Mercedes onthult vanmiddag om 17:00 uur W04

Gepubliceerd op 02 Feb 2013 14:37
image
Vandaag om 17:00 wordt de Mercedes W04 getoond tijdens een online interactieve presentatie. Dat maakte Mercedes zojuist bekend via een persbericht.

Het wordt een unieke presentatie, waar de fans kunnen aan meehelpen. Door een tweet te sturen met hashtag #F1W04Reveal gaat de poort van de garage telkens iets meer open. Hoe meer tweets de fans sturen, hoe sneller het nieuwe wapen van Lewis Hamilton en Nico Rosberg zichtbaar zal worden.

Om deel te nemen aan de onthulling, bezoek je de site www.mercedes-amg-f1.com vanaf 17:00 en tweet je met bovengenoemde hashtag. De auto zal volgende week zijn debuut maken op het circuit van Jerez de la Frontera. De officiële presentatie staat echter gepland voor maandag op het Circuito de Jerez.

Sale opruiming! Bestel hier je merchandise met fikse kortingen!





Reacties (58)
L.Hamilton 02 Feb 2013 14:390
Posts: 6965
wow supervet!! Ik had verwacht hem maandag pas te zien :D
Posts: 2384
Op deze manier wordt het vanzelf maandag voordat je 'm ziet....
 
Posts: 1330
Nou, voor het eerst Hamilton in een Mercedes outfit, zal wel even wennen zijn :)
Posts: 1330
Of is het het alléén de auto ?
Posts: 1946
Het is geen officiële presentatie hé! Hamilton komt hier dus niet in voor...
L.Hamilton 02 Feb 2013 14:440
Posts: 6965
Ik heb hem al in een Mercedes outfit gezien. Bij dat filmpje eerste werkdag in Stuttgart. En ik heb hier een foto van zijn helmdesign 2013. http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/407572_10151209252696360_1114322191_n.jpg
Posts: 1330
thanks ! ziet er goed uit !
 
L.Hamilton 02 Feb 2013 14:470
Posts: 6965
Benieuwd naar het helmdesign van Lewis? http://i47.tinypic.com/315lxex.jpg
plukjee92 02 Feb 2013 15:020
Posts: 2285
vette helm! vindt hem mooier dan zijn oude design.
Posts: 2223
Zijn helm is erg mooi, ik vind het alleen jammer dat het "Monster Energy"-logo al die helmen verpest. Bij de helm van Schumacher vond ik dat ook al niks.
Posts: 2731
Geweldig dat ze hem vandaag al gaan presenteren ! Ben echt benieuwd naar hun nieuwe wapen. Had idd ook Maandag pas verwacht.

Ik vond zijn eerste helmdesign mooier maar die hoorde ook echt alleen in een McLaren, beetje meer Ayrton style. Nieuwe heeft ook iets, maar spreekt me alleen minder aan. (mede door Monster energy)

Hamilton karte toch al met zijn eerdere design of zit ik er naast ?
plukjee92 02 Feb 2013 15:410
Posts: 2285
dat Monster Energy deel ziet er juist wel gaaf uit, zo springt de kleurencombi er wat meer uit, stel je hem eens voor als dat weg was, en gewoon geel was.
Posts: 2394
Ik ben het met Arie eens. Zijn eerste helmdesign vond ik idd ook mooier. Dat monster energy ziet er niet uit.
 
plukjee92 02 Feb 2013 15:300
Posts: 2285
leuke actie! jammer genoeg heb ik geen twitter xD
 
Posts: 2731
Waarschijnlijk zal het wel weer meevallen.

Een paar lampen achter die wagen en je ziet alleen maar een schim van de vorm van de wagen. Als je geluk hebt net de voorvleugel in kleur.

Het zal wel lekker binnen lopen zijn voor Mercedes. Goed bedacht !
 
plukjee92 02 Feb 2013 17:110
Posts: 2285
De site van Mercedes ligt eruit? Grapje of gewoon teveel bezoekers?
Posts: 4350
Nope, Dennis' revenge !
plukjee92 02 Feb 2013 18:060
Posts: 2285
Probleem:

https://mobile.twitter.com/MercedesAMGF1/status/297746778122502144
 
Bsafranky 02 Feb 2013 17:130
Posts: 579
Was te verwachten, snap niet dat ze daar niet op hebben gerekend...
 
Posts: 1401
Het seizoen begint al goed voor Mercedes!
 
Posts: 2046
Mercedes is niet geslaagd voor de crashtest:-)
 
Posts: 66
Ik hoop dat die W04 sneller is dan de site.
 
Posts: 2384
Wat een blamage zeg, die website! Volgens mij ligt ene meneer Schumacher nu helemaal in een deuk. Die heeft het zinkend schip op tijd verlaten. Die wordt het einde van de carrière van Rosberg en Lewis moet maar vast gaan kijken naar een reddingsboei voor 2014.
plukjee92 02 Feb 2013 18:120
Posts: 2285
Ik zit in het filter, maar blijkbaar zijn de servers afgebrand.

Staat op de Twitter van mercedes!
L.Hamilton 02 Feb 2013 18:140
Posts: 6965
haha nee joh plukje. Dat hebben ze volgens mij geplaatst voor de grap. Dit is gewoon een crash ten gevolge van overbalasting op de site.
 
