Wil jij het spel F1 Race Stars winnen?

Gepubliceerd op 02 feb 2013 13:31
image
Wil jij een exemplaar van het spel F1 Race Stars van Codemasters winnen? Ga dan naar onze Facebook-pagina en klik op 'vind ik leuk'!



Deel het bericht met je vrienden om kans te maken op het spel F1 Race Stars. F1Today.net geeft voor haar bezoekers vijf exemplaren weg. Laat ons tevens op de Facebook-pagina weten welke versie je graag zou willen; PS3, Xbox of de PC-versie.

Over enkele dagen zullen we de winnaars bekend maken!

Klik hier om naar onze Facebook-pagina te gaan.
Klik hier voor andere leuke gadgets.



Reacties (11)
CountryflagRunningupthathill 04 Feb 2013 00:080
Avatar
Posts: 9612
Zou je je naam niet veranderen in Grompie? Reageer dan gewoon niet..
CountryflagRunningupthathill 04 Feb 2013 00:080
Avatar
Posts: 9612
Zou je je naam niet veranderen in Grompie? Reageer dan gewoon niet..
 
plukjee92 02 Feb 2013 14:120
Posts: 2287
 
Posts: 26
Zou hem heel graag in ontvangst nemen! Duimen en hopen maar!
 
CountryflagLittleremco01 02 Feb 2013 14:320
Avatar
Posts: 451
Deze promotie tactieken ken ik wel hoor. Gewoon zoveel mogelijk likes op faceboek krijgen en nooit het spel weggeven. Well played, F1Today, Well played.
CountryflagF1Today.nl 02 Feb 2013 14:350
Posts: 169
Waarop is je mening gebaseerd? De prijswinnaars van de vorige acties zijn bekend gemaakt en de spellen zijn opgestuurd door CodeMasters. Als je niet mee wilt doen hoeft dat niet, je bent niet verplicht. Maar enige nuance in je bericht is wel op zijn plaats dacht ik zo.
CountryflagLittleremco01 02 Feb 2013 16:050
Avatar
Posts: 451
Okee, zou kunnen. Maar waarom zou je een spel willen dat de 2012 line up heeft terwijl het nieuwe seizoen in maart 2013 begint? Het zal wel aan mij liggen.
Avatar
Posts: 1778
@Little Remco ,
Deze acties zijn echt, ik heb het F1 2012 spel gewonnen, leuk contact gehad met iemand van F1today over de levering enzovoorts. Ik zal het laten weten als hij binnen is, kan wel even duren aangezien hij bij Codemasters weg zal komen :-)
 
CountryflagDrake Ziggo 02 Feb 2013 15:360
Avatar
Posts: 630
Zou leuk zijn de actie ook eens op Twitter uit te voeren; Ik (en vele anderen) Hebben geen Facebook.
Avatar
Posts: 3536
Tja, en velen zoals ik, hebben en geen Twitter en geen Facebook dus....?
 




MC
          Grand Prix van Monaco
Lokale tijd 03:07
Zondag Weather image
Race
14:00 - 16:00
 
 
Snelste ronde
14:00 - 16:00
 
 
Zaterdag Weather image
Vrije training 3
11:00 - 12:00
 
 
Kwalificatie
14:00 - 15:00
 
 
 

Grand Prix verslagen van Monaco
VT1: Verstappen tweede bij eerste keer in Monaco
icon
21 mei, 10:00 - 11:30 Results
De eerste vrije training voor de Grand Prix van Monaco resulteerde in een snelste tijd voor Lewis Hamilton. Op de twe...
Lees verder
VT2: Formule 1 uitgefloten door gebrek aan actie
icon
21 mei, 14:00 - 15:30 Results
De tweede vrije training voor de Grand Prix van Monaco is voor toeschouwers en kijkers uitgedraaid op een teleurstell...
Lees verder
Geef je mening
De terugkeer van bijtanken in de F1 is een goede ontwikkeling


Circuit Monte Carlo
 
Circuit Monte Carlo
Plaats MC Monte Carlo, Monaco
Website Website
 
Ronde lengte 3.340 KM
Aantal rondes in race 78
Race afstand 260.52 KM
 
Kampioenschap 2015
Grand Prix Kalender
Vorige Grand Prix: 10 mei
ES Spanje Circuit de Catalunya
Volgende Grand Prix: 24 mei
MC Monaco Monte Carlo