Video: Caterham toont teaser voor presentatie nieuwe CT03

Gepubliceerd op 31 Jan 2013 17:06
Aan het eind van het geweld van alle presentaties van nieuwe auto's van de komende dagen staat de onthulling van Caterham gepland. Op 5 februari, de ochtend van de eerste testdag in Jerez, zal de Maleisische renstal de CT03 presenteren. Caterham fabriceerde alvast een teaser, al is daar op een paar silhouetten na weinig te zien. De spanning wordt opgebouwd...




Reacties (44)
Black Book 31 Jan 2013 17:10
Nouja zeg, schaamteloos dat Caterham zo'n teaser uitgeeft. Sorry hoor maar dit is echt te belachelijk voor woorden en kun je niet een teaser noemen, en zo wel een hele hele slechte!
AtteH 31 Jan 2013 17:28
Jij weet de betekenis van het begrip teaser schijnbaar niet?
FerrariRules 31 Jan 2013 18:27
tis geen trailer... maar een teaser...
 
fast and the formula 31 Jan 2013 17:30
@Caterham
Ik raad jullie aan iemand te laten kijken naar jullie verlichting.
Jean Alesi 31 Jan 2013 20:31
Ligt niet aan de verlichting zelf, Caterham zit in financiele moeilijkheden, ten tijde van de opnames van dit filmpje waren ze wegens achterstallige betalingen de elektriciteit aan het afsluiten...
 
hafc1989 31 Jan 2013 17:32
Nu nog een 2e coureur!
 
Jean Alesi 31 Jan 2013 17:36
Als je heel goed kijkt zie je de naam van der Garde op het bodywork staan...
Jermaine 31 Jan 2013 17:45
hahah nice try.. xd
 
JasVerstoppen 31 Jan 2013 17:38
flits flits knipperdeknipper, coming soon, onze nieuwe achterhoede bak.

Ik hoop dat ze wat meer snelheid gevonden hebben, zou een leuke verassing zijn.
 
RoyF1 31 Jan 2013 17:44
Ik heb liever dat ze een teaser vrijgeven van hun tweede coureur ;-)
JasVerstoppen 31 Jan 2013 17:53
Nou, als ik dit zo zie dan wordt dan een teaser met een overall knipperend in beeld en een naamkaartje waarvan je alleen de "e" kan zien.
 
Useraccount 31 Jan 2013 17:54
"The MR02 will make its public debut next Tuesday (5 February) in Jerez, Spain, with a pit lane reveal ahead of the first day of testing" Twitter account van Marussia
 
jacky 31 Jan 2013 17:57
vd garde word de tweede rijder caterham
masf1 31 Jan 2013 18:39
en wie zegt dat
 
Frijns 31 Jan 2013 18:07
nog twee zitjes over, enkel Force India en Caterham..
Twee rookies voor Marussia, gedurft hoor
Reitsmanovic 31 Jan 2013 18:17
Bron?? Is het Razia of toch kroonprins Haryanto?
Frijns 31 Jan 2013 18:23
Razia..officieel bevestigd door Razia zelf, team nog niet.. maar ga er maar vanuit dat dit klopt. Giedo naar Caterham volgens ingewijden bronnen
masf1 31 Jan 2013 18:25
lees het ook net,slecht nieuws voor giedo
AtteH 31 Jan 2013 18:26
Hoezo slecht nieuws..?
masf1 31 Jan 2013 18:28
marussia was ook een kansje voor hem
AtteH 31 Jan 2013 18:29
Bij mijn weten is Marussia nooit een optie geweest voor Giedo, alleen Caterham...
Frijns 31 Jan 2013 18:30
Razia was concurrent van Giedo bij Caterham, je kan het dus wel als goed nieuws zien
masf1 31 Jan 2013 18:36
had niet gerekend op razia,maar als senna niet bij FI word bevestigd dan word het caterham,en dan ishet einde oefening giedo
Arie_f1 31 Jan 2013 19:30
MasF1.

Voor zover ik weet heeft Senna alleen geld voor een Force India stoeltje.

