Video: Turvey verricht shakedown nieuwe McLaren op Idiada

Gepubliceerd op 02 feb 2013 21:09
McLaren heeft vandaag een succesvolle shakedown gehad met de nieuwe MP4-28. Testcoureur Oliver Turvey verrichtte de werkzaamheden op een zonnig testcircuit van Idiada in Spanje. Veel teams gaan hier voor en tijdens het seizoen heen om op het testcenter in Spanje onderdelen uit te testen.

Naar verluidt is ook Scuderia Toro Rosso afgelopen week op Idiada geweest voor een shakedown met hun nieuwe wagen.

Hieronder de eerste beelden van de rijdende McLaren, al is het een kort filmpje.



Reacties (32)
NL plukjee92 02 feb 2013 22:010
Posts: 2277
Offtopic, voor de Ferrari fans:

vimeo.com/m/58388620
NL plukjee92 02 feb 2013 22:250
Posts: 2277
(En tegenstanders van vettel natuurlijk!)
Avatar
Posts: 3534
Lol, ik heb echt een pesthekel gekregen aan Vettel & Redbull de afgelopen jaren. Maar dat filmpje is gewoon zo triest dat ik het lachwekkend vind.
NL plukjee92 02 feb 2013 23:400
Posts: 2277
@ Kevin, vandaar mijn onderste reactie, het offseason duurt erg lang, daarom dit zinloze filmpje.

heb je kimi's nieuwe stuur al gezien? :

wtf1.co.uk/wp-cont(...)-steering-wheel.jpg
NL Dominic Renting 03 feb 2013 06:500
Posts: 2263
Plukje, dat filmpje is echt te triest voor woorden, dat dit soort mensen dit uberhaupt kunnen verzinnen.. het is gewoon pure jaloezie. Echt dat er zulke domme mensen op deze wereld bestaan echt lachwekkend gewoon.
Avatar
Posts: 2791
Plukje.

Dat stuurtje van Kimi is toch gewoon hetzelfde als vorig jaar. (als ik het zo zie) Wel lekker veel knopjes om te bedienen zeg !

Dat filmpje is echt fantastisch ! Maakt iedereen lachen ;) Alleen jammer vind ik dat Red Bull overal mee weg kwam afgelopen jaren, dat moet nu maar eens gedaan zijn ! Maar gedane zaken...
NL plukjee92 03 feb 2013 10:060
Posts: 2277
@ Arie f1

Heb je gezien wat erop de knoppen staat? ;-)
Avatar
Posts: 2791
Plukje,

So, what's new ? ;)
Ah, zie het al ! Die knop waar opstaat 'smile'
NL plukjee92 03 feb 2013 10:190
Posts: 2277
En translate, sat nav , open gate , enzovoorts alle knopjes staat er anders op, was een grapje van het lotus team bij de onthulling.
NL Raikkonen-FAN 03 feb 2013 12:010
Avatar
Posts: 9159
Hahahahah dat filmpje is best wel grappig, maar het leukste leedvermaak is nog dat de maker van het filmpje 100% overtuigd is van zijn eigen ''objectiviteit'' haha
NL Raikkonen-FAN 03 feb 2013 12:050
Avatar
Posts: 9159
Ik snap alleen nog niet wat hij bedoelt met ''hidden team order'' bij Brazilie 2011?
Hij probeert het als ik het goed heb tegen Vettel te gebruiken, maar hoe wil je dat doen ?xd
NL plukjee92 03 feb 2013 12:110
Posts: 2277
Ik denk dat ze Webber laten winnen, vettel die een versnellingsbak probleem had/zou hebben
NL plukjee92 03 feb 2013 12:110
Posts: 2277
Al mist dat het punt behoorlijk.
NL Raikkonen-FAN 03 feb 2013 12:180
Avatar
Posts: 9159
Klopt haha, heb je ook de laatste minuten van het filmpje gezien? daar zegt ie dat als je nogsteeds Vettel Fan bent, je naar een psychiater moet, en als je dat niet wil ''Goodbye, the world won't miss you''
Ik geloof dat er iemand een enorme obsessie heeft haha

Iemand een idee hoelaat de RB9 geshowd word vandaag?
NL plukjee92 03 feb 2013 12:280
Posts: 2277
Laatste stukje niet meer gekeken.

