Di Resta eenzaam en alleen bij presentatie Force India VJM06

Gepubliceerd op 01 Feb 2013 11:34
image
Force India heeft in de schaduw van Ferrari ook de nieuwe auto onthuld. In Silverstone trok Paul di Resta het doek van de VJM06. De Schot is de enige coureur die zeker is van een zitje bij de Indiase renstal voor 2013. De getrapte neus is bij de VJM06 bedekt middels een non-structural vanity panel, zoals de FIA het in de regels omschrijft.

Teambaas Vijay Mallya: "De VJM06 lijkt niet veel te verschillen van zijn voorganger, maar onderhuids hebben we naar elk detail gekeken om extra performance te vinden. Ik heb de ontwikkeling strak in de gaten gehouden en ben trots op het resultaat. Het doel is nu om de belofte van vorig jaar waar te maken en komend seizoen sterk aan te vangen."

Bestel hier Force India merchandise!





Reacties (17)
AtteH 01 Feb 2013 11:37
Die arme skat toch! Zit ie daar helemaal zielig en alleen bij die wagen te poseren...
Arnd Meier 01 Feb 2013 12:28
Ze hadden the stig er naast kunnen zetten en dan over een paar dagen onthulling van 2de coureur.
Pietje2013 01 Feb 2013 15:10
En dan blijkt het MSC te zijn die 2e rijder :-)
 
Kennie 01 Feb 2013 11:41
grappig ook te zien hoe de teams de streams hadden opgetuigd :

McLaren - tip top in orde, geen lags en zelfs in HD
Ferrari - prima in orde, weinig lags, maar geen HD
Force India - ik heb geen stream kunnen kijken, alle gateways voor hun site waren overbelast.
plukjee92 01 Feb 2013 11:45
ik heb hem wel kunnen zien,

de stream zelf was oke, de beelkwaliteit zou HD zijn(stond er namelijk bij), maar was onder de maat.

komop jongens we leven in 2013, een HD videocameraatje van 100euro is al genoeg!
Kennie 01 Feb 2013 11:46
Dan ben je een van de weinigen, formule1.nl bericht ook dat hij het niet deed. cameraatje zijn vaak de kosten niet, bandbreedte wel.
Charrel 01 Feb 2013 11:51
Mee eens! Sowieso Lotus presentatie was top te volgen. McLaren ook top! Bij ferrari sprongen de pixels van me beeld. Force India was slecht, uiteindelijk niet via hun eigen website stream gevonden. Maar wat was die presentatie armoedig zeg..
plukjee92 01 Feb 2013 11:54
@ charrel

De Lotus presentatie heb ik niet kunnen volgen, hij bleef iedere keer bufferen.

Die presentatie was inderdaad wat aan de korte/simpele kant, wellicht omdat alleen Paul Di Resta erbij was.

Lijkt me niet iets om trots op te zijn wanneer je de nieuwe auto gaat presenteren als team zijnde.
plukjee92 01 Feb 2013 11:55
@kennie

Ik had hem ruim vantevoren ingeschakeld.

Heeft ook meerdere keren geduurd voordat ik de site fatsoenlijk kon bereiken.
Kennie 01 Feb 2013 12:01
@plukjee

dat was heel verstandig van je
Ramshoek2 01 Feb 2013 12:31
Ach HD of geen HD, wat je krijgt is een presentatie met heel veel blabla en een auto die er volgende week alweer anders uit ziet...
 
hafc1989 01 Feb 2013 11:53
Nederlandse Sponsor erbij, namelijk TW Steel..
 
Richardt. 01 Feb 2013 12:01
Ik ben wel benieuwd naar de kleuren livery van FI. Bij Ferrari weet je dat het rood wordt, McLaren was ook voorspelbaar. Maar met de drie kleuren van FI is best wat moois en vernieuwend te maken :)
plukjee92 01 Feb 2013 12:03
was precies hetzelfde.\
ScuderiaSjonno 01 Feb 2013 12:30
Ik vind de huidige livery van Force India mooi. Kan misschien nog wel heel wat beter, maar vooralsnog zie ik de wagen graag in de huidige livery.
plukjee92 01 Feb 2013 12:32
wat zwart erbij had wel gemogen;

http://www.fanfashion.eu/Sahara-Force-India-2012-Pet/p--964/
Richardt. 01 Feb 2013 12:47
Ik heb de eerste foto?s nu gezien en net als de vorige presentaties weinig vernieuwends
 




Coureursprofiel
Naam Paul di Resta
Geboortedatum 1986-04-16 (28)
Gewicht 78 kg
Lengte 1.85m
Website http://www.pauldiresta.com/
Woonplaats