Chilton test dinsdag nieuwe wagen Marussia in Jerez

Gepubliceerd op 31 Jan 2013 18:40
image
De nieuwe wagen van Marussia zal aanstaande dinsdag haar debuut gaan maken op het Circuito de Jerez. Dat maakte het Russische team vanavond bekend. Lange tijd was er onzekerheid over het team en vooral over hun testplannen.

De nieuw aangetrokken coureur Max Chilton zal zijn debuut maken voor het team en in de nieuwe wagen.





Reacties (13)
vjenne 31 Jan 2013 19:01
Lees net bij de concurrent onderstaande. Lijkt mij slecht nieuws voor GVD!

Luiz Razia tweede rijder Marussia F1: "Een droom die in vervulling gaat"
masf1 31 Jan 2013 19:11
had razia niet verwacht,zeker slecht nieuws voor giedo let maar op
Rodawa 31 Jan 2013 19:28
Het zat er wel in dat Razia het zou worden. Ik denk niet dat het per se nadelig is voor Giedo, Petrov was nooit sterk in beeld bij Marussia.
masf1 31 Jan 2013 19:30
zou betekenen dat Petrov definitief exit is
Jean Alesi 31 Jan 2013 19:53
Ik vrees dat die Petrov nog wel in beeld is bij Caterham, en vlak die Senna ook niet uit, er lijken af en toe wel hogere (lees rijkere) machten om dit soort rijders in de F1 te houden...
masf1 31 Jan 2013 20:01
had liever petrov bij marrusia gezien,en razia helemaal nergens
Yannis 31 Jan 2013 21:03
Ik lees het ook net van Razia. Men beweert serieus dat Van der Garde een grote kanshebber is bij Caterham. Blijkbaar hebben de sponsors van Senna geen trek in die club en blijken de roebels van Petrov luchtkastelen. Wie weet doet SNS Property Finance ook nog een duit in Giedo's sponsorzakje...

Zonder dollen, een Nederlander in de F1 zou ik toch wel mooi vinden!!
masf1 31 Jan 2013 21:05
ff een vraag waar staat dat dan van giedo??
 
hafc1989 31 Jan 2013 20:06
Volgens de Brtise F1 journalist Joe Saward is Giedo van der Garde de 2e man van Caterham F1.
masf1 31 Jan 2013 21:38
die zit er niet vaak naast
 
masf1 31 Jan 2013 20:51
zat net ff op de site van FI te kijken maar di resta is gewoon bevestigd voor 2013
masf1 31 Jan 2013 21:14
leek meer op kartiekien
Rudi84 31 Jan 2013 21:39
Inderdaad, hij staat gewoon op de site! Maar hij is blijkbaar nog niet officieel aangemeld bij de FIA, anders had hij wel bij de 'Teams&Drivers' op de officiƫle F1-site gestaan.
 




Coureursprofiel
Naam Max Chilton
Geboortedatum 1991-04-21 (23)
Woonplaats