2u CET wordt hij onthuld.
Avatar
Posts: 2791
Raikkonen.

Had hem ook afgekeken en idd best wel grappig. Gelukkig hoef ik niet naar die Psycho !

Die teamorder is raar idd.
Vond Vettel die zichzelf met Senna vergeleek best wel misplaatst, wat hij kon zeggen door de 'kapotte versnellingsbak'. Maar idd raar als hij die teamorder tegen Vettel gebruikte. Kan je wel tegen Red Bull gebruiken, omdat ze het spel 'beinvloeden' maar das erg ver gezocht..
NL Raikkonen-FAN 03 feb 2013 13:320
Avatar
Posts: 9159
Haha klopt

Thanx Plukjee
Avatar
Posts: 677
@Plukje: haha, was dat een echt stuur, of is het geShotoPhopt? 'Open Gate':P
Avatar
Posts: 677
Whahaha, ik zie nu pas de 'Jenson'-button:P
NL plukjee92 03 feb 2013 14:110
Posts: 2277
dat zou ook kunnen maar ik volgensmij heeft het Lotus team dit expres gedaan, gezien ze graag een lolletje over/met raikkonen hebben.
Posts: 2051
Je moet wel erg gefrustreerd zijn om zoiets te maken haha... Wij Vettel-fans trekken er ons niets van aan, uiteindelijk is hij de 3-voudig wereldkampioen ;) Dat is wat telt.
 
NL plukjee92 02 feb 2013 23:110
Posts: 2277
Het wordt echt tijd voor de Australische gp.
 
Posts: 4805
Off-topic: Weet iemand via welke link de launch van RB wordt uitgezonden?
NL plukjee92 03 feb 2013 13:450
Posts: 2277
Niet gewoon op de site?

Mischien via een live stream waar je normaal ook Sky kunt streamen?
Avatar
Posts: 677
Ze zullen over 10 minuten een filmpje plaatsen op hun youtube kanaal: youtube /redbullracing. Daarna zullen ze foto's en interviews e.d. op hun website plaatsen.
Posts: 4805
Ik las het inderdaad net, thanks.
Posts: 4805
Hmm, ik zie nog niks...
NL plukjee92 03 feb 2013 14:090
Posts: 2277
einde van het filmpje zie je hem.

Hij is er niet mooier op geworden xD
Posts: 4805
Pffff.... Is dit alles?! Ik had al zo'n vermoeden dat de 'nieuwe kleurstelling' niet heel spectaculair zou zijn, maar dit is gewoon een likje paars door het blauw heen. Bummer.
Posts: 929
red bull is gepresenteerd op youtube in een filmpje!
Posts: 2713
Leuk filmpje. Maar daar is eigenlijk alles wel mee gezegd. Vraag mezelf alleen af of dit wel de RB9 is en niet de RB8 met een kleine verandering in de livery.
 




MC
        Grand Prix van Monaco
Lokale tijd
Zondag Weather image
Race
14:00 - 16:00
 
 
Snelste ronde
14:00 - 16:00
 
 
Zaterdag Weather image
Vrije training 3
11:00 - 12:00
 
 
Kwalificatie
14:00 - 15:00
 
 
 
Geef je mening
Waar eindigt Max Verstappen dit weekend in Monaco?




Coureursprofiel
Naam GB Oliver Turvey
Actief Als McLaren Testcoureur in Formule 1
Geboortedatum 1 apr 1987 (29)
Gewicht 68 kg
Lengte 1,79m
Woonplaats Groot-Brittannië