Foto's: Jerez prepareert zich voor eerste testweek van 2013

Gepubliceerd op 03 Feb 2013 19:14
image
De Formule 1 pikt dinsdag de draad weer op. Na twee maanden relatieve rust is het spel de afgelopen dagen al aardig op gang gekomen door diverse presentaties van nieuwe wagens. Overmorgen ontbrandt ook het geweld van het testen weer.

Op het Circuito de Jerez waren de teams en leveranciers al druk bezig met de opbouw van de paddock en de pitboxen. F1Today.net nam alvast poolshoogte en spotte hoe schoonmakers de baan in orde maakten, hoe Force India-monteurs genieten van een Spaanse winterzonnetje, hoe Mercedes-teamleden in opvallende groene bovenkleding rond liepen en hoe men bij Red Bull Racing de vrachtwagens met de nieuwe paarse tint inparkeerde. Meer foto's van de voorbereidingen op de eerste testweek van 2013 vanuit Jerez staan in het foto-album.

Sale opruiming! Bestel hier je merchandise met fikse kortingen!





Reacties (12)
Jermaine 03 Feb 2013 19:31
Ik blijf de manier van foto's niet echt fijn vinden. Klein minder overzichtelijk... Hiervoor was t altijd mooi netjes in een lijst...
F1Today.nl 03 Feb 2013 21:28
We zijn het helemaal met je eens! We zijn op dit moment bezig met een nieuwe fotogalerij. Heb jij suggesties of functies die je graag ziet? Dan horen wij dat graag! We zijn bereikbaar via info@f1today.nl.
RS1990 03 Feb 2013 22:19
@F1TODAY.NL, is Flickr.com geen optie. Daar kan je foto's uploaden zonder dat het je geld kost. Het is er overzichtelijk en een foto kan zo gevonden worden via een zoekgedeelte. Erg makkelijk.
Jermaine 04 Feb 2013 00:21
Ok ik heb een mail gestuurd.
johan 04 Feb 2013 09:21
RS1990 Flickr is gratis tot 200 foto's. Daarna moet je betalen (pro account) of gaan de eerste foto's offline, zodat je altijd op 200 blijft.
 
plukjee92 03 Feb 2013 22:51
Over de foto's gesproken, wordt de nieuwe Williams zwart?

ik zie foto's staan hier op de site, een auto met randstad sponsoring.

ze zouden de 2012 auto met 2013 livery gebruiken, en dat lijkt me zwart te gaan worden? Zou niet verkeerd zijn..
plukjee92 03 Feb 2013 22:53
Al is er nergens pvdsa sponsoring te zien?
AtteH 03 Feb 2013 23:10
Ben nog nergens tegen gekomen dat ze met de 2013 livery zouden gaan rijden, dit lijkt meer op de donkerblauwe test-livery...
plukjee92 03 Feb 2013 23:18
http://mobile.reuters.com/article/idUSBRE90H0EQ20130118?irpc=932

wel erg donkerblauw, al is het wat lastig te zien.
Kennie 04 Feb 2013 09:20
Volgens mij is de test-livery van williams altijd heel erg donkerblauw en wordt tijdens de presentatie de daadwerkelijke livery onthuld.
 
johan 04 Feb 2013 09:21
Een linkje had geen kwaad gekund als we het over tips hebben.
 
De Zeswieler 04 Feb 2013 09:44
F1today:
zoals vroeger was het uitermate prettig.
 




          Grand Prix van Abu Dhabi
Lokale tijd 14:39
Zondag
Race
14:00 - 16:00
 
 
Snelste ronde
14:00 - 16:00
 
 
Zaterdag
14:00 - 15:00
Vrijdag
 
Kampioenschap 2014
Stand coureurskampioenschap
1.Lewis HamiltonMercedes GP334
2.Nico RosbergMercedes GP317
3.Daniel RicciardoRed Bull Racing214
4.Sebastian VettelRed Bull Racing159
5.Fernando AlonsoFerrari157
Stand constructeurskampioenschap
1.Mercedes GP651
2.Red Bull Racing373
3.Williams254
4.Ferrari210
5.McLaren161





Grand Prix Kalender
Geef je mening
Wie pakt zondag de wereldtitel?