Zolang niemand is bevestigd maakt Giedo een kans(je).
masf1 31 Jan 2013 19:33
als je FI munten heb,dan heb je ook munten voor caterham
Arie_f1 31 Jan 2013 19:36
Sponsors van Senna zijn alleen bereid om voor een 'goed' team geld neer te leggen. Lijkt me dat de laatste twee teams van de grid daar niet bijhoren.

Het enige dat slecht kan uitpakken voor Giedo, zal mss Petrov zijn die nu bij Caterham aan de bak gaat in plaats van bij Marusia.
 
FerrariRules 31 Jan 2013 18:26
Ik mag dit wel... helemaal goed...
 
redbull1 31 Jan 2013 20:26
getrapte neus :$
 
ArieN-F1 31 Jan 2013 21:03
Ziet er naar uit dat Giedo het 2e stoeltje heeft kunnen kopen!
http://www.eurosport.fr/formule-1/van-der-garde-futur-equipier-de-pic-chez-caterham_sto3601969/story.shtml
 
Yannis 31 Jan 2013 21:06
Volgens mij zag ik Giedo in de derde flits net wegduiken achter de achtervleugel!

Go giedo!!
 
jacky 31 Jan 2013 21:18
neem nou maar van mij aan dat het tweede stoeltje voor guido is. en hou nou maar op met speculeren.
 
ArieN-F1 31 Jan 2013 21:24
Het ziet er naar uit dat Giedo het tweede stoeltje heeft kunnen kopen;
http://www.eurosport.fr/formule-1/van-der-garde-futur-equipier-de-pic-chez-caterham_sto3601969/story.shtml
Arie_f1 31 Jan 2013 22:48
Haha,
Zie nu pas jouw naam als (nieuw?) forumlid, welkom op de site !
 
SennaDaSilva 31 Jan 2013 21:27
Volgens een hoop sites heefr Marussia de presentatie datum voor de nieuwe auto bekend gemaakt. Het is zeer waarschijnlijk dat ze dan ook hun tweede rijder presenteren. En raad eens ... Net als Caterham presenteerd Marussia hun auto op 5 februari.

Het feit dat Marussia nu die datum bekend maakt, en dat dit gebeurd op de zelfde dag, is waarschijnlijk ook het teken dat de rijders ondertussen hebben getekend voor de stoeltjes. Spannend!
masf1 31 Jan 2013 21:31
5 feb gaan ze testen,dus ze moeten wel
den-man21 31 Jan 2013 21:37
tweede stoeltje naar van der garde volgens de franse eurosport site !!!

Kijk maar onder het tabblad F1.

Neemt een flinke zak geld mee en heeft hoogst waarschijnlijk het stoeltje!!!

Eindelijk1!!
 
den-man21 31 Jan 2013 21:29
Op de franse site van eurosport wordt giedo bevestigd bij Caterham als 2de coureur!!!

http://www.eurosport.fr/formule-1/van-der-garde-futur-equipier-de-pic-chez-caterham_sto3601969/story.shtml
masf1 31 Jan 2013 21:43
ik hoop het echt!!!zal toch wel iets van waarheid inzitten
 
SennaDaSilva 31 Jan 2013 21:48
Ik kijk net op de Twitterpagina van Giedo v/d Garde, en het is maar speculeren, maar op 28 januari plaatste hij :

Hi I am giving out one of my team shirts of the 2012 season. Just tag yourself in this picture and you can win... (link naar foto van shirt).

Het shirt waar het over gaat de teampolo van Caterham. 10 uur geleden is de winnaar door hem bekend gemaakt via zijn facebook, met de tekst :

hi All Thank you for responding !!! We have a winner!! it (naam winnaar) CONGRATULATIONS please contact us at (emailadres) !! We will give out another one soon!!

