RB9 krijgt gedeeltelijk paarse kleur

Gepubliceerd op 02 feb 2013 13:10
image
Sebastian Vettel en Mark Webber presenteren morgen hun nieuwe wagen voor dit seizoen, de RB9. Het team van Red Bull Racing kleurde haar wagen de afgelopen jaren vooral in met donkerblauwe kleuren.

De nieuwe RB9 die morgen in Milton Keynes gepresenteerd wordt zal echter gedeeltelijk paars worden, zo melden diverse bronnen uit Engeland. Ook zijn de trucks van Red Bull Racing al deels met paarse kleuren en tinten gesignaleerd op snelwegen en rondom de fabriek van het Oostenrijkse team.

Sale opruiming! Bestel hier je merchandise met fikse kortingen!


Reacties (15)
Posts: 929
ben benieuwd! naar mijn idee word dat heel mooi!
 
NL plukjee92 02 feb 2013 13:270
Posts: 2277
 
NL Arnd Meier 02 feb 2013 13:390
Posts: 355
Een paarse grutto ipv rode stier zou vernieuwend zijn
 
Avatar
Posts: 1384
Tja, aan de ene kant niet echt verbazend gezien het feit dat Infiniti ook veel paars gebruikt. Kan een zéér stoere livery worden als ze de zelfde paars gaan gebruiken als Infiniti! Kijk er nu al naar uit!
 
NL complicated 02 feb 2013 14:480
Avatar
Posts: 1175
Als ze alleen het blauw (plaatselijk) vervangen voor paars, en de rest van de livery blijft hetzelfde, blijft het in mijn mening een van de lelijkste en saaiste livery's.
 
Avatar
Posts: 4335
Paars? Als in de sectortijden? Hoop het niet ;)
Posts: 3421
Klik, 'vind ik leuk' ;)
 
Avatar
Posts: 2308
Je kan veel over Red Bull zeggen, maar het is toch een verfrissend team in de Formule 1! Ze hebben vaak ook leuke acties, veel vernieuwingen en nu dus wellicht een opvallende livery. Ik zie geen ander team dat op dit moment snel doen. Ik ben benieuwd waar ze mee aankomen.
NL De Zeswieler 02 feb 2013 18:510
Avatar
Posts: 3533
Vind ik enigszins overdreven. Verfrissend? De nieuwigheid is er anders m.i. al lang af.
Buiten dat grossierde RB juist in voorspelbare liveries, dus het werd onderhand wel eens tijd om daar eens een ander pad te gaan bewandelen. Eindelijk dan toch.
Zo kun je het ook zien.
En de noviteiten op de RB? Dat is voor mij niet RB, maar Newey en zn mannen.
En geen ander team? Wat denk je van Sauber? Zeker in verhouding zijn dat echt helden om met vele minimalere middelen schitterende wagens te bouwen die zich echt onderscheiden.
 
NL SennaDaSilva 02 feb 2013 18:410
Avatar
Posts: 2585
Paars? Hmmmz, niet zo'n goede kleur voor een F1 auto. De laatste paarse auto's waren de Lola (paarsig blauw) en de Simtek. Zagen er best mooi uit, vooral de Simtek, maar waren niet bepaald de snelste van het veld.

Red Bull heeft genoeg geld om steengoede vormgevers in te huren lijkt me zo, dus ik verwacht een erg mooie auto. Ik ben benieuwd ... als ze maar harder gaan dan een Simtek haha!
 
NL De Zeswieler 02 feb 2013 18:470
Avatar
Posts: 3533
Yes! Ik hoop dat het waar is, want de RB is qua livery zo slaapverwekkend voorspelbaar geweest tot nu toe... Ik ben wel toe aan een update in de livery.
Paars... Ik vind 'm nu al mooi! ;-)
Al zal de RB ook dit jaar weer de wagen zijn die ik het meeste onheil toewens. Ben wel echt blij als de livery sterk afwijkt; ik zeg het nog maar eens..Ik vind dat je aan de livery moet kunnen zien [als je jaren later beelden terug ziet] welk seizoen het is...
Vol verwachting klopt mijn hart..
 
NL SennaDaSilva 02 feb 2013 18:470
Avatar
Posts: 2585
Ik heb gehoord dat Red Bull met een damesvariant komt van het drankje.
En Marko heeft om te narren besloten dat die op Webber's auto komt te staan : PURPLE COW
NL SennaDaSilva 04 feb 2013 00:110
Avatar
Posts: 2585
Was dat niet de ex van Hakkinen?
 




ES
        Grand Prix van Spanje
Lokale tijd
Zondag Weather image
Race
14:00 - 16:00
 
 
Snelste ronde
14:00 - 16:00
 
 
Zaterdag Weather image
Vrije training 3
11:00 - 12:00
 
 
Kwalificatie
14:00 - 15:00
 
 
Vrijdag Weather image
Vrije training 1
10:00 - 11:30
 
 
Vrije training 2
14:00 - 15:30
 
 
 
Geef je mening
Aeroscreen of halo?



Coureursprofiel
Naam DE Sebastian Vettel
Actief Als Ferrari Coureur in Formule 1
Geboortedatum 3 jul 1987 (28)
Gewicht 58 kg
Lengte 1,76m
Woonplaats Kemmental