Posts: 2384
Je zal toch een Mercedes als personenauto voor de deur hebben staan...
Dan ben je nu echt het lachertje van de straat! Wat een enorme miskleun dit.
Ze kunnen in Stuttgart nu maar beter meteen de stekker eruit trekken, want dit wordt niks meer.

Als je niet eens een website kunt runnen die een livepresentatie aan kan.... Tjonge, jonge.... Lotus had dat eerder deze week tenminste wel goed voor mekaar!
L.Hamilton 02 Feb 2013 18:240
Posts: 6965
Houd eens op met je gezeur Gert ;)
Posts: 2384
Ha ha! Ik ben net begonnen... ;-)
Posts: 908
Wat een gezeik om niets..., net of de stabiliteit van een website iets zegt over een merk. Ik weet niet of je het weet maar de Force India site was tijdens de presentatie niet berijkbaar. Ferrari had een onacceptabele kwaliteit van een live stream voor de huidige tijd. Waar ze in Italië mee bezig zijn met de Fyra en die heli's bij de luchtmacht dat is pas hoe je je als land tot een lachertje maakt....
 
Posts: 2046
Woww, wat een vette bak die Mercedes! Mooiste tot nu toe..
 
Posts: 603
Hamilton neemt zijn pech mee naar Duitsland..
 
Posts: 2046
Haha, resultaat van vandaag: 10.000 volgers minder binnen een halfuur:-)
 
De Zeswieler 02 Feb 2013 18:350
Posts: 2938
nou tis weer schitterend. issie nou te zien of niet?!
L.Hamilton 02 Feb 2013 18:370
Posts: 6965
Nee nog niet. Op de site staat The new F1 W04. Naar due garagedeur blijft laden waar de auto tevoorschijn moet gaan komen.
L.Hamilton 02 Feb 2013 18:470
Posts: 6965
plukjee92 02 Feb 2013 18:480
Posts: 2285
Ik kan er nogsteeds niet op.
Posts: 2046
Gaat ook niet meer gebeuren vanavond. Al een uur niets meer gehoord van Mercedes.
En als ze de server weer aan de praat krijgen zullen ze hetzelfde probleem houden. Hun serviceruimte is gewoon te beperkt voor dit.
plukjee92 02 Feb 2013 18:560
Posts: 2285
Hopelijk plaatsen ze wel even een foto van de nieuwe wagen.
De Zeswieler 02 Feb 2013 19:190
Posts: 2938
Hadden ze dit euvel vantevoren niet kunnen bedenken? Komt enigszins naief over.
Posts: 3310
Als dat indicatief is voor die taxi's in 2013.......
 
Posts: 2046
http://i229.photobucket.com/albums/ee40/MonaLi77/f1-2008-mon-xp-0865.jpg?t=1218286637

Haha, Kimi en Heikki liggen in ieder geval in een deuk bij het kijken naar de Mercedes presentatie:-)
 
Posts: 2046
It's official. Mercedes stopped developing its 2013 car F1 W04 and focued on next year."
 
Posts: 2384
O wat is ie mooi! Helemaal zwart, net als hun site...
 
L.Hamilton 02 Feb 2013 19:260
Posts: 6965
Geen getrapte neus!!
L.Hamilton 02 Feb 2013 19:280
Posts: 6965
Excuseer, een pipo op een forum dacht leuk te zijn met photoshop
 
Posts: 2046
Yes, eerste foto net gezien:-)

Strakke bak, hele scherpe neus zonder trap!
plukjee92 02 Feb 2013 19:540
Posts: 2285
https://mobile.twitter.com/MercedesAMGF1/media/grid?idx=0&tid=297771906134855680
 
L.Hamilton 02 Feb 2013 19:530
Posts: 6965
http://i.imgur.com/6dpHdFR.jpg
Posts: 447
hebben we daar op zitten wachten ? op zo,n vage foto... wat een terleurstelling...
Posts: 2046
haha:-) wat had je dan verwacht?
 
Posts: 3310
"...Door een tweet te sturen met hashtag #F1W04Reveal gaat de poort van de garage telkens iets meer open... "

Waarschijnlijk zit die poort nog steeds potdicht.
 
Posts: 2384
Kennelijk hebben ze de boel provisorisch gerepareerd: er staat nu een mistige foto op de site. Maar dat is dan ook alles.... Wat een enorme miskleun zeg!

Arme Lewis, als dit maar geen voorbode is voor een rampenjaar! Voor je het weet krijgt hij heimwee naar McLaren. Zeker als Checo daar doodleuk wél gaat scoren.
Posts: 1401
Want je verwacht niet dat Perez gaat meedoen om overwinningen? Lijkt mij een zekerheid, als de auto in orde is.
 
Posts: 2731
Laatste foto van de nieuwe Mercedes staat op facebook (garage),zoals de uiteindelijke onthulling had moeten zijn, alleen heb ik nog geen link gevonden.. Mss iemand ?
 
Posts: 603
Over een half uur (dus om 14:00 uur) zal de RB9 van Infiniti Red Bull Racing worden gepresenteerd. Als het goed is met een filmpje op hun YouTube kanaal: http://www.youtube.com/redbullracing
 




Coureursprofiel
Naam Nico Rosberg
Actief Voor Mercedes GP, met start nummer 6
Geboortedatum 27 jun 1985 (29)
Gewicht 71 kg
Lengte 1,78m
Woonplaats