Waarom zeg ik dit? Het is speculeren, maar twee dingen vallen me op:

1. Waarom geeft Giedo vlak voor de presentatie van het team ineens Caterham shirts weg? Als hij geen contract heeft getekend bij Caterham, waarom zal hij dan nog wel merchindising van dat team weggeven? Dat zal raar zijn. Waarom? Dan promoot je een team waar je niets meer mee te maken hebt. En stel hij gaat rijden bij FI of Marussia, dan geef je geen Caterham shirts meer weg rond deze tijd.

2. Hij geeft aan dat hij binnenkort opnieuw zo'n shirt zal weggeven. Als hij dat doet, zullen de presentatie van Caterham al zijn geweest. Als hij dan niet in dienst blijk te zijn van Caterham, maar wel Caterham shirts weggeeft, dat lijkt me ook erg raar.

Ofwel, allemaal speculaties, maar je kan het zien als kleine aanwijzing dat hij in ieder geval komend jaar weer voor Caterham rijdt. Of dat een test/3de rijders stoel is, of een racestoel, dat zullen we moeten afwachten.

Spannend en erg leuk deze dagen ... !
Arie_f1 31 Jan 2013 22:07
Dat klinkt alsof hij zijn contract als testrijder al heeft ! ;) Ben benieuwd.

Mss een datum voor de Rus (/Senna) om met geld te komen en anders is het Giedo in die wagen.. Gokje.
 
aruba24 31 Jan 2013 21:53
Waar twee vechten om één been gaat de derde ermee heen ?
aruba24 31 Jan 2013 22:00
Eurosport heeft de nieuws van Joe Saward , niemand van de partijen geven een bevestiging.
SennaDaSilva 31 Jan 2013 22:18
Ik neem aan dat je bedoelt dat die eerste twee Petrov en Senna zijn, en de derde Giedo? Ach het zal niet voor het eerst gebeuren in de F1 dat deze gezegde van toepassing is.

Laten we het hopen, het is gewoon leuk om weer een Nederlander in de F1 te hebben. En mocht Giedo inderdaad bij Caterham gaan racen, dan ben ik enorm benieuwd hoe goed hij echt is. Ja hij is een paydriver, en ja hij is iets ouder dan de gemiddelde debutant. Maar McNish was nog veel ouder, en was toch van grote waarde voor Toyota, En Michael Schumacher kon na zijn 40'ste ook nog steeds best goed mee. En Perez is als een paydriver bij Sauber begonnen, en rijdt komend jaar mooi voor McLaren.
Dus het zegt allemaal nog niets.

Oh, en natuurlijk zijn in het verleden behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst, maar mochten Charles Pic en Giedo de rijders worden voor Caterrham, dan zijn ze niet voor het eerst teamgenoten.
In 2011 reden ze samen voor Barwa Addax in de GP2, daar was vooral Giedo het hele jaar de betere van de twee. Uiteindelijk eindigde Pic als 4de in het kampioenschap, en Giedo als 5de, maar we weten allemaal welke pech Giedo die laatste races had. Het wordt nog erg leuk als Bianchi dit jaar ook in de F1 komt, Giedo kent hem maar al te goed...
aruba24 31 Jan 2013 22:37
Het is exact hoe je het formuleert @ SENNADASILVA.
 
          Grand Prix van Japan
Lokale tijd 15:23
Zondag
Race
08:00 - 10:00
 
 
Snelste ronde
08:00 - 10:00
 
 
Zaterdag
Vrije training 3
04:00 - 05:00
 
 
Kwalificatie
07:00 - 08:00
 
 
Vrijdag
Vrije training 1
03:00 - 04:30
 
 
Vrije training 2
07:00 - 08:30
 
 
 
Kampioenschap 2014
Stand coureurskampioenschap
1.Lewis HamiltonMercedes GP241
2.Nico RosbergMercedes GP238
3.Daniel RicciardoRed Bull Racing181
4.Fernando AlonsoFerrari133
5.Sebastian VettelRed Bull Racing124
Stand constructeurskampioenschap
1.Mercedes GP479
2.Red Bull Racing305
3.Williams187
4.Ferrari178
5.Force India117

Grand Prix Kalender
Volgende Grand Prix: 05 oktober 2014
Japan Circuit Suzuka