Video: Turvey verricht shakedown nieuwe McLaren op Idiada

Gepubliceerd op 02 Feb 2013 21:09
McLaren heeft vandaag een succesvolle shakedown gehad met de nieuwe MP4-28. Testcoureur Oliver Turvey verrichtte de werkzaamheden op een zonnig testcircuit van Idiada in Spanje. Veel teams gaan hier voor en tijdens het seizoen heen om op het testcenter in Spanje onderdelen uit te testen.

Naar verluidt is ook Scuderia Toro Rosso afgelopen week op Idiada geweest voor een shakedown met hun nieuwe wagen.

Hieronder de eerste beelden van de rijdende McLaren, al is het een kort filmpje.






Reacties (32)
plukjee92 02 Feb 2013 22:010
Posts: 2285
Offtopic, voor de Ferrari fans:

http://vimeo.com/m/58388620
plukjee92 02 Feb 2013 22:250
Posts: 2285
(En tegenstanders van vettel natuurlijk!)
Posts: 2364
Lol, ik heb echt een pesthekel gekregen aan Vettel & Redbull de afgelopen jaren. Maar dat filmpje is gewoon zo triest dat ik het lachwekkend vind.
plukjee92 02 Feb 2013 23:400
Posts: 2285
@ Kevin, vandaar mijn onderste reactie, het offseason duurt erg lang, daarom dit zinloze filmpje.

heb je kimi's nieuwe stuur al gezien? :

http://wtf1.co.uk/wp-content/uploads/2013/01/Kimi-steering-wheel.jpg
Dominic Renting 03 Feb 2013 06:500
Posts: 2257
Plukje, dat filmpje is echt te triest voor woorden, dat dit soort mensen dit uberhaupt kunnen verzinnen.. het is gewoon pure jaloezie. Echt dat er zulke domme mensen op deze wereld bestaan echt lachwekkend gewoon.
Posts: 2731
Plukje.

Dat stuurtje van Kimi is toch gewoon hetzelfde als vorig jaar. (als ik het zo zie) Wel lekker veel knopjes om te bedienen zeg !

Dat filmpje is echt fantastisch ! Maakt iedereen lachen ;) Alleen jammer vind ik dat Red Bull overal mee weg kwam afgelopen jaren, dat moet nu maar eens gedaan zijn ! Maar gedane zaken...
plukjee92 03 Feb 2013 10:060
Posts: 2285
@ Arie f1

Heb je gezien wat erop de knoppen staat? ;-)
Posts: 2731
Plukje,

So, what's new ? ;)
Ah, zie het al ! Die knop waar opstaat 'smile'
plukjee92 03 Feb 2013 10:190
Posts: 2285
En translate, sat nav , open gate , enzovoorts alle knopjes staat er anders op, was een grapje van het lotus team bij de onthulling.
Raikkonen-FAN 03 Feb 2013 12:010
Posts: 8369
Hahahahah dat filmpje is best wel grappig, maar het leukste leedvermaak is nog dat de maker van het filmpje 100% overtuigd is van zijn eigen ''objectiviteit'' haha
Raikkonen-FAN 03 Feb 2013 12:050
Posts: 8369
Ik snap alleen nog niet wat hij bedoelt met ''hidden team order'' bij Brazilie 2011?
Hij probeert het als ik het goed heb tegen Vettel te gebruiken, maar hoe wil je dat doen ?xd
plukjee92 03 Feb 2013 12:110
Posts: 2285
Ik denk dat ze Webber laten winnen, vettel die een versnellingsbak probleem had/zou hebben
plukjee92 03 Feb 2013 12:110
Posts: 2285
Al mist dat het punt behoorlijk.
Raikkonen-FAN 03 Feb 2013 12:180
Posts: 8369
Klopt haha, heb je ook de laatste minuten van het filmpje gezien? daar zegt ie dat als je nogsteeds Vettel Fan bent, je naar een psychiater moet, en als je dat niet wil ''Goodbye, the world won't miss you''
Ik geloof dat er iemand een enorme obsessie heeft haha

Iemand een idee hoelaat de RB9 geshowd word vandaag?
plukjee92 03 Feb 2013 12:280
Posts: 2285
Laatste stukje niet meer gekeken.

2u CET wordt hij onthuld.
Posts: 2731
Raikkonen.

Had hem ook afgekeken en idd best wel grappig. Gelukkig hoef ik niet naar die Psycho !

Die teamorder is raar idd.
Vond Vettel die zichzelf met Senna vergeleek best wel misplaatst, wat hij kon zeggen door de 'kapotte versnellingsbak'. Maar idd raar als hij die teamorder tegen Vettel gebruikte. Kan je wel tegen Red Bull gebruiken, omdat ze het spel 'beinvloeden' maar das erg ver gezocht..
Raikkonen-FAN 03 Feb 2013 13:320
Posts: 8369
Haha klopt

Thanx Plukjee
Posts: 591
@Plukje: haha, was dat een echt stuur, of is het geShotoPhopt? 'Open Gate':P
Posts: 591
Whahaha, ik zie nu pas de 'Jenson'-button:P
plukjee92 03 Feb 2013 14:110
Posts: 2285
dat zou ook kunnen maar ik volgensmij heeft het Lotus team dit expres gedaan, gezien ze graag een lolletje over/met raikkonen hebben.
Posts: 1946
Je moet wel erg gefrustreerd zijn om zoiets te maken haha... Wij Vettel-fans trekken er ons niets van aan, uiteindelijk is hij de 3-voudig wereldkampioen ;) Dat is wat telt.
 
plukjee92 02 Feb 2013 23:110
Posts: 2285
Het wordt echt tijd voor de Australische gp.
 
Posts: 4840
Off-topic: Weet iemand via welke link de launch van RB wordt uitgezonden?
plukjee92 03 Feb 2013 13:450
Posts: 2285
Niet gewoon op de site?

Mischien via een live stream waar je normaal ook Sky kunt streamen?
Posts: 591
Ze zullen over 10 minuten een filmpje plaatsen op hun youtube kanaal: youtube /redbullracing. Daarna zullen ze foto's en interviews e.d. op hun website plaatsen.
Posts: 4840
Ik las het inderdaad net, thanks.
Posts: 4840
Hmm, ik zie nog niks...
plukjee92 03 Feb 2013 14:090
Posts: 2285
einde van het filmpje zie je hem.

Hij is er niet mooier op geworden xD
Posts: 2731
Een link.

http://www.youtube.com/watch?v=-t6cxIeCIjE
Posts: 4840
Pffff.... Is dit alles?! Ik had al zo'n vermoeden dat de 'nieuwe kleurstelling' niet heel spectaculair zou zijn, maar dit is gewoon een likje paars door het blauw heen. Bummer.
Posts: 935
red bull is gepresenteerd op youtube in een filmpje!
Posts: 2516
Leuk filmpje. Maar daar is eigenlijk alles wel mee gezegd. Vraag mezelf alleen af of dit wel de RB9 is en niet de RB8 met een kleine verandering in de livery.
 




Coureursprofiel
Naam Oliver Turvey
Actief Als testcoureur voor McLaren
Geboortedatum 01 apr 1987 (27)
Woonplaats