Volg LIVE de presentatie van de McLaren MP4-28

Gepubliceerd op 31 jan 2013 11:27
McLaren staat op het punt om haar bolide voor 2013 aan de wereld te tonen. De presentatie is hier of hieronder te volgen. De opbouw begint om 11.30 uur, de onthulling vindt plaats rond 12.00 uur.



McLaren merchandise kopen? Bestel hier!


Reacties (24)
Avatar
Posts: 2552
nou, laat maar zien dan !
 
Posts: 116
Echt raar dat bij het voorprogramma dan noemen ze alle topcoureurs die ze hebben gehad door al de jaren en later alle kampioenen van mclaren maar niet lewis hamilton noemen.. mclaren laat zich echt kennen
Posts: 5044
Ja je hebt gelijk. En wel echt nasty van ze!!! Beetje zielig..
Avatar
Posts: 2817
Toen de kampioenswagen van 2008 naar binnen reed werd de naam van Hamilton genoemd en zoals op de site van McLaren te lezen is worden coureurs van het vorige en huidige seizoen niet in de geschiendenis opgenomen. Waarom dat is zou ik niet weten.
Posts: 5044
OK dan kwam ik te laat binnen daarvoor... Want ik heb de wagen van 2008 niet binnen zien komen.
 
NL Snelle Eddy 31 jan 2013 12:040
Avatar
Posts: 3049
bij mij doet de feed het niet
 
Avatar
Posts: 1373
Géwédíg! Al die oude wagens! Beste presentatie ooit als je het mij vraagt!
 
Posts: 944
wauw, wat een vette bak is die zwart witte McLaren zeg!! Geef mij ook zo een!! Helaas heb ik niet het geld voor. Snik.
NL Pietje2013 31 jan 2013 12:230
Avatar
Posts: 4552
Das de P1. Check de McLaren automotive site voor meer foto's
Posts: 944
Thanks, ben de foto's aan het bekijken en vind het werkelijk een toffe bak!!
 
Posts: 5044
mmmm lijkt behoorlijk op 2012 zo op het eerste oog.
 
NL Pietje2013 31 jan 2013 12:200
Avatar
Posts: 4552
Kippevel krijg ik bij het filmpje van Bruce. Was het maar waarheid dat filmpje. Dat Bruce uitstapte na zijn crash.

Toch een lage neus en niet zoals op andere fora veel gespeculeerd werd, een stepped nose.
Avatar
Posts: 677
Zo, dat was inderdaad even slikken! Erg mooi gedaan.
 
Avatar
Posts: 677
Net als de Lotus zie ik weinig verandering. Zit de camera er nog niet op, of hebben ze een ander ontwerp? Ik laat de experts maar vertellen wat er verandert is, maar zoals verwacht zijn er geen schokkende veranderingen aangebracht.

Die vrouw leidt wel een beetje af. Had Jenson ook last van volgens mij.
NL laagvliegerT 31 jan 2013 12:240
Posts: 670
Jenson was ook de enige die haar mocht zoenen. Perez niet.
NL Pietje2013 31 jan 2013 12:240
Avatar
Posts: 4552
Nathalie is goed gevuld ja :-)
BE Jean Alesi 31 jan 2013 15:510
Avatar
Posts: 8345
Tís maar goed voor Nathalie dat Jean niet in de buurt was, weet niet zo zeker of de beelden dan nog wel geschikt waren voor jeugdige kijkers....;)
 
NL De Zeswieler 31 jan 2013 12:280
Avatar
Posts: 3340
Om 12:22u had ik computer ter beschikking opmn werk; heb het filmpje gemist, maar val nu net tussne wal en schip; geen filmpje, geen foto's.
Als ik op de reacties af mag gaan totaal geen verassingen dus bij de McL. potdomme, wijk toch ns een beetje af van die zilver met fluorrode bak. Gooi er ns wat zwart bij ofzo, maarja. Geen zin, want het is niet anders.
Toch jammer, ik hou ervan als de wagen zich direct optisch onderscheidt van het jaar ervoor. [mooiste voorbeeld die zwartgele Renault uit 2010]. Ik wil meteen aan een auto kunne zien welk jaargang het is. [later als seizoen 2013 inmiddels oude beelden zijn].
Nog even geduld dus.. pff..
Avatar
Posts: 4335
Volgens mij hebben ze nu pull rod voor, da's een aardige wijziging, maar als niemand anders dat is opgevallen, zal ik er wel naast zitten ;)
NL Snelle Eddy 31 jan 2013 12:350
Avatar
Posts: 3049
Je hebt gelijk Mr.Monza, twijfel niet aan jezelf ;)
NL De Zeswieler 31 jan 2013 12:460
Avatar
Posts: 3340
pull rod voor is idd een flinke wijziging, maar optisch is het weer the same old McL met precies een zelfde livery.. ;-(
Posts: 944
Dat hele pull-rod verhaal is weggegooid geld. Op onderstaande site staat een uitgebreide uitleg waarom het dit jaar niet de moeite waard is om in te investeren.
scarbsf1.com/blog1(...)ull-rod-suspension/
 
Posts: 944
Ik hoor een paar mensen zeggen dat er niet veel veranderd is. Als je bedenkt dat de regels dit jaar niet veel veranderd zijn, dan is het eigenlijk niet zo gek dat de wagens van dit jaar op dat van vorig jaar lijken. Daarom denk ik ook dat teams als Lotus, Red Bull en McLaren het dit jaar goed zullen doen. Ze hadden tegen het einde van vorig jaar immers een goede wagen. Waar ik benieuwd naar ben, zijn de prestaties van de wagens Ferrari, Mercedes, Williams en Sauber. Vooral Ferrari en Mercedes moeten hun wagen dusdanig aanpassen om de concurrentie in te halen. Dergelijke veranderingen kunnen goed of juist verkeerd uitpakken.
NL De Zeswieler 31 jan 2013 12:450
Avatar
Posts: 3340
Ik bedoel verandering vd livery... z'n jasje! dat valt me tegen. niet radicaal anders, maar kom op. Het klakkeloos kopieren vd livery vh jaar ervoor vind ik stom.
Toyota en force India doen/deden het elk jaar ook anders, zonder dat de uitstraling veranderde.. McL had dat ook wel gemogen..
 




AE
          Grand Prix van Abu Dhabi
Lokale tijd 11:26

Grand Prix verslagen van Abu Dhabi
Rosberg wint in Abu Dhabi, Verstappen buiten de punten
icon
29 nov 2015, Race Results
De Grand Prix van Abu Dhabi is ten prooi gevallen aan Nico Rosberg. De Duitser startte de race vanaf pole position en...
Lees verder
Geef je mening
De voorlopige kleurstelling van Renault is mooi


Circuit Yas Marina Circuit
 
Circuit Yas Marina Circuit
Plaats AE Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten
Website Website
 
Ronde lengte 5.554 KM
Aantal rondes in race 55
Race afstand 305.535 KM
 
Team profiel
Naam GB McLaren
Motor Honda
Oprichtingsdatum 22 jun 1966