 
Avatar
Posts: 2442
Yes, eerste foto net gezien:-)

Strakke bak, hele scherpe neus zonder trap!
 
Posts: 891
hebben we daar op zitten wachten ? op zo,n vage foto... wat een terleurstelling...
Avatar
Posts: 2442
haha:-) wat had je dan verwacht?
 
Avatar
Posts: 4558
\"...Door een tweet te sturen met hashtag #F1W04Reveal gaat de poort van de garage telkens iets meer open... \"

Waarschijnlijk zit die poort nog steeds potdicht.
 
Posts: 2368
Kennelijk hebben ze de boel provisorisch gerepareerd: er staat nu een mistige foto op de site. Maar dat is dan ook alles.... Wat een enorme miskleun zeg!

Arme Lewis, als dit maar geen voorbode is voor een rampenjaar! Voor je het weet krijgt hij heimwee naar McLaren. Zeker als Checo daar doodleuk wél gaat scoren.
Posts: 1523
Want je verwacht niet dat Perez gaat meedoen om overwinningen? Lijkt mij een zekerheid, als de auto in orde is.
 
Avatar
Posts: 2796
Laatste foto van de nieuwe Mercedes staat op facebook (garage),zoals de uiteindelijke onthulling had moeten zijn, alleen heb ik nog geen link gevonden.. Mss iemand ?
 
Avatar
Posts: 683
Over een half uur (dus om 14:00 uur) zal de RB9 van Infiniti Red Bull Racing worden gepresenteerd. Als het goed is met een filmpje op hun YouTube kanaal: www.youtube.com/redbullracing
 




BE
        Grand Prix van België
Lokale tijd
Zondag Weather image
Race
14:00 - 16:00
 
 
Snelste ronde
14:00 - 16:00
 
 
Zaterdag Weather image
Vrije training 3
11:00 - 12:00
 
 
Kwalificatie
14:00 - 15:00
 
 
Vrijdag Weather image
Vrije training 2
14:00 - 15:30
 
 
 
Geef je mening
Finisht debutant Ocon zondag in België voor Wehrlein?


Formule 1 kampioenschap 2016
Stand constructeurskampioenschap
1.DE Mercedes415
2.AT Red Bull Racing256
3.IT Ferrari242
4.GB Williams96
5.IN Force India81
Coureursprofiel
Naam GB Lewis Hamilton
Actief Als Mercedes Coureur in Formule 1
Geboortedatum 7 jan 1985 (31)
Gewicht 66 kg
Lengte 1,75m
Woonplaats Monaco