Di Resta eenzaam en alleen bij presentatie Force India VJM06

Gepubliceerd op 01 Feb 2013 11:34
image
Force India heeft in de schaduw van Ferrari ook de nieuwe auto onthuld. In Silverstone trok Paul di Resta het doek van de VJM06. De Schot is de enige coureur die zeker is van een zitje bij de Indiase renstal voor 2013. De getrapte neus is bij de VJM06 bedekt middels een non-structural vanity panel, zoals de FIA het in de regels omschrijft.

Teambaas Vijay Mallya: "De VJM06 lijkt niet veel te verschillen van zijn voorganger, maar onderhuids hebben we naar elk detail gekeken om extra performance te vinden. Ik heb de ontwikkeling strak in de gaten gehouden en ben trots op het resultaat. Het doel is nu om de belofte van vorig jaar waar te maken en komend seizoen sterk aan te vangen."

Bestel hier Force India merchandise!


Reacties (17)
Avatar
Posts: 1160
Die arme skat toch! Zit ie daar helemaal zielig en alleen bij die wagen te poseren...
Arnd Meier 01 Feb 2013 12:280
Posts: 355
Ze hadden the stig er naast kunnen zetten en dan over een paar dagen onthulling van 2de coureur.
CountryflagPietje2013 01 Feb 2013 15:100
Avatar
Posts: 3768
En dan blijkt het MSC te zijn die 2e rijder 😄
 
Avatar
Posts: 1426
grappig ook te zien hoe de teams de streams hadden opgetuigd :

McLaren - tip top in orde, geen lags en zelfs in HD
Ferrari - prima in orde, weinig lags, maar geen HD
Force India - ik heb geen stream kunnen kijken, alle gateways voor hun site waren overbelast.
plukjee92 01 Feb 2013 11:450
Posts: 2285
ik heb hem wel kunnen zien,

de stream zelf was oke, de beelkwaliteit zou HD zijn(stond er namelijk bij), maar was onder de maat.

komop jongens we leven in 2013, een HD videocameraatje van 100euro is al genoeg!
Avatar
Posts: 1426
Dan ben je een van de weinigen, formule1.nl bericht ook dat hij het niet deed. cameraatje zijn vaak de kosten niet, bandbreedte wel.
Avatar
Posts: 419
Mee eens! Sowieso Lotus presentatie was top te volgen. McLaren ook top! Bij ferrari sprongen de pixels van me beeld. Force India was slecht, uiteindelijk niet via hun eigen website stream gevonden. Maar wat was die presentatie armoedig zeg..
plukjee92 01 Feb 2013 11:540
Posts: 2285
@ charrel

De Lotus presentatie heb ik niet kunnen volgen, hij bleef iedere keer bufferen.

Die presentatie was inderdaad wat aan de korte/simpele kant, wellicht omdat alleen Paul Di Resta erbij was.

Lijkt me niet iets om trots op te zijn wanneer je de nieuwe auto gaat presenteren als team zijnde.
plukjee92 01 Feb 2013 11:550
Posts: 2285
@kennie

Ik had hem ruim vantevoren ingeschakeld.

Heeft ook meerdere keren geduurd voordat ik de site fatsoenlijk kon bereiken.
Avatar
Posts: 1426
@plukjee

dat was heel verstandig van je
CountryflagRamshoek2 01 Feb 2013 12:310
Avatar
Posts: 813
Ach HD of geen HD, wat je krijgt is een presentatie met heel veel blabla en een auto die er volgende week alweer anders uit ziet...
 
Posts: 19
Nederlandse Sponsor erbij, namelijk TW Steel..
 
Richardt. 01 Feb 2013 12:010
Posts: 528
Ik ben wel benieuwd naar de kleuren livery van FI. Bij Ferrari weet je dat het rood wordt, McLaren was ook voorspelbaar. Maar met de drie kleuren van FI is best wat moois en vernieuwend te maken 😄
plukjee92 01 Feb 2013 12:030
Posts: 2285
was precies hetzelfde.\
CountryflagScuderiaSjonno 01 Feb 2013 12:300
Avatar
Posts: 1126
Ik vind de huidige livery van Force India mooi. Kan misschien nog wel heel wat beter, maar vooralsnog zie ik de wagen graag in de huidige livery.
Richardt. 01 Feb 2013 12:470
Posts: 528
Ik heb de eerste foto?s nu gezien en net als de vorige presentaties weinig vernieuwends
 




MY
          Grand Prix van MaleisiĆ«
Lokale tijd 20:15
Zondag
Race
9:00 - 11:00
 
 
Snelste ronde
9:00 - 11:00
 
 
Zaterdag
 
Sepang International
 
Circuit Sepang International
Plaats MY Kuala Lumpur, Maleisië
Website Website
 
Ronde lengte 5.543 KM
Aantal rondes in race 56
Race afstand 310.408 KM
 
Kampioenschap 2015
Team profiel
Naam IN Force India
Motor Mercedes
Oprichtingsdatum 16 mar 2008