Video: Turvey verricht shakedown nieuwe McLaren op Idiada

Gepubliceerd op 02 Feb 2013 21:09
McLaren heeft vandaag een succesvolle shakedown gehad met de nieuwe MP4-28. Testcoureur Oliver Turvey verrichtte de werkzaamheden op een zonnig testcircuit van Idiada in Spanje. Veel teams gaan hier voor en tijdens het seizoen heen om op het testcenter in Spanje onderdelen uit te testen.

Naar verluidt is ook Scuderia Toro Rosso afgelopen week op Idiada geweest voor een shakedown met hun nieuwe wagen.

Hieronder de eerste beelden van de rijdende McLaren, al is het een kort filmpje.




Reacties (32)
plukjee92 02 Feb 2013 22:01
Offtopic, voor de Ferrari fans:

http://vimeo.com/m/58388620
plukjee92 02 Feb 2013 22:25
(En tegenstanders van vettel natuurlijk!)
Kevin 02 Feb 2013 23:30
Lol, ik heb echt een pesthekel gekregen aan Vettel & Redbull de afgelopen jaren. Maar dat filmpje is gewoon zo triest dat ik het lachwekkend vind.
plukjee92 02 Feb 2013 23:40
@ Kevin, vandaar mijn onderste reactie, het offseason duurt erg lang, daarom dit zinloze filmpje.

heb je kimi's nieuwe stuur al gezien? :

http://wtf1.co.uk/wp-content/uploads/2013/01/Kimi-steering-wheel.jpg
Dominic Renting 03 Feb 2013 06:50
Plukje, dat filmpje is echt te triest voor woorden, dat dit soort mensen dit uberhaupt kunnen verzinnen.. het is gewoon pure jaloezie. Echt dat er zulke domme mensen op deze wereld bestaan echt lachwekkend gewoon.
Arie_f1 03 Feb 2013 09:58
Plukje.

Dat stuurtje van Kimi is toch gewoon hetzelfde als vorig jaar. (als ik het zo zie) Wel lekker veel knopjes om te bedienen zeg !

Dat filmpje is echt fantastisch ! Maakt iedereen lachen ;) Alleen jammer vind ik dat Red Bull overal mee weg kwam afgelopen jaren, dat moet nu maar eens gedaan zijn ! Maar gedane zaken...
plukjee92 03 Feb 2013 10:06
@ Arie f1

Heb je gezien wat erop de knoppen staat? ;-)
Arie_f1 03 Feb 2013 10:15
Plukje,

So, what's new ? ;)
Ah, zie het al ! Die knop waar opstaat 'smile'
plukjee92 03 Feb 2013 10:19
En translate, sat nav , open gate , enzovoorts alle knopjes staat er anders op, was een grapje van het lotus team bij de onthulling.
Raikkonen-FAN 03 Feb 2013 12:01
Hahahahah dat filmpje is best wel grappig, maar het leukste leedvermaak is nog dat de maker van het filmpje 100% overtuigd is van zijn eigen ''objectiviteit'' haha
Raikkonen-FAN 03 Feb 2013 12:05
Ik snap alleen nog niet wat hij bedoelt met ''hidden team order'' bij Brazilie 2011?
Hij probeert het als ik het goed heb tegen Vettel te gebruiken, maar hoe wil je dat doen ?xd
plukjee92 03 Feb 2013 12:11
Ik denk dat ze Webber laten winnen, vettel die een versnellingsbak probleem had/zou hebben
plukjee92 03 Feb 2013 12:11
Al mist dat het punt behoorlijk.
Raikkonen-FAN 03 Feb 2013 12:18
Klopt haha, heb je ook de laatste minuten van het filmpje gezien? daar zegt ie dat als je nogsteeds Vettel Fan bent, je naar een psychiater moet, en als je dat niet wil ''Goodbye, the world won't miss you''
Ik geloof dat er iemand een enorme obsessie heeft haha

Iemand een idee hoelaat de RB9 geshowd word vandaag?
plukjee92 03 Feb 2013 12:28
Laatste stukje niet meer gekeken.

2u CET wordt hij onthuld.
Arie_f1 03 Feb 2013 13:13
Raikkonen.

Had hem ook afgekeken en idd best wel grappig. Gelukkig hoef ik niet naar die Psycho !

Die teamorder is raar idd.
Vond Vettel die zichzelf met Senna vergeleek best wel misplaatst, wat hij kon zeggen door de 'kapotte versnellingsbak'. Maar idd raar als hij die teamorder tegen Vettel gebruikte. Kan je wel tegen Red Bull gebruiken, omdat ze het spel 'beinvloeden' maar das erg ver gezocht..
Raikkonen-FAN 03 Feb 2013 13:32
Haha klopt

Thanx Plukjee
TJ. 03 Feb 2013 13:59
@Plukje: haha, was dat een echt stuur, of is het geShotoPhopt? 'Open Gate':P
TJ. 03 Feb 2013 14:01
Whahaha, ik zie nu pas de 'Jenson'-button:P
plukjee92 03 Feb 2013 14:11
dat zou ook kunnen maar ik volgensmij heeft het Lotus team dit expres gedaan, gezien ze graag een lolletje over/met raikkonen hebben.
Kenney 03 Feb 2013 17:36
Je moet wel erg gefrustreerd zijn om zoiets te maken haha... Wij Vettel-fans trekken er ons niets van aan, uiteindelijk is hij de 3-voudig wereldkampioen ;) Dat is wat telt.
 
plukjee92 02 Feb 2013 23:11
Het wordt echt tijd voor de Australische gp.
 
Rudi84 03 Feb 2013 13:33
Off-topic: Weet iemand via welke link de launch van RB wordt uitgezonden?
plukjee92 03 Feb 2013 13:45
Niet gewoon op de site?

Mischien via een live stream waar je normaal ook Sky kunt streamen?
TJ. 03 Feb 2013 13:51
Ze zullen over 10 minuten een filmpje plaatsen op hun youtube kanaal: youtube /redbullracing. Daarna zullen ze foto's en interviews e.d. op hun website plaatsen.
Rudi84 03 Feb 2013 13:59
Ik las het inderdaad net, thanks.
Rudi84 03 Feb 2013 14:05
Hmm, ik zie nog niks...
plukjee92 03 Feb 2013 14:09
einde van het filmpje zie je hem.

Hij is er niet mooier op geworden xD
Arie_f1 03 Feb 2013 14:12
Een link.

http://www.youtube.com/watch?v=-t6cxIeCIjE
Rudi84 03 Feb 2013 14:13
Pffff.... Is dit alles?! Ik had al zo'n vermoeden dat de 'nieuwe kleurstelling' niet heel spectaculair zou zijn, maar dit is gewoon een likje paars door het blauw heen. Bummer.
redbull1 03 Feb 2013 14:13
red bull is gepresenteerd op youtube in een filmpje!
Mirani 03 Feb 2013 14:19
Leuk filmpje. Maar daar is eigenlijk alles wel mee gezegd. Vraag mezelf alleen af of dit wel de RB9 is en niet de RB8 met een kleine verandering in de livery.
 
Coureursprofiel
Naam Oliver Turvey
Geboortedatum 1987-04-01 (27)
Woonplaats