Di Resta eenzaam en alleen bij presentatie Force India VJM06

Gepubliceerd op 01 feb 2013 11:34
image
Force India heeft in de schaduw van Ferrari ook de nieuwe auto onthuld. In Silverstone trok Paul di Resta het doek van de VJM06. De Schot is de enige coureur die zeker is van een zitje bij de Indiase renstal voor 2013. De getrapte neus is bij de VJM06 bedekt middels een non-structural vanity panel, zoals de FIA het in de regels omschrijft.

Teambaas Vijay Mallya: "De VJM06 lijkt niet veel te verschillen van zijn voorganger, maar onderhuids hebben we naar elk detail gekeken om extra performance te vinden. Ik heb de ontwikkeling strak in de gaten gehouden en ben trots op het resultaat. Het doel is nu om de belofte van vorig jaar waar te maken en komend seizoen sterk aan te vangen."

Bestel hier Force India merchandise!


Reacties (17)
Avatar
Posts: 1213
Die arme skat toch! Zit ie daar helemaal zielig en alleen bij die wagen te poseren...
CountryflagArnd Meier 01 Feb 2013 12:280
Posts: 355
Ze hadden the stig er naast kunnen zetten en dan over een paar dagen onthulling van 2de coureur.
CountryflagPietje2013 01 Feb 2013 15:100
Avatar
Posts: 4119
En dan blijkt het MSC te zijn die 2e rijder :-)
 
Avatar
Posts: 1933
grappig ook te zien hoe de teams de streams hadden opgetuigd :

McLaren - tip top in orde, geen lags en zelfs in HD
Ferrari - prima in orde, weinig lags, maar geen HD
Force India - ik heb geen stream kunnen kijken, alle gateways voor hun site waren overbelast.
Countryflagplukjee92 01 Feb 2013 11:450
Posts: 2258
ik heb hem wel kunnen zien,

de stream zelf was oke, de beelkwaliteit zou HD zijn(stond er namelijk bij), maar was onder de maat.

komop jongens we leven in 2013, een HD videocameraatje van 100euro is al genoeg!
Avatar
Posts: 1933
Dan ben je een van de weinigen, formule1.nl bericht ook dat hij het niet deed. cameraatje zijn vaak de kosten niet, bandbreedte wel.
Avatar
Posts: 522
Mee eens! Sowieso Lotus presentatie was top te volgen. McLaren ook top! Bij ferrari sprongen de pixels van me beeld. Force India was slecht, uiteindelijk niet via hun eigen website stream gevonden. Maar wat was die presentatie armoedig zeg..
Countryflagplukjee92 01 Feb 2013 11:540
Posts: 2258
@ charrel

De Lotus presentatie heb ik niet kunnen volgen, hij bleef iedere keer bufferen.

Die presentatie was inderdaad wat aan de korte/simpele kant, wellicht omdat alleen Paul Di Resta erbij was.

Lijkt me niet iets om trots op te zijn wanneer je de nieuwe auto gaat presenteren als team zijnde.
Countryflagplukjee92 01 Feb 2013 11:550
Posts: 2258
@kennie

Ik had hem ruim vantevoren ingeschakeld.

Heeft ook meerdere keren geduurd voordat ik de site fatsoenlijk kon bereiken.
Avatar
Posts: 1933
@plukjee

dat was heel verstandig van je
CountryflagRamshoek2 01 Feb 2013 12:310
Avatar
Posts: 879
Ach HD of geen HD, wat je krijgt is een presentatie met heel veel blabla en een auto die er volgende week alweer anders uit ziet...
 
Posts: 18
Nederlandse Sponsor erbij, namelijk TW Steel..
 
CountryflagRichardt. 01 Feb 2013 12:010
Posts: 701
Ik ben wel benieuwd naar de kleuren livery van FI. Bij Ferrari weet je dat het rood wordt, McLaren was ook voorspelbaar. Maar met de drie kleuren van FI is best wat moois en vernieuwend te maken :)
Countryflagplukjee92 01 Feb 2013 12:030
Posts: 2258
was precies hetzelfde.\
CountryflagScuderiaSjonno 01 Feb 2013 12:300
Avatar
Posts: 1210
Ik vind de huidige livery van Force India mooi. Kan misschien nog wel heel wat beter, maar vooralsnog zie ik de wagen graag in de huidige livery.
CountryflagRichardt. 01 Feb 2013 12:470
Posts: 701
Ik heb de eerste foto?s nu gezien en net als de vorige presentaties weinig vernieuwends
 




IT
          Grand Prix van Italië
Lokale tijd 16:12

Grand Prix verslagen van Italië
VT1: Mercedes declasseert concurrentie in Italië
icon
04 sep, 10:00 - 11:30 Results
Het team van Mercedes rijdt dit weekend op Monza met een fors opgewaardeerde aandrijflijn en dat heeft de rest gewete...
Lees verder
VT2: Hamilton nipt sneller dan Rosberg op Monza
icon
04 sep, 14:00 - 15:30 Results
Mercedes maakte het in de tweede vrije training voor de Italiaanse Grand Prix minder bont dan in de eerste sessie, ma...
Lees verder
VT3: Hamilton opnieuw vooraan in Monza
icon
05 sep, 11:00 - 12:00 Results
Lewis Hamilton heeft ook tijdens de derde vrije training op Monza de snelste tijd neergezet. De Brit reed een 1:24.54...
Lees verder
Hamilton pakt pole op Monza, Verstappen rijdt geen tijd
icon
05 sep, 14:00 - 15:00 Results Photos
Lewis Hamilton start de Grand Prix van Italië vanaf de eerste startplaats. De Brit is het hele weekend al opperm...
Lees verder
Geef je mening
Renault terug met een eigen fabrieksteam zou geweldig zijn voor de F1


Circuit Monza
 
Circuit Monza
Plaats IT Monza, Italië
Website Website
 
Ronde lengte 5.793 KM
Aantal rondes in race 53
Race afstand 306.720 KM
 
Grand Prix Kalender
Vorige Grand Prix: 23 aug
BE België Spa-Francorchamps
Volgende Grand Prix: 06 sep
IT Italië Monza
 
Kampioenschap 2015
Stand constructeurskampioenschap
1.DEMercedes GP426
2.ITFerrari242
3.GBWilliams161
4.ATRed Bull Racing108
5.GBLotus50