Wil jij het spel F1 Race Stars winnen?

Gepubliceerd op 02 feb 2013 13:31
image
Wil jij een exemplaar van het spel F1 Race Stars van Codemasters winnen? Ga dan naar onze Facebook-pagina en klik op 'vind ik leuk'!



Deel het bericht met je vrienden om kans te maken op het spel F1 Race Stars. F1Today.net geeft voor haar bezoekers vijf exemplaren weg. Laat ons tevens op de Facebook-pagina weten welke versie je graag zou willen; PS3, Xbox of de PC-versie.

Over enkele dagen zullen we de winnaars bekend maken!

Klik hier om naar onze Facebook-pagina te gaan.
Klik hier voor andere leuke gadgets.


Als u een adblocker gebruikt kan het zijn dat de videospeler niet werkt. Voor de video dient u de adblocker uit te zetten.
Reacties (11)
BE Runningupthathill 04 feb 2013 00:080
Avatar
Posts: 10828
Zou je je naam niet veranderen in Grompie? Reageer dan gewoon niet..
BE Runningupthathill 04 feb 2013 00:080
Avatar
Posts: 10828
Zou je je naam niet veranderen in Grompie? Reageer dan gewoon niet..
 
NL plukjee92 02 feb 2013 14:120
Posts: 2277
f1 mario kart
 
Posts: 26
Zou hem heel graag in ontvangst nemen! Duimen en hopen maar!
 
NL Littleremco01 02 feb 2013 14:320
Avatar
Posts: 502
Deze promotie tactieken ken ik wel hoor. Gewoon zoveel mogelijk likes op faceboek krijgen en nooit het spel weggeven. Well played, F1Today, Well played.
NL F1Today.nl 02 feb 2013 14:350
Avatar
Posts: 263
Waarop is je mening gebaseerd? De prijswinnaars van de vorige acties zijn bekend gemaakt en de spellen zijn opgestuurd door CodeMasters. Als je niet mee wilt doen hoeft dat niet, je bent niet verplicht. Maar enige nuance in je bericht is wel op zijn plaats dacht ik zo.
NL Littleremco01 02 feb 2013 16:050
Avatar
Posts: 502
Okee, zou kunnen. Maar waarom zou je een spel willen dat de 2012 line up heeft terwijl het nieuwe seizoen in maart 2013 begint? Het zal wel aan mij liggen.
Avatar
Posts: 2234
@Little Remco ,
Deze acties zijn echt, ik heb het F1 2012 spel gewonnen, leuk contact gehad met iemand van F1today over de levering enzovoorts. Ik zal het laten weten als hij binnen is, kan wel even duren aangezien hij bij Codemasters weg zal komen :-)
 
NL Drake Ziggo 02 feb 2013 15:360
Avatar
Posts: 472
Zou leuk zijn de actie ook eens op Twitter uit te voeren; Ik (en vele anderen) Hebben geen Facebook.
Avatar
Posts: 4765
Tja, en velen zoals ik, hebben en geen Twitter en geen Facebook dus....?
 




AE
        Grand Prix van Abu Dhabi
Lokale tijd
Geef je mening
Ik kan de beslissing van Nico Rosberg om te stoppen wel begrijpen


Formule 1 kampioenschap 2016
Stand constructeurskampioenschap
1.DE Mercedes765
2.AT Red Bull Racing468
3.IT Ferrari398
4.IN Force India173
5.GB Williams138
Circuit Yas Marina Circuit
 
Circuit Yas Marina Circuit
Plaats AE Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten
Website Website
 
Formule 1 kalender
Vorige Grand Prix: 27 november 2016
AE Grand Prix van Abu Dhabi Grand Prix van Abu Dhabi